پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۰۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ماد نیوز 17 اسفند 1395 - maadnews.com

ماد نیوز 27 اسفند 1393 ماد نیوز 28 اسفند 1394 ماد نیوز 31 فروردین 1395 ماد نیوز 31 اردیبهشت 1395 ماد نیوز 31 خرداد 1395 ماد نیوز 30 تیر 1395 ماد نیوز 31 مرداد 1395 ماد نیوز 31 شهریور 1395 ماد نیوز 30 مهر 1395 ماد نیوز 30 آبان 1395 ماد نیوز 1 آذر 1395 ماد نیوز 30 دی 1395 ماد نیوز 1 بهمن 1395 ماد نیوز 1 اسفند 1395 ماد نیوز 2 اسفند 1395 ماد نیوز 3 اسفند 1395 ماد نیوز 4 اسفند 1395 ماد نیوز 5 اسفند 1395 ماد نیوز 6 اسفند 1395 ماد نیوز 7 اسفند 1395 ماد نیوز 8 اسفند 1395 ماد نیوز 9 اسفند 1395 ماد نیوز 10 اسفند 1395 ماد نیوز 11 اسفند 1395 ماد نیوز 12 اسفند 1395 ماد نیوز 13 اسفند 1395 ماد نیوز 14 اسفند 1395 ماد نیوز 15 اسفند 1395 ماد نیوز 16 اسفند 1395 ماد نیوز 17 اسفند 1395 ماد نیوز 18 اسفند 1395 ماد نیوز 19 اسفند 1395 ماد نیوز 20 اسفند 1395 ماد نیوز 21 اسفند 1395 ماد نیوز 22 اسفند 1395 ماد نیوز 23 اسفند 1395 ماد نیوز 24 اسفند 1395 ماد نیوز 25 اسفند 1395 ماد نیوز 26 اسفند 1395 ماد نیوز 27 اسفند 1395 ماد نیوز 28 اسفند 1395 ماد نیوز 29 اسفند 1395 ماد نیوز 30 اسفند 1395 
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۶    
سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: استقبال از سفرهای نوروزی 96 با قطار موجب شده تا این شرکت ظرفیت های جدیدی ایجاد کند که بلیت این قطارها از صبح روز 21 اسفندماه به هموطنان در سراسر کشور ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۶    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ایام نوروز امسال، 14 شرکت هواپیمایی داخلی نسبت به انجام 14 هزار پرواز داخلی و 6 هزار پرواز خارجی برنامه ریزی کرده اند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هم اکنون در 15 کلان شهر به همراه 10 مرکز استان کشور بنزین یورو4 عرضه و در سال 96 تمامی مراکز استان و در سال 99 کل کشور بنزین یورو4 عرضه می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۶    
وزیر نفت و وزیر معین اقتصاد مقاومتی استان گیلان گفت: بزرگترین خدمت دولت تدبیر و امید برای کاهش نرخ سود بانکی کاهش نرخ تورم بوده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
آیا همه خوراکی های خوشمزه باعث چاقی می شوند؟ در اینجا در مورد تاثیر عوامل موثر بر روی سوخت و ساز بدن، صحبت می شود. اگر شما هم اضافه وزن دارید این مقاله را بخوانید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۶    
معاون اول رییس جمهور در مجمع نمایندگان ایلام گفت: این استان از تمام مزیت های لازم برای توسعه برخوردار است و باید با برنامه ریزی دقیق و مشارکت و پشتیبانی همه دستگاه ها و افراد موثر در استان این ظرفیت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۰۹    
روسیه با توجه به توان نظامی خود که گاها از سوی مقامات واشنگتن نادیده گرفته می شود، نگرانی از افزایش بودجه نظامی آمریکا ندارد، ولی انقلاب سرمایه گذاری ترامپ ممکن است از آمریکا کشوری کاملا متفاوت بسازد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۹    
آمار رسمی پنتاگون از تلفات غیرنظامیان در عراق و سوریه ظاهراً بسیار کمتر از برآوردهای سازمانهای غیردولتی است که حوادث منطقه ای را دنبال می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۶    
امام جمعه محمدشهر کرج گفت: خیرین مدرسه ساز الگوهای ارزشمند ایثار در جامعه هستند که با اقدامی خداپسندانه در راه علم و دانش حرکت معنوی خود را آغاز و ادامه می دهند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۶    
دولت ترامپ که برجام را بدترین توافق آمریکا در طول تاریخ می خواند، اکنون خواستار پایبندی ایران به برجام شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مشاور معاون رئیس مجلس روسیه و مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو از گشایس خط اعتباری 15 میلیارد دلاری این کشور برای سرمایه گذاری در ایران خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان گفت: اگر می خواهیم مردم به خرید کالای خارجی عادت نکنند باید از کالای دانش بنیان ایرانی به طور بی شائبه حمایت کنیم چرا که حمایت از تولیدات با کیفیت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر بروز عارضه قلبی اکبر ترکان - مشاور رئیس جمهور - توضیحاتی ارائه داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیکشهر گفت: با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، 30 هزار اصله نهال سازگار با آب و هوایی جنوب سیستان و بلوچستان در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان غرس شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۶    
وزارت بازرگانی ایالات متحده روز سه شنبه اعلان کرد که کسری بازرگانی این کشور در ماه آغازین سال تازه میلادی (2017) به بالاترین میزان ماهانه در حدود پنج سال گذشته رسیده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
اسباب بازی های جشنواره 'دست های مهربانی' در آستانه نوروز در آیینی بین کودکان نیازمند گلپایگان توزیع شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
نمایشگاه تعدادی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران که قرار بود پیش از این در برلین و رم به نمایش دربیاید و به دلایلی این اتفاق به تاخیر افتاد، در محل این موزه افتتاح شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلام با بیان اینکه آثار رسیده به نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال بیش از 220 درصد رشد داشته است ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی ایران یک پایه مهم مشروعیت، رای و آرای مردم است گفت: بدون رضایت عامه مردم، حکومت حقه معنا و مفهومی نخواهد داشت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: 31 بازارچه فروش خود اشتغالی در 31 استان کشور با همکاری سازمان میراث فرهنگی برای بانوان راه اندازی می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
مردم و مردم و مسئولان گلپایگان بطرز باشکوهی در آیین بدرقه درب های حرمین امامین عسکریین(ع) شرکت کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
وزیر آموزش و پرورش از واگذاری و تفویض اختیارات به استان ها و مناطق در کشور خبر داد و گفت: تفویض اختیارات در استان ها به عهده شورای آموزش و پرورش استان ها است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
جمعی از مسئولان اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی کردستان شامگاه سه شنبه با خانواده زنده یاد ناخدادوم عرشه احمد سلیمی نرانی در سنندج دیدار کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه گفت که این کشور برنامه خرید سالانه تا پنج میلیون تن نفت از ایران را بررسی می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۸    
عفو بین الملل وضعیت مردم دارفور در سودان را بسیار اسف بار خواند و از سازمان ملل خواست برای بررسی و حل این بحران ناشی از حملات شیمیایی در این منطقه چاره ای بیاندیشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد در آستانه سال نو و افزایش خرید و مصرف انواع شیرینی، واحدهای صنفی و قنادی ها باید شیرینی را در جعبه های استاندارد به فروش برسانند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
چهارمین جشنواره ملی سالانه برترین شرکتهای ایران TOPEX برگزار و از برگزیده ها تجلیل شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی از طیّ مراحل پایانی برای حذف قانون خدمات بیمه درمانی این کشور موسوم به اوباما کِر خبر داد ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۸    
روسیه اعلام کرد که در غوطه شرقی سوریه توافق آتش بس حاصل شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۶    
مدیران جهادکشاورزی نوشهر و عباس آباد از پرداخت 10 میلیارد و 320میلیون ریالی دولت تدبیر و امید به 2 هزار و 46 باغدار این شهرستان ها به خاطر خرید پرتقال های امحاشده ناشی از سرمای آذرماه امسال خبر دادند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی پیروزی، شهید صالح طبری، شهید بهشتی و مرکز مخابرات رباط کریم برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا مختل می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: در دوره پسابرجام باید بگوییم ورود خصولتی ها ممنوع ؛ وگرنه رانت خواران خصولتی همه منابع حاصل از برجام را خواهند بلعید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۸    
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: میزان صادرات خارجی خوراک دام و طیور از این استان طی امسال نسبت به پارسال 88 درصد افزایش یافته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
مدیر جهاد کشاورزی دیر استان بوشهر گفت: با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ دراین شهرستان هم اکنون هشت مرکز توزیع مرغ منجمد در دیر فعال است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۶    
مدیرکل حقوقی بانک مرکزی گفت: پول متعلق به بانک مرکزی و در زمان تحریم ها در اروپا بوده و بدلیل تحریم ها امکان دسترسی به آن را نداشتیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
شرکت ارتباطات سیار ایران و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور عصر سه شنبه در پیکان شهر تهران، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۶    
رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه گفت: یک فروند کشتی مسافربری استاندارد و مجهز ساخت متخصصان داخل کشور تا پایان سال جاری در مسیر این بندر به جزیره خارگ فعالیت خود را آغاز می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۶    
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مطالعه طرح توسعه مجتمع مس سونگون انجام شده و درصدد اجرایی کردن این طرح در محل این معدن هستیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از پرداخت 490 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
خسارت طیور خانگی روستای همت آباد شهرستان نجف آباد که بر اثر بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تلف شده بودند، پرداخت شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی روز سه شنبه از دستور اجرایی جدید ضد مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا انتقاد کرد و آن را موجب حقیرتر شدن این کشور دانست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۸    
یک روزنامه کویتی نوشت که وزیر خارجه مصر در سفر اخیر خود به واشنگتن از مقامات آمریکا درخواست کرده نام گروه اخوان المسلمین را در فهرست سازمان های تروریستی درج کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۸    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق که برای سرکشی از آخرین روند عملیات آزادسازی موصل به شمال عراق رفته، دقایقی پیش وارد اربیل شد و از سوی مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق مورد استقبال قرار گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۸    
وزیر خارجه عراق خواهان بازگرداندن کرسی سوریه در اتحادیه عرب به دولت این کشور شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۸    
چین امروز (سه شنبه) پس از آنکه اعلام شد بخشی از تجهیزات سامانه ضد موشکی پیشرفته آمریکا موسوم به تاد برای استقرار در شبه جزیره کره وارد پایگاه هوایی اوسان شده است ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
عامل توسعه کنسرسیوم صادراتی فرش و دستبافته های داری خراسان شمالی خواستار تشکیل اتاق فکر برای نجات فرش دستباف شد و گفت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
وزیر نفت با اشاره به ظرفیت های استان گیلان گفت: استان های گیلان، مازندران و گلستان به آب دسترسی دارند و در نقاطی از آنها می توان واحدهای پتروشیمی ایجاد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۶    
رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد صنعت نفت در سال جاری میلادی به 20 درصد سرمایه گذاری بیشتر نیاز دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
لوئیس سوارز به نمایندگی از بازیکنان بارسلونا امروز در نشست خبری بازی با پاری سن ژرمن حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
اختلاف میان عضو هیات مدیره و بازیکنان استقلال که از شروع فصل آغاز شده بود حالا دلیل اصلی اعتصاب بازیکنان این تیم است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
نساجی مازندران روی دو مهاجم سابق استقلال بردی شیرین را مقابل ملوان به دست آورد و با 42 امتیاز خود را به شش امتیازی صدرجدول رساند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
غلامحسین شافعی می گوید، عواملی مانند محیط کسب و کار نامناسب، نبود شفافیت در مسائل پولی و مالی، نبود ثبات در قوانین و مقررات و امکانپذیر نبودن پیش بینی آینده مانع جذب سرمایه گذاری خارجی و بهره مند شدن ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بخشش معوقه بانکی 400 میلیارد تومانی در استان اتفاق نیافته و این موضوع در یکی از استان های دیگر بوده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۳    
رضا افتخاری مدیرعامل استقلال پس از لغو جلسه هیات مدیره برای برطرف کردن مشکلات مالی راهی جلسه با اسپانسر باشگاه شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۶    
مدیر عامل اتحادیه گل و گیاه محلات گفت: گل های پرفروش بهاری تولید شده در گلخانه های این شهرستان در آستانه نوروز روانه بازار سراسر کشور شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
گری کیهیل توضیح داده چرا تیمشان صدرنشین است و برای رسیدن به قهرمانی می جنگد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
مهدی پاشازاده سرمربی تیم آلومینیوم اراک علیرغم پیروزی در دیدار برابر اکسین به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۳    
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال لغوشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
کیلینی ستاره یوونتوس درباره سبک بازی تیمشان و این که چرا جذاب بازی نمی کنند توضیح داده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
رامین رضاییان هافبک پرسپولیس در باشگاه حضور یافت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
بارسلونا خود را برای مصاف مرگ و زندگی با پاری سن ژرمن که فردا در نوکمپ برگزار خواهد شد آماده می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۳    
برادرزاده های مارکوس روخو هنگام دزدی از یک پلیس سابق به قتل رسیدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۸    
منصوریان سرمربی استقلال امروز بیش از این که در مورد سایپا حرف بزند، ترجیح داد در مورد مصاحبه دردسرساز حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه صحبت کند که تا حالا بارها برای این باشگاه دردسرساز شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
امام جمعه شهرستان آستارا گفت: خرید کالای ایرانی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مردم با خریداری محصولات داخلی به اقتصاد ملی کمک می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
عباس محمدی با بیان این که هیچ کدام از فرودگاه های کشورمان دارای گواهی نامه فرودگاهی از سازمان بین المللی هوانوردی ایکائو نیستنداز قریب الوقوع بودن دریافت این گواهی توسط فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۳    
پورموسوی در اولین فصل حضورش باختی برابر سرخابی های پایتخت را تاکنون تجربه نکرده است و دو برد و یک مساوی در کارنامه اش دیده می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
هواداران ناپولی در اقدامی عجیب به سان 30 سال پیش، از ساعات ابتدایی صبح امروز، بیرون هتل محل اقامت رئالی ها تجمع کرده اند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
معاون نخست وزیر جمهوری اسلواکی در امور سرمایه گذاری گفت: ایران یکی از قوی ترین اقتصادهای خاورمیانه با فرصت های اقتصادی بسیار است و به توسعه روابط اقتصادی و تجاری با این کشور مصممیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۶    
به مناسبت هفته درختکاری روز سه شنبه با مشارکت شمارزیادی دانش آموزان ،مردم و مسئولان دربوستان دانشجوی شهرهشتگرد شهرستان ساوجبلاغ عملیات درختکاری انجام شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
سعید عزت اللهی علیرغم اخراج در دیدار برابر روبین کازان به عنوان بهترین بازیکن تیمش شناخته شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۳    
مهدی رحمتی کاپیتان استقلال که با اجازه علیرضا منصوریان به مرخصی رفته بود فردا به تهران برمی گردد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۸    
عباس عسکری می گوید هواداران تیم های مشهدی در بازی با سپاهان آنها را تنها نمی گذارند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: از فروردین تا بهمن امسال 23 هزار تن پسته از گمرک رفسنجان به کشورهای خارجی صادر شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از گزارش این کمیسیون از ساحل خواری و دریاخواری در کشور خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
طیب نیا از 2 برابر شدن ارزش سهام عدالت خبرداد و گفت:مشمولان کمیته امداد، بهزیستی و روستائیان سرپرست خانوار غیرشاغل، سهام و سود را در سقف پیش بینی شده دریافت می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۶    
شیخ عمران نزار حسین اندیشمند مسلمان مقیم آمریکا ضمن تشریح مکانیزم نظام پولی جهانی گفت: هر کس که بخواهد بر دنیا حکومت کند باید ابتدا بر دنیای پول حکومت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
ضربه سر کاپیتان سوم ذوب آهن در شهرآورد اصفهان به دیرک دروازه سپاهان برخورد کرد تا جمع دقایق گل نزدن مرتضی تبریزی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از 1000 دقیقه هم فراتر برود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
فصل قبل و در همین هفته ها پیش بینی این بود که مثل لیگ هفتم که محسن خلیلی آقای گل شد و پرسپولیس به قهرمانی رسید، مهدی طارمی هم آقای گل می شود و تیمش هم قهرمان خواهد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
در مراسمی به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه قضائی استان، ظهر سه شنبه از حافظان طبیعت در قزوین تجلیل شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از کسانی که دستاوردهای برجام را مورد بی توجهی قرار داده و به آنها حمله می کنند، گفت: نباید اجازه داد دستاوردهای درخشان برجام بازیچه جناح های سیاسی شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۳    
حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان مشهد در بازی با استقلال خیلی تلاش کرد گل بزند اما موفق نبود. او حتی یک موقعیت خیلی خوب به دست آورد اما با بی دقتی به بیرون زد تا حالا حسرت آن را بخورد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
حامد لک دروازه بان سایپا از اینکه کمیته انضباطی فدراسیون به دلیل اتفاقات تبریز او را جریمه کرده ناراحت است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
بختیار رحمانی در نیم فصل اول روزهای سختی را در استقلال پشت سر گذاشت، روزهایی که باعث شد او تیم ملی را هم از دست بدهد و در نهایت تصمیم به جدایی از تیم آبی پوش پایتخت گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال، سابقه بازی برای ساوتهمپتون و تاتنهام در لیگ برتر را دارد و بسیاری معتقدند او فوتبال خود را در تیمی انگلیسی به اتمام خواهد رساند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان گفت: رانش کوه در منطقه جبالبارز باعث قطع ارتباط فیبرنوری به جنوب استان شده است و تا ساعات آینده این مشکل برطرف می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۶    
فرماندار ابرکوه با بیان اینکه مسئولان از سرمایه گذاران استقبال می می کنند گفت : زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۸    
مسعود حسن زاده با گلزنی به تیم سابقش در شهرآورد اصفهان چهارمین گل خود برای سپاهان را برای سومین بار از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۶    
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: اینکه مردم کشور خود را مقید به خرید کالای تولید داخل کنند اثر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس ملی در ابعاد داخلی و سیاست خارجی کشور دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
لغو مکرر برنامه های تمرینی آبی پوشان پایتخت باعث عصبانیت شدید علیرضا منصوریان از این موضوع شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
با پیوستن علی احمدی به تیم پدیده تعداد سپاهانی های سابق در تیم مشهدی به 6 نفر رسید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
پارلمان مجارستان امروز (سه شنبه) قانونی جنجالی را به تصویب رساند که طبق آن اجازه می دهد تمام پناهجویان این کشور بازداشت شوند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
یک مقام محلی یمن روزسه شنبه از کشته شدن دو کودک در نتیجه حمله های هوایی آمریکا خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
اکثر تاتارهای شبه جزیره کریمه که 13 درصد جمعیت آن را تشکیل داده و مسلمانان ترک زبان هستند، به بهبود نسبی وضعیت مالی-اجتماعی خود بعد از پیوستن به روسیه اذعان کرده و دید مثبتی نسبت به روسیه ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۳    
بهترین خط حمله لیگ برتر تا قبل از هفته بیست و چهارم در اختیار استقلال قرار دارد، خط آتشی که با 35 گل بالاتر از پرسپولیس و تراکتورسازی قرار گرفته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۳    
باشگاه دبیری تبریز به مناسبت هجدمین سال تأسیس خود روز جمعه در تبریز جشن بزرگی را برپا خواهد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
اعضای جمهوریخواه سنای آمریکا طرحی ارائه کردند که قرار است جایگزین برنامه بیمه درمانی باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
هیاتی از احزاب مخالف در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در سفری رسمی وارد مسکو شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۳    
برای دومین مرتبه طی هفته های اخیر از ورود بازیکنان نفت به زمین تمرین ساصد جلوگیری به عمل آمد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۸    
تیم صنعت نفت در شرایطی این هفته میهمان ماشین سازی است که از بازی در تبریز خاطره خوبی دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۶    
وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم رونمایی از خودروی کوییک، محصول جدید سایپا گفت: سایپا اولین و قدیمی ترین خودروساز کشور است که از بنیه فنی قوی و خوبی برخوردار است.
  • ۱