چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 آذر 1395 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 31 فروردین 1395 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1395 مشرق نیوز 31 خرداد 1395 مشرق نیوز 31 تیر 1395 مشرق نیوز 31 مرداد 1395 مشرق نیوز 31 شهریور 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1395 مشرق نیوز 30 آبان 1395 مشرق نیوز 30 دی 1395 مشرق نیوز 30 بهمن 1395 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 1 آذر 1395 مشرق نیوز 2 آذر 1395 مشرق نیوز 3 آذر 1395 مشرق نیوز 4 آذر 1395 مشرق نیوز 5 آذر 1395 مشرق نیوز 6 آذر 1395 مشرق نیوز 7 آذر 1395 مشرق نیوز 8 آذر 1395 مشرق نیوز 9 آذر 1395 مشرق نیوز 10 آذر 1395 مشرق نیوز 11 آذر 1395 مشرق نیوز 12 آذر 1395 مشرق نیوز 13 آذر 1395 مشرق نیوز 14 آذر 1395 مشرق نیوز 15 آذر 1395 مشرق نیوز 16 آذر 1395 مشرق نیوز 17 آذر 1395 مشرق نیوز 18 آذر 1395 مشرق نیوز 19 آذر 1395 مشرق نیوز 20 آذر 1395 مشرق نیوز 21 آذر 1395 مشرق نیوز 22 آذر 1395 مشرق نیوز 23 آذر 1395 مشرق نیوز 24 آذر 1395 مشرق نیوز 25 آذر 1395 مشرق نیوز 26 آذر 1395 مشرق نیوز 27 آذر 1395 مشرق نیوز 28 آذر 1395 مشرق نیوز 29 آذر 1395 مشرق نیوز 30 آذر 1395 
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۰    
زسکا مسکو 1 بایر لورکوزن 1
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۴۰    
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید سالی که گذارنده بهترین سال دوران بازیگری اش بوده است و به همین دلیل او باید برنده توپ طلا باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۵    
به نظر می رسد پرونده بازی های ریو برای این کمیته بسته شده و قرار نیست چرایی عقبگرد کاروان کشورمان نسبت به لندن مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به طرح مصوب اخیر مجلس نمایندگان آمریکا با هدف تمدید 10 ساله قانون تحریم ایران تاکید کرد که اوباما طرحی را که به اجرای توافق هسته ای با ایران صدمه بزند، امضا نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۳۰    
یک مقام وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه انتقادات آمریکا در خصوص استقرار موشکهای بالستیک در منطقه کالینینگراد را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۵    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه شایانفر اجازه بزک کردن را به ضد انقلاب نداد، گفت: وی به مبانی انقلاب اسلامی غیرت عجیبی داشت که هیچگاه از آن عدول نکرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۵    
سران جمهوری خواه مجلس نمایندگان در نامه ای به اوباما از او خواستند در هفته های باقی مانده از دولتش، اقدامی در جهت کاهش تحریم های ایران انجام ندهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در دیدار با هیئت تحریریه روزنامه نیویورک تایمز گفت واشنگتن نباید به دنبال ملت سازی در جهان باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۸    
جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۱۵    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز چهارشنبه نیز همچنان طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد و تا ساعت 19 اجرا خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۰    
دیدار زسکا و بایرلورکوزن در سرمای مسکو با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۵    
فدراسیون فوتبال ایالات متحده امریکا، سرمربی جدید تیم ملی فوتبالش را معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۰    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۵    
وزرای خارجه انگلیس و آمریکا در مکالمات تلفنی جداگانه با همتای روس خود، اعمال فشار روس ها بر محور مقاومت برای توقف جنگ با تروریست ها در حلب را خواستار شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۳۰    
دموکرات های آمریکا که گویی قصد ندارند شکست انتخاباتی را بپذیرند، حالا با منتخبین ایالتی جمهوری خواه لابی می کنند تا بتوانند حتی چند رأی از آرای ایالتی ترامپ را کم کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۵    
محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از آیت الله موسوی اردبیلی عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۰    
یکی از مشاوران دونالد ترامپ گفته نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 با هدف دست بوسی و ادای احترام با رئیس جمهور منتخب آمریکا دیدار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۳    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد با ارسال نامه ای به شورای امنیت، ایران را به ارسال سلاح به حزب الله متهم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۰    
نماینده پارلمان عراق از صدور دستور بازداشت دفتر روزنامه سعودی الشرق الاوسط در شهر بغداد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازگشت بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از زائران اربعین حسینی به کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۵    
روحانی شامگاه سه شنبه با حضور در بیمارستان لاله تهران از آیت الله العظمی موسوی اردبیلی عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۵    
منابع میدانی از ادامه پیشروی ارتش سوریه در شمال شرق حلب و همچنین آغاز درگیری میان نیروهای تحت حمایت ترکیه و نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه در این منطقه خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۵    
مسئول دفتر آیت الله موسوی اردبیلی با تکذیب خبر به کما رفتن معظم له گفت: طبق نظر پزشکان وضعیت ایشان هنوز تغییری نکرده ولی مشکلات جانبی وجود داشت برطرف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۵    
میلیشیایِ مجازیِ مغول هایِ مدرن، نعل وارونه می زند به غارت خراسان به تلافی تُفویی در مقدم قاضی شارحی که همان را هم شایسته نبود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۵    
سرخپوشان پایتخت از این هفته با پیراهن جدید خود در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۵۵    
بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 2 درجه بالای صفر و 6 درجه زیر صفر خواهد بود که این شرایط برای روز پنج شنبه پایتخت یک درجه زیر صفر به عنوان بیشینه دما و 7 درجه زیر صفر به عنوان کمینه دما ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
نیروهای الحشد الشعبی عراق در ادامه پیشروی های خود در محور غربی موصل موفق شدند دو روستای غرب موصل را از چنگ داعش آزاد و حلقه محاصره داعش در مرکز شهر تلعفر را تنگ تر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: تعداد 23 نفر از نمایندگان سوالی را در خصوص برخورد نامتعارف با دانشجویان و اصحاب رسانه از وزیر دادگستری در کمیسیون قضایی مطرح کرد که البته برای پیگیری موضوع به وزیر فرصت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۵    
بعد از اینکه امروز زلاتان برای دهمین سال متوالی عنوان برترین بازیکن سال سوئد را از آن خود کرد از مجسمه نیمه تمام او رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۰    
دادگاه کیفری در ریاض 13 شهروند زن سعودی را به اتهام شرکت در تظاهرات ضد حکومتی و آتش زدن عکس وزیر کشور محاکمه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری رویترز از صدور مجوز فروش 106 فروند ایرباس به ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۵    
حامد حدادی، بلندقامت بسکتبال در کنار احسان روزبهانی، بوکسور تیم ملی کشورمان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۵    
هکرهای ترکیه در اعتراض به تصویب قانون منع پخش اذان از مساجد فلسطین اشغالی توسط پارلمان رژیم صهیونیستی، سایت وابسته به موساد، سازمان جاسوسی این رژیم را هک کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: همه صحبت هایی که در مورد حضور من در وزارت ورزش مطرح می شود شایعه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۰    
دستیار دونالد ترامپ تأکید کرد که دولت آینده آمریکا قصدی برای پیگیری قضایی پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه از فعالیت های اقتصادی و تجاری بین ایران و اسلوونی حمایت می کنیم، گفت: ایران می تواند در بخش انرژی و تولید محصولات صنعتی کشاورزی، با اسلوونی همکاری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هر زمانی که در پرسپولیس باشم به فکر ارائه خدمات هستم و بودن یا رفتن من مهم نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۰    
نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق چهارشنبه به آنکارا سفر می کند و در این سفر با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بنعلی ایلدریم نخست وزیر این کشور دیدار و رایزنی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۹    
در نشست امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال گزارش مالی و حسابرسی سال گذشته این باشگاه آماده و مورد تأیید اعضای هیأت مدیره قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۵    
مرکز آمریکایی پژوهش درباره تروریست های داعش موسوم به IHS در گزارشی اعلام کرد که تروریست های داعش از سال2014میلادی تاکنون بیش از 71 مرتبه از سلاح های شیمیایی در سوریه و عراق استفاده کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه روسیه از بررسی ارسال مستقل نمونه مواد شیمیائیِ به کار رفته توسط تروریست ها در حلب به سازمان منع تکثیر و گسترش سلاح های شیمیائی (OPCW) در لاهه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۵    
وظیفه حفاظت از دونالد ترامپ، فرزندان و نوه هایش به پلیس نیویورک محول شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۵    
یک قاضی آمریکایی به کسانی که تازه شهروندی این کشور را گرفته اند گفت، که اگر رییس جمهوری منتخب آمریکا را دوست ندارند، از ایالات متحده به یک کشور دیگر بروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای یک سال و هشت ماه بمباران مردم یمن و نابود کردن زیرساختهای این کشور به دست دولت سعودی را یکی دیگر از حوادث تلخ این روزهای منطقه برشمردند و گفتند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۰    
آلبوم صدای طهرون قدیم 4 با صدای روانشاد مرتضی احمدی، در ادامه ی سه شماره ی پیشین این مجموعه که در سال های گذشته به بازار آمده بود، منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۰    
اکنون پومپئو و هم فلین قرار است به گفته خود تعدادی سند سری در مورد ایران را افشا کنند که میتوان این اقدام را مقدمه ای برای سیاست های سخت دولت ترامپ علیه ایران قلمداد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه روسیه طی سخنانی گفت که فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در گفت وگوهای صلح این کشور با هدف پایان دادن به درگیری ها در سوریه کارشکنی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۰    
شهرک نشینان صهیونیست منزل یک فلسطینی را در منطقه الاصیفر واقع در جنوب شرق یطا در جنوب الخلیل به آتش کشیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۵    
تیم گسترش فولاد در دیدار مقابل استقلال مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۴    
بوریس جانسون، وزیر خارجه بریتانیا گفته است با دولت آینده ایالات متحده همکاری خواهد کرد تا از دل توافق هسته ای وین، موفقیت خارج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
کاپیتان آبی پوشان شهر منچستر پنجمین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
شهردار کازان و رئیس باشگاه روبین به تشریح ماجرای حضور اعضای کمیته تحقیقات فدرالی روسیه در هتل محل اقامت روستوف و پرونده سردار آزمون در فیفا پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
مربی شیاطین سرخ به علت ضعف خط دفاعی از 2 مدافع مورد علاقه خود پرده برداشت و تصمیم دارد برای خرید آنها 70 میلیون پوند خرج کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۰    
گروهی از طرفداران تیم فوتبال سویا پیش از بازی تیم شان برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با تعدادی از هواداران بانوی پیر درگیر شدند و آنها را مجروح کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۰    
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۰    
وزیر خارجه سابق انگلستان نحوه برخورد ترامپ با توافق هسته ای با ایران را آزمونی بزرگ برای وی دانسته که می تواند نوید بخش آرامش یا خطرات برای 4 سال آینده جهان باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل استقلال توضیحاتی درباره عدم فعالیت تیم فوتبال بانوان این باشگاه ارائه کرد و گفت: در تامین هزینه های این تیم دچار مشکل شدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور مصر تاکید کرد که قاهره از ارتش ملی لیبی حمایت می کند زیرا توان و قدرت مقابله با افراط گرایی و تروریسم را دارد و تحریم ارتش لیبی در حوزه تسلیحاتی باید لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۵    
یک نیروی امنیتی ارشد فرودگاه بین المللی عدن، روز سه شنبه (امروز) به دست افراد مسلح ناشناس ترور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۵    
دو تن از نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با صدور نامه های جداگانه خواستار عذرخواهی نائب رئیس مجلس از آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۰    
یکی از مقام های ناتو در قفقاز به مشخص نبودن سیاست خارجی رییس جمهور جدید آمریکا و لزوم تغییر رفتار واشنگتن در قبال ایران و روسیه اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۵    
آقای باروت پاخور رئیس جمهور اسلوونی و هیأت همراه، عصر امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی خود اعلام کرد که نیروهای وابسته به ترکیه بعد از آزادسازی شهر الباب از داعش به سمت شهر منبج حرکت خواهند کرد و عناصر وابسته به پ.ک.ک را از این شهر بیرون خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۵    
هافبک 33 ساله منچسترسیتی پس از گل زنی در دیدار با کریستال پالاس اظهار کرد: در سیتی خوشحالم و با این تیم ادامه خواهم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۳    
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی سلسله اقدامات امنیتی و رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یک تیم تروریستی 4 نفره شب گذشته در سراوان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۰    
زره پوش جدید ساخت پاکستان به نام حمزه رونمایی شد. این زره پوش حدود 15 تن وزن داشته و می تواند دو نفر خدمه و 12 نفر نیرو را حمل کند. این خودرو توان مقاومت در برابر گلوله های 14 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۶    
دروازه بان های لیگ برتر در این فصل روزهای پر فرازونشیبی را سپری کرده اند و اتفاقات زیادی برای آنها رقم خورد که این موضوع، قابل بررسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
مجمع دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه در نامه ای به علی لاریجانی نکاتی را درباره پرونده بورسیه ها متذکر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیش از دو ماه است که متولی ندارد، این در حالی است که معاونت ابتدایی زیر بنایی ترین بخش دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ضمن بیان اینکه خودروی کوئید در هند حدود 13 تا 15 میلیون تومان است گفت: اما پیش بینی ها و برآورد تقریبی بر قیمت 30 میلیونی این خودرو در ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
خلبانان شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا در اعتراض به دستمزدهای خود دست به اعتصاب می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز از آیت الله موسوی اردبیلی عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
ایرج ندیمی گفت: بعد از سال ها بالاخره سیمای جمهوری اسلامی به فکر افتاده مجموعه ای بسازد که در آن یکی از مهمترین برش های تاریخی این مملکت به تصویر درآید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۰    
یک رسانه آمریکایی با اشاره به انتخاب مایک پمپئو به عنوان رئیس جدید سازمان جاسوسی آمریکا، به تشریح رویکرد وی در قبال ایران پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۵    
⁣پوستر مهم ترین رقابت حوزه ادبیات داستانی در جمهوری اسلامی، نهمین جایزه جلال آل احمد از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۵    
فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می روند؛ این هفته لژیونرهای ایرانی هفته آرامی را پشت سر گذاشتند و موفقیت چشمگیری نصیب آنها نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
استاد برجسته اقتصاد با بیان اینکه جهت گیریهای اقتصادی دولت به سمت اقشار ثروتمند جامعه است و به مسائل اصلی کشور توجه ندارد گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
در گزارش زیر به علت لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد و نامه وی به رئیس جمهور و تخریب آیت الله علم الهدی پرداخته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
در اثر انفجار تروریستی در شهر پیشاور پاکستان سه نیروی امنیتی این کشور کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه پس از نزدیک به 10 سال با یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی مصاحبه کرد و درباره مسائل مختلفی از جمله اشغالگری در فلسطین ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
پرافتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک به عنوان بهترین شناگر کشورش در سال 2016 انتخاب و معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۷    
سازمان بهداشت جهانی به استناد گزارش وزارت جهاد کشاورزی ایران اعلام کرد 2 مرغداری در تهران مبتلا به آنفلوآنزای مرغی شده و 5600 مرغ تلف شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران گفت: نیروهای انضباط شهری پایتخت در جریان جلوگیری از یک تخلف ساخت و ساز، از سرقت یکی از گنجینه های میراث فرهنگی در تهران جلوگیری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
معاون اداره کل محیط زیست هرمزگان با بیان اینکه غلظت گرد و غبار در هرمزگان 2.5 برابر حد مجاز است، گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی این وضعیت تا روز جمعه ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ضمن اعلام نرخ جدید انواع ماهی در بازار، از کاهش 3هزار تومانی قیمت شیر جنوب نسبت به هفته گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی هفت ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 2784.4 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مبلغ 923.3 هزار میلیارد ریال (معادل 49.6 درصد) افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰    
لبخند رخساره به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی بهرنگ توفیقی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 40 دقیقه ای در حال تولید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰    
انجمن جهانی فولاد، رشد تولید فولاد خام ایران طی ماه اکتبر 2016 را حدود 24 درصد و برای 10 ماهه سال میلادی بیش از 9 درصد اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰    
با آبگرفتگی معابر انزلی ، دستگاه ها ی خدمات رسان در حال تلاش برای رفع مشکلات ناشی از آن هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
زائرین پیاده امام رضا (ع) که برای زیارت حرم رضوی از بجنورد عازم مشهد مقدس بودند صبح سه شنبه دوم آذر در محور فاروج به قوچان دچار حادثه شدند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور گفت: در مذاکرات مان با رئیس جمهور اسلوونی درباره اهمیت توافق هسته ای و برجام صحبت کردیم و اینکه ایران و اتحادیه اروپا با همه توان به دنبال استحکام این توافق مهم چندجانبه و استفاده از فرصت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۲    
صالحی از ارسال 11 تن آب سنگین به عمان خبر داد و با اشاره به اعلام آمادگی طرف مقابل برای خرید آن، گفت: تا امروز برجام به خوبی پیش رفته و تنها در بحث تحریم ها با کندی هایی روبرو بوده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نسبت به انتشار مصاحبه اخیر دبیرکل این تشکل درباره لغو سخنرانی علی مطهری واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۵    
آن زمان که هنوز خبری از به اصطلاح عصر طلایی تلویزیون نبود، طلب دستمزدهای میلیون دلاری از سوی ستاره های هالیوود برای حضور در سریالی که معلوم نبود با اقبال روبه رو شود یا نه، به شوخی بی مزه ای می مانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۵    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) با حضور در یکی از بیمارستان های تهران، از آیت الله موسوی اردبیلی عیادت کردند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۵    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلوونی به منظور تحکیم و تقویت همکاری های دو کشور در حوزه های اقتصادی، ارتباطات و فناوری نانو، سه سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۵    
تعداد 900هزار ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش 740میلیارد ریال در آبان ماه امسال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب نشان از رشد 8 و 27 درصدی حجم و ارزش معاملات این اوراق نسبت به مدت مشابه پارسال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس سوال ملی نمایندگان مجلس از وزرای نفت، اقتصاد، دادگستری، تعاون، علوم و راه و کشور را اعلام وصول کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۵    
وقوع اولین طوفان فصلی در انگلیس در روز دوشنبه، سبب جاری شدن سیل و بسته شدن جاده ها و خطوط راه آهن در برخی از نقاط این کشور شد. در این ویدئو شاهد فرود سخت هواپیما در فرودگاه لوتون هستید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۰    
مربی تیم فوتبال استقلال به اظهارات مربی صبای قم واکنش نشان داد.