پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ماد نیوز 3 اسفند 1395 - maadnews.com

ماد نیوز 27 اسفند 1393 ماد نیوز 28 اسفند 1394 ماد نیوز 31 فروردین 1395 ماد نیوز 31 اردیبهشت 1395 ماد نیوز 31 خرداد 1395 ماد نیوز 30 تیر 1395 ماد نیوز 31 مرداد 1395 ماد نیوز 31 شهریور 1395 ماد نیوز 30 مهر 1395 ماد نیوز 30 آبان 1395 ماد نیوز 1 آذر 1395 ماد نیوز 30 دی 1395 ماد نیوز 1 بهمن 1395 ماد نیوز 1 اسفند 1395 ماد نیوز 2 اسفند 1395 ماد نیوز 3 اسفند 1395 ماد نیوز 4 اسفند 1395 ماد نیوز 5 اسفند 1395 ماد نیوز 6 اسفند 1395 ماد نیوز 7 اسفند 1395 ماد نیوز 8 اسفند 1395 ماد نیوز 9 اسفند 1395 ماد نیوز 10 اسفند 1395 ماد نیوز 11 اسفند 1395 ماد نیوز 12 اسفند 1395 ماد نیوز 13 اسفند 1395 ماد نیوز 14 اسفند 1395 ماد نیوز 15 اسفند 1395 ماد نیوز 16 اسفند 1395 ماد نیوز 17 اسفند 1395 ماد نیوز 18 اسفند 1395 ماد نیوز 19 اسفند 1395 ماد نیوز 20 اسفند 1395 ماد نیوز 21 اسفند 1395 ماد نیوز 22 اسفند 1395 ماد نیوز 23 اسفند 1395 ماد نیوز 24 اسفند 1395 ماد نیوز 25 اسفند 1395 ماد نیوز 26 اسفند 1395 ماد نیوز 27 اسفند 1395 ماد نیوز 28 اسفند 1395 ماد نیوز 29 اسفند 1395 ماد نیوز 30 اسفند 1395 
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۶    
هفته نامه عصر آذربایجان در شماره این هفته خود مقاله ای در خصوص خرید کالای ایرانی منتشر کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در مجموعه ارگ کریم خان زند شیراز افتتاح شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۰    
کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم نفت آبادان و پدیده مشهد از سری رقابت های لیگ برتر در هفته بیست و دوم را صادر کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کشورهای عربی باید موضع شان را در قبال ابراز شعف اسرائیل از همکاری با آنها مشخص کنند و هر رهبر عربی که با اسرائیل همپیمان شود حکم مرگ خود را امضا ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: روند تدریجی دمای استان تداوم دارد و دمای هوای استان نسبت به 2 روز گذشته 16 درجه افزایش یافته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میانه، سن گندم را یکی از آفات کلیدی و خطرناک مزارع غلات عنوان کرد و گفت: کبک ها بهترین مانع در برابر آفت سن گندم هستند و در واقع این آفت را به طور طبیعی کنترل می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۷    
مدیر کارخانه ساخت تاسیسات فراساحلی نفت و گاز و سازه های فلزی صنعتی قشم از تکمیل و نصب سکوی نفتی F18 در حوزه مشترک ایران و عربستان (میدان نفتی فروزان) خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس پلیس فتای پایتخت از شهروندان خواست تا مراقب خریدهای عید و آخر سال باشند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 57 میلیارد و 668 میلیون ریال کمک خیران به ایتام این استان جمع آوری شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۳    
خست وزیر عراق گفت: داعش در حال شکست خوردن است و پیشروی نیروهای ما در موصل دلیلی برای تائید این مساله است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۰    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۲۷    
وزیر نفت از فروش نفت ایران به روسیه خبر داد و گفت: نفت ایران به یک شرکت روسی و برای مقاصد خارج از روسیه فروخته می شود که 50 درصد پول فروش نفت به روسیه به صورت نقدی تحویل گرفته می شود و 50 درصد دیگر ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۷    
یزان صادرات فولادی ایران در سال چهار میلیون تن بوده است که این میزان کالا به سمت بازارهای اروپایی صادر می شد و اکنون اتحادیه اروپا و انجمن فولاد این قاره ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۳    
برخی منابع خبری گزارش داده اند عده ای ناشناس در منطقه ای در استکهلم ، پایتخت سوئد، خودروها را آتش زده و پس از پرتاب سنگ به سمت پلیس اقدام به غارت فروشگاه ها کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
گرت بیل اسطوره فوتبال ولز و منچستریونایتد گفته گرت بیل در تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۰    
برخی از میوه ها دارای خواص درمانی منحصربفرد و اعجاب انگیزی هستند. یکی از این میوه های دارویی مربوط به کاکتوس است که گنجینه ای ارزشمند درون خود دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۳    
سفیر اسبق ایران در فرانسه و مکزیک با اشاره به فساد بالای دولت گفت: حقوق رئیس بانک ملت 5 برابر حقوق رئیس جمهور آمریکاست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان گفت: حمایت از تولیدات داخلی و تهیه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت ارزانتر و راحت تر از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه خانه مدرن در رشت است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۶    
برانکو سرمربی پرسپولیس به بازیکنان خود بعد از بازی با الهلال تبریک گفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توانمندی موشکی برای جلوگیری از جنگ است، تحلیل های فلج کننده است که موجب جنگ می شود. اگر فکری فلج شد کارآمدی و توانمندی سایر اعضای بدن را هم خواهد گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۷    
معاون وزیر علوم و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از عقد قرارداد فروش سه هزار میلیارد ریال محصول توسط شرکت های فناور و دانش بنیان در داخل از سال گذشته تا کنون خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مورینیو سرمربی منچستریونایتد شایعات خروج رونی از تیمش را رد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه شنبه خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، آیین نامه شورای اجتماعی کشور را تصویب کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
یک مقام سابق آمریکایی با بیان اینکه دولت ترامپ تصمیم به حفظ برجام گرفته، گفت باید تلاش کرد تا طول دوره محدودیت های اعمالی بر برنامه هسته ای ایران افزایش یابد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
سخنان امروز مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در رسانه های ترکیه بازتاب داشت و تعدادی از رسانه های این کشور سخنان ایشان را منتشر کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۳    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد که اصلاحات و مشی میانه روی و اعتدال بارور شده و ضمن بالندگی به رشد خود همچنان ادامه می دهد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۰    
دستیار هوش مصنوعی سامسونگ، می تواند به خوبی از تمایل این کمپانی به ورود به عرصه رقابت در این حوزه خبر دهد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا گفت: سالیانه 600 هزار قطعه مرغ گوشتی در این شهرستان تولید و برای کشتار به شهرهای دیگر حمل می شود و برای احداث کشتارگاه مدرن از سرمایه گذاران بخش خصوصی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۷    
استاندار اردبیل با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی این استان از سه میلیون و 700 هزار تن به چهار میلیون و 500 هزار تن برچاره اندیشی جهت بالابردن ارزش افزوده محصول دامی و کشاورزی استان در راستای ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۶    
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بلافاصله پس از بازی تیم پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
نخست وزیر عراق سه شنبه شب بعد از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، از اعضای اوپک درخواست کرد، برای بحث درباره کاهش تولید نفت با هدف حمایت از قیمت ها در بازار جهانی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۳    
پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین با انتقاد از روسیه برای به رسمیت شناختن گذرنامه های صادره در جمهوری های خودخوانده لوهانسک و دونتسک، خواستار اعمال تحریم های بیشتر اتحادیه اروپا علیه مسکو شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۶    
ترکیب رسمی اتلتیکومادرید مقابل بایرلورکوزن مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
نظر سنجی موسسه گالوپ نشان می دهد که محبوبیت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در میان مردم آمریکا و بویژه جمهوریخواهان نسبت به دو سال گذشته افزایش محسوسی پیدا کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
در چارچوب نتیجه مذاکرات سیدکاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان و ارپینه هوانیسیان وزیر دادگستری این کشور، چهارمین مرحله انتقال زندانیان ایرانی به جمهوری اسلامی اجرا می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۳    
یک منبع غربی اعلام کرد که دادستان منهتن ، روند تحقیقاتی نقض احتمالی تحریم های وضع شده علیه ایران حین مذاکرات هسته ای را ازسرگرفته است
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: بازاریان ما از گذشته در حوزه دینی و فقهی دغدغه مند بوده و این مهم نیز کسب و کار آنها برکت داده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات بودجه سال 96در صحن مجلس گفت: براساس بودجه تصویب شده در مجلس ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۳    
فرماندار شهرستان البرز گفت: ستاد انتخابات شهرستان باید نقاط قوت و ضعف در امر برگزاری انتخابات گذشته را مورد شناسایی و آسیب شناسی قرار دهد تا با همدلی در فضایی آرام ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، رویکرد کار در این ارتباط جهادی است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۷    
مدیر عملیاتی تخصصی بانک سرمایه گذاری زیر ساخت آسیا (AIIB) گفت: این مجموعه، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از شرکای بسیار خوب خود قلمداد می کند و بر تسریع در سرمایه گذاری در این کشور تاکید دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۳    
هیئتی از حزب موتلفه اسلامی به ریاست حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب و بنا به دعوت حزب کمونیست چین عازم این کشور شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
ژنرال 'عبدالرشید دوستم' معاون اول ریاست جمهوری افغانستان محاصره منزل مسکونی اش به دست نیروهای امنیتی را تکذیب کرد و از رسانه های کشورش خواست به شایعات دامن نزنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
ژان کلود یونکر رئیس کمیسیون اروپا روز سه شنبه در نشست پارلمان بلژیک در بروکسل عنوان کرد که هزینه برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) برای انگلیس گزاف خواهد بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۳    
منابع نظامی کْرد سوریه شامگاه سه شنبه اعلام کردند که نیروهای ائتلاف کردی - عربی سوریه برای نخستین بار توانسته اند وارد استان دیرالزور واقع در شرق سوریه شوند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
وزارت ارتباطات تازه ترین آمار رومینگ اپراتورهای تلفن همراه با کشورها و اپراتورهای خارجی را اعلام کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
سردار فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: از این رو برخی افراد سودجو و کلاهبردار نیز در شبکه های اجتماعی و کانال ها اقدام به تبلیغ پیش فروش بلیط مسافرت های نوروزی کرده اند که این تبلیغات کذب بوده و بیشتر برای ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت که طرح های زیربنایی به منظور توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با حدود 600 میلیارد ریال اعتبار از سال آینده اجرائی می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
شهردار شهر ولژسکی استان ولگوگراد فدراسیون روسیه با تاکید بر لزوم توسعه همه جانبه اقتصادی و تجاری بازرگانان ایران و روسیه تاکید کرد: باید شرایطی فراهم کنیم تا کالاهای ضروری مورد نیاز دو طرف ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۷    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: یک هزارو 706 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق اقتصادی به صنایع کوچک ومتوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم اختصاص یافت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۳    
کارشناس اندیشکده شورای آتلانتیک معتقد است که برغم گزارش ها و اطلاعات فاش شده مبنی بر رابطه اطرافیان تیم ترامپ با روسیه و دخالت گردانندگان کرملین در انتخابات این کشور هنوز بطور یقین نمی توان گفت که ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۷    
استاندار خراسان جنوبی گفت: بندهای خاکی در استان که سال ها آبگیری و بازسازی نشده است، پس از بارندگی تهدیدی برای روستاهاست، باید با پیگیری دستگاه های مربوط این بندها بازسازی و ایمن شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
منابع خبری شامگاه سه شنبه گزارش دادند در انفجار بمبی در غرب بغداد دستکم هفت نفر کشته و 20 نفر زخمی شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی جذب سرمایه گذار خارجی در کنار استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی را از اولویت های این منطقه عنوان کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت:دامداران این استان در شرایط خشکسالی و محدودیت منابع آبی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۷    
تقریبا همه مصرف کنندگان لنت های ترمز، حداقل یک بار با این موضوع روبرو شدند که به هنگام ترمز گرفتن ،صدای ناهنجار سوت مانندی از لنت یا دیسک ترمزها به گوش می رسد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان گفت: مشکلات استان ها باید توسط نخبگان حل شوند؛ اگر کارها را به دست افراد ذی صلاح بسپاریم دیگر با بسیاری از مشکلات و مسائل موجود مواجه نخواهیم بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۰    
سازمان سنجش به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد نشده اند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پی انتشار نامه ای منتسب به صنعتگران کشور، به تشریح اقدام های خود برای مهار تورم و رفع موانع تولید پرداخت و درخواست آنان برای اعمال تکالیف جدید به شبکه بانکی را ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۷    
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت که این صندوق در دوره دولت تدبیر و امید افزون بر 15هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه های مختلف در کشور پرداخت کرده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۳    
وزارت خزانه داری آمریکا جزئیات فرمان اجرایی جدید ترامپ را منتشر کرد؛ فرمانی که دست مأموران قانون را برای اخراج فوری مهاجران غیرقانونی و مجرم در هر نقطه ای از آمریکا، باز می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۷    
جلسه وزرای نفت و انرژی ایران و روسیه به دلیل برگزاری جلسه اضطراری در مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی وضعیت خوزستان که با حضور وزیر نفت برگزار شده بود، با تاخیری یک ساعته آغاز شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۷    
وزارت حمل و نقل چین، 14 خط کشتیرانی را به موجب شفاف نبودن در اعلام نرخ حمل و نقل بار جریمه کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۷    
گمرک ایران از کشف 25 هزار و 96 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، انواع قرص روانگردان و پیش ساز مواد مخدر طی 10 ماهه سال جاری خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۳    
دادگاهی در اتریش روز سه شنبه با استرداد 'دمیترو فیرتاش' تاجر اوکراینی به آمریکا موافقت کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
شبکه خبری روسیه نوشته است که مسئولین کرملین قبل از دیدار ولادیمیر پوتین با ترامپ در حال جمع آوری اطلاعاتی در مورد خصوصیات روانی او هستند تا به کمک این اطلاعات و تحلیل ها پوتین را برای مواجهه با رییس ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه تهدیدهای یهودستیزانه به مراکز یهودیان در این کشور را وحشتناک و دردناک خواند و وعده داد برای رفع اختلافات در این زمینه اقدام کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری گفت: امروز دولت یازدهم بابت خریداری هرکیلوگرم گندم از کشاورزان 13 هزار ریال پرداخت می کند و این رقم بیش از سه برابر نرخ خرید محصول یاد شده در ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۶    
پس از شکست 3-1 ناپولی مقابل رئال مادرید، اختلافات در این تیم به اوج خود رسیده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۱    
امید ابراهیمی هافبک استقلال در کنار گلی که برای این تیم به ثمر رساند بهترین بازیکن استقلال برابر الاهلی بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
تیم سپیدرود با استفاده از سه پنالتی اعلام شده از سوی داور مسابقه صدرنشینی خود را مستحکم تر کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۱    
بازگشت تیم سپیدرود به صدر جدول با کاپیتان سهیل حق شناس میسر شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه فنی تیمش در ساعت 16:30 دقیقه ترکیب 11 نفره پرسپولیس برابر الهلال را اعلام کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
از سال 2014 که انریکه هدایت بارسا را بر عهده گرفته، آمار جالبی برای ابی اناری ها در ضربات پنالتی به ثبت رسیده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
شاگردان زیدان فردا بازی بسیار حساسی مقابل والنسیا پیش رو دارد و پیروزی در آن می تواند فاصله این تیم با رقبا را افزایش دهد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس، همواره از تمجید کنندگان پائولو دیبالا، پدیده این روزهای فوتبال دنیا بوده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
در بازی های برگزار شده از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا تنها ژاپنی ها موفق به پیروزی در برابر حریف خود شدند و یک بازی با تساوی به پایان رسید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
به نظر می رسد حسین ماهینی به دلیل مسمومیت دیدار پرسپولیس الهلال را از دست داده و برانکو مجبور به تغییر ترکیب تیمش شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۶    
کارت بازی شهباززاده مهاجم جدید نفت تهران بعد از گذشت یک هفته هنوز صادر نشده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۳    
در حالی که چین در حال کاستن از وابستگی های خود به تسلیحات وارداتی است آمارها نشان می دهد که صادرات تسلیحات این کشور بیش از 74 درصد رشد داشته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۳    
کمیسیون مشترک اسپانیا و فرانسه درشهرمالاگای اسپانیا به ریاست ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا و فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه برگزارشد که درآن دومقام از یکپارچگی اروپا دفاع کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۱    
پیمان شیرزادی مدافع تیم استقلال خوزستان در دیدار با الفتح عربستان با ارسال توپی در محوطه جریمه یک گل برای تیمش خرید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
محمد دانشگر و میلاد فراهانی دو بازیکن نفت در دیدار با ماشین سازی به دلیل درگیری از داور اخطار دریافت کردند که همین امر منجر به محرومیت دانشگر در بازی بعدی اش مقابل پرسپولیس شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
هافبک ارمنستان استقلال که مدت ها است نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان برود، در بازی با التعاون در دومین بازی لیگ قهرمانان آسیا هم نمی تواند تیمش را همراهی کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز سه شنبه تمرین سبکی را در پشت بام هتل گرند میلینیوم انجام داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تورینو به شکل نامحترمانه ای از بازیکن تیمش انتقاد کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۶    
مهاجم تیم تراکتورسازی از هواداران تیمش بابت رای دادن به او در نظرسنجی نود تشکر کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
بازیکنان استقلال از سوی مدیریت این باشگاه پول توجیبی دریافت کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
عملیات برف روبی استادیوم شهید عضدی رشت رو به پایان است و بازی سپیدرود رشت – استقلال اهواز از ساعت 15 سوت خواهد خورد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۱    
گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال با همتای خود در تراکتورسازی دیدار کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
برزای هافبک استقلال با وجود دریافت دو کارت زرد از دیدار با نماینده عربستان محروم نیست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۶    
استقلال با مدافعان برزیلی خود به مصاف خط حمله ویرانگر الاهلی رفت به این امید که دژ دفاعی اش زمینه کسب امتیاز را فراهم کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۱    
بازیکنان فوتبال سرباز و دارای مدال کشوری در باشگاههای خودشان خدمت می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۱    
تیته، سرمربی برزیل به تمجید از مسی پرداخت و گفت که کاش او برزیلی بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
با توجه به شکست سنگین و غیرمنتظره آرسنال در آلیانس آره نا و احتمال بالای حذف شاگردان ونگر، حالا به نظر می رسد تیم گواردیولا بزرگ ترین امید فوتبال جزیره برای موفقیت در لیگ قهرمانان است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
در روزی که استادیوم امام علی کرمان بیشتر از همیشه تماشاگر در خود جای داده بود مس کرمان دو امتیاز حساس برابر ملوان از دست داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
شاگردان بگوویچ گل گهر سیرجان با پیروزی در برابر فجر سپاسی شیراز 43 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سپیدرود و ملوان در صدر جدول قرار گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
شاگردان منصوریان در سه دیدار سرنوشت ساز خود با تسلیم شدن برابر ضربات کرنر تیم حریف نتیجه را واگذار کردند.
  • ۱