چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 شهریور 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 شهریور 1400 مشرق نیوز 2 شهریور 1400 مشرق نیوز 3 شهریور 1400 مشرق نیوز 4 شهریور 1400 مشرق نیوز 5 شهریور 1400 مشرق نیوز 6 شهریور 1400 مشرق نیوز 7 شهریور 1400 مشرق نیوز 8 شهریور 1400 مشرق نیوز 9 شهریور 1400 مشرق نیوز 10 شهریور 1400 مشرق نیوز 11 شهریور 1400 مشرق نیوز 12 شهریور 1400 مشرق نیوز 13 شهریور 1400 مشرق نیوز 14 شهریور 1400 مشرق نیوز 15 شهریور 1400 مشرق نیوز 16 شهریور 1400 مشرق نیوز 17 شهریور 1400 مشرق نیوز 18 شهریور 1400 مشرق نیوز 19 شهریور 1400 مشرق نیوز 20 شهریور 1400 مشرق نیوز 21 شهریور 1400 مشرق نیوز 22 شهریور 1400 مشرق نیوز 23 شهریور 1400 مشرق نیوز 24 شهریور 1400 مشرق نیوز 25 شهریور 1400 مشرق نیوز 26 شهریور 1400 مشرق نیوز 27 شهریور 1400 مشرق نیوز 28 شهریور 1400 مشرق نیوز 29 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 شهریور 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۴:۵۹    
رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم استفاده خودسرانه از داروهایی مانند رمدسیویر را در مبتلایان به کرونا مورد انتقاد قرار داد و گفت: این دارو برای بیماران در منزل هیچ اثربخشی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۱:۱۰    
یک اصلاح طلب غربگرا، از درماندگی آمریکا در افغانستان، نفی سیاست نگاه به شرق را نتیجه گرفت!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۷:۳۰    
این روزها که اخبار مرگ و میر کرونایی ها در ایران موج نگرانی را ایجاد کرده، هر روز بر تعداد فوتی های کرونایی آرامستان باغ رضوان اصفهان هم افزوده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۴:۲۸    
به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در توییتر نوشت: ایجاد تحول در اقتصاد ایران، نیاز ضروری کشور است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۴    
امام باقر علیه السلام فرمود گروهی به وسیله ما به خود آبرو می دهند؛ یعنی اسم ما را یدک می کشند، به اسم ما انگشتری به دست می کنند اما به یکباره می گویند 10 میلیارد از فلان بانک را برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۴:۰۱    
یک کارشناس بازار سرمایه در رابطه با P/E، DPS، EPS، حجم مبنا و قیمت مجاز توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۳:۳۳    
یک روانشناس حوزه نوجوانان گفت: فرزندانی که حق انتخاب آنها از سوی پدر و مادر نادیده گرفته می شود در تصمیم گیری های شغلی و تحصیلی خود با مشکل روبرو می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۳:۰۵    
یک متخصص تغذیه گفت: بستی حاوی شکر و چربی زیادی است و نباید به عنوان جایگزین شیر و لبنیات به خصوص در کودکانی که مستعد اضافه وزن و چاقی هستند، استفاده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۲:۴۱    
ویدیویی پربازدید از اعضای پارلمان اروپا که سعی می کنند با عجله قبل از پخش زنده کنفرانس خبری، همه اعضای حاضر، ماسک به روی صورت داشته باشند. ولی پخش زنده زودتر شروع شده و همه چیز برملا می شود!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۲:۳۸    
مطالعه جدید نشان می دهد که عفونت ناشی از کروناویروس می تواند از طریق تقلید مولکولی و سایر روش ها بر باروری زنان تاثیر گذارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۲:۰۲    
در آفریقای جنوبی یک نوع جدید کووید 19 شناسایی شده که به گروه Pango Lineage C.1.2 اختصاص دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قدم اول دولت سیزدهم برای مقابله با کرونا، واکسیناسیون عمومی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۰:۱۷    
ملی پوشان پیش از مصاف با سوریه، تمرین شاداب و سرگرم کننده ای را سپری کردند که در بخشی از آن، آزمون مأمور مهار قایدی بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۸    
6 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان های بابل بستری هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۷    
مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان فردا (چهارشنبه) با 4 دیدار مرحله نیمه نهایی پیگیری خواهد شد و تیم های روسیه با بلغارستان و سپس لهستان با ایران برای راه یابی به فینال به مصاف هم می روند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۵۳    
یک تیم تروریستی ضدانقلاب در درگیری با نیروهای سپاه بیت المقدس استان کردستان متلاشی و مقادیری سلاح و مهمات از آنان کشف و ضبط شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۵    
"جیهون بایرام اف " و " حسین امیر عبداللهیان " وزیران امور خارجه جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران امروز ( سه شنبه ) تلفنی گفت و گو کردند .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۳    
باشگاه های فوتبال فقط با واحد پول رسمی کشور (ریال) حق انعقاد قرارداد با بازیکنان و مربیان ایرانی رادارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۴۰    
بعد از اعلام نقص فنی در یکی از پالایشگاه های حیفا، وزارت محیط زیست رژیم صهیونیستی نشان می دهد که میزان آلایندگی محیط زیست در فلسطین اشغالی افزایش داشته که وزارت انرژی را مجبور کرده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۳۴    
مستند صلح فقط برای من شب گذشته از شبکه مستند سیما پخش شد ، این فیلم مستند اعترافاتی از حبیب فرج الله چعب، سرکرده گروهک تجزیه طلب حرکهًْ النضال الاحوازیه را به تصویر کشیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۲۴    
یک یوزپلنگ، هنگام تعقیب ایمپالایی که در حال فرار بود، از فرصت استفاده کرده و هنگام سر خوردن ایمپالا آن را شکار کرد.در فیلم زیر، لحظه شکار و خوردن ایمپالا توسط یوزپلنگ و هجوم کرکس هارا می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه پارلمان این رژیم به شدت از سوی مخالفانش به دلیل سیاست های خود در قبال ایران مورد انتقاد قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۳:۰۲    
تمرین امروز تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۲:۱۳    
از روز مسجل شدن نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه امسال تخریب ها علیه رئیس جمهور منتخب آغاز شد؛ رویکردی که تاکنون نیز ادامه دارد و به بهانه های مختلف به روزرسانی می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۲:۰۶    
معاون امور معادن وزارت صمت گفت: تلاش می کنیم تا دوماه آینده قیمت سیمان به قیمت قبل بازگردد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۵۹    
دنیل جیمز با قراردادی 5 ساله به لیدزیونایتد پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۴۲    
رسانه های محلی افغانستان از شلیک دستکم 5 راکت به حومه فرودگاه کابل خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۳۸    
تیم والیبال نوجوانان ایران با غلبه بر آرژانتین به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان صعود کرد و حریف لهستان در مرحله نیمه نهایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۵    
این تصاویر عاشقانه از یک زوج سالمند در اورژانس بیماران مبتلا به کرونا به ثبت رشیده است. 47 سال عاشقی که خدا کند هزار ساله شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۱۱    
سرمربی تیم امید کشورمان گفت: تمام تلاش ما این است که تیم امید ایران به آنچه استحقاقش را دارد برسد و امیدوارم شاهد شکوفایی این تیم باشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۵    
وزیر امور خارجه گفت: مذاکره برای مذاکره سیاست ایران نیست و مذاکره باید معطوف به تامین منافع مردم ایران باشد همچنین آمریکا باید بداند تنها با زبان احترام می تواند با ملت ایران صحبت کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۵۹    
زنبورخوار اروپایی، اطراف دریاچه قوری گل بستان آباد، آذربایجان شرقی عکس از سیدبابک موسوی
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۵۷    
رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد که گذشت زمان نمی تواند مسئله امام موسی صدر را به فراموشی بسپرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۵۰    
کارشناسان و صاحب نظران سیاسی در جریان نشست لبنان و معادله جدید مقاومت به جنگ نسل چهارم ایالات متحده آمریکا علیه لبنان و تولید فشارهای اجتماعی علیه محور مقاومت در منطقه اشاره کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۷    
ریس نلسون بازیکن سابق آرسنال به فاینورد پیوست و هم تیمی علیرضا جهانبخش شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۳    
فهرست تیم های رکورددار شکست ناپذیری در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۹    
عبدالعلی علی عسکری امروز از پشت صحنه سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری که در جلفا در حال تصویربرداری است، بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۶    
مرال، شکوه جنگل های هیرکانی عکس از حامد تیزرویان
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای ساخت مسکن ابتدا باید نظام تامین مالی را پیش بینی کنیم، سپس تقاضا را پیدا کرده و در مرحله آخر اقدام به ساخت و ساز کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۸    
وزیر امورخارجه اتریش شرایط به رسمیت شناختن طالبان را احترام گذاشتن این گروه به حقوق بشر به ویژه حقوق زنان، آزادی های مدنی و تعهدات بین المللی دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۴    
برخی رسانه ها از حملات جنگنده های ترکیه به مناطق مسیحی نشین در شمال سوریه به بهانه مبارزه به تروریست های پ ک ک خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۹    
قصه زنی که بعد از 24 سال مصرف مواد، گورخوابی و ... با تلنگر یک بچه 3 ساله به زندگی برگشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۶    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه امروز شورای عالی بورس مصوب شد تا از این پس سهامی که توسط دولت در بورس عرضه می شود، توسط صندوق توسعه بازار، بازارگردانی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۲    
مجری انگلیسی: فکر کردم جو بایدن هنگام صحبت های نفتالی بنت جان داده ولی معلوم شد خواب بوده!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۰    
قرار است فوق العاده ویژه و معوقات آن با حقوق شهریور به فرهنگیان پرداخت شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۷    
تصویر تلخ و تکان دهنده از نگاه بهت آلود کاظم هژیرآزاد به پیکر پسر 26 ساله اش که کرونا او را کُشت
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۳    
دور جدید تهدیدهای صهیونیستی-آمریکایی علیه ایران از حمله به کشتی مرسر استریت شروع شد که تهران را مقصر آن معرفی می کنند، اما عملیات پرچم دروغین اسرائیل به نظر می آید؛ باید دید آیا بایدن فریب می خورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۲۰:۰۰    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد از دیدار ابومازن با یک جنایتکار جنگی گفت: فلسطینی ها بر سر حقوق خود با کسی سازش نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۲    
به گزارش مشرق، علی حدادی نماینده مجلس در توییتی نوشت: علف های هرزی که لابلای خودروهای پارک شده رشد کرده اند، مصداق عینی مدیریت ناکارآمدی است که سالها انگل وار به بدنه صنعت خودرو پیچیده است. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۲    
این کارشناس مذهبی گفت: اگر انسان یکی از صفات و اخلاقیات پیامبر اکرم (ص) و اولیای الهی را در زندگی پیاده کند این صفت می تواند انسان را در دنیا و آخرت عاقبت بخیر کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۵۰    
مهدی طارمی در شب گلزنی برای پورتو مقابل آروکا به جای لوگوی باشگاه به اشتباه بر روی لوگوی اسپانسر لباسش بوسه زد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۷    
اتاق بازرگانی آمریکا در جنوب غربی چین به دستور مقام های دولت چین تعطیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
سفیر هند در قطر در دیدار با معاون ستاد دفتر سیاسی طالبان در دوحه، بر تامین امنیت اتباع هندی و خارجی در افغانستان برای خروج از این کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۲    
پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه اینقدر هواداران استقلال را ساده فرض کرده اند که برایشان درباره مهاجم فوق حرفه ای حرف می زنند و خودنمایی کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۲    
وزیر امور خارجه از احتمال لغو روادید بین ایران و عراق برای اربعین 1400 خبر داد و گفت: نخست وزیر عراق قرار است در این باره پاسخ امیدوارکننده بدهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۲    
دیپلمات ارشد افغان کشته شدن 250 هزار نفر و سه میلیون و 500 هزار پناهنده را تنها بخشی از هزینه های تجاوز آمریکا به کشورش خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۰    
نیروهای آمریکایی شب گذشته پیش از خروج کامل از فرودگاه کابل، اقدام به تخریب تجهیزات این مکان کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۸    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: بارئیل شموئیلی، تک تیرانداز ارتش رژیم صهیونیستی دیروز پس از 9 روز جان سپرد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۸    
در پی وقوع طوفان سهمگین آیدا در ایالت لوئیزیانا و قطع کلی برق در شهر نئواورلئان که احتمالاً سه هفته ادامه داشته باشد، مواردی از هرج و مرج و غارتگری در این شهر مهم آمریکا گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۹:۰۲    
قاضی دادسرای تهران گفت: گذشت سرباز در این پرونده، اگر حکم قطعی صادر نشده باشد به قرار موقوفی تعقیب منجر خواهد شد و اگر بعد از صدور حکم قطعی باشد قرار موقوفی اجرا صادر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۸    
رئیس مرکز هماهنگی ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه واکسن مورد نیاز سه روز آتی استان تهران تامین شده است،گفت:واکسن سینوفارم مصرفی از نوع اصلی این واکسن است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۱    
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسیر محرومیت زدایی در کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۴    
زمان سفر کاروان تیم تراکتور به قطر برای برگزاری دیدار با النصر مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۰    
دانیال ماهینی که چندی پیش با ذوب آهن قرارداد بسته بود، پس از جدایی از این تیم در لیگ بیست و یکم نیز پیراهن پیکان را برتن خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۸:۱۶    
نرم افزار پگاسوس ، فقط به یک شماره تلفن برای آغاز جاسوسی، نیاز دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۵    
استاندار گیلان با اشاره به عمدی بودن آتش سوزی در نیزارهای تالاب انزلی، گفت: دو نفر شناسایی و به این موضوع اعتراف کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۱    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و نماینده اتحادیه اروپا در سازمان های بین المللی درباره برجام رایزنی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۷:۳۲    
در حالی که شب گذشته آخرین هواپیمای آمریکایی از افغانستان خارج شد، برخی گزارش ها از حمله طالبان به پنجشیر از چندین جهت خبر داده اند. گفته می شود این درگیری ها هنوز ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۰    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه با امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۰    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: تولید جوجه یک روزه تخم گذار از مرداد افزایش یافته و در 6 ماهه دوم سال با افزایش تولید آن مواجه هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۷:۰۱    
عضو اندیشکده مطالعات راهبردی اورشلیم: ایرانی ها گروه هایی در منطقه دارند که به اندازه وزن شان به طلا می ارزند!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۵۴    
ویدئویی از تصادف یک تریلی حامل پره توربین بادی که بر روی ریل راه آهن گیر کرده است!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۰    
اگر چه به ظاهر آرتفرها، اکسپوها، حراجی ها و... نقش اول را در اقتصاد هنر بازی می کنند، اما این مهم حایز اهمیت است که این چرخه اقتصاد، دامنگیر چه تعداد و چه افراد از هنرمندان کشور می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۰    
مهدی مهدوی کیا پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، حکم سرمربیگری تیم امید را گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 320 نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در سومین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۶    
توصیه هایی برای محافظت از نوزادان و کودکان در مقابل کرونا.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۱۶    
باشگاه آرسنال برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد ستاره ژاپنی ها را به لندن آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۹    
شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو توانست در راستای پشتیبانی از برنامه تولید این خودروساز و تحقق اهداف در حوزه حمل و نقل محصول و بدنه، رشد 34 درصدی حمل محصول را در پنج ماهه ابتدای امسال به ثبت رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۲    
مرکز تماس تلفنی پاسخ صوتی (IVR) می تواند با هدایت تماس گیرنده از طریق منوی سلف سرویس، خدمات مشتری را افزایش دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۲    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: پس از تحولات اخیر افغانستان، موجی از انتقادات داخلی در ارتباط با نحوه خروج از آن کشور، روانه رئیس جمهور آمریکا شد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره وضعیت تیم های بدهکار برای جذب بازیکن و مربی خارجی ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۴۰    
تلویزیون عربستان مدعی شده که فرودگاه ابها در این کشور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در جلسه امروز قیمت گندم برای سال زراعی جدید 7 هزار و 500 تومان اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۵    
هشتمین روز از بازی های پارالمپیک 2020 توکیو فردا (چهارشنبه) با حضور سه نماینده از ایران پیگیری خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۲    
بورس تهران امروز هم در تداوم روند نزولی دو روزگذشته با افت حدود 42 هزار واحدی به یک میلیون و 479 هزار واحد عقب نشینی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۲۱    
کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش سهام عدالت در روش مسقیم حداقل نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان است که نقدینگی بازار اصلا قابل قیاس با این ارقام نیست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۹    
بارسلونا در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات قصد دارد مهاجم منچستریونایتد را به نیوکمپ آورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۷    
باشگاه فولاد خوزستان به اظهارات سرمربی پیشین این تیم واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۴    
درحالی که ابتدای هفته برخی نشانه ها از بهبود بحران پیک پنجم مشهود بود؛ اما تغییر جهت شاخص های بیماری در جداول آماری نشانه ای از آغاز پیک ششم در آینده نزدیک شناخته شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۰    
خداییان در نشست خبری: صحنه های منتشر شده از زندان اوین قابل توجیه نیست. قوه قضائیه اصرار بر برخورد با متخلفان دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۴:۴۴    
باشگاه منچستریونایتد با انتشار ویدیویی از بازگشت رونالدو به خانه صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه نظارتی باید خودش آگاه، مسئولیت پذیر، منزه و در برابر تخلف و آلودگی حساس باشد؛ در غیر این صورت خودش مشکل آفرین خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
کارگران پره های توربین بادی را قبل از حرکت کردن آنها در منطقه Huai’an چین محکم می کنند./عکس: VCG
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۱    
به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در توییتی نوشت: واکسن سینوفارم 20 ژوئیه برای استفاده اضطراری در کودکان و نوجوانان در چین تأیید شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۶    
یعنی آمریکا با روش پیچیده حقوقی و پنهان شدن در جزییات حفره هایی را در متن برجام گذاشت که نفع ایران را حداقلی حداقلی کرد. مثال مهم آن هم پاورقی شماره 14 و 16 ضمیمه دوم برجام است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی و کاهش 27 هزار و 810 واحد روبه رو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۶    
به گزارش مشرق، روح الله سلگی استاد دانشگاه و رئیس شورای راهبردی بسیج اساتید تهران بزرگ با انتشار تصویری از شهید رجایی برای اولین بار در صفحه شخصی اش در توئیتر نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در واکنش به این سخن سرلشکر باقری که روس ها حتی حاضر نشدند شکل و شمایل موشک اسکندر را که 300 کیلومتر بُرد دارد و نقطه زن است به ما نشان دهند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۱    
باوجود اینکه فرشید اسماعیلی عملکرد خوبی در سال های اخیر داشته است، اما این روزها باشگاه استقلال تاکید فراوانی بر عدم تمدید قرارداد با این بازیکن دارد.
  • ۱