چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 مرداد 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 مرداد 1395 مشرق نیوز 2 مرداد 1395 مشرق نیوز 3 مرداد 1395 مشرق نیوز 4 مرداد 1395 مشرق نیوز 5 مرداد 1395 مشرق نیوز 6 مرداد 1395 مشرق نیوز 7 مرداد 1395 مشرق نیوز 8 مرداد 1395 مشرق نیوز 9 مرداد 1395 مشرق نیوز 10 مرداد 1395 مشرق نیوز 11 مرداد 1395 مشرق نیوز 12 مرداد 1395 مشرق نیوز 13 مرداد 1395 مشرق نیوز 14 مرداد 1395 مشرق نیوز 15 مرداد 1395 مشرق نیوز 16 مرداد 1395 مشرق نیوز 17 مرداد 1395 مشرق نیوز 18 مرداد 1395 مشرق نیوز 19 مرداد 1395 مشرق نیوز 20 مرداد 1395 مشرق نیوز 21 مرداد 1395 مشرق نیوز 22 مرداد 1395 مشرق نیوز 23 مرداد 1395 مشرق نیوز 24 مرداد 1395 مشرق نیوز 25 مرداد 1395 مشرق نیوز 26 مرداد 1395 مشرق نیوز 27 مرداد 1395 مشرق نیوز 28 مرداد 1395 مشرق نیوز 29 مرداد 1395 مشرق نیوز 30 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۲    
هیلاری کلینتون در سومین روز گردهمایی ملی دموکرات ها، خود را رییس جمهور همگان نامید و طی یک نمایش پوپولیستی بتمام عیار سعی در جذب آرای مخالفین خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۵    
مازیار زارع بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به تیم فوتبال خونه به خونه بابل پیوست. قرارداد این بازیکن با این تیم بابلی یک ساله است. زارع فصل پیش در تیم ملوان انزلی توپ می زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۰    
در حمله تروریست های پ.ک.ک به یک ایست بازرسی، 13 نیروی امنیتی ترکیه کشته و زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۴۵    
بازیکنان تیم ملی بسکتبال جوانان چین پس از شکست مقابل ایران بهت زده در رختکن روی صندلی نشسته بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۹    
هشام در حالی که خنده بر لب داشت به او گفت : اگر از معجزات حضرت مسیح (ع ) را می خواهید, ندارم سپس او سؤالاتی درباره اسلام ازهشام کرد و پاسخ کافی شنید آنگاه هشام از او سؤالاتی درباره مسیحیت کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۵    
پلیس فرانسه دو مظنون تروریستی را در قطار شهر تولون دستگیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۰    
همزمانی تمرین تیم فوتبال استقلال با تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در ورزشگاه آزادی اتفاقات جالبی را رقم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۰    
نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه خواستار برقراری آتش بس 48 ساله در حلب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد جواد نکونام به کادر فنی این تیم اضافه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۰    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد با وجود اینکه جبهه النصره تلاش کرده تا با تغییر نام به فعالیت های خود ادامه دهد، اما این گروه همچنان تروریستی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۰    
همزمان با کامل شدن محاصره استان حلب توسط ارتش سوریه، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه از سفر خود به تهران برای رایزنی درباره اوضاع سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۰    
رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری القاعده (جبهه النصره) دقایقی پیش خبر از هلاکت مسئول شرعی سعودی تبار این گروه در استان ادلب سوریه خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۱:۱۹    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید احمد زهری با بیان اینکه عربستان روابط پنهانی خود با اسرائیل را دارد علنی می کند، از همگان خواست در برابر این خطر بزرگ موضعگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۵    
به گزارش مشرق، بمناسبت ایام شهادت حضرت امام صادق علیه السلام تعدادی از اشعار قاسم نعمتی با همین موضوع که بصورت مرثیه سروده شده است را در زیر می خوانیم: گفتم خلیل زاده ام اتش عقب کشید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۱:۰۵    
ملی پوش بسکتبال جوانان ایران در مورد دیدار با کره جنوبی در نیمه نهایی گفت: مطمئناً انتقام شکست مرحله گروهی را از آنان می گیریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۵    
با هوشیاری نیروهای امنیتی سوری یکدستگاه خودروی بمبگذاری شده که عامل انتحاری داعش قصد انفجار در شهر "السلمیه" واقع در حاشیه شرقی استان حماه این کشور را داشت شناسایی و منهدم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۰    
معاون وزیر نفت گفت: جمع شدن بخارات لایت اند (LIGHT END) علت آتش سوزی پتروشیمی بیستون کرمانشاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی به نامه اعتراضی سازمان انرژی اتمی پاسخ داده و گفته که این نهاد گفته های هر شخص یا مقامی مبنی بر متهم کردن آژانس به درز اطلاعات را قویاً رد خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۸    
در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و در زمانی که رهبری جامعه، مهم ترین مسئله نهضت اسلامی بود، آیت الله خامنه ای چند سخنرانی درباره تحلیل زندگانی امام ششم (ع) ایراد کردند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۰    
اطلاعات جدید از اسناد منتشر شده توسط ادوارد اسنودن از نقش سرویس اطلاعات انگلستان برای تشدید ناآرامی ها در ایران در سال 1388 حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۷    
دود ناشی از برخی تنباکو ها از جمله اسانس نعنایی موجب سوختن منتول موجود در این تنباکوها و تولید ماده سرطان زا به اسم بنزن می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۰    
تیم ملی ایران یک متشکل از امیر سرخوش و سهیل واحدی راهی با پیروزی در مقابل تیم ولز راهی فینال رقابت های اسنوکر تیمی قهرمانی جهان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید احمد زهری با بیان اینکه عربستان روابط پنهانی خود با اسرائیل را دارد علنی می کند، از همگان خواست در برابر این خطر بزرگ موضعگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۰    
آیا امام صادق (ع) مؤسس مذهب شیعه است و لقب رئیس مذهب برای آن حضرت صحیح است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۸    
تیم والیبال بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا بر تیم بدون شکست چین غلبه کرد و به نیمه نهایی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۲    
استاندار کرمانشاه گفت: آتش سوزی در پتروشیمی بیستون مهار شده بود که دوباره آتش شعله ور شد و با اقدام آتش نشانان حریق خاموش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۵    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید احمد زهری با بیان اینکه عربستان روابط پنهانی خود با اسرائیل را دارد علنی می کند، از همگان خواست در برابر این خطر بزرگ موضعگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۰    
پتروشیمی بیستون کرمانشاه ساعت حدود 15 امروز جمعه دچار حریق و نیروهای امدادی و آتش نشانی سریعا به محل اعزام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۵    
شعله های آتش مخزن پتروشیمی بیستون که خاموش شده بود مجدداً زبانه کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۵    
انفجار شدیدی حوالی ساعت 6 عصر امروز (جمعه) شهر کابل را لرزاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای بازپس گیری روسای "حوش فاره" واقع در غوطه شرقی دمشق پایتخت این کشور در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از درگیری های شدید میان دو طرف خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۳    
عبدالملک الحوثی با اعلام اینکه بیشتر حکام منطقه از توطئه ها و سناریوهای آمریکایی استقبال می کنند، گفت: این در حالی است که طرح های آمریکایی ملت های منطقه را هدف قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۷    
آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بیستون لحظاتی پیش توسط نیروهای امدادی کرمانشاه مهار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۵    
ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات سعودی به این کشور، مقر مزدوران عربستان و منصور هادی در غرب تعز را هدف حمله موشکی خود قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۰    
عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک داریا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از پاکسازی بخشهای جدیدی از آن خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۵    
ارقام بدست آمده در یک نظر سنجی نشان می دهد که 29.7 درصد از مشکلات شدید مالی رنج می برند و 32.7 درصد نیز با جنبه های مختلف مشکلات معیشتی دست به گریبانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۵    
در حریان یک حادثه تیراندازی به افسران پلیس در شهر سن دیگو در ایالت کالیفرنیا، یک پلیس کشته و یک نفر دیگر مجروح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۳    
همزمان با اعلام 4 معبر امن از سوی دولت سوریه برای خروج غیرنظامیان ساکن در مناطق شرقی تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری فعال در حلب از خروج مردان و جوانان جلوگیری بعمل آورده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۰    
تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در پتروشیمی بیستون را در فیلم زیر ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۰    
حزب ترکستان شرقی چین وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی از مسلمانان جهان خواست تا برای "جهاد!" به سوریه مهاجرت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۴    
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بیستون با اتخاذ تدابیر لازم وهمکاری متولیان امر بطور کامل امشب مهار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۵    
سازمان ملل با انتشار یک اینفوگرافی، آماری از وضعیت مهاجران و پناهجویان و کشورهای میزبان آنها تا اواسط سال گذشته میلادی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۰    
امام صادق علیه السلام در کلامی ارزشمند نزدیکترین حالت بنده به خدا و خشنودی باری تعالی از وی را اعتقاد به حجت خدا و انتظار فرج ایشان دانسته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۵    
مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: آتش سوزی در پتروشیمی بیستون کرمانشاه تاپایان وقت امروز مهار نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۵    
دو سرباز رژیم سعودی در استان جیزان در جنوب عربستان به هلاکت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۰    
عبدالملک الحوثی با اعلام اینکه بیشتر حکام منطقه از توطئه ها و سناریوهای آمریکایی استقبال می کنند، گفت: این در حالی است که طرح های آمریکایی ملت های منطقه را هدف قرار می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
یکی از مخازن پتروشیمی بیستون در 15 کیلومتری شرق کرمانشاه روز جمعه دچار آتش سوزی شد. نقص در سیستم برق رسانی علت آتش سوزی گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۵۰    
سخنگوی ارتش نیجریه گفت: عناصر بوکوحرام درحالی که مخفی شده بودند، کاروان یونیسف را هدف حمله ای غافلگیرانه قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۵    
سفر تدارکاتی تیم فوتبال بورسیادورتموند به کشور چین از نظر مالی سود قابل توجهی برای مشکی و زردپوشان به ارمغان آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۰    
ساعتی پیش یک عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش جلیقه مملو از مواد منفجره همراه خود را در میان نمازگزاران یمنی در شهر صنعا منفجر کرد که تلفات و خسارات ببار آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۰    
هم اکنون بیش از 30 گروه آتش نشان برای مهار آتش سوزی و جلوگیری از سرایت آتش به هشت مخزن اطراف مخزن حادثه دیده و نیز پیشگیری از انفجارهای ثانویه تلاش می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۵    
گروهی از مستشاران نظامی ارتش استرالیا از دو سال پیش با استقرار در عراق اقدام به آموزش نیروهای نظامی این کشور می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۴    
برزو ارجمند عکسی با علی پاشا را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۳۰    
کریم بنزما غایب این روزهای تمرین رئال مادرید است و حضورش در سوپرکاپ اروپا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۹    
رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه در جریان پاکسازی محله بنی زید واقع در شمال شهر حلب از انبارهای تدارکاتی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد بسته های تدارکاتی اهدایی رژیم آل سعود و دولت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۵    
دادگاه جزایی سعودی ها یک جوان ساکن شهر قطیف را به دلیل شرکت در اعتراضات سال 2011 میلادی علیه آل سعود به حکم اعدام محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
داور بین المللی فوتبال ایران اعلام کرد دیگر دربی پایتخت را قضاوت نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
همزمان با تشدید درگیری ها میان گروه تروریستی تکفیری داعش و شبه نظامیان چند ملیتی مورد حمایت آمریکا در منبج واقع در شمال استان حلب سوریه صبح امروز یکصد غیرنظامی از این شهر گریختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه در انتقاداتی تند از اظهارات آمریکایی ها درباره کودتا، تاکید کرد تا زمان گناه کار شناخته شدن افراد در ارتباط با کودتا، بازداشت ها ادامه خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۰    
هافبک ملی پوش تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برای همراهی تیمش در هفته دوم لیگ برتر مشکلی نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۸    
فرماندار کرمانشاه با تشریح جزئیات آتش سوزی یک مخزن نفتی در پتروشیمی بیستون گفت: براساس بررسی های اولیه، سانحه بر اثر اتصالات برقی و نوسانات انرژی رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
ایران موافقت کرد برای سریلانکا یک لابراتوار آزمایش نفت کوره کاملا مجهز ایجاد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
اعتراض ها به لباس کاروان اعزامی ایران و گرجستان برای حضور در المپیک ریو باعث تعویض این البسه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
منابع نزدیک به مرکز عملیات ارتش روسیه در خاک سوریه از بازگشت هواپیماهای جاسوسی " Tupolev Tu-214R " به آسمان این کشور خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۰    
تیم ملی هندبال در برابر تیم قطر شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰    
اطلاعات جدید منتشر شده از حساب های یکی از وزارتخانه های انگلیس نشان می دهد که دولت این کشور از زمان به عهده گیری مدیریت (تحمیلی) میدان گازی مشترک با ایران به علت تحریم ها ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۰    
بیل گیتس همچنان ثروتمندترین مرد جهان است و زاکربرگ در جایگاه پنجم ثروتمندترین مردان جهان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
روسیه یک میلیون دلار به آژانس مبارزه با دوپینگ انگلیس پرداخت کرد تا نمونه های این کشور را آزمایش کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۵    
وزارت امور خارجه روسیه ساعتی پیش از برگزاری جلسه مشترک امروز میان گروهی از فرماندهان نظامی آمریکایی و روسی برای تعیین نقشه راه جهت نابودی کامل گروه تروریستی تکفیری بین المللی "جبهه النصره" شعبه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۰    
حوزه علمیه خواهران نهاوند هم زمان با شهادت حضرت امام صادق (ع) در روز شنبه میزبان پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی وزارت دفاع تاجیکستان از انجام رزمایش ضدتروریستی 4 روزه با حضور نیروهای مسلح این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
فتح الله گولن که به دست داشتن در کودتای اخیر ترکیه متهم است، در سخنانی نسبت به استرداد خود به آنکارا تاکید کرد که هیچ هراسی از این اقدام ندارد و با دولت آمریکا همکاری خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۵    
رژیم آل خلیفه به شیخ محمد صنقور اجازه نداد برای برگزاری نماز جمعه وارد منطقه الدراز شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۵    
یکی از مخازن پتروشیمی بیستون در 15 کیلومتری شرق کرمانشاه روز جمعه دچار آتش سوزی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۰    
باشگاه چلسی که می داند اتلتیکو مادرید سخت به دنبال جذب دیگو کاستا است، بصورت غیرمستقیم پیغامی برای باشگاه مادریدی فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه اعلام کرد که به روسیه پیشنهاد می شود که ماموریت ایجاد گذرگاه های امن انسانی را به سازمان ملل واگذار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۰    
یک وبگاه خبری معارض سوری تأکید کرد، پس از اینکه بنی زید را ارتش سوریه گرفت، شهرک کفر حمره به همراه دو منطقه دیگر در شمال شهر حلب در خطر قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۰    
سرمربی منچسترسیتی به انتقادات شاگرد قدیمی اش در بایرن مونیخ که تجربه و شیوه کاری او را زیر سؤال برد، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۴۶    
شخص موسوم به مجتهد که گفته می شود از خاندان آل سعود است، تشکل شورای ریاستی در یمن را که عربستان و متحدانش را نادیده گرفت، مایه تحقیر پسر شاه دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۸    
دانشمندان آمریکایی دربارۀ نشستن بیشتر از 10 ساعت در روز هشدار دادند و آن را مسبب بیماری های خطرناک دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۳۲    
کاهش ارزش دلار در معاملات امروز موجب شد تا قیمت طلا اندکی افزایش یابد و در مسیر افزایش قیمت ماهیانه قرار گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۵    
رزمندگان جنبش انصارالله یمن روز گذشته یکدستگاه تانک آبرامز ارتش سعودی را در منطقه "برح العبادیه" واقع در استان جیزان عربستان با موشک ضد زره منهدم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
یک فرمانده نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در عراق از کشته شدن مفتی سعودی گروه تروریستی داعش در ناحیه شرقاط در استان صلاح الدین این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: کمیته ملی المپیک در مقابل انتقادهای صورت گرفته از طرح اولیه لباس ورزشکاران ایرانی در مراسم افتتاحیه روند خوبی را اتخاذ کرد و طرح جدید جایگزین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۹    
حجت الاسلام رئیسی در دیدار با طیب نیا گفت: به دلیل ذهنیت های نادرست در مورد ثروت آستان قدس توقعات و درخواست های زیادی از این نهاد وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۳    
یکی از شبکه های مهم خبری آسیا در گزارشی از تمایل شدید چین به گسترش روابط با ایران خبر داد و نوشت: پکن بسیار علاقمند است روابط اقتصادی و استراتژیک خود با تهران را بیش از پیش گسترش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۰    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس زیر نور و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۰    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی در هفته دوم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار می گیرد که امیر قلعه نویی تمامی شاگردانش را در اختیار خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۵    
آیت الله کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران درباره رسوایی فیش های حقوقی گفت: مردم به این افراد رأی دادند که امانتدار بیت المال باشند و می خواهند ببینند مسئولان در مقابله با چنین حقوق هایی چه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۰    
با گذشت 24 ساعت از بازپس گیری محلات بنی زید، سکن شبابی و الاشرفیه واقع در شمال حلب نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در حال پاکسازی منطقه به منطقه و خنثی سازی تله های انفجاری و مین های نصب شده از سوی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۷    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور عراق حذف ویزا، محتمل نیست، گفت: اراده ای برای حذف روادید(ویزا) برای سفر زائران اربعین حسینی امسال وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رکت بارتز اندنوبل بزرگترین کمپانی خرده فروشی کتاب در آمریکا دوشنبه در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که کتاب هری پاتر و کودک طلسم شده رکورد میزان پیش خرید کمپانی را از سال 2007 به این سو به نام خود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۰    
خط میانی استادیوم فوتبال zerao برزیل درست منطبق بر خط استوا واقع شده است. در واقع تیم ها از نیم کره ای به نیم کره دیگر حمله می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۵    
مدافع پرسپولیس بخشی از قرارداد خود را از این باشگاه دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۰    
پیکر شهید مدافع حرم ناصر مظفری صبح امروز از مسجد امام جعفر صادق(ع) تهران تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۰    
تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت های ویلیام جونز مغلوب فیلیپین شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۰    
در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه ها از پروژه های در حال انجام منطقه آزاد کیش که روز گذشته برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۳    
در ادامه عملیات های رزمندگان حزب الله برای پاکسازی منطقه مرزی سوریه با لبنان "القلمون از تروریستهای تکفیری، صبح امروز چندین سنگر فرماندهی و مرکز رصد آنها با موشک ضد زره منهدم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان از درخواست وزارت کشور از این نهاد برای بررسی برگزاری الکترونیکی انتخابات 96 در سطح کارشناسی خبر داد.