پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ماد نیوز 15 اسفند 1395 - maadnews.com

ماد نیوز 27 اسفند 1393 ماد نیوز 28 اسفند 1394 ماد نیوز 31 فروردین 1395 ماد نیوز 31 اردیبهشت 1395 ماد نیوز 31 خرداد 1395 ماد نیوز 30 تیر 1395 ماد نیوز 31 مرداد 1395 ماد نیوز 31 شهریور 1395 ماد نیوز 30 مهر 1395 ماد نیوز 30 آبان 1395 ماد نیوز 1 آذر 1395 ماد نیوز 30 دی 1395 ماد نیوز 1 بهمن 1395 ماد نیوز 1 اسفند 1395 ماد نیوز 2 اسفند 1395 ماد نیوز 3 اسفند 1395 ماد نیوز 4 اسفند 1395 ماد نیوز 5 اسفند 1395 ماد نیوز 6 اسفند 1395 ماد نیوز 7 اسفند 1395 ماد نیوز 8 اسفند 1395 ماد نیوز 9 اسفند 1395 ماد نیوز 10 اسفند 1395 ماد نیوز 11 اسفند 1395 ماد نیوز 12 اسفند 1395 ماد نیوز 13 اسفند 1395 ماد نیوز 14 اسفند 1395 ماد نیوز 15 اسفند 1395 ماد نیوز 16 اسفند 1395 ماد نیوز 17 اسفند 1395 ماد نیوز 18 اسفند 1395 ماد نیوز 19 اسفند 1395 ماد نیوز 20 اسفند 1395 ماد نیوز 21 اسفند 1395 ماد نیوز 22 اسفند 1395 ماد نیوز 23 اسفند 1395 ماد نیوز 24 اسفند 1395 ماد نیوز 25 اسفند 1395 ماد نیوز 26 اسفند 1395 ماد نیوز 27 اسفند 1395 ماد نیوز 28 اسفند 1395 ماد نیوز 29 اسفند 1395 ماد نیوز 30 اسفند 1395 
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
رئیس پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه طی سخنرانی در کنفرانس کلوپ والدای مسکو گفته است که عصر نگاه به درون در استراتژی سیاست خارجی کشورهای منطقه پدیدار شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ورود چندین خودرو جدید به سبد عرضه محصولات این گروه در آینده خبرداد و گفت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: حفاری شرکت های خدماتی تا 15 فروردین آینده در راستای بهسازی محیط شهری و جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان و مسافران نورزی در این شهر ممنوع است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی رانندگی خراسان رضوی گفت: در پی بارش عصر امروز باران سطح خیابانهای این کلانشهر لغزنده و رفت و آمد خودروها در برخی مسیرها کند شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
'گلدبرند شونبری' عضو و موسس انجمن بین المللی جامعه ایمن از سوئد به همراه جمعی از مهمانان خارجی هشتمین اجلاس آسیایی جامعه ایمن یکشنبه شب از پروژه های منطقه ثامن مشهد و روند اجرایی پروژه ملی نوسازی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: سه بهله عقاب صحرایی و سه بهله سنقر مصدوم پس از تیمار در مرکز اورژانس پناهگاه حیات وحش لوندویل این شهرستان، به آغوش طبیعت بازگردانده شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۳    
مشاور رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی با طرح این پرسش که آیا نوروز فقط محدود به فرهنگ ایرانی است یا مربوط به گستره جغرافیای وسیع تری است ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۳    
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ترغیب مردم به خرید سوغات و اقلام نوروزی خود از بین کالاهای ایرانی 'نمایشگاه مهر درخشان شماره 2' در جوار حرم ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل پشتیبانی امور دام قزوین گفت: در سال جاری تاکنون 595 تن مرغ منجمد به منظور تعادل بخشی به بازار بین مراکز عرضه در استان توزیع شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۳    
فرماندار شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از تولیدات داخلی با هدف محقق کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ایجاد انگیزه در تعاونگران باید مورد توجه باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری مهریز از خلع ید و رفع تصرف افزون بر 30 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سالجاری خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۸    
یک اندیشکده آمریکایی به رئیس جمهور این کشور پیشنهاد کرده است دولت روحانی را تقویت و محدودیت های برجام را طولانی کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۸    
روزنامه الوطن نوشت: 50 جسد در گورهای دسته جمعی در شهرک التل در شمال پایتخت سوریه کشف شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 14 هزار شغل در استان ایجاد و در سامانه مرتبط ثبت شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی بویژه ساخت یک واحد جی.تی.ال (تبدیل گاز به مایع) به ظرفیت 50 هزار بشکه از مهمترین موضوع های مذاکره جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۸    
اسماعیل ولد الشیخ احمد فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن امروز (یکشنبه ) برای مذاکره با مقامات عالی رتبه کویتی به این کشور سفر کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
محمد دهقان معاون امور بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: اصناف خدمات خودرویی شهرستان ارومیه برای کاهش آلودگی های صوتی به خارج از شهر منتقل می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوی گفت: امسال 250 پرونده تصرف زمین در این شهرستان تشکیل و در قالب این پرونده ها 100 هکتار زمین ملی رفع تصرف شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۸    
رئیس گمرک بناب گفت: در 11 ماه گذشته امسال 35 هزار تن کالا به ارزش 71 میلیون دلار از گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
همزمان با هفته نیکوکاری جشنواره کارآفرینی، رفاه پایدار، خیرماندگار با تجلیل از مدیران موفق اقتصاد مقاومتی در سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
آیین 'روز درختکاری' با حضور جمعی از مردم، مسئولان و دوستداران طبیعت در شهرستان گلپایگان برگزار شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فساد خط قرمز ماست و مبارزه جدی، قاطعانه بی رحمانه و مستمر با فساد و رشوه در دستور کار سازمان امور مالیاتی قرار دارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
رییس سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: نزدیک به 50 درصد درآمدهای کشور از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود که میزان آن تاکنون یک بیلیارد و 700 هزار میلیارد ریال (1700 هزار میلیارد ریال) بوده ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سهام عدالت از هفته آینده به دستور رئیس جمهوری با تصویب شورای عالی اصل 44 قانون اساسی، آزاد سازی می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۸    
فرماندار هریس گازرسانی به 95 درصد از مجموع 92 روستای شهرستان را نمونه موفقی از اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان برشمرد و گفت ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه این هفته در کاخ ورسای میزبان رهبران اسپانیا، ایتالیا و آلمان است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: تامین امنیت اقتصادی می تواند حرکت کشور به سوی توسعه و یا توسعه یافتگی آن را تضمین و تامین کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد روز یکشنبه با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که 3 فرمانده مهم طالبان در شهرستان امام صاحب استان قندوز در شمال شرق این کشور در حمله هوایی کشته شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
کاخ سفید از کنگره آمریکا خواسته است که موضوع مداخله دولت باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته رو بررسی و درباره آن تحقیق کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
نانسی پلوسی رهبر دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه ادعای شنود مکالمات رئیس جمهوری این کشور را انحراف توجهات از مساله تحقیقات در مورد تماس های احتمالی دولت جدید واشنگتن با روسیه دانست و ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
کشته شدن 69 تروریست در مناطق مختلف و حمله طالبان به شهرستان خواجه بهاءالدین استان تخار رویدادهای مهم روز یکشنبه افغانستان است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان عصر امروز(یکشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۳    
مشاور معاون رئیس مجلس روسیه و مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو گفت که فعالیت ایران در تولید، بسته بندی و کیقیت کالا بی همتا بوده اما این تولیدات در بازارهای جهانی کمتر معرفی شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
شهرام میرآخورلو معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
مرتضی صادقی شهردار زواره از کاشت 16هزار اصله نهال گل محمدی در مزرعه 3 هکتاری گل محمدی زواره با همکاری آموزش و پرورش زواره و دانش آموزان هنرستان 22 بهمن این شهر خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۳    
رویکرد زیست محیطی وزارت نفت در دولت یازدهم بر کسی پوشیده نیست و در این میان، در دستور کار قرار دادن راهکارهای عملی به منظور حفاظت از تالاب هورالعظیم به عنوان میراث ملی کشور بسیار حائز اهمیت است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۳    
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو جدید و اتوماتیک گروه سایپا رونمایی خواهد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
حسین مهاجران گفت:علی رغم فروانی میوه و کسادی بازار قیمت ها بالاست و نمی توان پیش بینی کرد که قیمت ها طی روزهای آتی به کدام سمت و سو می رود و با توجه به آنکه خرید میوه از 25 اسفند ماه آغاز می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۳    
بمناسبت روز درختکاری کار غرس بیش از 15هزار نهال مثمر و غیر مثمر در شهرستان ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۸    
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه آستارا گفت: جایگاه مرکزی عرضه سوخت این شهرستان به علت تعمیر و بازسازی تاسیسات، به مدت 10 روز تعطیل شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۳    
امام جمعه جیرفت گفت: فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در جامعه بویژه نسل جوان باید نهادینه شود تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
کارکنان بانک دی در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود در قبال محیط زیست نهال کاشتند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
دعوای جمهوری خواهان و دموکرات های آمریکا با اتهام تازه ترامپ مبنی بر شنود مکالمات انتخاباتی وی از جانب اوباما شدت گرفته که نتیجه اولیه آن اردوکشی خشونت آمیز حامیان دو طیف در شهرهای مختلف این کشور است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۸    
مؤسسه انگلیسی وسل ولیو اعلام کرد: برآورد می شود که ایران در سال 2016 میلادی در مجموع 21 محموله نفتی به فرانسه صادر کرده و علاوه برآن به کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا به ترتیب 15 ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۸    
روابط آنکارا و آتن که معمولا با چالش هایی روبرو بوده، در این اواخر وارد مرحله ای جدیدی با تنش های فراوانی شده که نگرانی هایی را در پی داشته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
کارنامه نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی نشان از این دارد که این رژیم در سوریه، عراق، مصر و دیگر کشورهای عربی با گروه تروریستی داعش همکاری می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۸    
دزدان دریایی 7 سرباز تبعه روس و یک اوکراینی را که ماه گذشته در آبهای نیجریه روبوده بودند آزاد کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۸    
معاون پیشین دفاع آمریکا گفت که حق مردم آمریکاست که واقعیت را درباره مسایلی که مربوط به دخالت سرویس اطلاعات روسیه در انتخابات آمریکا منتشر شده را بدانند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی وزارت کشاورزی و دامداری افغانستان اعلام کرد که سال آینده 12 هزار کشاورز از سراسر این کشور برای کشت و برداشت زعفران آموزش خواهند داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
ترکیب اصلی یوونتوس برای بازی امروز مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خودمان از بازیکنان خواستیم هرچه دردودل دارند بر زبان بیاورند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
ادواردو بریسو، سرمربی آرژانتینی سلتا ویگو پس از شکست 5-0 تیمش در زمین بارسا، به تمجید از مسی پرداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
اکثر اعضای مجلس شورای بحرین با اصلاح قانونی در زمینه اختیارات دستگاه قضایی نظامی موافقت کردند به طوریکه تمامی اعضای حاضر در مجلس شورا امروز (یکشنبه) با اصلاح اساس و مفاد این قانون موافقت کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۸    
تونی بلر سخنگوی نخست وزیر سابق انگلیس با رد گزارش "میل آن ساندی" تاکید کرد هیچ گونه بحثی درباره فعالیت تونی بلر به عنوان مشاور دونالد ترامپ در امور خاورمیانه مطرح نشده و گزارش مذکور "ساختگی" است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۳    
دپورتیوو لاکرونیا با کسب 3 امتیاز از منطقه سقوط لالیگا فاصله گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
یک کارشناس مسائل بین الملل در وین سیاست خارجی دونالد ترامپ را گمراه کننده خوانده و معتقد است سیاست وی در قبال کشورهای دیگر پر از تناقض بوده و قابل پیش بینی نیست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
سرور جپاروف هافبک ازبکستانی سپاهان اولین گل خود را در این فصل به ثمر رساند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
روزنامه ایندیپندنت نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با انتشار توییت های جدیدی تلاش کرد تئوری توطئه علیه کمیته ملی دمکرات آمریکا و روسیه را تقویت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
شهرک نشینان صهیونیست امروز (یکشنبه) نیز بار دیگر به حریم مسجدالاقصی یورش برده و حرمت این مکان مقدس را شکستند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۳    
چپاروف بازیکن ازبکستانی سپاهان در دربی نقش جهان اولین گل خود را با پیراهن سپاهان به ثمر رساند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
سرمربی استقلال در رختکن زمین شماره دو آزادی درباره مشکلات مالی و کمبودهای این تیم با بازیکنان صحبت کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۸    
کریستین کِرن صدر اعظم اتریش با انتقاد از دولت ترکیه گفت: آزادی مطبوعات در ترکیه به یک کلمه بیگانه تبدیل شده است و حقوق بشر در این کشور لگدمال می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
پرسپولیس امروز به شدت باید مراقب ایگور پراهیچ مدافع کروات سرخپوشان نفتی که این روزها در مرز آمادگی فوق العاده ای به سر می برد باشند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
رئال مادرید روز گذشته در غیاب کریستیانو رونالدو کار دشواری برای پیروزی بر ایبار نداشت و 1-4 برنده بازی شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
بازیکنان پرسپولیس در آستانه دیدار برابر نفت تهران از سوی مسوولان شارژ مالی شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل تراکتورسازی با شهرداری تبریز قرارداد امضا کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
نیمار، فوق ستاره بارسلونا از اینکه لوئیس انریکه در پایان فصل از هدایت آبی اناری ها کناره گیری خواهد کرد ناراحت است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
دو تیم شهر اصفهان تا دقایقی دیگر در ورزشگاه نقش جهان برابر هم قرار می گیرند تا پس از 11 سال بار دیگر در این ورزشگاه بازی کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شده بارسا باید قرارداد مسی را تمدید کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
تیری هانری ، اسطوره باشگاه آرسنال نگران است که امسال تاتنهام بالاتر از این تیم در جدول، لیگ را به پایان برساند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۸    
شیخ ویسی می گوید در صورت برد برابر تیم لخویا قطعا از گروهشان صعود خواهند کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
سرمربی تیم ملی قطر نام 27 نفر را برای دیدار با تیم ملی آذربایجان، ایران و ازبکستان معرفی کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
سیدجلال حسینی از هواداران پرسپولیس خواست با حضور در استادیوم تختی بیش از همیشه حامی پرسپولیس باشند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
هرچند گفته می شود ممکن است مسی از روند مذاکرات تمدید قراردادش با بارسا ناراضی باشد ولی این مساله به دلیل رقم پیشنهادی بارسلونا نیست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
بازیکنان استقلال امروز دسته جمعی محل تمرین تیم شان را ترک کردند تا در آستانه بازی با سایپا با مشکلی بزرگ روبه رو شوند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۸    
ورزشگاه تختی در فاصله حدود سه ساعت تا آغاز بازی پرسپولیس شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۸    
مجتبی حسینی 11 بازیکنان ذوب آهن خود را برای رویارویی با سپاهانی ها انتخاب کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
پیش از دیدار نفت تهران و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر از خانواده شهید رضایی مجد تجلیل به عمل می آید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
بازیکنان استقلال تمرین را تحریم کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۸    
منصوریان سرمربی آبی پوشان تهرانی با بازیکنان خود جلسه برگزار کرد
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل سیاه جامگان می گوید در دوفصل اخیر به دنبال اکبر میثاقیان بوده اند و هر بار به دلیل قراداد این مربی نتوانستند وی را به خدمت بگیرند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
ترکیب تیم سپاهان برای دیدار با ذوب آهن مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
ستاره سابق چلسی قصد بازگشت به این تیم را ندارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: اتاق بازرگانی البرز محل رفت و آمد و طرح مناسب دیدگاه ها و نظرات تجربی، علمی و پژوهشی صاحب نظران صنعت و دانشگاه است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: 850 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز این کلانشهر در بودجه سال 96 شهرداری کرج لحاظ شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
مهاجم استقلال شب گذشته این شانس را داشت که خالق زیباترین گل لیگ شانزدهم شود که البته دروازه بان سیاه جامگان این فرصت را از او گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۸    
بیت سعید مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان با به ثمر رساندن گل سه امتیازی باعث شد این تیم تا رده ششم جدول صعود کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸    
میثم حسینی بازیکن تیم سیاه جامگان امیدوار است که در بازی های آینده علاوه بر شرایط روحی که خوب شده، از لحاظ تاکتیکی هم به شرایط مناسبی دست یابند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۸    
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در حال حاضر 800 هزار واحد صنفی بدون پروانه در کشور در حال فعالیت هستند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۳    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نظام آموزشی کشور سرگرم دیروز است، تاکید کرد، واگرایی به ما صدمه می زند و باید خود را با فناوری های نوین منطبق کنیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۸    
اتحادیه اروپا اخیرا با صدور بیانیه ای خواستار ارجاع آن چه که پرونده نقض حقوق بشری سوریه خوانده به دیوان بین المللی کیفری شده و این اقدام در حالی است که شش سال از بحران سوریه گذشته است اما همچنان ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین بازی خود تیم مالزی میزبان بازی ها را با 14 گل شکست داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
فرماندهی اتاق عملیات موسوم به 'خشم فرات' اعلام کرد که نیروهای دمکراتیک کرد و عرب سوریه پس از چند روز توقف عملیات بار دیگر پیشروی های خود را در شمال شهر رقه و استان دیرالزور ادامه می دهند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۸    
یک منبع در دولت مستعفی یمن از عقب نشینی نیروهای وابسته به منصور هادی از شهر عتمه در پی عملیات 20 روزه نیروهای انصارالله خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۳    
مهاجم تراکتورسازی گفت: اگر می خواهید بدانید که چرا گل تراکتورسازی گل نزده، باید از فرزاد حاتمی بپرسید که مهاجم است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۳    
بازگشت هافبک چپ با تجربه استقلال به ترکیب این تیم چندان برای او خوش یمن نبود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
ایرانپوریان هنوز از قهرمانی تیمش در لیگ برتر ناامید نشده است، هرچند تیم قلعه نویی این روزها خوب نتیجه نمی گیرد و از پرسپولیس امتیازات زیادی عقب افتاده است اما او امیدش را از دست نداده است و همچنان ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
وقتی تیم های فوتبال بالای جدول ترکتازی می کنند وحساب خودشان را از بقیه جدا میکنند انگیزه های بقیه تیم ها به خصوص تیم های میانه جدول که نه ترس سقوط ونه امید سهمیه دارند ،از بین خواهد رفت .
  • ۱