جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 اسفند 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 مشرق نیوز 1 اسفند 1394 مشرق نیوز 2 اسفند 1394 مشرق نیوز 8 اسفند 1394 مشرق نیوز 9 اسفند 1394 مشرق نیوز 10 اسفند 1394 مشرق نیوز 11 اسفند 1394 مشرق نیوز 12 اسفند 1394 مشرق نیوز 13 اسفند 1394 مشرق نیوز 14 اسفند 1394 مشرق نیوز 15 اسفند 1394 مشرق نیوز 16 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1394 مشرق نیوز 18 اسفند 1394 مشرق نیوز 19 اسفند 1394 مشرق نیوز 20 اسفند 1394 مشرق نیوز 21 اسفند 1394 مشرق نیوز 22 اسفند 1394 مشرق نیوز 23 اسفند 1394 مشرق نیوز 24 اسفند 1394 مشرق نیوز 25 اسفند 1394 مشرق نیوز 26 اسفند 1394 مشرق نیوز 27 اسفند 1394 مشرق نیوز 28 اسفند 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۵    
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تا پایان فصل نمی تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۵۲    
رسانه های عربستان سخنان وزیر ورزش و جوانان کشورمان را درباره رأی نهایی AFC در اختلافات فوتبالی ایران و این کشور پوشش داده و آن را عناد و سرکشی مسئولان ایران دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۴۰    
بی بی سی در جریان به نتیجه رسیدن برجام، موضوعاتی چون الصاق انواع برچسب ها به اصولگرایان، تکرار هزینه های تحریم، حملات مکرر به مجلس و مخالفان برجام، حمایت خود از برجام را به اشکال مختلف به اثبات رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۱    
مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا با حذف بایرلورکوزن، والنسیا و لاتزیو و صعود دو تیم اسپانیایی همراه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۶    
سازمان فضایی روسیه پس از مدت ها سکوت بالاخره فناوری راکت هسته ای قادر به حمل بشر به مریخ در شش هفته را در سال 2018 آزمایش خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۸    
دکتر ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر که برای بازدید از پایگاه های امداد و نجات به استان خراسان شمالی سفر کرده در این مسیر به کمک خودروهای گرفتار در برف و کولاک شتافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۳    
یک فروند آمبولانس هوایی متعلق به فرانسه که در حال پیمودن مسیر فرانسه -تایوان بود، در فرودگاه کرمان فرود آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
با حضور پدر شهید احمدی روشن اولین المان نوروزی عصر امروز در مقابل داشگاه فردوسی مشهد با عنوان شهدای انرژی توسط پدر شهید احمدی روشن رونمایی شد که در این مراسم رونمایی وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۱    
اتحادیه اروپا اقدام اخیر رژیم صهیونیستی به مصادره بیش از 2 هزار دونم از اراضی فلسطینی در دره رود اردن واقع در کرانه باختری به منظور توسعه شهرک سازی را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۷    
رییس پلیس راه استان البرز گفت: محور کرج چالوس که عصر امروز برای بار دوم با بارش شدید برف بسته شده بود، مجددا بازگشایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
در آستانه فصل بهار، همسر شهردار آلپ با هدیه دادن گلی به مرحوم میلاد حجت الاسلامی خبرنگار فقید ایرانی، یاد و خاطره او را زنده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۶    
رئیس جمهور سابق برزیل به عنوان رئیس دفتر دیلما روسف، جانشین خود سوگند یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۱:۵۰    
سازمان ملل متحد تعداد تلفات حملات جنگنده های ائتلاف سعودی به بازاری در حجه یمن 119 کشته اعلام کرد که 22 نفر از آنان را کودکان شامل می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۱    
کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس، که از آغاز جنگ علیه یمن از عربستان سعودی حمایت های نظامی و اطلاعاتی می کرد در پی گسترش نفوذ القاعده و داعش در جنوب این کشور جنگ زده به این حمایت های خود پایان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۵    
محققان دانشگاه آکسفورد با استفاده از فناوری موسوم به هک مغز، سرعت روند بازیابی مغز پس از سکته را تا 9 روز کاهش دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۳    
حقوق بازنشستگان کشوری، ظرف دو تا سه روز آینده پرداخت می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات مبنی بر کناره گیری فوری بشار اسد از مقام رئیس جمهوری سوریه را غیرقانونی و مضحک خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در نشستی با حضور حامیان مالی حزب دموکرات، رقابت انتخاباتی سندرز با کلینتون را رو به پایان دانسته و خواستار حمایت از وزیر خارجه سابق آمریکا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
جاده چالوس دقایقی قبل بار دیگر در هر دو مسیر مسدود شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: سهم ایران از درآمد گردشگری جهان تنها نیم درصد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۷    
سلیم الجبوری پیشنهاد تعدادی از نمایندگان پارلمان برای قرائت بیانیه ای در حمایت از حزب الله لبنان را رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۰    
وزیر دفاع آمریکا در بخشی از اظهاراتش در نشست کمیته امور مسلح سنا گفت که رفتار ایران با تفنگداران بازداشت شده این کشور در جزیره فارسی، خشم انگیز، غیرحرفه ای و مغایر با قوانین بین المللی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۱    
بشار اسد رئیس جمهور سوریه صبح امروز سنگ بنای یک پروژه مسکونی جدید به نام تنظیم 66 در منطقه الرازی در قلب دمشق را بنا نهاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۶    
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید برای دو بازی آتی مقابل هلند و روسیه به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۰    
فرمانده پلیس راه ناجا ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی نوروز 95، از ممنوعیت تردد کامیو ن، کامیونت و تریلی در محورهای برون شهری در روز 13 فروردین سال آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۴    
در حالی که میزان تورم بر اساس آمارهای بانک مرکزی ایران،حدود 12 و یا حتی بیشتر هم اعلام شده است، چرا سبد میلیون ها کارگر ایرانی و 3 میلیون بازنشسته باید اینگونه خالی باقی بماند؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
آبشارهای شوشتر یا همان "سیکاها"در استان خوزستان واقع است. سازه های آبی شوشتر در دوران ساسانیان، جهت بهره گیری از نیروی آب به عنوان محرک آسیاب های صنعتی ساخته شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
مطبوعات ایتالیایی ادعا کرده اند که سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال لسترسیتی به کاپیتان کهنه کار جالوروسی گفته می تواند روی ادامه دادن دوران بازیگری اش در تیم تحت هدایت او حساب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
خواهر وزیر ارتباطات قطر با حضور در برنامه تلویزیونی فاش کرد: نهادهای دولتی به ویژه نهادهای امنیتی قطر از یک پایگاه نظامی آمریکایی هدایت می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۵    
"مئیر داگان" رئیس پیشین موساد که صبح امروز خبر مرگ وی منتشر شده است از عوامل اصلی طراحی ترورهای زنجیره ای دانشمندان هسته ای ایران محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
نشنال اینترست در تحلیلی به بررسی دلایل خروج نیروهای روسی از سوریه پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
عبدالکریم سروش دریکی از سخنرانی های اخیرش به نقل نظرات حسن روحانی درباره سواد تاریخی علما می پردازد و می گوید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۲    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با دفع حملات مزدوران وابسته به عربستان سعودی در استان تعز، شمار زیادی از آن ها را کشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۰    
قائم مقام معاون سیما گفت: برای نوروز سال 1395سریال بیمار استاندارد، زعفرانی و قرعه تدارک دیده شده اند و حدود 60 فیلم جدید هم در این دوران به روی آنتن می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۶    
به نظر می رسد کابوس حزب الله، خواب و قرار را از سعودی ها و رسانه های وابسته به آنها ربوده و این رسانه ها برای تخریب وجهه این جنبش مردمی و مقاوم به انواع خبرسازی ها و انتشار خبرهای دروغ و بی اساس ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۰    
وزیر نیرو گفت: در برخی نقاط کشور وارد شانزدهمین سال خشکسالی شده ایم و این خشکسالی هم خشکسالی اقلیمی را شامل می شود و هم خشکسالی هیدرولوژیکی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۵    
ایرنا - اصفهان - همزمان با آغاز جشن نوروز، روز پنجشنبه هزار و دویست کیلو سمنو توسط سمنو پزان شهرضا در کاخ موزه چهلستون پخت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۱    
نیروهای عراقی توانستند شهر المحمدی را به طور کامل آزاد کرده و خسارات سنگینی به تروریست های داعش وارد آورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
رییس سازمان صداوسیما با حضور در ساختمان شبکه مستند، پخش اچ دی این شبکه را به صورت رسمی افتتاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد مرکزی راهیان نور گفت: دوره جدید نمایش فصل شیدایی از امشب(پنج شنبه) در خرمشهر به صورت رایگان برای عموم آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
روژ اوا، به معنی کردستان غربی است که بخش های شمالی سوریه را در بر می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۱    
فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان حریفان خود را رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا شناخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
ابو تحسین پیرمرد 62 ساله عراقی از زمانی که تروریست های تکفیری داعش شروع به جنایت کردند ،لباس رزم پوشید و به نیروهای داوطلب در ارتش عراق پیوست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۵    
اهالی منطقه "تازه" در استان کرکوک در دیدار با هیئت امدادی از آستان مقدس امام حسین علیه السلام، به این هیئت گفتند که دهها کودک در حمله موشکی تروریستهای داعش با گاز کلر و خردل کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری مطرح آمریکایی خبر داده که وزیر خارجه این کشور اسنادی درباره نسل کشی داعش علیه مسیحیان، ایزدی ها و شیعیان در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۹    
سرمربی پرسپولیس در پایان آخرین تیمش در سال 94 با شاگردانش خداحافظی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۱    
رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید ؛ این جمله حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان مهمترین و به یادماندنی ترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال 94 از نگاه مردم انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۷    
وزیر کشور عربستان سعودی از اعدام دو نفر در این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۱    
در پی اعلام تشکیل حکومت فدرالی در مناطق تحت کنترل کُردها، دولت سوریه مخالت خود را با نظام فدرالی کُردها اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
ربیعی از تصمیمات مهم شورای عالی بیمه و صندوق های بیمه ای و تامین اجتماعی خبر داد و گفت:داروی رتپلیز و آلتپلیز وکارتریج انسولین های R و N و 70/30 تولید داخل از جمله داروهایی است که تحت پوشش قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۹    
در تصادف میان تریلی و دو خودروسواری در محور اراک -توره، 4 نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله انتحاری به مسجدی در حومه شهر مایدوگوری در شمال شرق نیجریه که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از شهروندان بی گناه نیجریه ای شد را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۶    
شبکه اسکای نیوز فیلمی از فرار دو زندانی با هلیکوپتر از زندانی در کانادا منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۶    
همزمان با ادامه حملات رسانه های سعودی به دموکرات ها و رئیس جمهور دموکرات آمریکا به سبب انتقادهایشان از سیاست های ماجراجویانه و ویرانگر آل سعود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
آیین غبارروبی مزار شهدا در آخرین پنجشنبه سال با حضور خانواده شهدا برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
نسل جدید کامارو ZL1 با 640 اسب بخار قدرت، قدرتمندترین کامارویی است که تاکنون توسط شورولت تولیدشده .
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
بنابر اعلام پلیس راهور ناجا، تردد در اکثر محورهای شمالی و غربی کشور با بارش برف و باران همراه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۸    
کردهای سوریه در طی نشستی، در شمال این کشور اعلام حکومت فدرالی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
شرکت هلنیک پترولیوم یونان که پیش از این قرار بود نفت مورد نیاز خود را مستقیما از تهران خریداری کند به دلیل تحریم های نفتی باید با توتال وارد معامله شود و نفت خام ایران را از این شرکت و به طور غیر ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۲    
وزیر خارجه انگلیس در سفر خود به عراق با مقامات دولت در بغداد و کردستان عراق دیدار و در مورد مسائل منطقه ای و اقتصادی بحث و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان فردا (جمعه) به ترکیه سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهوری روسیه از ادامه نظارت کشورش بر روند آتش بس در سوریه خبر داد و بر ادامه حمایت از دولت و ارتش سوریه در نبرد با تروریسم تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۸    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر منتهی به بهشت زهرا(س)، از ترافیک نیمه سنگین و سنگین در نقاط مرکزی پایتخت و اطراف مراکز خرید خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فعالیتش در برخی از شبکه های مجازی را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که در 10 سال آینده انتظار نمی رود که ترکیه بتواند عضو این اتحادیه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس جمهور روسیه یک بار دیگر به موضوع دوپینگ در ورزش این کشور واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۰    
هیاتی از کردستان عراق برای مذاکره در خصوص کمک های نظامی به روسیه می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
وزارت دفاع عراق از آزادی شماری از زنان ایزدی اسیر از چنگال گروه تروریستی داعش در عملیات ارتش عراق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۰    
بانک مرکزی امروز نرخ 38 ارز را تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
در پایان تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی، جشن تولد خاصی برای مدافع پرسپولیسی تیم ملی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۳    
نیروهای ویژه بسیج مردمی توانستند به عمق مناطق تحت اشغال تروریست های داعش در استان کرکوک، نفوذ کرده و عملیات کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم های مختلف لیگ دسته اول و فوتبال ساحلی صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۴    
دبیرکل سازمان ملل مدعی شد سلاح حزب الله آنگونه که این جنبش می گوید برای تامین امنیت لبنان به کار گرفته نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
در حالی 27 اسفند ماه را پشت سر می گذاریم که هنوز تا این لحظه حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت نشده است و ظاهرا دولت تدبیری را در این زمینه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۰    
دولت در 10 ماهه امسال 79.8 هزار میلیارد تومان درآمد داشته و درآمد مصوب بودجه امسال 128.8 هزار میلیارد تومان بود که باید در مدت 10 ماه، 107 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازغیرفعال شدن دوربین های کنترل محدوده های زوج و فرد و ترافیک از دقایقی پیش تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
موسسه بین المللی آی اچ اس در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که گروه تروریستی داعش 22 درصد اراضی اشغال شده از سال 2015 میلادی را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۹    
نیروهای امنیتی تونس یک طرح تروریستی برای هدف قرار دادن اماکن حساس این کشور را خنثی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۶    
مهاجم جوان تیم فوتبال سایپا با اشاره به جوانگرایی در تیم ملی گفت: کی روش نشان داده که به جوان ها اعتماد ویژه ای دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۱    
عضو جامعه مدرسین قم در پیامی با هشدار به مهاجمین مبانی انقلاب تاکید کرد: آنانی که انقلابی بودن را به احساسی بودن تعریف می کنند یا مفهوم انقلابی فکر کردن را نفهمیده اند و یا خود را به تجاهل زده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۰    
ستاره پرتغالی فوتبال جهان عکسی در حیات خانه اش و در کنار خودروی جدیدش گرفته و آن را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
تمرین تیم فوتبال ایران امروز در مرکز پژوهشگاه صنعت نفت تهران پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۸    
در حالی"هما"در دیماه امسال 23 درصد تاخیرات پروازی را کاهش داده بود که در بهمن ماه با 67 درصد به صدر فهرست پروازهای تاخیردار بازگشت، ضمن این که کیش ایر، آتا ایر، معراج، ایرتور،کاسپین، تابان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
برندگان مسابقه عکاسی جهانی سونی در سال 2016 اعلام شدند. امسال در این رقابت بیش از 230 هزار عکس از 186 کشور جهان شرکت داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۷    
بنابه نوشته یک روزنامه ایتالیایی مدافع یونانی جالوروسی ها جانشین جان تری، مدافع و کاپیتان با سابقه چلسی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۷    
وزارت کشور روسیه از پیوستن دست کم 3 هزار و 400 شهروند روسی در ماه های اخیر به گروه تروریستی داعش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۱    
یک شبکه لبنانی از دیدار هیأت حماس که بهمن ماه به تهران آمد با سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت که وی اعلام کرده که اگر تحریمها علیه ایران دهها برابر هم شود، ایران دست از حمایت فلسطین برنخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
دارنده چهار طلای مسابقات شنای قهرمانی بانوان جهان آخرین ورزشکار روسیه است که به دوپینگ متهم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۹    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حالی عازم ریاض می شود که سران سعودی از مصاحبه اخیر او با مجله آتلانتیک سخت خشمگین هستند و آمریکا نیز از متحدان عرب خود خسته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
سرمربی پیشین تیم های فوتبال یوونتوس، رم و میلان تأکید کرد انگیزه ای برای هدایت تیم ملی کشورش ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۸    
نیروهای مسلح عراق در ادامه عملیات گسترده خود برای آزادسازی مناطق غرب شهر الرمادی که از پنج روز پیش آغاز شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
یک سناتور ارشد جمهریخواه آمریکا که مواضع مخالف جمهوری اسلامی دارد، مدعی شد که آمریکا فرصت سرنگون ساختن حکومت مذهبی ایران در چند سال قبل را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
چند روز پس از انفجار اخیر تروریستی در آنکارا، امروز پنجشنبه وزارت خارجه آلمان به دلایل امنیتی سفارت خود در ترکیه را بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
رئیس پلیس راه استان البرز از بازگشایی جاده کرج- چالوس که به سبب کولاک در محور مازندران مسدود شده بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
در میان اقلام مختلف گوشت که از حدود یک ماه پیش و با نزدیک شدن به ایام نوروز با افزایش تقاضا همراه شده، قیمت گوشت مرغ روند افزایشی پیدا کرده و در مغازه های سطح شهر به کیلویی 7500 تومان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۳    
یک گروه کُرد که نزدیک به گروه تروریستی پ.ک.ک است اعلام کرد که انفجار اخیر آنکارا کار این گروه بوده است.