یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 تیر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 تیر 1400 مشرق نیوز 2 تیر 1400 مشرق نیوز 3 تیر 1400 مشرق نیوز 4 تیر 1400 مشرق نیوز 5 تیر 1400 مشرق نیوز 6 تیر 1400 مشرق نیوز 7 تیر 1400 مشرق نیوز 8 تیر 1400 مشرق نیوز 9 تیر 1400 مشرق نیوز 10 تیر 1400 مشرق نیوز 11 تیر 1400 مشرق نیوز 12 تیر 1400 مشرق نیوز 13 تیر 1400 مشرق نیوز 14 تیر 1400 مشرق نیوز 15 تیر 1400 مشرق نیوز 16 تیر 1400 مشرق نیوز 17 تیر 1400 مشرق نیوز 18 تیر 1400 مشرق نیوز 19 تیر 1400 مشرق نیوز 20 تیر 1400 مشرق نیوز 21 تیر 1400 مشرق نیوز 22 تیر 1400 مشرق نیوز 23 تیر 1400 مشرق نیوز 24 تیر 1400 مشرق نیوز 25 تیر 1400 مشرق نیوز 26 تیر 1400 مشرق نیوز 27 تیر 1400 مشرق نیوز 28 تیر 1400 مشرق نیوز 29 تیر 1400 مشرق نیوز 30 تیر 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۵:۰۱    
طی سال های اخیر که بازی های موبایلی و کامپیوتری به جزئی لاینفک از زندگی بچه ها تبدیل شده اند، دیگر کمتر کسی برای سرگرم کردن بچه ها به سراغ بازی های سنتی می رود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۱:۰۰    
اگر اکسیژن خون به ویژه در شریان ها پایین تر از حد معمول باشد. در این زمان خون اکسیژن کافی برای بافت های بدن شما را تامین نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۱    
در حالی که 70 تا 80 درصد از متخصصان معتقدند قد توسط ژنتیک تعیین می شود 20 درصد هم بر این باورند عواملی مانند تغذیه و عادت های زندگی در اندازه قد در سنین رشد تاثیر می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۱    
روسیه در واکنش به ورود ناو جنگی انگلیس به آب های خود، سفیر این کشور در مسکو را فراخواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۴    
سی و دومین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی به صورت مجازی برگزار و بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیئت مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی برگزیده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۱    
روایت دکتر مرندی از شروط رهبر انقلاب برای تزریق واکسن کرونا به ایشان.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۷    
عدم اخذ صورت وضعیت مسافر، سرعت بالا، بی توجهی به عیوب فنی خودرو و نظارت ناکافی راهداری و پلیس راه بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری، از مواردی است که منجر به حادثه اتوبوس خبرنگاران شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۹    
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه حضور سرمربی سرخ پوشان در تیم ملی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۳    
واکسیناسیون کرونا در کشور همچنان در گروه سالمندان ادامه دارد و بر همین اساس هم باید اطلاعات کافی درباره علائم احتمالی و اقدامات لازم بعد از تزریق واکسن اطلاعات کافی وجود داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۰    
یک روزنامه حامی دولت می گوید دولت روحانی در حال شکستن رکورد 26 ساله تورم است. این رکود متعلق به دولت هاشمی (دولت کارگزاران سازندگی) است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۱    
آقای روحانی در حالی از کارنامه درخشان دولت در زمینه اقتصادی سخن می گوید که قیمت اغلب کالاهای خوراک در یک سال گذشته 50 تا 100 درصد افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۴:۳۹    
شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد آلودگی هوای محیطی با ابتلا افراد به آرتروز التهابی مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۴:۵۷    
پیدا شدن گور دسته جعی در یکی از مدارس بومیان کانادا، چشم های جهانیان را بر روی موضوع نسل کشی کانادا گشود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۳:۳۵    
فشارخون بالا یکی از رایج ترین بیماری های ناشی از سبک زندگی است و اغلب به عنوان یک بیماری "قاتل خاموش" شناخته می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۴:۱۹    
محققان تشخیص دادند که داروی فشار خون رایج به نام لوزارتان، در کاهش احتمال بستری بیماران مبتلا به نوع خفیف کووید19 موثر نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۴:۰۳    
بر اساس یک مطالعه طی 20 سال گذشته بیش از 30 هزار نظامی آمریکایی اقدام به خودکشی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۳:۱۶    
یک متخصص طب سنتی به ارائه نکاتی در خصوص تغذیه سالم و جلوگیری از گرمازدگی در روزهای گرم سال پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۳:۰۳    
ایندیپندنت در گزارشی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جریان حمله اخیر به نوار غزه پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۲:۲۸    
نتایج یک مطالعه کوچک نشان می دهد که ورزش قدیمی تای چی ممکن است به کاهش افسردگی، اضطراب و استرس در افرادی که از سکته مغزی بهبود می یابند، کمک کند. همچنین ممکن است خواب آنها را بهبود بخشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۲:۰۵    
به گفته یک متخصص بیماری های عفونی و داخلی: نسبت به اصل و یا تقلبی بودن محصولات دارویی که در بازار آزاد به فروش می رسند، هیچ قطعیتی وجود ندارد که روش مشخصی را برای آن تعیین کنم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۱:۵۶    
آقای روحانی در حالی معطلی رأی دهندگان به خاطر قطع سیستم را بی اهمیت جلوه می دهد که طبق گزارش ها، این قطع ارتباط صندوق های رأی گیری با سرور وزارت کشور سه بار در روز رأی گیری اتفاق افتاد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۱:۱۰    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی که به انتخابات ریاست جمهوری ایران اختصاص داشت، نوشت: حکومت در ایران یکدست شد. جمهوری اسلامی از این پس دین سالارتر، ایدئولوژیک تر و انقلابی تر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۰:۵۳    
یکی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده از نامناسب بودن اتوبوس حامل خبرنگاران خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۰:۴۷    
دانشمندان چینی در جدیدترین تحقیقات خود از کشف فسیل غول پیکرترین کرگدن دنیا که 22میلیون سال قدمت دارد، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۰:۱۵    
باید به همه خواسته های آمریکا بی کم و کاست تن بدهیم! صنایع موشکی و دفاعی خود را متوقف کنیم، از حضور در منطقه خودداری کنیم و به لقمه راحتی برای بلعیده شدن از سوی آمریکا تبدیل شویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۰:۱۰    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته تا زمانی که در مذاکرات وین بر سر تمامی موضوعات توافق حاصل نشود توافق نهایی حاصل نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۵    
رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار آتی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار است مواضع تل آویو در خصوص مذاکرات هسته ای ایران در وین و آخرین تحولات منطقه را با او در میان گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۰    
رسانه های صهیونیستی از موافقت کابینه "بنت" با ده ها طرح شهرک سازی در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
وزیر دفاع ترکیه گفت که آنکارا در این برهه قضد افزایش حضور نظامی در پایتخت افغانستان را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۸    
به گزارش مشرق، روح الله جمعه ای، مشاور وزیر کشور در واکنش به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست در ارومیه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۲    
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درپی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده، در تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به بررسی ابعاد این حادثه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۸    
استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران جزییات حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری در نقده را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۲    
میز کار مرحومه مهشاد کریمی، خبرنگار ایسنا که امروز در حین انجام ماموریت بر اثر واژگونی اتوبوس در آذربایجان غربی درگذشت
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۹    
مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تشریح سگ زنده در این دانشگاه را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه سابق آمریکا در بخشی از یادداشتی که امروز چهارشنبه به مناسبت سالگرد انفجار الخبر منتشر شده تأکید کرده اگر آمریکا قوی نباشد، ایران این کشور را تنبیه خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۱    
به گزارش مشرق صفحه منتسب به صادق آملی لاریجانی در توئیتی نوشت: انتخاب آقای رئیسی را خدمت ایشان تبریک می گویم و به ایشان عرض می کنم که امروز مهم ترین انتظار مردم عمل به وعده ها و رفع مشکلات است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۷    
نسخه ی استیشن واگن پژو 308 مدل 2022 با طراحی جذاب، فضای بار بزرگ تر، امکانات کاربردی و مجموعه ای از پیشرانه های پلاگین هیبریدی و بنزینی و دیزلی رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۵    
تیم ملی فوتبال سوئد با برتری در آخرین دیدار گروه E رقابت های یورو 2020 مقابل لهستان به عنوان صدرنشین صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۲    
لهستان با وجود درخشش لواندوفسکی مقابل سوئد موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۰    
روسای جمهور دو کشور روسیه و جمهوری آذربایجان طی تماسی تلفنی، آخرین تحولات منطقه قره باغ و همچنین روند بازگرداندن روابط اقتصادی و ارتباطات در منطقه قفقاز جنوبی را مورد بررسی قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۸    
مقام مسئول سازمان راهداری با بیان این که اتوبوس سانحه دیده حامل خبرنگاران در تور دریایچه ارومیه مجوز تردد نداشته است، گفت: این خودرو فقط معاینه فنی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۶    
اکثریت قریب به اتفاق کشورهای عضو سازمان ملل متحد طی قطعنامه ای برای بیست ونهمین بار پیاپی رسماً از آمریکا خواستند که به محاصره ظالمانه و تحریم های اقتصادی خود علیه کوبا پایان دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۰    
تیم ملی فوتبال اسپانیا با برتری پر گل برابر اسلواکی به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۰    
به گزارش مشرق سید امیر سیاح در توئیتی نوشت: تنظیم بازار، ستاد نمیخواهد. بجای تاسیس دکان جدید توزیع رانت، ماموران تلکه بگیر را از بازار جمع کنید. دست وپای کارآفرینان ایرانی را بازکنید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۶    
عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی ترین و مهم ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۳    
به گزارش مشرق صفحه منتسب به صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی نوشت: امروز وظیفه ما این است که هر چقدر می توانیم با عملکرد خود از اسباب شکایات و گلایه های مردم کم کنیم و بر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۰    
به گزارش مشرق جواد تاجیک در توئیتی نوشت: امروز با دکتر زاکانی در رشت مهمان خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا بودیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۵    
در حالی که کابینه اسرائیل هنوز اولین روزهای تشکیل خود را پشت سر می گذارد، اولین چالش بزرگ با اختلاف نظر شدید بین بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و گدعون ساعر وزیر دادگستری این رژیم شکل گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: اگر یک فلش بک بزنیم به سه ماه قبل، به نظر می رسد بخت با برخی سیاسیون همسو با ائتلاف اصلاحات و اعتدال یار بود که به دلایل مختلف ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۸    
به گزارش مشرق محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی نوشت: حادثه تلخ ازدست دادن دو بانوی خبرنگار در ارومیه و مجروح شدن جمع دیگری از خبرنگاران حوزه محیط زیست را به همکارانم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۸    
به گزارش مشرق عبدالناصر همتی در توئیتی نوشت: پرکشیدن خبرنگاران با اخلاق ایرنا و ایسنا و جراحات جمعی دیگر از اصحاب رسانه در حادثه واژگونی اتوبوس، خبر غم انگیز و اندوهبار عصر امروز بود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۵    
سران آلمان و فرانسه در گفتگویی تلفنی با یکدیگر بر لزوم تعامل بیشتر با مسکو و دعوت از پوتین به نشست آتی رهبران اروپا تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۳    
به گزارش مشرق علی نیکزاد در توئیتی نوشت: می گویند اگر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر نشد دلیلش مشکلات اقتصادی و معیشتی نبوده. تا حدی درست می گویند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۳    
نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد پس از دیدار با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، در پیامی توئیتری فرآیند سیاسی را تنها راه حل مسئله سوریه عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۸    
نشست حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و کارآفرینان، در حال برگزاری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۳۲    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی کاوش مدیا نوشت: کارشناس آمریکایی: باید فعالیت های منطقه ای و موشکی ایران شامل توافق باشد/ایرانی ها حاضر به امتیاز دادن نیستند! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۲۵    
مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن اعلام ابلاغ شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید به پنج بانک عامل، جزئیات مرتبط با این طرح را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۷    
پس از شایعه پراکنی های منابع خبری درباره مشارکت تونس در رزمایش مشترک دریای سیاه با حضور تل آویو، سخنگوی رسمی وزارت دفاع تونس به این شایعات پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۱۶    
به گزارش مشرق سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) در توئیتی نوشت: کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل مثل گذشته براساس ادعای منابع آگاه بدون هیچ اشاره ای به دستاوردهای ایران در حقوق بشر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۵    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: دوستانی که از ورود پهپاد متخاصم ذوق مرگ شده و بعضاً از بیرون گود شروع به نقد غیرمنصفانه نمودند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به تصویر یکی از افراد حمله کننده به ایرانیان خارج از کشور در هنگام رای دادن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۷    
به گزارش مشرق علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: دو نفر ازخبرنگارانی که با قلم و دوربین خود به دنبال زیست بهتر مردمانمان می نوشتند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۳    
فرمانده انتظامی نقده گفت: نقص فنی سیستم ترمز عامل حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۵۲    
پس از تیرگی روابط دو کشور قطر و مصر و چالش های فراوان برای عادی شدن روابط دو طرف پس از نشست العلا ، مصر امروز رسما برای خود در قطر سفیر تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۹    
با وجود تضمین باشگاه پرسپولیس به پرداخت مطالبات رادوشوویچ وضعیت بازگشت وی به ایران همچنان نامشخص است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۵    
وزیر خارجه کره شمالی تاکید کرد که این کشورهیچ تصمیمی برای گفت وگو با آمریکا ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۲    
یک مقام دولت فرانسه با هشدار درخصوص اتمام زمان مذاکرات هسته ای ایران در وین گفت، در صورت عدم پیشرفت در مذاکرات، نیاز به اتخاذ تصمیمات دشوار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۶    
مقام های نظامی ترکیه گفتند که با توجه به عدم پایبندی یونان به مقررات بین المللی، هشدار دریانوردی برای یونان در دریای اژه صادر کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۹    
رسانه های خبری در زمینه حادثه بین ناوهای جنگی انگلیس و روسیه گزارش کردند که کشتی انگلیسی به طورعمدی وارد قلمروی دریایی شبه جزیره کریمه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۹    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه باید قدردان مردم و نعمت ولایت باشیم، گفت: دشمن در فضای مجازی قصد نا امید کردن ملت بزرگ ایران را داشت که نقشه های آنان با هوشیاری مردم آگاه خنثی و نقش برآب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت شهردار صباشهر و یکی از معاونان وی به دلیل مسائل مالی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۲    
"انسجام در حاکمیت"، ویژگی مشترک کشورهایی است که فارغ از مدل حکومتی، قدرتمند و پیشرفته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه های کشور که امروز دوم تیرماه برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی نقده واژگون شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۰    
رئیس منطقه کردستان عراق که به اردن سفر کرده است با شاه این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
هواسکورد به بهانه دیدار امشب تیم منتخب از بازیکنان فرانسه و پرتغال را منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
به گزارش مشرق روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: دیدار روسای جمهور منتخب و مستقر با یکدیگر که دومین دیدار پس از انتخابات می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۰    
وزارت خارجه روسیه از احضار وابسته نظامی انگلیس در مسکو به دلیل حادثه امروز در دریای سیاه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه ضمن گمانه زنی درباره دور پایانی مذاکرات احیای برجام گفت، رویه کاری مربوط به آن احتمالا ظرف چند هفته آینده خاتمه یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۱    
پس از گزارش منابع یمنی درباره اقدام موفقیت آمیز ارتش این کشور در سرنگون کردن پهپاد جاسوسی آمریکا در شرق صنعاء، رسانه های یمنی فیلم و مشخصات این پهپاد را منتشر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۲    
برنده 3 توپ طلای فوتبال جهان تیم ملی فرانسه را نامزد اصلی قهرمانی یورو 2020 می داند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی اخبار رهبر انقلاب حکم "خمس صندوق قرض الحسنه خانگی" مطابق با فتوای حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: بخش عمده ای از کاهش بیش از 20 درصدی در میزان مشارکت مردم در انتخابات 1400 نسبت به سال 92، بخشی از کارنامه دولت روحانی و حامیان او در جریان غربگرا است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۵    
انقلاب اسلامی به گونه ای نقش مردم را در تحکیم و افزایش قدرت ایران پررنگ کرده که هیچ ایرانی وطن پرستی نمی تواند نسبت به انتخابات در هیچ کجای جهان بی تفاوت باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۹    
صالح العاروری، در پیامی از محمود عباس خواست با ارائه گزینه های جدید و مناسب مسیر ادامه آشتی ملی فلسطین را باز کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۱    
پس از اقدام آمریکا در مسدود کردن برخی از وب سایت های گروه های مقاومت، جنبش النجباء عراق ضمن دزدی خواندن این اقدام آمریکا، خواستار تحریم دامنه های اینترنتی آمریکایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۸:۰۶    
نماینده تهران در مجلس گفت: تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران هشت ساله مدیریت بیژن زنگنه در مجلس کلید خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۰    
شهر فیض آباد، مرکز ولایت بدخشان در شمال شرق کشور افغانستان مناظر دیدنی را در خود جای داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۹    
مرد هندوستانی با مرگ خود در سن 76 سالگی 38 زن را بیوه و 76 کودک را یتیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۳    
گروه صنعتی ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش محصولات خود، 2 خودرو سورن پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک را فردا پنجشنبه 3 خردادماه عرضه می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مهاجرت معکوس 60 هزار نفر به روستاها تا پایان سال جاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۰    
نخستین عمل جراحی رباتیک از راه دور در ایران، با استفاده از یک ربات بومی و بر بستر امن شبکه پرسرعت همراه اول روی یک حیوان انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۰    
یک رسانه عربستانی نوشت که دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، در زمینی بی طرف برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۳۰    
تصاویر لاشه های تروریست های پژاک که در بانه و سروآباد در کمین نیروهای امنیتی گرفتار شدند؛ تروریست ها 5 کشته داده اند، 3 تروریست دیگر نیز زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: تناقض گویی آشکار اینترنشنال سعودی؛ خط خبری جهت دار رسانه های سعودی - لندنی در انتخابات ایران و فرانسه! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزام ثبت پرنده های هدایت پذیر از راه دور (پهپادها) خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۴    
رییس سازمان زندان ها با انتشار فیلمی در توییتر به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که گفته بود وضعیت برادران افکاری در زندان عادل آباد اسف بار و دردناک است واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۲    
صندوق پالایش یکم، آخرین روز هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و در آخر معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش یکم بدون تغییر نسبت به روز معاملاتی قبل همان 72 هزار و 220 ریال معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۲    
رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه گردش حساب متهمان در حال بررسی است، گفت: تمام سوالات کنکور تا ساعت و دقیقه برگزاری این آزمون در قرنطینه و پلمب هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه گزارش تخلف موثری که بر نتایج انتخابات تاثیری داشته باشد، ارائه نشده است، گفت: شورای نگهبان صحت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تایید کرد.