جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 تیر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 تیر 1400 مشرق نیوز 2 تیر 1400 مشرق نیوز 3 تیر 1400 مشرق نیوز 4 تیر 1400 مشرق نیوز 5 تیر 1400 مشرق نیوز 6 تیر 1400 مشرق نیوز 7 تیر 1400 مشرق نیوز 8 تیر 1400 مشرق نیوز 9 تیر 1400 مشرق نیوز 10 تیر 1400 مشرق نیوز 11 تیر 1400 مشرق نیوز 12 تیر 1400 مشرق نیوز 13 تیر 1400 مشرق نیوز 14 تیر 1400 مشرق نیوز 15 تیر 1400 مشرق نیوز 16 تیر 1400 مشرق نیوز 17 تیر 1400 مشرق نیوز 18 تیر 1400 مشرق نیوز 19 تیر 1400 مشرق نیوز 20 تیر 1400 مشرق نیوز 21 تیر 1400 مشرق نیوز 22 تیر 1400 مشرق نیوز 23 تیر 1400 مشرق نیوز 24 تیر 1400 مشرق نیوز 25 تیر 1400 مشرق نیوز 26 تیر 1400 مشرق نیوز 27 تیر 1400 مشرق نیوز 28 تیر 1400 مشرق نیوز 29 تیر 1400 مشرق نیوز 30 تیر 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۳    
چهارمین کشته اعتراضات خوزستان هم دروغ بود. وقتی منافقین و سلطنت طلب ها دست به دامن کشته شده های داعشی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: سود حاصل از شرکت تعاونی سنجش به کجا منتقل می شود؟ در یک فقره صدها میلیون تومان به حساب رئیس سازمان منتقل شده که اسناد آن موجود است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج نوشت: تصویربرداری سریال مستوران به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در شهرک مستوران به نیمه رسید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۹    
گل اول استقلال به نفت مسجدسلیمان توسط سبحان خاقانی در دقیقه 7 به ثمر رسید. (استقلال 1 - 0 نفت مسجدسلیمان)
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۳    
به گزارش مشرق احسان علیخانی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 10 سال پیش، جام ملت های آسیا در قطر بود و تیم ما با مربیگری قطبی با یک گل از کره شکست خورد و حذف شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۶    
در رویداد معرفی سیستم عامل هارمونی بود که هواوی اولین تصویر از گوشی جذاب و نوآورانه P50 را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۴    
سعی هشتم زندگی داستانی هاجر (س) همسر حضرت ابراهیم (ع) توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۰    
در آستانه فرار سیدن عید سعید قربان بازار خرید و فروش دام در همدان رونق گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۰    
ورزشکاران در فرودگاه توکیو ژاپن بعد از تست کرونا می توانند وارد دهکده المپیک شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۲    
تعطیلی 6 روزه تهران شامل فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت نمی شود و این مراکز خدماتی طبق روال معمول، باز هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۹    
استاد تمام ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: سیاستگزاران باید سکون جمعیت و قرنطینه سازی شهرها را به صورت بسیار جدی برقرار کنند و فقط به اعمال جریمه بسنده نکند تا گردش ویروس کمتر شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۰    
ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، پیشنهادهای ویژه ای شامل بستۀ اینترنت و مکالمه و نیز طرح مکالمۀ رایگان ، برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۶    
سفر به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد و سفر به شهرهای نارنجی و زرد، جریمه 500 هزار تومانی. به عبارتی مسافران به هر شهری بخواهند بروند جریمه می شوند! البته تردد بین استانی جریمه ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۱    
واکسیناسیون بیماران اوتیسم در حالی انجام شد که این افراد با ماندن زیاد در خانه بی قراری می کنند و در بیرون از منزل هم عادت به لمس اشیا دارند که همین مساله می توانست برای آن ها خطرآفرین باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، درآمد صنعت پتروشیمی در سال 1400 را 20 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: از این رقم، حدود 14 میلیارد دلار درآمد ارزی و 7 میلیارد دلار درآمد فروش داخلی این صنعت خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۰    
روز نهم ذی حجه و دومین روز از ایام حج است که روز عرفه نام دارد. در این روز، حج گزاران از ظهر تا غروب شرعی این روز را در عرفات وقوف می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۷    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: آزادسازی دارایی های ایران توسط آمریکا در کره و ژاپن یک فضاسازی رسانه ای برای انحراف افکار عمومی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۴:۵۶    
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به وضعیت بسیار نگران کننده کرونا، گفت: آمار مراجعان به بیمارستان ها به بیش از 20 هزار نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۴    
رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا همه جای بدن از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم، دستگاه گوارش و کلیه را در برمی گیرد، گفت: استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه از علائم کرونای هندی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۳:۳۲    
محققان تایید کردند استاتین های مورد استفاده برای کاهش کلسترول می توانند موجب کاهش مرگ و میر ناشی از کووید 19 شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۸    
بر اساس تحقیقات جدید دود آتش سوزی ممکن است آسیب پذیری در مقابل کروناویروس را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۳:۰۴    
رئیس پیشین پلیس فتا پایتخت گفت: ما شاهد بودیم که در اوایل دهه نود با شکل گیری فضای مجازی و گسترش استفاده کاربران از این فضا موضوعات اخلاقی به شدت نسبت به دیگر جرایم رشد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۴    
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کافئین اضافی ممکن است با افزایش خطر پوکی استخوان مرتبط باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۱    
مطالعات نشان می دهد که اسیدهای چرب زنجیره ای کوتاه می توانند با کاهش تنظیم ACE2 با کروناویروس مقابله نمایند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۲:۰۵    
کلیساهای کاتولیک کانادا در شعله های خشم بومیان این کشور می سوزند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۰۱:۴۷    
مدیران تیم هوادار با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور به کمیته انضباطی احضار شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی اخبار ویژه نظامی نوشت: چرا آمریکا و داعش دکل های برق عراق را هدف قرار می دهند؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۷    
به گزارش مشرق محسن رضایی در توئیتی نوشت: دشت آزادگان(سوسنگرد)،هویزه و شادگان شهر مقاومت، شهر علی هاشمی ها با مردان و زنان غیرتمند، همواره پشتیبان ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۷    
به گزارش مشرق هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت: شورای نگهبان امروز دوشنبه 28 تیرماه 1400 در دو نوبت صبح و عصر جلسه داشت و به بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۷    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی تلاش های خود برای همراه کردن وزیر جنگ این رژیم در راستای سرنگون کردن کابینه کنونی اسرائیل را ادامه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۴    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اینکه حمایت ائتلاف سعودی از القاعده در مرکز یمن نقاب از چهره مدعیان مبارزه با تروریسم برداشت، گفت که ورود به مذاکرات جدی صلح یمن منوط به رفع حصر این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۷    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: ساختن واکسن توسط ایران اتفاق خیلی مهمی است. خیلی از موانع فرهنگی و روان اجتماعی مقابل توسعه را بر می دارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۲    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی روشنگری نوشت: امام جماعت صحن قدس تو حرم امام رضا(ع)، همه رو یه صف عقب برد، تا خودشم کنار مردم تو آفتاب باشه. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۱    
در فهرست پرطرفدارترین گوشی های این هفته شاهد رقابت شرکت های شیائومی و سامسونگ هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۷    
برخی گزارش ها حاکی است رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اطلاعات محرمانه این رژیم را با یک خدمه پرواز به اشتراک گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۵    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی گارد ایرانی ویدئویی از تیکاف دیدنی جنگنده میگ 29 در فرودگاه مهرآباد منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۷    
یک تحلیلگر برجسته هندی با نقل جمله ای از هنری کیسینجر ، وزیر خارجه اسبق آمریکا از تحریم های آمریکا ضد ایران انتقاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۹    
اما از همه بدتر، مستاجری است که طی چند سال، به در و دیوار و امکانات خسارت زده باشد. معمولا از مستاجری که امانتداری نکرده باشد، خسارت می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۴    
نظامیان سعودی در مناطق مختلف این کشور از بیم اعتراضات گسترده علیه ظلم و ستم آل سعود، مستقر شده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۹    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با ماشین سازی مهمترین بازی فصل پرسپولیس است
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۷    
در پی تظاهرات نسبت به وضع قوانین سختگیرانه برای کنترل ویروس کرونا در فرانسه، دو مرکز واکسیناسیون مورد حمله قرار گرفت و تخریب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۶    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: مگه وظیفه آب رسانی به خوزستان به عهده دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ پس چرا ناکارآمدیش رو به گردن نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور میندازید؟ ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهور فرانسه از تشکیل گارد ساحلی ویژه در راستای مقابله با آنچه وی درنده خویی چین در اقیانوس آرام جنوبی خواند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۸    
یک رسانه عبری فاش کرد با وجود عدم برقراری روابط رسمی بین رژیم صهیونیستی و عربستان، اما بسیاری از کارشناسان اسرائیلی بین تل آویو و ریاض در رفت و آمد هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۶    
یکی از اعضای تیم ژیمناستیک آمریکا در آستانه شروع بازی های المپیک 2020 به کرونا مبتلا شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۶    
به گزارش مشرق جواد تاجیک در توئیتی نوشت: حداقل یک ماه از هر سال را در 20سال گذشته بخاطر راهیان نور در خوزستان بوده ام و بی عرضگیهای مسئولان استان را دیده ام و لمس کرده ام ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۶    
در جریان یک سلسله تیراندازی در ایالت آریزونای آمریکا دست کم یک نفر کشته، چهار نفر مجروح و سه کودک نیز مفقود شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۱:۰۵    
مالک سابق باشگاه میلان که حالا در لیگ دسته دوم ایتالیا تیم دارد، بانوی پیر را برای حضور در جامی که به همت او برگزار می شود، دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۳    
یکی از موزه های آثار باستانی در عربستان به دلیل وقوع سیل به زیر آب رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۵    
سفر وزیر خارجه چین به سوریه در ابعاد متعدد راهبردی، اقتصادی و سیاسی حائز اهمیت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۰    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی تصاویری از اعتراض نمادین جیم بچور هنرمند آمریکایی به وضعیت آسفالت در شهر شیکاگو منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۰    
باشگاه اینتر از بیم شیوع ویروس کرونا در میان بازیکنانش، از حضور در یکی از تورنمنت های تدارکاتی خود در اردوی پیش فصل انصراف داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۹    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اژه ای یه روز سفر استانی میره و یه روز دیگه هم نشست هم اندیشی با خبرنگاران و روزنامه نگاران میزاره ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی انقلابی نوشت: بعد از اعتراضات اخیر مردم برخی شهرهای استان خوزستان درپی مشکل کم آبی، رسانه های معاند پا به میدان گذاشتند تا مسیر اعتراضات را منحرف کنند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۵    
هر چند نبرد شمشیر قدس (جنگ یازده روزه اخیر رژیم صهیونیستی) پایان یافته اما پیامدهای آن همچنان دامنگیر مراکز تصمیم گیری در دستگاه امنیتی اسرائیل است و آنها را رها نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۱    
به گزارش مشرق سید رسول موسوی، دستیار وزیر خارجه ایران و مدیر کل آسیای جنوبی وزارت خارجه از تیتر روزنامه جمهوری اسلامی درباره تشکیل حشدالشیعی در افغانستان انتقاد کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۲    
به نوشته یک رسانه صهیونیستی، سران برخی کشورها از جمله نخست وزیر پاکستان و رقیب اصلی نخست وزیر هند در میان اهداف جاسوسی شرکت NSO رژیم صهیونیستی بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۹    
وزیر بهداشت در نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم استقرار نیروهای انتظامی در مراکز واکسیناسیون تجمعی استان تهران به منطور کنترل نظم، تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۳    
برخی منابع آمریکایی از تلاش دولت این کشور برای آماده سازی طرح های تحریمی جدید علیه ایران با توجه به نتایج مذاکرات هسته ای خبر داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۰    
نخست وزیر عراق با یک هیئت اقتصادی عربستان سعودی به ریاست وزیر بازرگانی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد که اقدامات خصمانه ترکیه در شمال عراق، زیانهای امنیتی و انسانی به بار آورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۴    
پلیس مالزی پس از کشف 1069 دستگاه استخراج بیت کوین با غلتک از روی آنها رد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۵۰    
به گزارش مشرق مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه(میزان) در توئیتی نوشت: آقای آذری جهرمی چه نگاهی به باقی اظهارات شما داشته باشیم در حالی که هنوز نمی دانید از 15 فروردین 1395 آقای منتظری ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۳    
اتیوپی اعلام کرد که مرحله دوم آبگیری سد النهضه را به پایان رسانده است. امری که نگرانی شدید مصر و سودان را از بروز بحران آبی شدید در این کشور را موجب شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۰    
دولت کره جنوبی اعلام کرد مذاکرات درباره دیدار رئیس جمهور این کشور با همتای ژاپنی در دقیقه آخر به مانع برخورد کرده و این دیدار برگزار نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور روابط ایران و قطر را بسیار خوب و رو به توسعه دانست و گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط دو کشور وجود ندارد و باید تلاش ها را برای تقویت هرچه بیشتر همکاری ها مضاعف کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۹    
سعد الحریری که به تازگی از تشکیل دولت جدید لبنان استعفا کرده، در توییتی بدون نام بردن از طرفی خاص نوشت، اگر لجاجت عده ای نبود می توانست جلوی بحران فعلی را بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۱۳    
اغتشاشگران مسلح با حضور در خیابان به مردم و ناجا در شادگان تیراندازی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۰    
آنگلا مرکل روز گذشته (یکشنبه) در بازدید از یک منطقه سیل زده در غرب آلمان، اوضاع را وحشتناک توصیف کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۰    
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید قصد ندارد خرید جدیدی در فصل تابستان انجام دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۶    
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در آستانه توافق با فدراسیون عراق قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
سنگربان تیم ملی آرژانتین با تمجید از لیونل مسی، توضیح داد که لیونل مسی در موفقیت او در رقابت های کوپا آمه ریکا چه نقش پررنگی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
اصلاح طلبان در این 8 سال با خانه ساختن برای مردم، ساخت پالایشگاه و ساخت نیروگاه مخالفت کرده و خسارت های متعددی به کشور و مردم وارد کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۱    
با وجود نزدیک شدن به گرم ترین روزهای سال و ماه مرداد، حال و هوای پایتخت شرایط دیگری را تجربه می کند. به طوری که بارش باران های کوتاه و مقطع ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۱    
شمار قربانیان سیل در اروپا به 188 نفر رسید که از این میان، 157 تن از قربانیان متعلق به آلمان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۹    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: شروع موج جدید کرونا در کشورهای غربی و ژاپن. واکسیناسیون مانع ابتلای افراد نمیشه و فقط مرگ و میر رو تا حدودی کاهش میده پس بهترین راه کماکان رعایت اصول ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۵    
نایلون یکی از انواع الیافی است که به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در صنایع مهمی از جمله کشاورزی کاربرد دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۵    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: آیا انقلاب و گشت ارشاد عامل بدحجابی است؟ پس این روایت شهید مطهری در سال 1350 را بخوانید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۴    
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بسیاری از همکاران ما به رانندگی تاکسی های اینترنتی، میوه فروشی و حتی دستفروشی رو آورده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۰    
دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده رستمی صفا روز دوشنبه (28 تیرماه) به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون های عمران، انرژی و برنامه و بودجه دستور داد تا اجرای مصوبات مربوط به رفع مشکل آب خوزستان را پیگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۰    
ورزشکاران، مسئولان و رسانه ها ممنوع از بازدید از مناطق توریستی بر اساس قوانین مندرج در کتاب های بازی ها Playbook هستند و این همان قوانین سختگیرانه ای است که همه شرکت کنندگان در طول بازی باید از آن ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۲    
گودرزی، معاون انتظامی استانداری تهران: از ساعت 18 امروز محدودیت های جدید کرونایی اعمال می شود. همه مجوزهای خروج از تهران که از قبل صادر شده، باطل است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۲    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت معتقد است هدف از انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت از گوره به جاسک، صرفاً صادرات آن نیست بلکه این اقدام منجر به توسعه منطقه جاسک و مکران خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۱    
پرده کعبه طی آیینی و به روال سال های گذشته بامداد امروز (دوشنبه) تعویض شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۱    
تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه و چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر لزوم تداوم تولید در صنایع مختلف کشور، از ابلاغ مصوبه نحوه مصرف برق و برنامه ریزی برای فعالیت صنایع سیمان و فولاد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رییس جمهور منتخب، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب، با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۴    
نویسنده کتاب داغ دلربا گفت: در مواجهه با رخداد ترور و شهادت حاج قاسم ما هنوز در حجاب معاصریت هستیم و نمی دانیم که چه رخ داد و چرا مردم احترام بی سابقه ای برای حاج قاسم قائل شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۶    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی کلیپی کنایه آمیز با عنوان عملیات پیچیده پلیس آلمان منتشر کرد. دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۴    
طبق تصمیم بانک مرکزی و بانک ها که با هماهنگی دولت اتخاذ شده، در 6 روز تعطیلات پیش رو شعب بانکی نیز تعطیل خواهند بود؛ بانک ها احتمالا اسامی شعب کشیک را اعلام خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم در کار کشاورزی، همه مسئولان گام های بیشتری در دولت بعدی برداردند، گفت: در دولت دوازدهم کارنامه قابل قبولی در زمینه کشاورزی وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۰    
رئیس اتاق اصناف تهران از تعطیل شدن بازار بزرگ تهران از فردا به مدت 6 روز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۰    
سیلاب پس از باران شدید در شوورته آلمان./عکس: Action Press
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۶    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: یکی از معجزات 8 سال دولت روحانی این بود که پر آب ترین نقطه فلات ایران به قحطی آب دچار شد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
به گزارش مشرق هادی طحان نظیف در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: شورای نگهبان چهارشنبه 16 تیرماه سال 1400، صبح و عصر جلسه داشت. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
دهکده زنان گردن دراز در نزدیکی شهر بانکوک قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۹    
به گزارش مشرق سید یاسر جبرائیلی در توئیتی به حجاریان واکنش نشان داد و نوشت: خصلت شناخته شده لیبرال ها این است که فاجعه می آفرینند و از همان فاجعه دست سازشان، فرصتی برای کینه توزی علیه نظام می جویند ...
  • ۱