پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۱۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ماد نیوز 2 اسفند 1395 - maadnews.com

ماد نیوز 27 اسفند 1393 ماد نیوز 28 اسفند 1394 ماد نیوز 31 فروردین 1395 ماد نیوز 31 اردیبهشت 1395 ماد نیوز 31 خرداد 1395 ماد نیوز 30 تیر 1395 ماد نیوز 31 مرداد 1395 ماد نیوز 31 شهریور 1395 ماد نیوز 30 مهر 1395 ماد نیوز 30 آبان 1395 ماد نیوز 1 آذر 1395 ماد نیوز 30 دی 1395 ماد نیوز 1 بهمن 1395 ماد نیوز 1 اسفند 1395 ماد نیوز 2 اسفند 1395 ماد نیوز 3 اسفند 1395 ماد نیوز 4 اسفند 1395 ماد نیوز 5 اسفند 1395 ماد نیوز 6 اسفند 1395 ماد نیوز 7 اسفند 1395 ماد نیوز 8 اسفند 1395 ماد نیوز 9 اسفند 1395 ماد نیوز 10 اسفند 1395 ماد نیوز 11 اسفند 1395 ماد نیوز 12 اسفند 1395 ماد نیوز 13 اسفند 1395 ماد نیوز 14 اسفند 1395 ماد نیوز 15 اسفند 1395 ماد نیوز 16 اسفند 1395 ماد نیوز 17 اسفند 1395 ماد نیوز 18 اسفند 1395 ماد نیوز 19 اسفند 1395 ماد نیوز 20 اسفند 1395 ماد نیوز 21 اسفند 1395 ماد نیوز 22 اسفند 1395 ماد نیوز 23 اسفند 1395 ماد نیوز 24 اسفند 1395 ماد نیوز 25 اسفند 1395 ماد نیوز 26 اسفند 1395 ماد نیوز 27 اسفند 1395 ماد نیوز 28 اسفند 1395 ماد نیوز 29 اسفند 1395 ماد نیوز 30 اسفند 1395 
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
اکثر کارفرمایان در آگهی های استخدام صحبتی در مورد میزان حقوقی که می خواهند به کارمند بپردازند، به میان نمی آورند، اما وب سایت Glassdoorr، این مسئله را برای کارجویان در آمریکا راحت کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۰    
همکاری سیتروئن و سایپا راهبردی است و برای بلندمدت طراحی شده و این همکاری در استراتژی جامع شرکت پژو - سیتروئن جایگاه ویژه ای دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۰۰    
دی بروین ملی پوش بلژیکی تاکید کرده که تیمش نمی تواند در رقابت های اروپایی با تیم های دیگر رقابت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
منصوریان سرمربی استقلال گفت: این آخر فوتبال برای جوانان خوب ما نیست و آنها دیدند اگر مواظبت از خودشان نکنند بازی را می بازیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
استقلال،تیمی که در 5 بازی اخیر لیگ برتر فوتبال ایران 14 گل زده وتیم های پرسپولیس،ذوب آهن،پیکان،نفت آبادان وماشین سازی را برده،14 گل زده و4 گل خورده،در آسیا خوب نفس نمیکشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۹    
کوری لواندوفسکی مدیر سابق ستاد انتخابات دونالد ترامپ روز دوشنبه با انتقاد از تیم فعلی مشاوران کاخ سفید گفت : کارکنان کاخ سفید احتمالا نتوانسته اند ترامپ را به خوبی برای ریاست جمهوری مهیا کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل لورکوزن به تمجید از خط حمله حریف پرداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
باشگاه ساتون یونایتد در آستانه بازی با آرسنال، ستاره های این تیم را از خوردن آدامس در هنگام بازی منع کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
رئیس انجمن ژنتیک ایران با تاکید بر لزوم بهره بردن از فناوری های نو گفت: برای تامین امنیت غذایی، راهی جز استفاده از دانش و فناوری پیشرفته بیوتکنولوژی وجود ندارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که قرار بود در لیگ عربستان سوت بزند، تصمیم خود را برای مدتی به تاخیر انداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۹    
عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان روز دوشنبه بار دیگر به اتهام پراکنی علیه ایران پرداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
این هفته انتظار می رود شرکت خودروساز چینی جیلی ژیجیانگ در مناقصه همکاری با خودروساز مالزیایی پروتون که با مشکلات مالی روبرو است شرکت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۹    
منابع خبری از جمله شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه علت فوت ویتالی چورکین نماینده دائمی این کشور در سازمان ملل را نارسائی قلبی اعلام کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
بهترین بازیکن دیدار استقلال مقابل الاهلی مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
والده سردار سیدمحمدرضا نقدی امروز دوم اسفندماه دعوت حق را لبیک گفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
دیلی میل در گزارشی نوشت که تلاش ها برای فراهم کردن مقدمات سفر مقامات کره شمالی به آمریکا برای مذاکره با مقامات سابق این کشور ادامه دارد و در صورت به نتیجه رسیدن این تلاش ها ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۹    
یک مقام عالی قضایی رد اعاده دادرسی مهدی هاشمی در دیوان عالی کشور را تأیید کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در پرتو جنگ سوریه و تقابل دنیای کفر و حق نقاب از چهره کشورهایی که داعیه اسلام داشتند اما باطن آنها اسلامی نبود برداشته شد و امروز کسی شبهه ای در باره این ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۷    
ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: امسال 98 هزار تن انواع کالا از گمرک ریلی رازی در شهرستان خوی به خارج از کشور صادر شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
منابع داعشی مدعی کشته شدن 45 نفر از نیروهای الحشد الشعبی در جنوب شهر سامراء شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۹    
برخورد دو قطار در پرتوریای آفریقای جنوبی بیش از صد نفر مجروح برجا گذاشت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سپاه و بسیج اقدامات مطلوبی در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال جاری دارد که انعکاس آنها در رسانه های ارتباط جمعی ضروری است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
یک مقام آمریکایی به دلیل انتقاد از رئیس جمهور این کشور از کار برکنار شد. این مقام آمریکایی همچنین در سخنان خود جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر رئیس جمهور این کشور ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
منابع عراقی از تسلط نیروهای ارتش عراق بر منطقه البوسیف در بخش غربی موصل خبر دادند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۹    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد گفت: با متصرفان، عاملان تخریب و ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه های مرتعی و منابع طبیعی این شهرستان به صورت قاطع برخورد می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۹    
رییس اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی اردبیل گفت: استان اردبیل آماده جذب سرمایه گذاران جمهوری آذربایجان بوده و این حضور می تواند به توسعه اقتصادی استان کمک کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۷    
اگر در سرعت بالای 20 کیلومتر و هنگام ترمز گرفتن خودرو شما یه یک طرف خاص کشیده می شود، دارای یکی از ایرادهای ذیل است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
در پی تداوم شکاف ها و اختلافات در حزب دمکراتیک ایتالیا، 'متئو رنتزی' نخست وزیر پیشین رسماً از مقام دبیر کلی این حزب استعفا کرد و دمکرات ها روند برگزاری کنگره پیش هنگام را آغاز کردند که امکان انشعاب ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با نگاه به توانمندی های داخل کشور و با وجود مشکلات و موانع، افق روشنی پیش رو است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
میخائیل بوگدانف معاون وزیر امور خارجه روسیه و نماینده ویژه رئیس جمهوری این کشور در خاورمیانه، روز دوشنبه پیام کتبی ولادیمیر پوتین را تسلیم حیدرالعبادی نخست وزیر عراق کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان روز دوشنبه بادستوری برای توسعه گردشگری در این کشور خواستار افزایش ساعات کاری گذرگاه های مرزی با جمهوری اسلامی ایران شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
وزارت خارجه روسیه از درگذشت نماینده دائم روسیه در سازمان ملل به دلیل عارضه قلبی خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
استاندار اصفهان گفت: پنج مصوبه برای رفع مشکلات کارخانه پُلی اَکریل به تصویب رسید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی گفت: سازمان ها فقط با برخورداری از بهره وری بالا نمی توانند در دنیای بی ثبات و تغییرپذیر کنونی با قدرت به فعالیت ادامه دهند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
رئیس سازمان شیلات ایران گفت که پرورش دهندگان ماهیان خاویاری در استان های شمالی کشور تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت دریافت می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
استاندارهرمزگان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته استان به یکی از مهم ترین قطب های تولید برق کشور تبدیل می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
باتوجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می شوند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
شادلو : با وجود آنکه واردات میوه جهت تنظیم بازار شب عید امری مهم تلقی می شود از این رو سیاست گذاری در این زمینه نباید پشت پرده باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با اشاره به اقدامات گسترده دولت یازدهم در توسعه اقتصادی کشورگفت: عملکرد دولت تدبیر وامید در بخش اقتصادی باید اطلاع رسانی شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
کمتر از یک ماه به پایان سال 95 باقی مانده و در چنین روزهایی فعالیت کمیته تنظیم بازار استان تهران برای تامین اقلام مورد نیاز و پرمصرف شهروندان در روزهای پایانی سال شدت بیشتری گرفته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز از دخیره سازی بیش از 850تن میوه شب عید دراین شهرستان برای توزیع در شب عید خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سایه تدابیر دولت 62 هزار هکتار از اراضی دیم استان به آبی تبدیل خواهد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
فرماندار درمیان گفت: به منظور تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت کاذب نمایشگاه بهاره اواخر اسفند ماه در این شهرستان برپا می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۹    
نخست وزیر ترکیه با تاکید بر اینکه فصل تازه ای در مناسبات میان واشنگتن و آنکارا ایجاد شده، به تشریح کلی عملیات نظامی در رقه پرداخت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۰    
برترین های کشور در زمینه فناوری نانو در بخش های محققان برتر، موسسات پژوهشی برتر، طرح های نوآورانه برگزیده و مجلات برتر در یازدهمین جشنواره برترین های فناوری نانو، معرفی و تقدیر شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۹    
لوکزامبورگ با انتقاد از سخنان تحریک آمیز ترامپ علیه ناتو و اروپا رئیس جمهور آمریکا را متهم به تلاش برای جدایی بین ناتو و اروپا کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی می گوید گوشت مرغ در بازار گران نیست و مردم به جای خرید از گران فروشان، این محصول پروتئینی مورد نیازشان را از میادین میوه و تره بار شهرداری تامین کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۲    
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه فروردین قاچاق کالا افزایش می یابد گفت: تشدید نظارت و کنترل مستمر ورودی های شهر دهدشت برای مبارزه با قاچاق کالا باید در اولویت قرار گیرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۹    
وزارت دفاع روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که چهار روز قبل چهار سرباز روس در سوریه جان خود را از دست دادند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۹    
از یک ماه پس از ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید، مردم شهر کوچک "گرانت" همچنان به حمایت خود از رئیس جمهور ادامه می دهند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۹    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گفت که بحران آوارگان پیامدهای وخیمی برای بیروت دارد و نمی تواند ادامه داشته باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
بینالی یلدریم نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: عملیات سپر فرات ترکیه که برای مبارزه با عناصر تروریستی داعش طراحی شده، در رقه نیز ادامه می یابد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای سال تاکنون سه هزار خانوار تحت حمایت خودکفا شده و به استقلال مالی رسیده اند و تا پایان سال نیز یک هزار و 480 خانوار دیگر از پوشش کمیته امداد خارج می ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۷    
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با انتقاد از نحوه تربیت نیروی انسانی در دانشگاه های کشور گفت: برای حضور در عرصه های بین المللی نیاز داریم تا تجار فناوری های پیشرفته در کشور تربیت شوند که این اقدام از ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
معاون توسعه آبزی پروری شیلات ایران گفت که راهبرد این شرکت برای افزایش تولید خاویار ، همگانی کردن مصرف آن در کشور است .
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
فرماندار اسدآباد با گلایه از کم توجهی بانک های عامل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تا 15 اسفند بانکها نسبت به پرداخت تسهیلات مقرر شده به طرح های تولیدی و صنعتی اسدآباد اقدام کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
مدیر برنامه های اوتامندی درباره شایعاتی که این بازیکن را به رئال مادرید نسبت می دهند صحبت کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۷    
داد و ستد سهام بورس منطقه ای مازندران در سه روز ابتدایی هفته در مقایسه با مدت مشابه هفته گذشته کاهش 46 درصدی را شاهد بود .
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۴۵    
استقلال خوزستان موفق شد در بازی خانگی برابر الفتح به یک برد شیرین دست یابد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت که در مجموع 272 هکتار از اراضی باغ سیب کرج تا پایان سال 96 احیا خواهد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مدیر کل شرکت سهامی بیمه ایران استان همدان گفت: تا آبان ماه امسال 435 میلیارد ریال خسارت به حادثه دیدگان تحت پوشش بیمه ایران در سطح استان همدان پرداخت شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: تاکنون ازمجموع 84.7 میلیون هکتار عرصه مرتعی کشور برای 33 میلیون هکتارآن طرح مرتعداری تهیه شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۲    
فرماندار دلفان با اشاره به سفر وزیر کشور به این شهرستان گفت: بعد از این سفر، سند توسعه و محرومیت زدایی دلفان با همکاری مسئولان استان تدوین و به وزارت کشور ارسال شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
بنا به گزارشات رسیده لئوناردو بونوچی به خاطر عصبانیتی که جلو چشم مکس آلگری از خود نشان داد توسط یوونتوس جریمه شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۵    
تیم مس کرمان در لیگ آزادگان پس از پشت سر گذاشتن چند هفته فوق العاده در دو بازی اخیر خود به تساوی دست یافته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۰    
وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، این روزها مصدوم است و احتمالا فینال جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون را از دست خواهد داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۵    
اینیستا 33 ساله به سال های پایانی فوتبال خود در بارسا نزدیک می شود و به زودی آبی اناری ها باید یک جانشین مناسب برای وی پیدا کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
تیم فوتبال پارس جنوبی با تساوی برابر اکسین البرز فرصت صعود به رتبه سوم جدول رده بندی را از دست داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
با نتایجی که در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر رقم خورد،تیم سپیدرود بهترین فرصت را دارد تا بتواند موقعیت خود در صدر جدول رده بندی لیگ یک مستحکم کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۷    
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: بانک های کشاورزی و تجارت استان در زمینه احداث 2 فضای آموزشی در مناطق روستایی این استان مشارکت می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۰    
خونه به خونه در تهران موفق شد راه آهن را شکست دهد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۴۰    
ابوالفضل علایی مدافع تیم استقلال خوزستان موفق شد در دقیقه 80 دیدار این تیم برابر الفتح عربستان زننده گل اول نماینده های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
رییس کل بیمه مرکزی گفت: قانون جدید بیمه شخص ثالث مانع از زندانی شدن مقصران حوادث رانندگی می شود و از این پس نرخ بیمه شخص ثالث عادلانه خواهد بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت : تخفیف های بیمه ای با یک تصادف صفر نمی شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۰۲    
وزیر راه و شهرسازی با صدور نامه ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مراتب تشکر خود را بخاطر رای اعتماد مجدد اعلام کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
با بازگشت غفوری و حضور برزای و حیدری آماده منصوریان گزینه های زیادی برای انتخاب بازیکنان خود در سمت راست زمین در اختیار دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
ساعاتی پیش سرمربیان دو تیم پرسپولیس و الهلال در نشست مطبوعاتی خود حضور یافتند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا اعلام شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۵    
دنی آلوز مدافع سابق بارسلونااعتقاد دارد تیمش علاقه ای به تمدید قرارداد با او نداشت و به همین دلیل به یوونتوس پیوست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
تیم پیکان و تیم صبا مقابل هم قرار می گیرند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۵    
پهلوان هافبک تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که از حضور دوباره ذوب آهن در آسیا خوشحال است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
هواداران خشمگین تیم جنوا به اتوبوس تیمشان حمله ور شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دو تیم ذوب آهن و العین امارات از پیراهن های خود برای دیدار روز سه شنبه رونمایی کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۵    
بازیکنان الهلال پس از دیدار با پرسپولیس ایران، باید در دیدار حساس هفته بیستم لیگ عربستان به مصاف تیم الاتحاد بروند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
میلان دوباره برای خرید بنزما اقدام خواهد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۷    
خزانه داری کل کشور اعلام کرد که عیدی و حقوق بهمن کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: طی یک سال و نیم اخیر تاکنون 25 معدن در اطراف مشهد که بدون مجوز بوده و یا مجوز آنها به پایان رسیده بود شناسایی، بررسی وضعیت و در نهایت تعطیلی شده اند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
بهای معاملات مس لندن تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به کمبود عرضه این فلز، روز دوشنبه افزایش نفت و نزدیک محدوده 6000 دلار در هر تن معامله شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
طبق اعلام مسئولان در اواخر دولت قبلی حدود 3000 میلیارد تومان اراضی مختلف در جزیره قشم به افراد یا سازمان های مختلف که با عنوان "خاص" از آن ها نام برده می شد ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
ذخیره 10 میلیون بشکه ای میعانات گازی ایران در مخازن تحت اجاره شرکت ملی نفت ایران در چین به صفر رسید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
مدیر کل حفاظت محیط زیست قزوین از شناسایی و دستگیری 2 شکارچی متخلف در زیستگاه های حیات وحش استان خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شورای اقتصاد خواست تا پیش از پایان سال جاری، با برگزاری جلسه ای موضوع حق انتفاع معادن سنگ را مشخص و از صنعت راهبری سنگ آهن حمایت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
هر آنچه که برای سرمایه گذاری نیاز باشد در استان کرمانشاه وجود دارد؛ از امنیت پایدار تا وجود منابع آبی، دشت های حاصلخیز ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 60 درصدی پتروشیمی لردگان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این طرح تیرماه سال 97 بهره برداری شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، این باشگاه حدود 7 میلیارد تومان به آژانس های هواپیمایی و هتل ها بدهکار است!
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان نشست هماهنگی صبح امروز دوشنبه که با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، نام مهدی طارمی در فهرست بازی با الهلال قرار گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۰    
نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس برابر الهلال، صبح امروز دوشنبه در هتل میلینیوم برگزار شد و در جریان آن پوشش دو تیم مشخص شد و دیگر هماهنگی ها به ویژه در ارتباط با مراسم های مربوط به بازی صورت گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۰    
مدافع مغضوب تیم تراکتورسازی تبریز همچنان شرایط نامشخصی دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۹    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری دولت انگلستان بر اقتدار دفاعی ایران و در عین حال عدم دشمنی با دیگر کشورها تاکید کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۷    
با وجود مشکلات ناشی از دوران تحریم ها، کسادی بازار، تغییر ذائقه مردم در خرید قالی، جایگزین شدن دیگر کف پوش ها به جای قالی، روگردانی قالی بافان از این هنر و فراز و فرودهای بسیار ...
  • ۱