شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 تیر 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 تیر 1395 مشرق نیوز 2 تیر 1395 مشرق نیوز 3 تیر 1395 مشرق نیوز 4 تیر 1395 مشرق نیوز 5 تیر 1395 مشرق نیوز 6 تیر 1395 مشرق نیوز 7 تیر 1395 مشرق نیوز 8 تیر 1395 مشرق نیوز 9 تیر 1395 مشرق نیوز 10 تیر 1395 مشرق نیوز 11 تیر 1395 مشرق نیوز 12 تیر 1395 مشرق نیوز 13 تیر 1395 مشرق نیوز 14 تیر 1395 مشرق نیوز 15 تیر 1395 مشرق نیوز 16 تیر 1395 مشرق نیوز 17 تیر 1395 مشرق نیوز 18 تیر 1395 مشرق نیوز 19 تیر 1395 مشرق نیوز 20 تیر 1395 مشرق نیوز 21 تیر 1395 مشرق نیوز 22 تیر 1395 مشرق نیوز 23 تیر 1395 مشرق نیوز 24 تیر 1395 مشرق نیوز 25 تیر 1395 مشرق نیوز 26 تیر 1395 مشرق نیوز 27 تیر 1395 مشرق نیوز 28 تیر 1395 مشرق نیوز 29 تیر 1395 مشرق نیوز 30 تیر 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۵۰    
شهر بندری عدن واقع در جنوب کشور یمن صبح امروز صحنه حملات انتحاری پی در پی گروه تروریستی تکفیری داعش بود که طی آن حداقل 42 نفر کشته و ده ها تن بشدت زخمی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۱    
در درگیری های شدید 24 ساعت گذشته میان تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد با نیروهای دولتی سوریه حداقل 4 فرمانده تروریستها به هلاکت رسیده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۲    
در پی وقوع چندین حمله انتحاری پی در پی طی 48 ساعت گذشته در شهر مسیحی نشین "القاع" در نزدیکی مرز لبنان با سوریه (القاعده) که به شهادت و زخمی شدن ده ها غیرنظامی منجر شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۰    
ساکنین شهر معره النعمان واقع در استان شمالی ادلب سوریه برای صدمین روز متوالی در میدان مرکزی این شهر دست به تظاهرات اعتراضی زده و خواستار خروج گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده از این شهر شده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۱    
رزمندگان عراقی ساعتی پیش در ادامه عملیات آزادسازی مناطق حاشیه ای شهر فلوجه منطقه الحلابسه را از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش آزاد و پاکسازی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۳:۰۲    
ساکنین روستاهای عرب نشین شرق استان نینوی عراق در تماس با رسانه های این کشور گفته اند که طی روزهای گذشته شبه نظامیان پیشمرگه وابسته به مسعود بارزانی رئیس یکی از احزاب کرد این کشور طی حملاتی اقدام به ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۰    
فعالان رسانه ای تصاویری از عبور یک فروند ناو جنگی ارتش روسیه منتشر کرده اند که در حال عبور از تنگه بسفر ترکیه و عزیمت به بندری در سوریه می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۶    
انتصاب سرلشکر محمد باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح حاوی پیامی بسیار مهم برای حریفان نظامی ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
رئیس سازمان حج و زیارت به عملیات انتحاری خودروهای تروریست های تکفیری در 80 کیلومتری شهر کربلا اشاره کرد و افزود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۱    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه ای به رئیس جمهور،نوشت: آقای رئیس جمهور! لطفا برای فرار از غبار موجود سعی نکنید آن که کمترین گناه را داشته گردن بزنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 70 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه مصر روز سه شنبه اعلام کرد، ترکیه باید برای بهبود روابط خود با قاهره خواست مردم این مصر را به رسمیت بشناسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۵    
رییس جمهور گفت: مبارزه ما با گروه هایی است که امنیت این منطقه را نمی پسندند و به دنبال ناامنی هستند. ما قصد دخالت در امور هیچ کشوری را نداریم و اجازه نیز نخواهیم داد دیگری دخالت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی کاخ کرملین گفت: ترمیم و بهبود روابط بین آنکارا و مسکو پس از سرنگونی هواپیمای جنگنده روسی در ماه نوامبر گذشته، نیاز به زمان خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۰۰    
دو بازیکن پبشین تیم فوتبال پرسپولیس با امضای قردادی به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۲:۰۰    
7 جوان دور هم جمع شدند تا دست به یک کار غیرممکن بزنند، آنها مزرعه پرورش زالو به راه انداختند. شاید پرورش زالو، موجودی که به مکیدن خون انسان شهرت دارد، کمی عجیب باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۵    
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۵    
تیم فوتبال استقلال شنبه هفته آینده به میدان می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۵    
معاون وزیر امور خارجه ایران درباره دیدارش با دبیرکل حزب الله لبنان می گوید که این دیدار، دیداری "صمیمانه و طولانی" بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۲    
جماعت فزون خواه و امتیازطلب اخیراً گفته اند؛ حقوق های نجومی بهانه است و می خواهند دولت را زمین بزنند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۰    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری عصر سه شنبه از چند واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباط کریم دیدن کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۷    
سفیر ترکیه در تهران می گوید که ایران پول بلوکه شده ای در ترکیه ندارد؛ اما آقای هاکان تکین معتقد است که "باوجود برداشته شدن تحریم ها هنوز برخی تحریم های بانکی ایران پابرجاست".
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۹    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب سجاد شهباززاده و در حالی برگزار شد که شایعه شده این بازیکن از کشور ترکیه پیشنهاد دارد و خواستار جدایی از جمع آبی پوشان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۳    
تیم روستوف در دومین بازی تدارکاتی اردوی آماده سازی اتریش برابر تیمی از جمهوری چک به تساوی پرگل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۶    
ابراهیم الجعفری، وزیر خارجۀ عراق، در آستانۀ روز جهانی قدس، پیام این روز را تبیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۰    
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: برای صادر نشدن ITC رامین رضائیان از این بازیکن شکایت کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۹    
شورای پول و اعتبار ضمن تایید و تصویب اقدام اخیر بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه تعدیل نرخ های سود علی الحساب سپرده بانکی، نرخ سود عقود مشارکتی و غیرمشارکتی را حداکثر معادل 18 درصد تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۶    
یک مقام ارشد آمریکایی می گوید رفتار ایران در سوریه بعد از توافق هسته ای این کشور با گروه 1+5 تغییری نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۳۷    
تصویر دیده نشده سرلشکر محمدحسین باقری در کنار رهبر انقلاب که توسط کانال تلگرامی سایت khamenei.ir منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری افشردی را به سمت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۹    
مردم شهر "لکهنو" هندوستان با وجود بارش باران شدید، در خیابانهای این شهر در سوگ شهادت امیرالمومنین(ع) به عزاداری پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۳    
آمریکا و عربستان سعودی از مهمترین کشورهایی هستند که از آشتی رژیم صهیونیستی و ترکیه تاثیر پذیرفته و خواستار تقویت وحدت بلوک هوادار آمریکا در خاورمیانه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۱۰    
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان، به انفجارتروریستی دیروز در "القاع" لبنان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۲۰:۰۷    
تحصن کنندگان با سر دادن شعارهای ضد نظام بحرین خواستار لغو تصمیم سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم و همچنین پایان دادن به تبعیض علیه شیعیان این کشور شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه انتصاب سردار لشکر باقری و سردار لشکر فیروزآبادی را به تربیت به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، ضرورت شرکت دادن الحشد الشعبی در عملیات آزادسازی موصل را به سفیر آمریکا ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۶    
شکست های متوالی سیاست منطقه ای ترکیه که به موازات پیروزی های منطقه ای ایران حاصل شد اردوغان را بر آن داشته تا با اعلام نزدیکی به رژیم اسرائیل باعث تغییر و انحراف کانون توجه افکار عمومی شده و شکست های ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۰    
مردم آرژانتین به خیابان ها رفتند و با بنرهایی در دست خواستار ماندن مسی در تیم ملی کشورشان شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۸    
هواداران نبیل رجب فعال بحرینی روز سه شنبه اعلام کردند که وی به دلیل نامنظم بودن ضربان قلب به بیمارستان منتقل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در الهیه تهران طی خرداد 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۱    
آزاد سازی حلابسه و البوعلوان در اطراف فلوجه و پیشروی نیروهای عراقی در شرقاط در شمال استان صلاح الدین از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۵    
جمهوری اسلامی ایران عملیات انتحاری گروه های تروریستی - تکفیری در لبنان را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۵    
مهرداد بذرپاش نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر روزنامه ایران از این روزنامه شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۲    
توماس مولر، آقای جام جهانی 2010 که یکی از بهترین های آلمان در یورو 2016 بوده تا الان موفق به گلزنی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۰    
مستند انعکاس صدای جنگ سه شنبه 8 تیر ماه ساعت 16:30 از شبکه اول به نمایش در می آید و مستند شهرهای متروکه نیز سه شنبه ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۰    
طلاق هم برای مرد و هم برای زن اثرات مخرب و ناگواری در زندگی دارد اما زنان بیش از مردان در معرض این آسیب ها هستند که مهمترین آنها افسردگی و قشارهای اقتصادی بر زنان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
تنها غایب نشست امروز هیات مدیره استقلال پیشکسوت این باشگاه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
سیدجلال حسینی توانست با ضربه سر در بازی تدارکاتی برابر پاراگ گل اول تیمش را به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
شب گذشته تیم ملی ایسلند موفق شد در دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه دو بر یک از سد انگلیس بگذرد و در جمع 8 تیم برتر اروپا قرار بگیرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۶    
گوشه ای از فعالیت های توانمند سازی و کارآفرینی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق محروم استان خراسان جنوبی، طرح مشارکتی سهند گلشن شرق شرکت تولید چاپ و بسته بندی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت:از ایتالیا ناراحتی نداشته و همیشه این حریف را باور داشته ام. در رویارویی با این حریف به قابلیت های خود اتکا می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۷    
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات جام حذفی در نیمه دوم شهریور 95 آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۷    
سوابق، تفکرات و روحیات سرلشکر باقری نشان می دهد، وی از توانمندی ویژه ای برای اجرای تاکیدات فرمانده کل قوا که در حکم ایشان آمده است، برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۷    
در حالی که درگیری های شدیدی بین نیروهای مقاومت و تروریست ها در محورهای حلب در جریان است، 108 تن از تروریست ها در حومه شمالی حلب کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۱    
کاپیتان تیم ملی بلژیک در تمرینات امروز تیم ملی کشورش به خاطر مصدومیت حاضر نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۱    
کانون هواداران باشگاه ریزه اسپور ترکیه در آستانه پیوستن مهاجم پرسپولیس به این تیم از او استقبال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۱    
نشست معرفی ترجمۀ خواندنی قرآن ویژۀ نوجوانان و جوانان با نگاه تفسیری و پیام رسان، دوشنبه 7 تیر، ساعت 19 تا 20:30 در نمایشگاه قرآن در سالن نشست های علمی تخصصی برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
سعد الحریری که جریان حامی او در لبنان به بن بست مالی و سیاسی رسیده است، در پایتخت قطر با حاکمان این کشور رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۵    
تجمل گرایی همواره در آموزه های دینی و عرفی جامعه ایران به عنوان پدیده ای مضموم شمرده می شود که تا حدی ریشه در جهان بینی و اندیشه های فرهنگی جامعه دارد اما در بسیاری از مواقع تجمل گرایی از عقده های ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۰    
شبکه اسکای اسپورت خبر داد که سرمربی سامپدوریا هدایت میلان را برای فصل آینده برعهده می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۰    
تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد با شکست تیم ملی کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی یورو صعود کند.در این میان رونالدو هم نقش مهمی داشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۷    
شبکه خبری اسکای نیوز عربی از انفجار چندین خودروی بمب گذاری شده در استان کربلا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درمجلس مصوبه ای با 190 هزار سو در طول دو سال به تصویب رسیده که اگر آن ها نخواهند به تعهدات خود عمل کنند مجلس دولت را مکلف می کند در راستای غنی سازی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۲    
آرژانتین باز هم در فینال با مسی ناکام ماند و در فینال کوپا امریکا مغلوب تیم شیلی شد و این اتفاق سوژه کاربران شبکه اجتماعی شد تا مسی را در دو تیم بارسلونا و آرژانتین مقایسه کنند که در یکی موفق و در ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۲    
پیکر چهار شهید مبارزه با با اشرار وابسته به ضد انقلاب روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان ارشد استان کردستان در شهرستان های قروه و سروآباد تشییع و به خاک سپرده شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۶    
ریاست جمهوری ترکیه تاکید کرد نامه اردوغان به پوتین عذرخواهی نبوده است بلکه در این نامه آماده بود " خواهش داریم عذر ما را بپذیرید"
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۷    
جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین اعلام کرد که مقام های ترکیه با اظهارات فریبکارانه درباره حمایت از فلسطین، همواره از این موضوع درجهت اهداف و منابع خود سوء استفاده کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۱    
بازرس هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران علت عدم یافت داروی سقط جنین در داروخانه ها را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۱    
حسن روشن ستاره سابق باشگاه استقلال.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۵    
یک ماه از جنگ گذشته بود که به جبهه رفتم. به دلیل نوع فعالیتی که داشتم و مسئولیت های اطلاعاتی – عملیاتی که بر عهده ام بود، تقریبا می توان گفت عملیاتی نبود که در آن نباشم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۰    
برانکو ایوانکوویچ در دیدار تدارکاتی برابر پاراگ از اولین ترکیب یازده نفره خود در فصل شانزدهم رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۶    
رهبر معظم انقلاب در حکمی سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی را به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۰    
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حقوق فرهادی اطلاعیه ای صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۵    
پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته و تردد محورهای ممنوع را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۶    
انفجارهای انتحاری اخیر در القاع لبنان در حالی به وقوع پیوستند که به نظر می رسد هدف اصلی تکفیریها از آن، نوعی انتقام جویی از حزب الله و قرار دادن مردم لبنان در مقابل این گروه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۶    
کوین پرینس بواتنگ به برادرش بابت گلزنی به اسلواک ها تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۰    
مهاجم برزیلی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز رسماً با عقد قرارداد به جمع سرخپوشان تبریزی بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۴    
سیاست تیم ملی والیبال در هفته سوم لیگ جهانی، حکم 130 میلیاردی برای قاچاق 13 خودروی لوکس و... از مهمترین عناوین خبری روز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۱    
کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ثبت فسخ قرارداد رامین رضائیان با باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۰۱    
محمود عباس در بروکسل، یک روز پس از سخنرانی ریولین رئیس جمهور اسررائیل، با اسم آوردن از فاشیسم و تروریسم دولتی خشم مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۸    
اسحاق جهانگیری از سوی رئیس جمهور مسئول پیگیری برخورد با دریافت کنندگان حقوق های نجومی شده است، اما اظهارات برخی مسئولان رسمی نشان می دهد خود وی از ریل گذاران این حقوق ها در دولت دوم خرداد بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۵    
تیم منتخب بازیکنان یورو 2016 در مرحله 1/8 نهایی
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا طی مصاحبه ای تصریح کرد که دونالد ترامپ ، سخنگوی قانونی قشر کارگر نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۶    
دبیرکل سازمان ملل وارد نوار غزه شد و قرار است از مقر این سازمان بازدید کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد تحریم های اقتصادی آمریکا و غرب علیه سوریه اوضاع انسانی را پیچیده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز با تشریح آخرین جزییات حال سربازان سانحه نی ریز گفت: از تعداد 10 حادثه دیده که در ICu بستری هستند وضعیت دو سرباز بسیار وخیم و سه نفر دیگر که بدتر بود نیز در حال بهبودی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی حکم پرونده قاچاق 13 خودروی لوکس را 130 میلیارد ریال اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۷    
بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در آستانه آزادی از زندان قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۱    
کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: برخی بازیکنان متأسفانه عشق و علاقه مردم را به پول می فروشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۵    
حملات راکتی تروریست ها به شهر "حلب" سوریه یک شهید و 4 زخمی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۹    
خوش و بش و خندیدن لالانا با برخی هواداران انگلیس کنار زمین بعد از باخت به ایسلند و حذف شدن از یورو به شدت خشم هواداران و رسانه های انگلیسی را به همراه داشته!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۹    
ارتش سوریه موفق شد 90درصد از مزارع الملاح واقع در استان حلب در شمال سوریه را به کنترل خود درآورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۶    
در اهمیت شب قدر همین بس که امام باقر(ع) فرمود: کسی که شب قدر را احیا بدارد گناهانش آمرزیده شود، هر چند گناهانش به عدد ستارگان آسمان و وزن کوه ها و مقدار آب دریاها باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد مسکو قصد دارد سطح همکاری نظامی با هم پیمانانش را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۷    
کمیته 3 نفره واگذاری، رای را به ماندن نفت در تهران داد زیرا باشگاه ملوان نتوانست مدارک لازم برای خرید امتیاز تیم نفت را ارایه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۰    
پیراهن شماره 23 بانوی پیر به دنی آلوز، مدافع برزیلی سابق بارسلونا رسید. آلوز گفت: پیراهن شماره 23 را به افتخار پادشاه جیمز (لبران جیمز، ستاره تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز) انتخاب کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۱    
در حالیکه عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در محور کبانی طی روزهای گذشته متوقف شده بود، منابع خبری از هجوم جدید تروریستهای تکفیری برای اشغال مناطق از دست رفته در این محور خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۵    
یک شی مشکوک در داخل یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737، پرواز تهران-مشهد را به تاخیر انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۰    
دور جدید درگیری های خونین میان دو گروه تروریستی تکفیری "القاعده و داعش" در اردوگاه آوارگان فلسطینی نشین یرموک واقع در حاشیه جنوبی شهر دمشق به کشته و زخمی شدن دهها تن از دو طرف و خسارات سنگین مالی به ...