شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 27 مرداد 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 مرداد 1400 مشرق نیوز 2 مرداد 1400 مشرق نیوز 3 مرداد 1400 مشرق نیوز 4 مرداد 1400 مشرق نیوز 5 مرداد 1400 مشرق نیوز 6 مرداد 1400 مشرق نیوز 7 مرداد 1400 مشرق نیوز 8 مرداد 1400 مشرق نیوز 9 مرداد 1400 مشرق نیوز 10 مرداد 1400 مشرق نیوز 11 مرداد 1400 مشرق نیوز 12 مرداد 1400 مشرق نیوز 13 مرداد 1400 مشرق نیوز 14 مرداد 1400 مشرق نیوز 15 مرداد 1400 مشرق نیوز 16 مرداد 1400 مشرق نیوز 17 مرداد 1400 مشرق نیوز 18 مرداد 1400 مشرق نیوز 19 مرداد 1400 مشرق نیوز 20 مرداد 1400 مشرق نیوز 21 مرداد 1400 مشرق نیوز 22 مرداد 1400 مشرق نیوز 23 مرداد 1400 مشرق نیوز 24 مرداد 1400 مشرق نیوز 25 مرداد 1400 مشرق نیوز 26 مرداد 1400 مشرق نیوز 27 مرداد 1400 مشرق نیوز 28 مرداد 1400 مشرق نیوز 29 مرداد 1400 مشرق نیوز 30 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸    
جزییاتی جدید از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۵:۰۶    
یک روانشناس اجتماعی، در ارتباط با غلبه بر رفتارهایی که منجر به عادی انگاری کرونا می شود، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۸:۵۳    
یک نشریه انگلیسی روایتی را از زندگی لاکچری دختر رییس جمهور فراری افغانستان منتشر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت:مسافران به هیچ عنوان گول آژانس های هواپیمایی مبنی بر صدور ویزای عراق در فرودگاه های نجف وبغداد را نخورند و بدون داشتن ویزای عراق، بلیت هواپیما نخرند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۰    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور همزمان با شب عاشورای حسینی (علیه السلام) در جمع عزاداران پادگان 06 ارتش حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۸    
پس از بی پاسخ ماندن واکنش راکتی حزب الله به حملات رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان و همچنین پاسخ راکتی اخیر مقاومت فلسطین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عدم پاسخگویی تل آویو به این اقدامات را توجیه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۹:۰۲    
یکی از افراد تأثیرگذار در زندگی حبیب بن مظاهر، همسر او بود که مهم ترین نقش خود را در زندگی حبیب، در زمان قیام امام حسین (ع) ایفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۵    
برگزاری آزاد و بدون مانع عزاداری عاشورای حسینی برای نخستین بار توسط شیعیان بغداد و با حمایت احمد دیلمی، ملقب به معزالدوله دیلمی صورت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۷:۳۴    
در بسیاری از خانواده ها کودکانی هستند که تازه سالهای اولیه درک ماه محرم را سپری می کنند. والدین نگرانند که این کودکان به خاطر عدم حضور در هیئت درک درستی از محرم و اقامه عزا در این ماه پیدا نکنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۳    
حفظ سلامت و جلوگیری از بیمار شدن افراد در شرایط کرونایی از کارهای مهمی است که هر نذری دهنده باید به آن توجه کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۷:۰۳    
"آنچه طالبان را زنده نگه داشته است، فقر و بدبختی روستاییان افغانستان، خشم علیه فساد و بی عدالتی گسترده است که نتیجه توسعه آمریکایی است!"
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۶:۳۸    
امام حسین(ع) به عنوان الگوی تمام عیار بشریت، در طول زندگی پربرکت خود نمونه هایی از بهترین اوصاف بشری را به نمایش گذاشت که اوج آن در جریان نهضت عاشورا بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۵:۲۸    
غروب ها عنوان غزلی از اسماعیل امینی و مرثیه ای است برای حضرت رقیه سلام الله علیها که در قالب موسیقی - گفتار و با صدای مهرداد محمدپور اجرا شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۵:۰۳    
دهه محرم روزهای یکم تا دهم ماه محرم، ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلاست و هر روز به صورت نمادین به بخشی از قیام عاشورا و نهضت حسینی اختصاص یافته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۴:۳۲    
حدیث حلقه خوبان: شرح دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) نوشته امیر شیرزاد توسط کتاب طه منتشر شد. امام در این دعا برای کسب اخلاق نیک و انجام کارهای پسندیده از خدا درخواست یاری فرموده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۴:۰۴    
دفاع مقدس به عنوان نماد رزم آیینی بیش از هر چیز با حماسه حسینی و آرمان وصال کربلا گره خورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۳:۰۴    
یک نیزه بالاتر عنوان اثری موسیقایی است که با محوریت حماسه عاشورا شکل گرفته و کیفیت بالایی از نظر شعر و ملودی را ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۳:۰۳    
محققان پی بردند داروی ضد افسردگی "فلووکسامین" می تواند کاندیدای خوبی برای درمان کووید 19 باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۲:۰۲    
فشار خون بالا، کلسترول بالا و سایر عوامل خطرساز برای سلامت قلب و مغز مشکلاتی هستند که معمولاً افراد تا رسیدن به میانسالی به آنها فکر نمی کنند در حالی که این مشکلات از دهه ها قبل آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۱:۳۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد مصرف داروی ایورمکتین برای درمان کووید 19 باید متوقف شود چراکه بر روی سویه های جدید کروناویروس بی تاثیر است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۶    
محققان تشخیص داده اند که ایمنی کم microRNA (miRNA) خطر عفونت کووید 19 را در افراد مسن و افراد مبتلا به دیابت افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۰:۳۵    
نتایج یک مطالعه کوچک نشان می دهد واکسیناسیون کووید 19 باعث ایجاد یک واکنش ایمنی قوی در افراد مبتلا به HIV می شود، به این معنی که آنها به احتمال زیاد در برابر کروناویروس محافظت می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۲    
به گفته محققان، دود آتش سوزی ها، فقط چشم ها را نمی سوزاند و تنها باعث تنگی نفس نمی شود، بلکه ممکن است به موج جاری موارد شدید کووید 19 هم کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۷    
رسانه های بارسایی اعلام کردند که ستاره برزیلی بارسلونا به احتمال فراوان شماره 10 مسی را در این فصل بر تن خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۳۰    
به گزارش مشرق مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: به نظر می رسد جریانی که باید پاسخگوی عدم واردات واکسن باشد با استفاده از تکنیک آی دزد آدرس غلط می دهد! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۲    
172 مهاجر آفریقایی در آب های مدیترانه از خطر غرق شدگی و مرگ نجات یافتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۳:۰۱    
باشگاه سایپا مبلغ مدنظر خود برای صدور رضایت نامه ابوالفضل جلالی را به استقلال اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۵    
الجزایر اعلام کرد که پس از مهار 7 آتش سوزی در 24 ساعت گذشته، موفق شد کنترل تمام آتش سوزی های جنگلی در سراسر این کشور را به دست گیرد؛ اما این آتش سوزی ها مرگ 69 نفر ر ا در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۵    
امثال خاتمی و حجاریان و تاجزاده نه بابت قیمت نجومی مرغ مطالبه گری می کنند و نه بابت خسارت هایی که به مردم در بازار بورس تحمیل شده و قصور و تقصیرهای دولت در تأمین برق اعتراضی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۲    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی جنبش مقاومت در جنگ ارزی نوشت: جالب است بدانید ابتدا کمپانی کوکاکولا مشکل پلاستیک را برای دنیا به ارمغان آورد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۲    
به گزارش مشرق وحید ایمانی در توئیتی نوشت: یه روز قبل از اینکه بیام کربلا، چند تا ون توی خیابون دیدم که پرچم سیاه نصب کرده بودند و مداحی پخش می کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور خطاب به پوتین گفت: برای نهایی کردن هرچه سریعتر سند جامع همکاری های ایران و روسیه اراده جدی داریم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۶    
به گزارش مشرق عبدالله گنجی در توییتی نوشت: نخبگان اصلاحات کمتر اظهار نظری در باره حال افغانستان می کنند که یه جوری به جمهوری اسلامی نمالند، کنایه، این همانی، درس آموزی و... ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۳    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب 5 طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی قهرمانی جهان ایستادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۹    
به گزارش مشرق احمد نادری نماینده مجلس در توئیتی نوشت: بعد بیست سال اشغالگری و جنایت، تروریستهای آمریکا با رسوایی افغانستان را ترک می کنند و غربگرایانی که در منطقه به آنان دل بسته اند را مبهوت گذاشته ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۷    
یک رسانه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور گزارش داد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده در کاخ سفید با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۵    
ریاست جمهوری ترکیه از دیدار رئیس جمهور این کشور با مشاور امنیت ملی امارات خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۱۱    
مراسم تاسوعای حسینی در شهرک علی آباد مزار شریف افغانستان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۶    
سنقر خاکستری مشغول آب تنی در منطقه محافظت شده ی شیراحمد آب تنی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۶    
به گزارش مشرق محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در توئیتی نوشت: بنویسید ابالفضل بخوانید حیا بنویسید علمدار بخوانید وفا هیچکس مثل ابالفضل نگیرد دستی ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۲:۰۶    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی از نحوه خروج نظامیان آمریکا از افغانستان انتقاد کرد و نوشت این خروج آمریکا را در دنیا شرمسار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۵۵    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: نشست صمیمانه دکتر سعید جلیلی با جناب اوجی وزیر پیشنهادی نفت. جلیلی مرد خستگی ناپذیر ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور چین با بیان اینکه تصمیم ایران بر توسعه روابط راهبردی با چین است، گفت: آماده همکاری با چین برای استقرار امنیت، ثبات و آرامش در افغانستان هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۲    
سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود درباره اوضاع افغانستان و همچنین احیای برجام گفت و گو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۱:۰۱    
عکسی از خبرنگار زن سی ان ان که با اعضای طالبان در کابل گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۴۳    
گروه های ملی و اسلامی فلسطین در غزه تاکید کردند که رژیم صهیونیستی قادر نخواهد بود از طریق محاصره غزه به اهداف میدانی خود دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۳۲    
سفیر افغانستان در تاجیکستان، خواستار بازداشت اشرف غنی توسط پلیس اینترپل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۶    
محققان می گویند مصرف کدو سبز می تواند باعث بروز مسمومیت و حتی مرگ در انسان شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۱۶    
عزاداری تاسوعای حسینی در تکیه بزرگ تجریش تهران با جمعیت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۷    
اس جیشانکار وزیر امور خارجه هند در سفر به نیویورک با سرمنشی سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۲۰:۰۲    
مراسم عزاداری روز تاسوعا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه آقا سید جمال قزوین برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۲۹    
این زنان نه شیعه هستند نه مسلمان، اما در دوران اسارتشان به دست داعش، و آزادی شان توسط مقاومت، ایثار رهروان راستین حسین (ع) را دیدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۹:۰۷    
آژانس ایمنی هوانوردی اروپا (EASA) هشدار داد که شرکت های هواپیمایی باید از پرواز در حریم هوایی افغانستان خودداری کنند چرا که این کشور در حال حاضر پس از تصرف طالبان با بحران سیاسی دست و پنجه نرم می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۶    
همزمان با روز تاسوعای حسینی، مردم کرمانشاه در سوگ سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عزاداری پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
تازه ترین گزارش سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) از افزایش 28 درصدی تولید نفت ایران در یکسال گذشته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس دستگاه اطلاعات مصر امروز چهارشنبه ضمن سفر به تل آویو با نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۹    
معاون کمیسیون فرهنگی طالبان با اظهار این گروه هیچ تضاد و دشمنی با شیعیان ندارد، تاکید کرد که امام حسین (ع) بزرگترین فداکاری در تاریخ اسلام را داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۹    
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که امارات برای نظارت بر تأسیسات زیربنایی و حیاتی خود از پهپادهای شرکت اسرائیلی استفاده می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۸:۲۳    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل و نماینده ویژه چین در امور افغانستان بر حفظ تمامیت ارضی،تشکیل دولت فراگیر با حضور همه اقوام و داشتن روابط حسنه با همسایگان این کشور تأکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۷    
یک مرکز مطالعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب الله لبنان به توان نظامی خود می افزاید و خط مقدم محور مقاومت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۴۲    
کاپیتان تیم ملی انگلیس در تلاش است تا بتواند با راضی کردن سران باشگاه راهی منچسترسیتی شود ولی هنوز هنوز این اتفاق رخ نداده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۵    
رئیس جدید هیأت کمیته بین المللی صلیب سرخ در لبنان با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۵    
یک مسئول امنیتی سازمان ناتو با اشاره به آسیب دیدن 17 نفر در جریان تجمع در فرودگاه کابل، گفت اما هنوز گزارشی از توسل طالبان به خشونت در این شهر دریافت نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق عبدالله گنجی در توییتی نوشت: ترامپ: هیچوقت از اشرف غنی خوشم نمی آمد. به نظرم او واقعا آدم فاسدی بود. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۳۱    
به گزارش مشرق کانال مهمات نوشت: تو آن راز رشیدی/که روزی فرات/ بر لبت آورد/ و ساعتی بعد/ بر باران متواتر پولاد/ بریده بریده افشا شدی/ و باد/ تو را با مشام خیمه گاه/ در میان نهاد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۱۱    
به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: آمده بود برای مادر شهید روضه بخواند. همین که گفت: السلام علیک یا اباعبدالله، اشک مادر جاری شد. همه دیدند حسین آب شد از پا افتاد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۶    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی سرائر نوشت: با انتشار گزارش ها و نتایج پژوهش های جدید درباره کاهش اثربخشی و حتی عدم کارایی واکسن فایزر در برابر گونه های جدید ویروس کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۷:۰۳    
هر ساله همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی نخل اشکذر برای مراسم عزاداری در حسینیه سفید اشکذر سیاه پوش می شود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۷    
پس از حضور طالبان در کابل، روز گذشته مردم افغانستان خواستار بازداشت اشرف غنی شدند. همچنین طالبان اولین نشست خبری خود را در کابل برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۷    
رسانه های سوریه گزارش دادند رژیم صهیونیستی اواخر روز سه شنبه حمله ای موشکی به جنوب سوریه انجام داده و یک موضع نظامی نامشخص را هدف قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۵    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی کاوش مدیا نوشت: کارشناسان آمریکایی: آمریکا ادعای مبارزه با تروریسم دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۵۴    
با شیوع ویروس کرونا و تغییر روند و شیوه عزاداری برخی از هیئات و موکب های سطح شهر شیراز امسال برای دومین سال پیاپی ، با همت جونان مسجد امام صادق شیراز ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۵    
یو شیائو یونگ نماینده ویژه چین در امور افغانستان با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات اخیر افغانستان گفتگو و تبادل نظر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۴۵    
به گزارش مشرق یک کاربر افغانستانی در توئیتی نوشت: بگذارید تا همه دنیا بدانند؛ سقوط خفت بار هموطنان افغانستانی ما از هواپیمای آمریکایی نتیجه اعتماد مردم به آمریکا و عوامل مزدورشان بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۴    
بایدن و جانسون در تماس تلفنی با یکدیگر برای مسایل افغانستان نشست گروه جی 7 را ترتیب دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۴    
2 بازیکن خروجی تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۴    
به گزارش مشرق علی علیزاده در توئیتی نوشت: افغانستان شکستی مضاعف برای غربگرایان ایرانی و ذهن های استعمارزده شان بود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۳۰    
پاپو گومز از علت جدایی خود از آتالانتا پرده برداشت و علیه سرمربی و مدیریت این تیم صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۲    
سال مالی شرکت ها عموما زمان بسیار مهمی به حساب می آید. زیرا باید تمامی اطلاعات و حساب های سال جمع بندی شده و گزارش های لازم از آن ها استخراج شود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۰    
لوله استیل از قطعاتی است که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. دلیل استفاده از لوله استیل به خاطر ویژگی های خاص آن می باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۸    
مجله اینترنتی کوروش در حوزهای مختلفی همچون آشپزی، سبک زندگی، معماری و دکوراسیون، سلامتی و سایر موضوعات روز و جذاب به روزترین اطلاعات را به سبکی مدرن به مخاطبان ارائه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۱۳    
دروغ پراکنی و جنجال آفرینی جدید رسانه های بیگانه معرفی رهبر انقلاب به عنوان مانع اصلی ورود واکسن به کشور و عامل بالا رفتن آمارفوتی های کرونا در ایران است. در فیلم زیر ببینیم آیا واقعیت دارد؟
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۹    
به گزارش مشرق مشاور رئیس مجلس در توئیتی نوشت: چه اعتمادی کردند دولت و بخشی از مردم افغانستان به آمریکایی ها برای توسعه و امنیت کشورشون. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۶:۰۹    
عضو هیات مذاکره کننده طالبان در دوحه امروز در کابل با رئیس جمهور اسبق افغانستان و رئیس شورای عالی مصالحه ملی در دولت اشرف غنی دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۶    
یک مقام طالبان گفت که دیگر مقامات و رهبران این گروه مخفی نخواهند ماند و به طور واضح و شفاف در مقابل رسانه ها ظاهر خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۲    
نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور در سخنانی اعلام کرد: آغاز مجدد عملیات نظامی در افغانستان از سوی ناتو توهم است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۵۱    
پرسپولیس بعد از جدایی احمدنوراللهی گزینه های مختلف را برای جایگزینی وی بررسی می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۱    
امروز بانوان کشور با تربیت فرزندان دوستدار امام حسین (ع) و حافظ ارزش های نهضت عاشورا ، همانند حضرت زینب قیام عاشورا را نسل به نسل منتقل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه شیعیان قندهار از مردم این کشور خواست تا نگرانی از به قدرت رسیدن طالبان نداشته باشند و تاکید کرد که با حاکمیت این گروه امنیت تامین خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۸    
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در پیامی عنوان کرد: انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جامعه اهل سنت ایران را خوشحال کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۴    
پیشبینی ها حاکی از این است که به دلیل آب و هوای خشک و موج گرما آتش سوزی های تازه ای در ایالت کالیفرنیا ایجاد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۵:۱۲    
دسته عزاداری ماشینی در خیابان های مختلف شهر تهران روز چهارشنبه 27 مرداد 1400 همزمان با روز تاسوعای حسینی به راه افتاد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۱    
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در پادگان 06 ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۶    
به گزارش مشرق قیس قریشی در رشته توئیتی نوشت: یه عده هستن منتظرن تو منطقه یکی بزنه تو سر یکی دیگه که بپرن وسط از طرف ایرانی ها از همه عذرخواهی کنن ! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۶    
شنیدن انتصاب فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حکم فرمانده معظم کل قوا، موجب وجد و شادمانی مضاعفی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۵۳    
قهوه یزدی، یک قهوه شیرین و بسیار غلیظ است که سرو آن در مراسم عزاداری یزد، یک سنت دیرینه است و سابقه تاریخی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۶    
سنت سفارش شده "عزاداری حسینی در صحرا" با حضور شمار زیادی از مردم عزادار استان سمنان در بیابان های جنوب سمنان پس از سال ها احیا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۸    
به گزارش مشرق کانال تلگرامی بیسیمچی مدیا نوشت: روایتی از شکنجه های وحشتناک منافقین / از عملیات مهندسی منافقین چه میدانید؟! ...
  • ۱