یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 13 تیر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 تیر 1400 مشرق نیوز 2 تیر 1400 مشرق نیوز 3 تیر 1400 مشرق نیوز 4 تیر 1400 مشرق نیوز 5 تیر 1400 مشرق نیوز 6 تیر 1400 مشرق نیوز 7 تیر 1400 مشرق نیوز 8 تیر 1400 مشرق نیوز 9 تیر 1400 مشرق نیوز 10 تیر 1400 مشرق نیوز 11 تیر 1400 مشرق نیوز 12 تیر 1400 مشرق نیوز 13 تیر 1400 مشرق نیوز 14 تیر 1400 مشرق نیوز 15 تیر 1400 مشرق نیوز 16 تیر 1400 مشرق نیوز 17 تیر 1400 مشرق نیوز 18 تیر 1400 مشرق نیوز 19 تیر 1400 مشرق نیوز 20 تیر 1400 مشرق نیوز 21 تیر 1400 مشرق نیوز 22 تیر 1400 مشرق نیوز 23 تیر 1400 مشرق نیوز 24 تیر 1400 مشرق نیوز 25 تیر 1400 مشرق نیوز 26 تیر 1400 مشرق نیوز 27 تیر 1400 مشرق نیوز 28 تیر 1400 مشرق نیوز 29 تیر 1400 مشرق نیوز 30 تیر 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۲    
قیمت دلار آمریکا(اسکناس)، امروز یکشنبه 20 تیر 1400 در صرافی های بانکی برای خرید به 23 هزار و 995 تومان و برای فروش به 24 هزار و 480 تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۹    
عصر شعر "قرار" همزمان با ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا علیه السلام در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۲:۱۵    
آنچه در زیر می آید گران قیمت ترین تلویزیون های موجود در سطح بازار است.قیمت های درج شده مربوط به سایت های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۳    
تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی از به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در روز استقلال این کشور حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب دماوند از تخریب یک ویلای غیرمجاز متعلق به یکی از مسئولان شهرستانی خبر داد و گفت: این فرد اقدام به تصرف دو هزار و 140 مترمربع از اراضی ملی کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۶    
کارشناسان افغانستان یکی از دلایل اصلی وضعیت فعلی در این کشور را عمل نکردن اشغالگران به وعده های خود در خصوص امنیت، دموکراسی، حقوق زنان می دانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۰    
بخشی از بیابان لوت در سال 95 به عنوان نخستین جاذبه طبیعی ایران به ثبت جهانی رسید که قسمت عمده آن در استان کرمان قرار دارد و بخش شهداد یکی از دروازه های ورود به آن به شمار می رود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۵    
همزمان با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر تهران و آغاز موج پنجم بیماری کرونا، براساس مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا گروههای شغلی 2 از جمله صنف طلا و جواهر ملزم به تعطیلی هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۱    
احکام افزایش های سال 1400 مستمری همکاران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۵    
دو فیلم ضدایرانی پرسپولیس و خورشت آلو با مرغ هر دو ساخته یک فیلم ساز ایرانی مقیم خارج از کشور هستند که با حمایت دولت فرانسه ساخته شده اند. دو فیلم، مصداق بارز ترور تصویری یک کشور هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۷    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش متوسط یک میلیون تومانی همراه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۶    
مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی پیرامون ایران و برجام نشست برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
عبدالرضا رحمانی فضلی، سعید نمکی، محمد اسلامی، علی اکبر صالحی و محمد نهاوندیان در دیدارهای جداگانه با رئیس جمهور منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد دستگاه های متبوعشان به وی گزارش دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۴    
عضو شورای (منحله) سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت اصلاح طلبان دیگر اعتباری نزد مردم ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۴    
مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی ضمن ارائه پیشنهادهایی به رئیس جمهور منتخب، از وی خواست برخی مسیرهای غلط طی شده از سوی دولت در گذشته را ادامه ندهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۰    
جشنواره انبه معروف به شاه میوه ها در پاکستان با هدف معرفی محصول مرغوب و توسعه صادرات آن باحضورشرکت های داخلی وجمعی ازدیپلمات های خارجی درشهر اسلام آباد برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۴:۳۶    
دیمیتری ترنین معتقد است: روسیه تلاش می کند خلا قدرتی را که در سطح جهانی برای به چالش کشیدن منافع آمریکا وجود دارد از طریق برقراری روابط خوب با ایران پر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۴:۰۳    
مطالعات نشان می دهد از دست دادن دندان عقل منجر به افزایش حس چشایی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۳:۳۵    
مطالعه جدید نشان می دهد که پیاده روی سریع می تواند آسیب ناشی از کم خوابی را در افراد دچار اختلالات بی خوابی برطرف کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۲:۰۳    
یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری عددی که بر روی تست کرونا درج می شود، نشان دهنده حجم ویروس در بدن بیمار است و بسته به مقدار ویروس بین اعداد 10 تا 40 قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۳:۰۳    
استفاده از سیگار الکتریکی باعث آسیب جدی به ریه ها می شود. برخی شواهد افزایش خطر ابتلا به کووید19 را در بین کسانی که سیگار الکتریکی دود می کنند، نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۲:۳۹    
نتایج مطالعه نشان می دهد خوردن مقدار زیادی ماهی روغنی و مغزیجات آجیلی که مملو از اسید چرب اُمگا 3 هستند می تواند درد شدید میگرن را تسکین دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۰:۴۳    
ارزش همه ارزهای دیجیتالی مهم افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۲۹    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اخطاری جدی در خصوص ذبح دامهای مولد و فروش آنها به کشورهای دیگر از بین رفتن ذخایر داخلی و اجبار به واردات ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۱    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت از امشب شروع شده و امیدواریم که بتوانیم سود مدنظر را طی امشب و فردا به همه حساب هایی که معتبر هستند، واریز کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۸    
وزارت آموزش و پرورش تلاش می کند و اصرار دارد که مدارس کشور برای مهر 1400 بازگشایی شود چرا که بر این باور است تعطیلی مدارس موجب شده است آموزش تحت الشعاع قرار گیرد و برخی دانش آموزان از درس عقب بیفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵    
منابع خبری از انفجار در یکی از میادین گازی جمهوری آذربایجان در دریای خزر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۲    
در روزهای پایانی دولت خبری مبنی بر انتصاب معاون جواد ظریف به عنوان سفیر ایران در انگلستان منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۴۵    
منچستریونایتد قصد دارد هر طور شد رافا واران را از رئال جذب کند ولی مادریدی ها رقم بالایی را تقاضا کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۹    
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو گفت: شرکت احیادرمان پیشرفته در مشهد، بزرگترین تولیدکننده دستگاه ونتیلاتور در سطح کشور محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۶    
باشگاه ام صلال در پیامی رسماً اعلام کرد که قرارداد روزبه چشمی تمدید نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۴    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به کنترل شدید مرزهای دریایی خوزستان گفت: تاکنون 30 کشتی در بندرگاه های خوزستان قرنطینه و ایزوله شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۲    
تعداد انبوهی از ماهیان رودخانه تیره دورود در استان لرستان، به دلیل کشت غیر مجاز برنج تلف شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۳:۰۰    
افزایش نرخ ارز و سیاست های غلط باعث شده هزینه تولید پوشاک داخلی بیش از محصولات خارجی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۷    
روسای جمهور تاجیکستان و افغانستان در یک تماس تلفنی در مورد اوضاع جاری این کشور گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۲:۳۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: عبدالباری عطوان، تحلیلگر مشهور و سردبیر روزنامه "رای الیوم": "اسرائیل در رعب و وحشت به سر می برد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۶    
برق ورزشگاه غدیر تهران در جریان یکی از بازی های حساس لیگ دسته اول قطع شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۲:۲۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پرداخت مطالبات قطعه سازان توسط خودروسازان ظرف مدت 120 روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۴    
وزرای کشور قطر و اردن در دوحه ضمن رایزنی درباره روابط دو کشور و راه های تقویت آن، توافقنامه همکاری امنیتی امضا کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: برخی کمبودها در رابطه با داروهای برندی هستند که مشابه تولید داخلی دارند و بر این اساس ارزی به واردات داروهای مشابه تخصیص داده نمی شود
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۱    
با وجود همه مخالفت ها، پروژه احداث کانال استانبول آغاز شده و دولت اردوغان وعده داده که این عوارض دریافتی و دیگر درآمدهای این گذرگاه، طرف 12 سال اول، کل هزینه ساخت را بازگرداند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۸    
رسانه های رژیم صهیونیستی خبر دادند که هواپیمای جنگی مغرب به منظور مشارکت در مانورهای بین المللی این هفته در سرزمین های اشغالی در پایگاه هوایی این رژیم فرود آمد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۶    
رسانه ها و تحلیلگران، پرواز اخیر 15 فروند جنگنده پنهانکار چین در یک رژه نظامی را شگفت آور خواندند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۴۳    
به گزارش مشرق فواد ایزدی در توئیتی نوشت: "رنگ سرخ روی پرچم آمریکا یادآور خون مردمی است که هنگام اشغال این سرزمین ریخته شد. رنگ آبی یادآور سردی قلب مرد سفیدپوست است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۸    
رئیس جنش حماس در خارج از فلسطین روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که رژیم صهیونیستی خطری برای امت اسلام به شمار می آید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۴    
نخست وزیر پاکستان، در گفتگوی تلفنی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن تبریک انتخاب وی از جانب ملت ایران، ابراز امیدواری کرد بزودی امکان ملاقات حضوری با رئیس جمهور منتخب ایران فراهم شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۳۰    
آتش سوزی ها در نقاط مختلف فلسطین اشغالی همچنان ادامه داشته و علاوه بر مناطق اطراف غزه، مناطقی از کرانه باختری هم دچار آتش سوزی شدید شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۴    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: واعظی(معاون اول واقعی روحانی) گفته "مردم متوجه خواهند شد که چگونه با وجود فشارها کشور را اداره کردیم". ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۳    
به گزارش مشرق عبدالله گنجی در توئیتی نوشت: اصلا باورم نمی شود کسانی رزومه خود را همراه با لینک سامانه آقای رئیسی در این گروه و آن گروه یا برای این فرد و آن فرد می فرستند که بروید در سامانه مرا برای ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۱    
به گزارش مشرق سید امیر سیاح در توئیتی با اشاره به صحبت های یک تولیدکننده ماسک نوشت: با بغض میگفت ماسکهای با کیفیت مان روی دستمان مانده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۲۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: تابلو اخطار نصب شده در یکی از راهروهای مترو لندن: "این ناحیه تحت نظارت ویدئویی دوربینهای پلیس است هرکسی که در این ناحیه ادرار کردنش مشاهده شود سر و کارش با ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۹    
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری گفت: سفرهای اخیر به ارمنستان سفرهای توریستی نیست، ما علت را پرس و جو کردیم و متوجه شدیم که مسافران برای واکسیناسیون علیه کرونا به این کشور سفر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۱:۱۱    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: انتقاد شدید تحلیلگر سرشناس جهان عرب از اینترنشنال سعودی؛ این تلویزیون آشغال زمانی که در العربیه بودم صحبت از راه اندازی آن بود! دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۸    
عبدالرضا رحمانی فضلی، سعید نمکی، محمد اسلامی، علی اکبر صالحی و محمد نهاوندیان در دیدارهای جداگانه با رئیس جمهور منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد دستگاه های متبوعشان به وی گزارش دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۸    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۵۲    
سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: رای کمیته استیناف ثابت کرد این کمیته به بطن تمام مسائل ورود کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۸    
سفیر روسیه در واشنگتن اظهارات اخیر آمریکا در خصوص مشکل آفرینی مسکو در مسیر راه اندازی مجدد امور ادارات کنسولی آمریکا در روسیه را نادرست خواند و واشنگتن را مقصر اصلی این تعلل دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۳    
وزیر حمل و نقل عراق و سفیر سعودی در بغداد با یکدیگر دیدار کردند که در این دیدار، درباره همکاری مشترک میان دو کشور در حوزه های مختلف حمل و نقل و تبادل کالا از طریق گذرگاههای مرزی رایزنی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۳۰    
به گزارش مشرق پنشتا در توئیتی نوشت: با گرونی شدید قیمت ماشین، بازار خرید و فروش پیکان به شکل عجیبی رونق گرفته ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۳۰    
ستاره های بزرگی در دنیای فوتبال حضور دارند که هنوز وضعیت قرارداد خود را مشخص نکرده اند و امسال آخرین سال حضوردر تیم های خود را پشت سر می گذارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرایط این تیم را سخت و دشوار توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۲۳    
نخست وزیر عراق ابراز امیدواری کرد کشورش از این پس بتواند با موفقیت بحران های منطقه ای را مدیریت کرده و از بخشی از بحران به بخشی از راه حل در منطقه تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۸    
ناوگان دریایی شمالی روسیه از آغاز آزمایش سیستم ها و تسلیحات زیردریایی در عمق 500 متری دریاهای برنت و نروژ خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۲۰:۱۸    
سفارت آمریکا در افغانستان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای بستن این سفارت در کابل وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۴    
فدراسیون فوتبال با یک شرکت هواپیمایی برای اسپانسری تیم ملی به توافق رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۱    
نظامیان تروریست آمریکایی 45 کامیون حامل گندم و نفت را از شمال شرق سوریه به شمال عراق قاچاق کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۷    
سخنگوی واتیکان از بستری شدن رهبر کاتولیک های جهان در بیمارستانی در شهر رم برای عمل جراحی در روده بزرگ خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۴۴    
یک بانوی فلسطینی ساکن بخش شرقی قدس که حدود دو سال پیش به اتهام همکاری با حزب الله دستگیر شده بود، به دو سال زندان محکوم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۲۸    
سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه بعد از بازگشت به بیروت رایزنی های خود را برای تشکیل کابینه از سر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۷    
آلمان در حالی آخرین گروه از نیروهای خود را از افغانستان خارج کرد که حضور 20 ساله این کشور نه تنها دستاورد ملموسی نداشت، بلکه رنج زیادی را به مردم افغان وارد آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۴    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: در ارتباط با آغاز سال تحصیلی سه سناریو محتمل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۴    
سرمربی سابق تیم فوتبال الهلال عربستان به پیشنهاد هدایت تیم ملی فوتبال عراق که یکی از حریفان تیم ایران است، پاسخ منفی داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: جمعیت مهاجرین در آمریکا مابین سالهای 1962 تا 2020(منبع : USAGov) ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۹    
یک رسانه غربی با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر خارجه روسیه به ترکیه، به تحلیل توافق انجام شده میان دو کشور در خصوص سوریه پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۵    
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هرگونه نقض قوانین اخلاقی و رفتارهایی که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد کند، در کمیته اخلاق بررسی شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۴۲    
فرمانده نیروهای فیلیپین اعلام کرد که آمار قربانیان سانحه سقوط هواپیمای نظامی این کشور که صبح امروز به وقوع پیوست، به 45 تن افزایش یافت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۹    
معاون مدیرکل بخش تحقیقات در صعده یمن اعلام کرد که در پی حملات تجاوزکارانه جنگنده های سعودی به الرقو در استان مذکور طی نیمه اول سال جاری میلادی 127 غیرنظامی شهید شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهور سابق افغانستان با ناکام خواندن حضور نظامیان خارجی تاکید کرد که قبل از حمله آمریکا به افغانستان تروریسم و افراط گرایی وجود نداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۲    
به گزارش مشرق سیدمصطفی خوش چشم در توئیتی نوشت: سرهنگ "شارون آس مان" ناگهان فوت کرد در اثر سکته در حین تمرین بدنسازی! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۱    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پیکان نسبت به رای کمیته انضباطی صادر و طی آن تیم پیکان برنده این بازی اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۳۱    
به گزارش مشرق مالک شریعتی در کانال تلگرامی خود 3 سناریو برای ایجاد وزارت انرژی مطرح کرد و نوشت: در سرفصل پنجم اولویتهای کمیسیون انرژی، اصلاح ساختار حکمرانی انرژی با ایجاد وزارت انرژی مصوب شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۰    
حرم امام رئوف مهربان، پناه و مقصد دلسوختگان و عاشقانی است که برای عرض ارادت و زیارت حضرتش از راه دور و نزدیک با شوق و اشک می آیند و ضریح مطهر زیارتگاه فرشتگان و دستان حاجتمند و چشمان بارانی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۷    
شرکت داروسازی جانسون اند جانسون اعلام کرد: واکسن کرونای این شرکت علیه گونه دلتا ویروس کرونا موثر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تخلفات فراوانی در قالب برخی انجمن ها صورت می گیرد و دلیل آن هم این است که در حوزه حاکمیت مالی کشور قرار ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۲۱    
در چارچوب رقابت های لیگ برتر نروژ، تیم فوتبال میوندالن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم اود رفت که با اشتباه عجیب سوشا مکانی دروازه بان ایرانی خود 2 بر یک مغلوب این تیم شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۶    
روزنامه دیلی میل گزارش داد که تمام نظامیان انگلیس امروز خاک افغانستان را پس از 20 سال ترک خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۱۶    
تصاویری از تست تصادف تارا را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۸    
یکی از سناتورهای جمهوری خواه با هدف فشار بر بایدن برای تحریم روسیه در حال گروکشی از وی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی کرملین تصریح کرد، ورود اخیر ناوشکن انگلیسی به آب های قلمرو روسیه به تحریک ایالات متحده صورت گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۸:۰۰    
به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران نوستالوژی نوشت: قدیمی ترین فیلم رنگی موجود از حرم امام رضا(ع)؛ مردادماه 1318 خورشیدی. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰    
علی رغم هشدار مسئولان نسبت به شروع پیک پنجم کرونا و شیوع گونه جدید دلتا و همچنین اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به تعطیلی تمام مشاغل به جز گروه یک متاسفانه همچنان شاهد رعایت نکردن پروتکل ها و ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۲    
نشست هم اندیشی دانشگاه امیرکبیر و فعالان حوزه رمز ارز و بلاکچین ایران، در راستای توسعه صنعت بلاکچین و استفاده از پتانسیل های آن در کشور، برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: نام عصر وحشت را شنیده اید؟! دوره ای یکساله، در انقلاب فرانسه، بین ژوئن 1793 تا ژوئیه 1794 است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مردانی متخصص بیماری های عفونی: واکسن هایی که قاچاقچیان دارو وارد بازار می کنند ، عمدتا فاسد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۲    
امروز در حالی که فرماندار راز و جرگلان پس از وقوع سیلاب در محور راز به بجنورد با لباس خاکی و گل آلود در جلسه شورای برنامه ریزی استان حضور یافت، مورد انتقاد استاندار خراسان شمالی قرار گرفت!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۰    
نخستین پیاده روی فضایی فضانوردان چینی مستقر در ایستگاه فضایی چین و دومین پیاده روی فضایی تاریخ این کشور ساعاتی پیش با موفقیت انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۸    
خاتمی در سالهای اخیر هیچگاه بابت گرانی دلار و صف های طولانی خرید مرغ و متوقف شدن حرکت چرخ کارخانه ها و حقوق معوقه کارگران و وضعیت سخت مستأجران و ماجرای هفت تپه و حقوق های نجومی و.. از مردم حمایت نکرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رئیس کمیته اپیدمیولوژی کرونا با بیان این که واریانت دلتا قدرت بیماری زایی و سرعت انتشار بیشتری دارد؛ گفت: معیار تغییر رنگ بندی شهرها ملاک کامل و دقیقی نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰    
مقام مسئول سازمان راهداری با تکذیب اعتراض و اعتصاب کامیون داران، گفت: کامیون ها برای حمل بار در بند امام خمینی (ره) 10 تا 14 ساعت معطل می شوند.