یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۳۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای ماد نیوز 9 اسفند 1395 - maadnews.com

ماد نیوز 27 اسفند 1393 ماد نیوز 28 اسفند 1394 ماد نیوز 31 فروردین 1395 ماد نیوز 31 اردیبهشت 1395 ماد نیوز 31 خرداد 1395 ماد نیوز 30 تیر 1395 ماد نیوز 31 مرداد 1395 ماد نیوز 31 شهریور 1395 ماد نیوز 30 مهر 1395 ماد نیوز 30 آبان 1395 ماد نیوز 1 آذر 1395 ماد نیوز 30 دی 1395 ماد نیوز 1 بهمن 1395 ماد نیوز 1 اسفند 1395 ماد نیوز 2 اسفند 1395 ماد نیوز 3 اسفند 1395 ماد نیوز 4 اسفند 1395 ماد نیوز 5 اسفند 1395 ماد نیوز 6 اسفند 1395 ماد نیوز 7 اسفند 1395 ماد نیوز 8 اسفند 1395 ماد نیوز 9 اسفند 1395 ماد نیوز 10 اسفند 1395 ماد نیوز 11 اسفند 1395 ماد نیوز 12 اسفند 1395 ماد نیوز 13 اسفند 1395 ماد نیوز 14 اسفند 1395 ماد نیوز 15 اسفند 1395 ماد نیوز 16 اسفند 1395 ماد نیوز 17 اسفند 1395 ماد نیوز 18 اسفند 1395 ماد نیوز 19 اسفند 1395 ماد نیوز 20 اسفند 1395 ماد نیوز 21 اسفند 1395 ماد نیوز 22 اسفند 1395 ماد نیوز 23 اسفند 1395 ماد نیوز 24 اسفند 1395 ماد نیوز 25 اسفند 1395 ماد نیوز 26 اسفند 1395 ماد نیوز 27 اسفند 1395 ماد نیوز 28 اسفند 1395 ماد نیوز 29 اسفند 1395 ماد نیوز 30 اسفند 1395 
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۸    
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت: مشمولین سهام عدالت، از اواخر سال 96 سود سال مالی 95 خود را دریافت خواهند کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۳    
در حالی که همه آمارها به صادرات فرش دستباف اشاره دارد اما این هنر قدیمی و ملی از خانه های ایرانی رخت برکشیده است بطوریکه در گرگان مرکز استان 2 میلیون نفری گلستان فقط 2 مغازه فرش فروشی وجود دارد که ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۶    
کارت مربیگری اکبر میثاقیان امروز صادر می شود تا وی مشکلی برای حضور روی نیمکت نداشته باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
به دلیل شیوع گسترده بیماری آنفلوآنزای پرندگان در چین، سازمان بهداشت جهانی برای نخستین بار به این کشور هشدار داد که با انجام مراقبت های ویژه اجازه ندهد این بیماری به انسان سرایت کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۵    
باراک اوباما و دونالد ترامپ از نظر انتخاب فیلم هم سلایق بسیار متفاوتی دارند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۰    
قرارداد سرمربی آبی و اناری ها در پایان فصل به پایان می رسد، اما اینیستا هافبک آنها معتقد است بازیکنان همچنان پشت او هستند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۵    
اگرچه سرمربی پرسپولیس هیجده بازیکن در اختیار دارد اما بازیکنانی که بتواند برای تعویض کردن روی آنها حساب کند به سه بازیکن خلاصه می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۰    
پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان گفت: از مسوولان شهرم گله مندم؛ ما خیلی غریبانه راهی مسابقات آسیایی شدیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۵    
عادل فردوسی پور اعلام کرد هشت بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
تیم استقلال خوزستان اولین تیم 6 امتیازی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 لقب گرفت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۰    
آرمین رهبر با حکم مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان به عنوان مدیر این تیم انتخاب شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در مورد شایعه پذیرش نیمکت بارسلونا واکنش جالبی نشان داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
تیم الجزیره برای دومین بار در یکسال گذشته نتوانست در خانه ، دروازه ی حریفش استقلال خوزستان را باز کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۱۰    
رحیم زهیوی می گوید از پیروزی استقلال خوزستان برابر الجزیره در پست خود نمی گنجد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۰    
حجم فعالیت ها نشان دهنده این است که سایپا برنامه جامعی برای کاهش آلودگی هوا و آب در دست اجرا دارد و استانداردهای محیط زیستی برای سایپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
شرکت سایپا در جشنواره مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت و مجمع ملی سلامت به عنوان شرکت برتر در حوزه مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی برای سلامت معرفی گردید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور گفت: در سایه تلاش های سازمان دامپزشکی و همکاری دامداران بیماری تب برفکی از نظر دامپزشکی به صفر نرسیده اما کنترل شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری کشور گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی حرکت به سمت توسعه آبیاری تحت فشار و قطره ای است لذا در سال جاری 18 هزار میلیارد ریال اعتبار از صندوق توسعه ملی و اسناد خزانه ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفرمحمد جواد ظریف به اسلام آباد به منظور شرکت در بیست و دومین نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) که دهم اسفند برگزار خواهد شد، صورت می گیرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
مستند کوتاهی که آکادمی اسکار به آن جایزه داد روایتی بود که کلاه سفیدها از نبرد حلب ارائه کرده اند؛ نبردی که در آن گروه های تروریستی به عنوان قهرمان فیلم و ارتش سوریه نقش بد من را بازی می کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مأموران گمرک 2480 کیلوگرم لوازم یدکی را که در داخل باک یک دستگاه اتوبوس ورودی به کشور جاسازی شده بود، کشف کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
دولت ژاپن از کمک 2 میلیون و 430 هزار دلاری برای ردیابی آزمایش های هسته ای در نقاط مختلف جهان خبر داده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
موسسه فرهنگی فرانسه واقع در مرکز شهر آتن در یونان امروز دوشنبه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
جان بولتون در مصاحبه ای درباره توافق هسته ای ایران بار دیگر به انتقاد از برجام پرداخت و گفت درباره این توافق به شکلی بد مذاکره شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
جمعی از صاحبان واحدهای صنفی شهر بندر ماهشهر روز دوشنبه در اعتراض به آنچه افتتاح فروشگاه زنجیره ای کوروش و ارزان فروشی این فروشگاه در روزهای پایانی سال می خواندند، مقابل فرمانداری ماهشهر تجمع کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
خانه تکانی را دیو ترسناکی نبینید که باید شکستش داد. خانه تکانی یعنی یک شروع جدید که به دور از رفتارهای وسواس گونه باید آن را از بیرون به درون رساند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی، به گزینه خرید جدی رئال در تابستان آینده تبدیل شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
خاویره آگیره سرمربی الوحده با حضور در نشست خبری پیش از جدال برابر پرسپولیس در خصوص دومین جدال در لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۱    
رئیس ایمنی ، آتش نشانی و محیط زیست ( اچ ، اس ، ای) سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حادثه آتش سوزی روز جاری در شرکت پتروشیمی مروارید با حضور به موقع عوامل آتش نشانی بدون تلفات جانی مهار شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۱    
رئیس اتحادیه گوشت قرمز خراسان رضوی از تامین گوشت مورد نیاز این استان برای عید نوروز خبر داد و گفت: کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس بخش خاورمیانه شرکت لوک اویل به بلومبرگ آمریکا گفت: با توجه به پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید، موجودی انبارها و همچنین تولید نفت شیل که مانع از رشد چشمگیر قیمت می شود ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
شماری از سورتینگ داران مازندران امروز دوشنبه با انتقال چندین دستگاه وانت پر از پرتقال مقابل ساختمان سازمان جهاد کشاورزی درساری تجمع کرده و نسبت به واردات پرتقال و نخریدن محصولشان به قیمت تضمینی ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
مدیران تیم الوحده به بازیکنانشان گوشزد کرده اند در بازی برابر پرسپولیس تنها باید برد را به دست بیاورند و به هواداران تقدیم کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۱    
کرمعلی قندالی رئیس سازمان امور عشایری گفت: طی 2 سال گذشته 250 میلیارد تومان تسهیلات آسان از محل صندوق توسعه ملی به عشایر کشور پرداخت شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
در شرایطی که اخبار متفاوتی از جزییات درگیری دو بازیکن پرسپولیس در دبی و تصمیم برانکو برای بازگرداندن آنها به ایران منتشر شده، هنوز علت اختلاف دو بازیکن پرسپولیس اعلام نشده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۱    
گاز رسانی به سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت یازدهم فردا (سه شنبه، 10 اسفندماه) با حضورز دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
اسماعیل سفیری به عنوان ناظر داوری دیدار تیم بنیادکار و العین امارات انتخاب شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
هازارد از انگیزه خودش و تصمیمشان برای قهرمانی گفته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۱    
دکتر محمد فرهادی : قراردادهای پژوهشی منعقد شده بین شرکت های اصلی وزارت نفت با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور می تواند الگوی مناسبی برای تقویت ارتباط دانشگاه ها با دیگر محیط های صنعتی و حتی بخش های ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۱    
بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: در توافقنامه ها و قراردادهای پژوهشی با دانشگاه ها در 2 حوزه بالادست و پایین دست، دانشگاه های ما به سمت ساختار سازی جدید برای تولید فناوری جدی حرکت می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
مهدی قائدی بازیکن جوان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که به باشو غریبه کوچک مشهور است ، پس از مدت ها بار دیگر پایش به گل باز شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
ترابی گفت: متاسفانه چند وقتی است که به خاطر همین مصدومیت نتوانستم تمرینات خوبی داشته باشم اما به هر حال یکی دو هفته زمان نیاز است تا به شرایط آرمانی برسم و بتوانم به سایپا کمک کنم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۱    
علیرضا رزم حسینیاستاندار کرمان با بیان اینکه مثلث توسعه اقتصادی در این استان نقش آفرین شده است گفت: اولین بار توانستیم در استان کرمان بروکراسی دولتی را دور بزنیم.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
جمشیدی گفت: این نوید را به کلیه بازیکنان و مسئولین گلف کشور میدهم که بسیاری از مشکلات که در سال گذشته با آن رو برو بودیم به فضل الهی مرتفع خواهد شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
فهیمه فیروزفر رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت:2هزار و 975 زن سرپرست خانوار تولیدات این نمایشگاه را پشتیبانی می کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
داود پرهیزکار معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سدسازی اقدام خوبی برای مهار آب های جاری است، گفت: سدسازی ها باید مبتنی بر اصول کارشناسی و رعایت حقآبه مناطق پایین دست باشد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۱    
بیمه رازی، برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
بازیکن باتجربه استقلال به سمت راست خط میانی بازگشت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۴    
نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، 18 فلسطینی را دستگیر کردند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۹    
بازیکنان تیم پرسپولیس ظهر امروز وارد ابوظبی شده و در هتل میلینیوم این شهر مستقر شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
مارین لوپن، نامزد راست افراطی در انتخابات فرانسه رقیب خود را که وزیر اقتصاد سابق این کشور نیز به شمار می رود را نماینده محافظ منافع بانکدارهای معرفی کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۴    
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد، یک گروه کاری وابسته به گروه "لوته" کره جنوبی امروز (دوشنبه) دادن زمین به دولت را تایید کرد که به سئول این امکان را می دهد تا سیستم دفاع موشکی تاد آمریکا را مستقر کند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
پیشروی های تازه ارتش عراق در عملیات آزادسازی موصل و عقب نشینی تروریست ها از شهری که آن را پایتخت خلافت خود خوانده می دانند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۴    
ارتش عراق هفته گذشته کمپینی مهم را برای بازپس گیری قسمت غربی موصل به عنوان بزرگترین مامن شهری باقی مانده برای این گروه تروریستی داعش ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
یک نظرسنجی جدید اسرائیلی نشان داد که اکثر اسرائیلی ها بر این باورند که سیاست های دولت شان باعث نابسامانی اوضاع امنیتی در غزه است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
درست است که استفاده از ایمیل مخاطراتی نیز به همراه دارد، اما تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی را می توانید جایگزین آن کنید؟
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از رئیس جمهور فرانسه خواست با درخواست نمایندگان پارلمان و سناتورهای این کشور مبنی بر به رسمیت شناختن کشور فلسطین موافقت کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
معاون وزیر خارجه روسیه بر لزوم تشکیل هیاتی متحد از مخالفان سوریه و همچنین مشارکت کردها در نشست ژنو تأکید کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
در حملات هوایی یکشنبه شب نیروی هوایی سوریه به مواضع گروه تروریستی داعش در دیرالزور شماری از تروریست ها کشته و تعدادی نیز زخمی شدند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
محمود نوابی رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از افزایش 22 برابری کشفیات قاچاق در 10 ماهه نخست امسال خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
علی شکری مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی ایلام گفت: 420 تن برنج هندی و سفید به منظور تنظیم بازار استان در پایان سال در بازارهای مصرف استان ایلام توزیع شده که از این ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بعضی افراد فئودال و ملاکان به من می گویند برو تلویزیون و اعلام کن مسکن گران می شود تا این بازار رونق بگیرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۵    
مسئولان زمین گلف گروه لاته کره جنوبی روز دوشنبه به طور رسمی اعلام کردند که این زمین را برای استقرار سامانه موشکی پیشرفته آمریکا موسوم به تاد ، در اختیار وزارت دفاع کشور خود قرار می دهند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
یک مقام صهیونیست مدعی شد که اسرائیل در حال توسعه نوعی ربات است تا به وسیله آن فرماندهان حماس و سید حسن نصرالله را ترور کند ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۵    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی اخبار منتشره مبنی بر دیدارش با وزیر خارجه عربستان را تکذیب کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر به دعواهای اخیر میان "کارلوس کی روش" و "برانکو ایوانکویچ" پایان دهد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
اکبر سهیلی پور رئیس سازمان حسابرسی کشور گفت: نمی دانم بانک مرکزی آمار بدهی های دولت را از کجا آورده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
قیمت گوشت قرمز طی یکسال و نیم گذشته حدود 45 درصد افزایش قیمت داشته است و حضور این کالای اساسی در سبد مصرف خانوارها هر روز کمرنگ تر می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۱    
با ابلاغیه جدید پست بانک افتتاح حساب، احراز هویت، تایید اصالت حساب، دریافت دسته چک و کارت بانکی الزاما در شعب مستقر در مرکز شهرستان انجام می شود و از این پس روستاییان برای این امور باید به شهر مراجعه ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۰    
ملی پوش اسبق بدمینتون ایران گفت: به نظر من راه جوانگرایی این نیست که بازیکنان باتجربه را از تیم ملی حذف کنند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
اظهارات روز گذشته منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال کنایه او به انتقادات برخی از پیشکسوتان این تیم بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۱    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بخواهیم بنگاه موفقی و تولید کننده خوب و سرافراز داشته باشیم ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد کمک ها و حمایت های بی وقفه چهارساله تل اویو از تروریست های سوری دیگر همچون گذشته ادامه نخواهد داشت و بیمارستان های این رژیم به دلیل کمبود بودجه دیگر پذیرای ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس، مخالفت شدید این جنبش با اعزام نیروهای بین المللی به نوار غزه را اعلام کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور روسیه می گوید مذاکرات آستانه باعث شد مذاکرات ژنو درباره سوریه از سر گرفته شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۵    
ورایتی با تیتر سیاسی ترین اسکار تاریخ به سخنرانی های اعتراضی و کنایه های سیاسی برندگان و مجری اسکار که قانون جدید دونالد ترامپ را هدف قرار دادند، پرداخت.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
ماتئو رنتزی،نخست وزیر سابق ایتالیا گفت، تصمیم گیری درباره برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام پیش از پایان دوره قانونی، به عهده رهبر کنونی ایتالیاست.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از پیروزی شب گذشته تیمش مقابل اینتر در سن سیرو، تاکید کرد که آنطور که باید از تیمش تمجید نمی شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۵    
رجب طیب اردوغان رئیس اقلیم کردستان با اردوغان دیدار کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
با بازگشت مهدی ترابی به میادین فوتبال خط حمله تیم سایپا در بازی های آینده قدرتمندتر خواهد بود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می گوید هئیت مدیره باشگاه امیدوار است که تیم در شهرآورد اصفهان بتواند نتایج هفته های گذشته را جبران و هواداران را خشنود نماید.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۵    
گروه کاری اقدام مالی موسوم به FATF به رهبری گروه جی 7 به علاوه هند و افغانستان به پاکستان هشدار داده است که در صورت تداوم حمایت مالی از تروریسم این کشور هدف تحریم های مالی قرار می گیرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
دادگاه جنایی بحرین محاکمه شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را به 24 اسفند موکول کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
اسکار 2017 در حالی پایان یافت که مراسم امسال بیشتر از گذشته با چاشنی سیاست همراه بود طوری که اعتراض ها علیه دونالد ترامپ و همچنین غیبت اصغر فرهادی در این مراسم برای گرفتن جایزه بهترین فیلم خارجی در ...
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
یکی از معتبرترین روزنامه های ورزشی سعودی امروز در صفحه اینفوگرافی ویژه بازی التعاون با استقلال اشتباه عجیبی در معرفی ستاره های حریف مرتکب شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
حسین محمدی مدیرکل محیط زیست استان البرز گفت: در 11ماه گذشته 293 روز هوای پاک داشتیم که درمقایسه با سال های 91و 92 حدود 30درصد افزایش یافته است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
عامل توسعه کنسرسیوم صادراتی فرش و دستبافته های داری خراسان شمالی گفت: اتحادیه صادرکنندگان فرش در این استان 941 هزار نفری تشکیل می شود و در این راستا اقدامات لازم انجام شده است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز(دوشنبه) و تا ساعاتی دیگر با هدف شرکت در بیست و دومین نشست شورای وزیران سازمان همکاری های اقتصادی 'اکو' وارد پایتخت پاکستان می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در جشنواره جهادگران علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از محصولات تولید شده از سوی بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور بازدید کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
در فاصله یک روز مانده تا دیدار تیم ذوب آهن در مقابل الاهلی رنگ پیراهن های دو تیم مشخص شد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۵    
مالزی که برخی کارشناسان و تحلیلگران در دیدگاهی انتقاد آن را کشوری عربی سازی شده می دانند، این روزها میزبان پادشاهی است که در نگاه ساده لوحانه برخی عوام بالاترین مقام جهان اسلام محسوب می شود.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
منابع مطلع سیاسی از بروز اختلاف نظر میان دو کشور کویت و عربستان سعودی برای تأمین هزینه های گزاف عملیات نظامی به اصطلاح ائتلاف کشورهای عربی در یمن خبر دادند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
'جمال ولد عباس' دبیرکل حزب حاکم الجزایر وضعیت سلامتی 'عبدالعزیز بوتفلیقه' رئیس جمهوری این کشور را خوب ارزیابی کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۵    
اسفندیار ولی خان رهبر حزب عوامی ملی پاکستان هشدار داد که اگر پنجابی ها اقوام پشتون را از مناطق خود اخراج کنند، پشتون ها نیز آن ها را از مناطق شان اخراج خواهند کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
نیمار، هافبک بارسلونا تاکید کرد که او و هم تیمی هایش به رئال مادرید و نتایجش کاری ندارند و تمرکزشان بر نتایج خودشان است.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
کمیته اخلاق از محرومیت مدیرعامل سیاه جامگان تا اطلاع ثانوی خبر داد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
محور یازدهمین نشست مشترک همکاری های کنسولی ایران و ارمنستان در ایروان، افزایش هر چه بیشتر همکاری ها بین دو کشور در این بخش است که پیش از این نیز نظام لغو روادید را اجرایی کرده اند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
با تلاش های فراوان در دو سال گذشته سرانجام قطری ها از اولین ورزشگاه خود برای میزبانی جام جهانی 2022 بهره بردار جام جهانی 2022ی خواهند کرد.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش و همپیمانان آنها در آزادسازی کامل سه شهرک از جمله تادف در حومه حلب از اشغال تروریست های داعشی خبر دادند.
ماد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۵    
کاخ سفید در حالی بودجه پیشنهادی وزارتخانه های فدرال را ارائه خواهد کرد که بودجه وزارت دفاع آمریکا با افزایش روبرو شده ولی بودجه وزارت خارجه و سایر وزارتخانه ها و سازمان های غیر نظامی آمریکا با کاهش ...
  • ۱