چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 16 مرداد 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 مرداد 1395 مشرق نیوز 2 مرداد 1395 مشرق نیوز 3 مرداد 1395 مشرق نیوز 4 مرداد 1395 مشرق نیوز 5 مرداد 1395 مشرق نیوز 6 مرداد 1395 مشرق نیوز 7 مرداد 1395 مشرق نیوز 8 مرداد 1395 مشرق نیوز 9 مرداد 1395 مشرق نیوز 10 مرداد 1395 مشرق نیوز 11 مرداد 1395 مشرق نیوز 12 مرداد 1395 مشرق نیوز 13 مرداد 1395 مشرق نیوز 14 مرداد 1395 مشرق نیوز 15 مرداد 1395 مشرق نیوز 16 مرداد 1395 مشرق نیوز 17 مرداد 1395 مشرق نیوز 18 مرداد 1395 مشرق نیوز 19 مرداد 1395 مشرق نیوز 20 مرداد 1395 مشرق نیوز 21 مرداد 1395 مشرق نیوز 22 مرداد 1395 مشرق نیوز 23 مرداد 1395 مشرق نیوز 24 مرداد 1395 مشرق نیوز 25 مرداد 1395 مشرق نیوز 26 مرداد 1395 مشرق نیوز 27 مرداد 1395 مشرق نیوز 28 مرداد 1395 مشرق نیوز 29 مرداد 1395 مشرق نیوز 30 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۵    
مربی تیم پینگ پنگ ایران گفت: واقعا حیف شد، ندا نتوانست آنطور که باید بازی کند و متاسفانه شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۰    
نیروهای ارتش و عشائر بومی استان الانبار عراق روز گذشته گذرگاه مرزی میان این کشور با سوریه را از گروه تروریستی تکفیری - بعثی داعش بازپس گرفته و در آن مستقر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۵۰    
مدال طلای دوچرخه سواری بخش جاده المپیک 2016 به رکابزن بلژیکی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۵    
رئیس و نمایندگان پارلمان عراق ساعتی پیش ده ها جلد از پرونده های مربوط به سواستفاده و فساد مالی خالد العبیدی وزیر دفاع این کشور را بطور رسمی تحویل کمیته رسیدگی به فسا اقتصادی مسئولان این کشور قرار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۵    
شناگر بریتانیایی رکورد 100 قورباغه را شکست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان خوبی داریم که مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: ما شکست خیلی بدی مقابل نفت داشتیم و باید این نتیجه را در دیدارهای آینده جبران کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۵    
هزاران تن از رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به تجاوزهای پی در پی هوایی نظامیان سعودی با حمله به خاک این کشور بخش های وسیعی از دو استان نجران و جازان را به کنترل خود درآوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۳۰    
در حمله شب گذشته بمب افکن های عربستان سعودی به یک خودروی غیرنظامی در استان صعده یمن 6 تن از اعضای یک خانواده قتل عام شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۳    
نخست وزیر بلژیک در اظهار نظری حملات امروز شنبه صورت گرفته در این کشور را به طور محتمل تروریستی نامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: مطمئن باشید این پیروزی را فراموش می کنیم و سعی خواهیم کرد در بازی های آینده نتیجه بهتری کسب کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۰    
نماینده تنس روی میز بانوان کشورمان در نخستین بازی خود در المپیک ریو مقابل حریف بلاروسی شکست نزدیکی خورد و حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۲۰    
همزمان با نزدیک شدن موعد عملیات نیروهای ارتش عراق برای بازپس گیری موصل مرکز استان شمالی نینوی این کشور ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۱۰    
هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از دریافت گل سوم تیم شان صندلی های ورزشگاه را شکستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بررسی وضعیت دو لژیونر فوتبال کشورمان به هلند سفر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۰    
رحمانی فضلی گفت: در نظر دارم نامه ای به رئیس قوه قضائیه بنویسم تا بتوانیم به یک توافق برای برگزاری کنسرت ها در سراسر کشور برسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن پایان مذاکرات صلح کویت را بدون رسیدن به راهکاری برای بحران یمن اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۵۰    
در درگیری های امروز میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد یکی از فرماندهان میدانی مقاومت اسلامی حزب الله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
منابع خبری از دو شلیک کور و بی هدف به سمت جایگاه خبرنگاران رسمی ریو خبر داده و مدعی شدند پلیس نتوانسته عاملان تیراندازی را دستگیر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۴۰    
هفته سوم لیگ برتر فوتبال با برتری نفت تهران و سپاهان مقابل حریفان خود و توقف خانگی صبای قم مقابل ماشین سازی پیگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۴    
وزیر خارجه آمریکا در توضیح علت ارسال 400 میلیون دلار ایرانیان به صورت پالت های پول نقد گفته که این اقدام از تبعات تحریم های کنگره است؛ تحریم هایی که ایران را پای میز مذاکره کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۳۲    
سرمربی استقلال با انتشار دل نوشته ای صحبتهایی را با هواداران استقلال مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۲۰    
پلیس بلژیک روز شنبه فردی را که با قمه دو پلیس زن را در نزدیکی پاسگاه 'شارلری' زخمی کرد، با شلیک گلوله یکی از افسران پلیس کشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۵    
منابع خبری از روسیه، آمریکای جنوبی و اروپای شرقی خبر مربوط به انفجار در ریو را تایید کرده و معتقدند این یک بمب صوتی کنترل از راه دور بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۴    
یکی از گردان های بسیج مردمی عراق، از کشف بزرگ ترین کارگاه نصب بمب بر روی خودروها و همچنین ساخت مواد منفجره در عراق در شرق رمادی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۱۳    
پس از کسب اولین مدال طلای المپیک ریو توسط ویرجینیا ترشر، کمیته المپیک آمریکا پوستر اختصاصی از این تیرانداز منتشر کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۸    
عضو هیات ملی یمن در مذاکرات کویت ضمن مطالبه ایفای نقش بی طرفانه سازمان ملل متحد در بحران کشورش ، اعلام کرد که این هیات امروز (شنبه) کویت را ترک خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۵    
در حاشیه مسابقات ژیمناستیک المپیک 2016 ریو ورزشکاران کره شمالی و جنوبی برخلاف روابط سیاسی دو کشور عکس دوستانه ای با هم انداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۰    
نکته مهم در سفارش این اسلحه برای ایران، کاهش هزینه ها و زمان آموزش و نگهداری این سلاح است. اسلحه AK-103 از لحاظ مکانیزم، شکل ظاهری ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۵    
رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن با نفوذ به مناطق جنوبی خاک عربستان به شکار خودروهای زرهی و تانک های ارتش آل سعود پرداخته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
منابع خبری مستقر در شهر ریو به نقل از افراد بومی از شنیده شدن صدای خفیف انفجار در نزدیکی مسابقات دوچرخه سواری خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۰    
در جریان دیدار نفت و پدیده، علی دایی به تصمیمی که داور به سود تیمش گرفته بود معترض شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۴۰    
همزمان با چهل و هفتمین روز از محاصره منزل شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین از سوی نظامیان آل خلیفه و آل سعود، موج وسیعی از اعتراضات مردمی سراسر این جزیره را در بر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۵    
دومین نماینده دوچرخه سواری کشورمان هم از دور رقابت های جاده المپیک ریو حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۵    
مدیر سازمان تیم های ملی جودو گفت: در جریان تمرینات و مسابقاتی که برای رسیدن به المپیک داشتیم، سه مرتبه بینی سعید ملایی شکسته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جمع شاگردان سابقش حاضر شد و با آنها به خوش وبش پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۳۰    
نماینده المپیکی تیم ملی جودو گفت: حدود 20 دقیقه در آسانسور فریاد می زدم که در نهایت خدمه ساختمان به همراه تعدادی از ورزشکاران کشور گینه من را از داخل این آسانسور خارج کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۹    
یگان های مرزبانی دریایی تونس در ایالت سوسه این کشور مانع از عبور 10 مهاجر غیر قانونی شدند که قصد داشتند با قایق سواحل تونس را به مقصد ایتالیا ترک کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۸    
رسانه های سوری با انتشار تصاویری از بحران گسترده انسانی ناشی از محاصره محلات تحت محاصره شهر دیرالزور توسط گروه تروریستی تکفیری داعش خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۵    
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: میزبانی برزیلی ها از لحاظ کیفی نسبت به المپیک های پکن و سیدنی ضعیف تر است، اما به کسب نتیجه در المپیک ریو خوشبین هستم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۸    
فعالان رسانه ای عراقی با انتشار تصاویری از برگزاری دوره های آموزش کار با موشکهای ضد زره ایرانی توفان و رعد برای رزمندگان بسیج مردمی این کشور خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۸    
سفارت روسیه در کابل رسماً خبر حضور اتباع این کشور در باگردی که در شرق افغانستان سانحه دیده را تأیید کرد و گفت که این 3 روس حالا گروگان طالبان هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: از فرناندو خسوس این اشتباه عجیب بود و به هر حال نباید بازیکن را مورد سرزنش قرار بدهیم و خسوس بهترین دروازه بان ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۸    
وزیر امور خارجه گفت: برای توسعه روابط بانکی مشکلی وجود ندارد و بانک های پاکستانی قادرند بدون هیچ دغدغه ای همکاری های خود را تسریع کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۵    
سریال بزنگاه یکی از سریال های مشترک عطاران و مهام بود که خیلی ها معتقدند کار ضعیفی است و چند پله از سریال های اول این دو نفر پایین تر است اما این جمله هم به مذاق مهران مهام خوش نیامد
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۰    
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با تلاش همه نیروهای حاضر در محل از سرایت آتش به دیگر مناطق جلوگیری شده و ایمن سازی های لازم انجام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۰    
رسانه های نزدیک به محور مقاومت دقایقی پیش با انتشار گزارش های مستقیم و زنده از پادگان و دانشکده توپخانه ارتش سوریه در محله راموسه حلب جوسازی های تروریستها مبنی بر شکسته شدن محاصره شرق حلب را رسما ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
همزمان با تکذیب شکستن محاصره حلب توسط تروریستهای تکفیری رسانه های نزدیک به القاعده از حمله انتحاری یکی از اعضای این گروه در حاشیه جنوب غربی این شهر خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
تیرانداز بانوی کشورمان گفت: دو سال برای چنین روزی زحمت کشیده بودم اما به حقم نرسیدم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
فقط تصور کنید ایده ی یک هنجار ایرانی مانند اعتیاد به تریاک و مخلوط کردنش با کاراکتری غربی مانند دراکولا چقدر خلاقانه به نظر می رسد و می توانست چه قصه ی شاهکاری را خلق کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۵۰    
الهه احمدی که جواز حضور در فینال تفنگ 10 متر بادی بانوان المپیک را کسب کرده بود با عنوان ششم به کار خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۳    
بنیانگذار سایت ویکی لیکس در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی روسیه از دست داشتن مقامات آمریکا و عربستان سعودی در کودتای نافرجام ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۳    
عدم درخشش نیمار در ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل موجی از انتقادات علیه او را از سوی رسانه ها برانگیخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۴۰    
نیما عالمیان در اولین مسابقه خود مقابل پینگ پنگ باز آمریکایی با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما استحقاق پیروزی مقابل گسترش را داشتیم و حیف شد که نتوانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۳۰    
هر چه از آخر به اول حرکت می کنیم، این دو کاراکتر پخته تر می شوند. حتی دزدی هایشان شرافتمندانه می َشود. هر چی به سر داستان نزدیک می شویم می بینیم که بلاهت آنها بیشتر است. حتی از نظر ظاهر و قیافه.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۵    
رسانه های خبری روز شنبه در خبری فوری از خارج شدن یک فروند هواپیمای مسافربری الجزایر از صفحه رادار خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۴    
ملی پوش دوچرخه سواری ایران در اواسط مسابقه جاده به دلیل عدم کنترل دوچرخه از جاده خارج شد و زمین خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان این مطلب که جریان کودتای این کشور هنوز به پایان نرسیده، از برداشتن گام های بعدی برای مبارزه با طرفداران گولن در ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۵    
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان به اولین برد خود در بازی های المپیک 2016 ریو دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۳    
عضو حزب اعتماد ملی به موضوع خودکشی مدیر مالی و اداری حزب کارگزاران و اظهارات دبیرکل این حزب واکنش نشان داد و خطاب به کرباسچی گفت: به عنوان یک فعال اجتماعی و سیاسی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۵    
پرسپولیس توانست هفته سوم را با کسب پیروزی 1 بر 0 مقابل گسترش فولاد و صدر نشینی در جدول به اتمام برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
کری خوانی یک استقلالی بعد از شکست آبی ها
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۰    
منابع خبری از حمله یک تروریست تکفیری به 2 پلیس بلژیکی خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۹    
پرسپولیس توانست هفته سوم را با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل گسترش فولاد به اتمام برساند و به تنهایی با هفت امتیاز در صدر جدول جا بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۷    
نیما عالمیان در رقابت های تنیس روی میز در مصاف با جی اچ ای کاناک 16 ساله امریکایی به پیروزی رسید. از ساعت 22:00 هم ندا شهسواری به مصاف الکساندرا پیرووالوا بلاروس می رود و در همین روز و از ساعت 2 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
آلیس در آن سوی آینه، دنباله ای است که سر تماشاچی کلاه می گذارد و فقط سعی دارد با رنگ و لعاب و یک لشکر ستاره در گیشه موفق عمل کند؛ ترفندی که ثابت شده محکوم به شکست است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
الهه احمدی در فینال تفنگ بادی المپیک ،مراسم کامل افتتاحیه المپیک 2016 ریو ،تظاهرات مردم برزیل هنگام مراسم افتتاحیه ، دهکده المپیک ریو از نگاه فضانوردان و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۵    
دیدار دوستانه یاران نکونام با تیم منتخب لالیگا اسپانیا 4 شهریور 95 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۵۰    
عضو تیم ملی روئینگ کشورمان گفت که تصور نمی کرده در حضور قهرمانان این رشته عنوان چهارمی را با اختلافی اندک به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رزمندگان حزب الله ساعتی پیش در جریان عملیات بازپس گیری مناطق از دست رفته در جنوب شهر حلب چند دستگاه نفربر، تانک و خودروی زرهی مجهز به توپ سنگین را با موشک ضد زره منهدم کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۴۲    
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات روئینگ المپیک 2016 ریو مهسا جاور در گروه خود چهارم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۳۸    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به درخواست متن اصلاح شده قراردادهای نفتی از دولت توسط این کمیسیون گفت: اگر اصلاحات دولت منطبق بر منافع ملی نباشد کمیسیون اقدامات قانونی خود را انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۹    
گلر تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود را به مدت یکسال در هیأت فوتبال ثبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۲۸    
وزیر امور خارجه ایران در آینده نزدیک به چند کشور آمریکای لاتین سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۵    
وحید امیر موفق شد در دقیقه 47 با اشتباه خسوس توپ را وارد دروازه گسترش فولاد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۰    
فیلیپین از تصمیم خود برای اعزام هیات هایی به عربستان با هدف کمک به اتباع فیلیپینی که در پی کاهش قیمت نفت شغل خود را از دست داده اند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۵    
در رنکینگ نهایی تفنگ بادی 10 متر بانوان، ویرجینا تراشر به مدال طلا دست پیدا کرد و دو ورزشکار چینی به مقام دوم و سوم رسیدندو اله احمدی مقام المپیک لندن را تکرار کرد و ششم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۰    
ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از کشف گور جمعی از عناصر داعش در استان الانبار درغرب این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۷    
ویکتور لبدوف جواز حضور در بازی های المپیک رو 2016 گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۶    
در پایان مسابقات تفنگ بادی 10 متر بانوان آمریکا با کسب اولین مدال طلای المپیک تا به اینجا در صدر توزیع مدال ها قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۵    
مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس از روی نیمکت این تیم اخراج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۵۲    
ویرجینا ترشر تیرانداز آمریکایی با قهرمانی در رشته تفنگ بادی 10 متر اولین مدال طلای المپیک 2016 ریو را از آن خود کرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۹    
همزمان با تشدید نبردها میان نیروهای دولتی سوریه با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد منابع آگاه از بمباران و موشکباران شدید بخش های مختلف شهر حلب توسط روسیه خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۲    
در پی اصابت دو خمپاره و انفجار یک بمب دست ساز در منطقه ای در جنوب غرب بغداد دست کم دو نفر کشته و 13 نفر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۵    
الهه احمدی که جواز حضور در فینال تفنگ 10 متر بادی بانوان المپیک را کسب کرده بود با عنوان ششم به کار خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: حرف های بدی زده می شود و این حرف ها علیه شخص دوم کشور خیلی سخیف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۷    
نماینده سازمان ملل در امور یمن ضمن اعلام تعلیق مذاکرات کویت تاکید کرد که دور بعدی مذاکرات طی چند ماه آینده و در مکانی که به زودی بر سر آن توافق می شود، از سر گرفته خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۴    
انبار واحد BDSR پتروشیمی بندر امام دچار حریق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۴    
الهه احمدی که جواز حضور در فینال تفنگ 10 متر بادی بانوان المپیک را کسب کرده بود با عنوان ششم به کار خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان با رئیس فدراسیون جهانی این رشته دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۵    
مزدوران سرلشگر منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن از صبح امروز حمله وسیعی را به مواضع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور در شرق شهر صنعا پایتخت آغاز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۵    
وزیر خارجه سوئد از حمایت کشورش نسبت به پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۰    
هواداران دلشکسته و بریده از برنی سندرز، با وجود کلینتون و ترامپ طوری در برزخ سهمگین انتخاب قرار گرفته اند که به سراغ انتخاب جیل استاین رفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۶    
دستکم 41 تروریست داعش در حمله نیروهای عراقی و جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به استان های الانبار و نینوا در شمال غرب عراق کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۵۰    
از ساعتی پیش رزمندگان محور مقاومت حملات سنگینی را برای عقب راندن تروریستهای تکفیری ارتش آزاد و القاعده در محور جنوبی و غربی شهر حلب آغاز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رئیس فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کردند که در پایان مسابقات امروز تیراندازی نخستین مدال تاریخ ورزش بانوان کسب شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۸    
در ادامه سیاست های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، 3 روحانی برجسته بحرینی، برای بازجویی احضار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۵    
لحظات پر هیجان و پر استرس الهه احمدی پیش از رقابت های فینال؛ بانوی تیرانداز در حال راز و نیاز با خدا