سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 تیر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 تیر 1400 مشرق نیوز 2 تیر 1400 مشرق نیوز 3 تیر 1400 مشرق نیوز 4 تیر 1400 مشرق نیوز 5 تیر 1400 مشرق نیوز 6 تیر 1400 مشرق نیوز 7 تیر 1400 مشرق نیوز 8 تیر 1400 مشرق نیوز 9 تیر 1400 مشرق نیوز 10 تیر 1400 مشرق نیوز 11 تیر 1400 مشرق نیوز 12 تیر 1400 مشرق نیوز 13 تیر 1400 مشرق نیوز 14 تیر 1400 مشرق نیوز 15 تیر 1400 مشرق نیوز 16 تیر 1400 مشرق نیوز 17 تیر 1400 مشرق نیوز 18 تیر 1400 مشرق نیوز 19 تیر 1400 مشرق نیوز 20 تیر 1400 مشرق نیوز 21 تیر 1400 مشرق نیوز 22 تیر 1400 مشرق نیوز 23 تیر 1400 مشرق نیوز 24 تیر 1400 مشرق نیوز 25 تیر 1400 مشرق نیوز 26 تیر 1400 مشرق نیوز 27 تیر 1400 مشرق نیوز 28 تیر 1400 مشرق نیوز 29 تیر 1400 مشرق نیوز 30 تیر 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۲    
به گزارش مشرق دکتر علی دارابی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: سالها بود او را می شناختم؛ از همان سالها که در مرکز فارس، با هنر پیوندی دیرینه داشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۰    
باغ گل های اصفهان یکی از جاذبه های متفاوتی است که در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر تجربه جدیدی برایتان رقم می زند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴    
دادستان کل کشور گفت: وقتی در ارتباط با مدیریت فضای مجازی صحبت می کنیم برخی بحث فیلترینگ را مطرح می کنند که اصلا هدف ما نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۲    
به گزارش مشرق حجت نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در توئیتی نوشت: پاسخ برخی سوالات دوستان: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۵    
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی مثبت کشور در سال 1399 بر خروج اقتصاد از رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشار تحریم ها تاکید کرد و نقش حمایت شبکه بانکی در این دستاورد را ارزشمند دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۰    
بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان مراوه تپه استان گلستان با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، هادی حق شناس استاندار گلستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۷    
قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر استان کردستان از شناسایی و انهدام تیم ضد انقلاب در کردستان خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات 5 نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۱    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شخصا 3 بار استعفا کرده ام و با تمامی اعضا به وزیر اعلام جدایی کردیم و حالا هم اگر قبول کنند، دستشان را می بوسیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۷:۳۰    
یک روزنامه عرب زبان منطقه ای در ارزیابی انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: ایرانی جدید در برابر آمریکا قرار گرفته و آمریکا مجبور است امتیاز بدهد و عقب بنشیند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۰    
نوزدهم اردیبهشت ماه 1400 رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از کارخانه صنایع غذایی کیوان در استان همدان برای راه اندازی مجدد تولید در این کارخانه ضرب الاجل یک ماهه تعیین کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۴:۰۱    
روند تغییرات نسبت سالخوردگی در کشور از سال 1335 تاکنون نشان می دهد، روستاها پیشتاز سالخوردگی جمعیت در ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۳:۳۳    
یک متخصص طب سنتی، بر مصرف میوه و سبزیجات و نوشیدنی های خنک برای جلوگیری از گرمازدگی در روزهای گرم سال تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۳:۰۵    
یک گزارش نشان می دهد که شیوع ویروس کرونا در میان زندانیان زندان های آمریکا رو به افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۲:۴۰    
در گرفتن موج پر شتاب افزایش جمعیت ساکن در محیط های شهری، برهم خوردن توازن ناحیه های مختلف یک شهر و از هم گسیختگی نظم اجتماعی را در پی خواهد آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۲:۰۲    
در بسیاری از مواقع کار جمعی و بررسی یک مفهوم از دیدگاه های مختلف باعث شفاف سازی و درک بهتر آن می شود. بدین ترتیب می توان گفت حل مسائل ریاضی در گروه هایچند نفره تاثیر بهتری از یادگیری به تنهایی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۰    
عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: مشکلات اقتصادی، ریشه کاهش مشارکت و قهر با صندوق بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۰    
بی شک با وجود حجم انبوهی از مشکلات موجود اقتصادی و اجتماعی که بخشی از آن ناشی از سوءتدبیر دولت فعلی و بخشی نیز مشکلات ریشه دار گذشته است کار دولت جدید دشوار است و باید توقع و مطالبه ما نیز منطقی باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۲۰    
در حالی که قاطبه مردم- اعم از رأی دهندگان و رأی ندادگان- به خاتمی بی محلی کردند، او به جای عذرخواهی از مردم مدعی شد انتخابات، زنگ هشدار برای حکومت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۱۶    
مهدی بلوکات با حکم علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، به سمت قائم مقام این شبکه منصوب شد؛ او پیش از این مدیریت طرح، برنامه و نظارت شبکه را برعهده داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۰۳    
جشن خیابانی میلاد امام رضا (ع) با چهارپایه خوانی میثم مطیعی، عبدالرضا هلالی، ابوذر بیوکافی، سیدعلی مومنی، علی پور کاوه در بوستان کودک شهریار برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۵۷    
معاون سیما از پخش هفت سریال و مجموعه نمایشی برای روزهای تابستان 1400 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۸    
تظاهرات صدها معترضی که مقابل پارلمان انگلیس علیه محدودیت های کرونایی تظاهرات کردند با دخالت پلیس این کشور به خشونت کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۴    
در جدیدترین شایعه پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس از علی نعمتی مدافع پدیده مشهد که پیش از این نیز مورد توجه یحیی گل محمدی بود، به عنوان خرید جدید سرخ ها برای فصل بعد یاد می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۱۹    
گفت: یکی از ضد انقلابیون فراری که در حمله به رای دهندگان ایرانی در انگلیس شرکت داشت در مصاحبه با یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان گفته نگلیسی های خسیس برای زحمتی که کشیده بودیم چیز دندون گیری ندادند !
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۱۵    
نماینده ایران در سازمان ملل روزسه شنبه در سخنرانی هشدار داد که موج جدید احتمالی خشونت و برادر کشی در افغانستان چیزی است که این کشور، منطقه و جهان توانایی آن را ندارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۰:۱۱    
نمایندگان مجلس کویت روز سه شنبه بر سر قانون بودجه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی در صحن مجلس درگیر شدند که با دخالت نیروهای امنیتی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۰    
تصویربردار باسابقه سینمای مستند عصر امروز درگذشت، او مجموعه مستند ایران را که از شبکه مستند سیما پخش شد نیز کارگردانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۸    
شبکه رسانه ای المسیره یمن اقدام آمریکا در مسدود کردن وب سایت این شبکه و چند وب سایت دیگر محور مقاومت را مصداق دزدی دریایی توصیف و تاکید کرد
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۷    
در دیداری معوقه تیم فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید و یک پله در جدول لیگ صعود کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۶    
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری مانوری پیروزی در نبرد سیف القدس را جشن گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۵    
جشن میلاد امام مهربانی ها و جشن شکرانه انتخابات در ورزشگاه شهید رجایی شهر قزوین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۲    
کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان از پناهنده شدن بیش از 130 نظامی افغانستان به این کشور خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۰    
نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان حسابرسی، وزارت کشور، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۲۱    
معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه 7 ماموریت اساسی در دو سال گذشته باعث تحول در دستگاه قضا شده است، گفت: حمایت از تولید کشور از ماموریت های قوه قضائیه است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۴    
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۵    
همسر فرمانده شهید مدافع حرم گفت: شهید توسلی معتقد بود کمک به زائر امام رضا(ع) بیشتر آقا را خشنود می کند و تمام حاجتش از امام رضا(ع) این بود که بتواند کار کوچکی در مسیر ایجاد امنیت برای مسلمانان انجام ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۰    
وزارت خارجه سوریه به تلاش گروه های تروریستی برای صحنه سازی حمله شیمیایی در ادلب واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت فرزند علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۵    
طبق گفته انستیتوی ملی بهداشت (NIH) می توان از استامینوفن برای کمک به سردردهای خفیف تا متوسط، دردهای عضلانی، کمردرد، گلودرد، تب و سایر علائم سرماخوردگی، گرفتگی قاعدگی و دندان درد استفاده کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۳    
به گزارش مشرق سردبیر خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) در پاسخ به این ادعا که دولت روحانی از هیچ فردی شکایت نکرد، نوشت: حداقل 200 مورد شکایت از افراد حقیقی و حقوقی از سوی دولت ثبت شده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۱    
سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در جلسه 842 شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۱    
نماینده چین در سازمان ملل متحد، خواستار رسیدگی بی طرفانه این سازمان به نقض جدی حقوق بشر علیه مردم بومی کانادا از سوی دولت این کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۹    
امتیازدهی و تبانی ستاد تنظیم بازار با تولیدکنندگان صنایع غذایی و افزایش نجومی قیمت ها در روزهای پایانی عمر دولت رکورد زده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه پنج شهر خوزستان امروز دمای بالاتر از 50 درجه را تجربه کردند، گفت: موج گرمایی از اواخر هفته آینده دمای بیشتر شهرهای خوزستان را به بالای 50 درجه افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۰    
محمد معتمدی، علی لهراسبی و حمیدرضا ترکاش سه خواننده موسیقی کشورمان در مرحله سوم تسب واکسن ایرانی کووبرکت حاضر شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۵    
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: اختلاف ملکی، منجر به قتل 2 نفر در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۵    
هافبک تیم ملی ترکیه با امضای قراردادی سه ساله به تیم اینترمیلان پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۳    
به گزارش مشرق، دکتر فرهاد ابول نژادیان روز سه شنبه در صفحه شخصی خود توییتر نوشت: "با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان های جنوبی کشور و به ویژه نگرانی از شیوع گونه خطرناک هندی از هم استانی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۰    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در گفت و گوی تلفنی با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در خصوص نتایج اجلاس اخیر سران روسیه و آمریکا در ژنو و همچنین سالروز آغاز جنگ میهنی تبادل نظر کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۹    
براساس نتایج ارزشیابی خودروهای تجاری ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اتوبوس آتروس ایران خودرو دیزل موفق به دریافت چهار ستاره کیفیت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۶    
رییس پلیس راهور گفت:مردم می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ بدون هیچ پیش پرداختی، به صورت اقساطی جرائم رانندگی خود را در طول یک سال پرداخت کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۰    
خانم پزشک متخصص که دو مرد جوان را برای قتل مرد جواهر فروشی اجیر کرده بود پس از دستگیری مدعی شد که به خاطر بدهی 700 میلیون تومانی اش به جواهرفروش او را به قتل رساندند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خودروسازان جهان اقدام به طراحی خودروهایی مفهومی کرده اند که در این گزارش 5 نمونه از آن ها معرفی شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهور روسیه در گفتگویی تلفنی با صدراعظم آلمان، مرکل را از نتایج نشست خود با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مطلع کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۵    
رسانه ها از توافق ترکیه و قطر برای آموزش خلبانان قطری و استقرار شماری جنگنده و پرسنل نظامی قطر در ترکیه بدین منظور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۱    
مقام های ارشد رژیم صهیونیستی از شیوع جدید ویروس کرونا و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی ویژه ایام کرونا در فلسطین اشغالی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۷    
نامزد اصلی حزب دموکرات مسیحی آلمان در انتخابات پیش روی این کشور طی سخنانی گفت که برلین باید در مورد نگرانی های خود در خصوص وضعیت حقوق بشر در چین با پکن مذاکره کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۰    
پایگاه های اینترنتی شبکه العالم و چند شبکه دیگر توسط دولت آمریکا بسته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۹    
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی فاش کرده است که کاخ سفید آماده می شود تا به شکست در دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه واکسیناسیون شهروندان آمریکایی اعتراف کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۹    
نخست وزیر سابق قطر ابراز امیدواری کرد که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بتوانند در مسیر رابطه بهتر با ایران با همدیگرهمکاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۷    
ائتلاف متجاوز سعودی عصر سه شنبه مدعی رهگیری و مقابله با یک پهپاد یمنی ها شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ا صرار این کمیسیون با مصوبه خود در مورد لایحه همکاری قضای در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلاخی ا یران و جمهور فدرال برزیل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۳    
رسانه های فلسطینی اعلام کردند که حملات رژیم صهیونیستی به محله الشیخ جراح در قدس اشغالی بار دیگر از سرگرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۱    
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه ای بر ضرورت تشدید مقاومت از سوی فلسطینی ها تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۷    
درگیری ها میان ارتش میانمار و شبه نظامیان این کشور تشدید شده و به یکی از بزرگترین شهرهای این کشور کشیده شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۲    
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی از فلسطینیان ساکن قدس اشغالی خواستار تشدید رویارویی با رژیم صهیونیستی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقرر شد این کمیسیون بر روند تشکیل منظم جلسات کارگروه فرهنگی نظارت بیشتری داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۸    
رئیس جمهور سوریه در دمشق با معاون نخست وزیر روسیه دیدار و با وی درباره مسائل مختلف گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۸    
معاون رئیس شورای امنیت روسیه هشدار داد که افزایش حضور نظامی خارجی نزدیک مرزهای روسیه در قطب شمال ممکن است منجر به تشدید تنش در منطقه می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۲    
رئیس جمهور تاکید کرد: همه باید به رئیس جمهور منتخب و دولت بعدی برای کسب موفقیت کمک کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۰    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی نورنیوز ویدئویی از تحلیل ضرب و شتم در بیرمنگام و رسوایی غرب منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۰    
پرچمدار کاروان ایران در بازی های المپیک توکیو معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۳    
مدت درمان هافبک پرسپولیس از میادین به دلیل آسیب دیدگی شانه مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: با یک زوجِ یهودی آشنا هستیم. حدود 4 ساله ازدواج کردند و دوتا فرزند دارند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۸    
رئیس جمهور منتخب ملت در حرم مطهر امام رضا(ع) گفت: در نظام اسلامی، دولت خدمت گذار مردم است نه منت گذار به مردم. در دولت اسلامی تمام کارگزاران باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۵    
تیم ملی والیبال ایران در دور چهاردهم رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف لهستان رفت و 3 بر صفر مغلوب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۵    
در دیدار وزیر امور خارجه قرقیزستان با دستیار دبیر کل سازمان ملل توافق شد این سازمان منابع مالی به ارزش 10 تا 15 میلیون دلار برای کمک به این کشور اختصاص دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۹    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری رزمایش دو مرحله ای در دریای خزر با مشارکت رزمناوها و تفنگداران دریایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۹    
تولیدکنندگان روسی نفت می گویند، با توجه به کسری عرضه در بازار ، محدودیت تولید آمریکا و احتمال بازگشت نفت ایران به بازار، ماه آگوست زمان مناسبی برای افزایش تولید است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۹    
بر اثر برخورد قطار با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مصر دو تن کشته و 40 نفر دیگر مجروح شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اصلاح طلب کسیه که تو زمان روحانی معتقده رییس جمهور هیچ کارست، اما هنوز هیچی نشده از رئیسی انتظار دارند حتی پنگوئن هارو هم به پرواز دربیاره! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۶    
طیف اصلاح طلب در سالهای اخیر در سه انتخابات شکست خورد، انتخابات مجلس یازدهم، دولت سیزدهم و شورای شهر ششم. علت اصلی این شکست سنگین نیز بی توجهی به مطالبات و مشکلات اصلی مردم بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۶    
عدم مشارکت بی سابقه مردم فرانسه در دور اول انتخابات منطقه ای این کشور به عنوان نه بزرگ مردم به دو حزب اصلی و نشانه ای از بحران دموکراسی در این کشور تعبیر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۴    
به گزارش مشرق؛ فرهاد گوهردانی، پژوهشگر و تحلیلگر سیاسی در واکنش به سیاه نمایی های تلویزیون لندنی بی بی سی علیه ایران گفت: ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۱    
امروزه افراد ترجیح می دهند تا خریدهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. راحتی در خرید، امکان مقایسه قیمت و برند، تنوع در انتخاب ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۷    
در ابتدای این مقاله می خواهم خیلی رک و پوست کنده به شما بگویم که اگر خلاق هستید و به عنوان کسی که عاشق مد است شناخته می شوید، حرفه طراحی مد و لباس مناسب شماست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۵    
قالیباف گفت: امیدوارم به همت دولت آینده، این واکسن هرچه سریع تر به دست مردم برسد و این ماسک را تا پایان پاییز از روی صورت مردم بردارد و هم جان و هم نان مردم را نجات دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۵    
به گزارش مشرق علی نیکزاد نائب رئیس مجلس در توئیتی نوشت: باز هم تامین نرخ تمام شده از جیب مردم. رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران گفته به دلیل افزایش نرخ تمام شده شیر خام ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۵    
روابط عمومی نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد متخصصین این نیروگاه تلاش می کنند تا ایراد فنی مشاهده شده در ژنراتور نیروگاه را رفع کرده و نیروگاه در اسرع وقت به مدار تولید بازگردانند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۷    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار اعمال محدودیت های جدید کرونایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی و تصویب 10 طرح و لایحه و بررسی 13 فقره سؤال نمایندگان از وزرا در یکسال اول کاری این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۳    
به گزارش مشرق سعید جلیلی در توئیتی نوشت: در حال تدارک سازوکاری هستیم تا میان جوانان دغدغه مند و کارشناس در نقاط مختلف کشور هم افزایی موثر را در قالب دولت سایه ادامه بدهیم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۳    
مرتضی آقاتهرانی با اجماع آرا در ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس باقی ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۳    
تهران- ایرنا- شواهد حاکی از آن است که وریا غفوری به دلیل مصدومیت در بازی با پدیده، در دیدار بعدی استقلال برابر گل گهر سیرجان نمی تواند آبی ها را همراهی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۲    
اعضای کمیته تحقیق و تفحص از مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با رای نمایندگان مجلس انتخاب شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس ائتلاف الوطنیه عراق می گوید که به آمریکایی ها اعلام کرده که ترور فرمانده سابق نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران در خاک عراق، اشتباه بزرگی بود زیرا وی به دعوت بغداد در این کشور حضور داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۶    
یک منبع نظامی در استان دهوک واقع در منطقه کردستان عراق از وقوع آتش سوزی گسترده در این استان در نتیجه حملات ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور منتخب مردم ایران همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ساعت 15 وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.