جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 شهریور 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 شهریور 1400 مشرق نیوز 2 شهریور 1400 مشرق نیوز 3 شهریور 1400 مشرق نیوز 4 شهریور 1400 مشرق نیوز 5 شهریور 1400 مشرق نیوز 6 شهریور 1400 مشرق نیوز 7 شهریور 1400 مشرق نیوز 8 شهریور 1400 مشرق نیوز 9 شهریور 1400 مشرق نیوز 10 شهریور 1400 مشرق نیوز 11 شهریور 1400 مشرق نیوز 12 شهریور 1400 مشرق نیوز 13 شهریور 1400 مشرق نیوز 14 شهریور 1400 مشرق نیوز 15 شهریور 1400 مشرق نیوز 16 شهریور 1400 مشرق نیوز 17 شهریور 1400 مشرق نیوز 18 شهریور 1400 مشرق نیوز 19 شهریور 1400 مشرق نیوز 20 شهریور 1400 مشرق نیوز 21 شهریور 1400 مشرق نیوز 22 شهریور 1400 مشرق نیوز 23 شهریور 1400 مشرق نیوز 24 شهریور 1400 مشرق نیوز 25 شهریور 1400 مشرق نیوز 26 شهریور 1400 مشرق نیوز 27 شهریور 1400 مشرق نیوز 28 شهریور 1400 مشرق نیوز 29 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 شهریور 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶    
بر هیچکس پوشیده نیست که پیکاپ ها در ایالات متحده بسیار محبوب هستند تا جایی که فورد سری F نزدیک به چهار دهه پرفروش ترین خودروی این کشور بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۹    
استفاده از دستگاه های کارتخوان برای تراکنش های مالی مربوط به شبکه قمار و شرط بندی بسیار کاهش یافته و دست اندرکاران این سایت ها عمدتا تراکنش های مالی را به صورت کارت به کارت انجام می دهند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۱:۳۷    
ما در اینجا به صورت سنتی روش درست کردن خیارشور را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در منزل به راحتی درست کنید. این روش بسیار آسان و راحت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۰۲:۳۴    
مصرف برخی از مواد غذایی خام به گفته متخصصان برای بدن مفید است، اما نوعی غلات وجود دارد که باید از خام خوردن آن جلوگیری کنید، چون خطرات زیادی برای سلامتی دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
خودروسازی کره ای هیوندای، اخیراً از یک خودروی ون جدید و مدرن با نام Staria رونمایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۳:۳۰    
دیوکسین ها مواد شیمیایی و سمی مضر برای بدن انسان هستند و باعث ایجاد عوارض و مشکلاتی در تولیدمثل، رشد و سیستم ایمنی می شوند و می توانند باعث ایجاد اختلال در هورمون ها و بروز سرطان نیز شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۲:۳۰    
صبحانه مهم ترین وعده غذایی است. اما خوردن صبحانه برای بیشتر افراد یک چالش واقعی است. در بیشتر موارد، بی اشتهایی هنگام صبح کاملا طبیعی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۰    
ویتامین ب کمپلکس از هشت ویتامین تشکیل شده است. اکثر افراد با خوردن رژیم غذایی متعادل ویتامین ب کافی دریافت می کنند. با این حال ممکن است کمبود آن نیز دیده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۹    
آقای انگلیس ما در این کار پرده از ماهیت شما برداشتیم به زبان کاراکترهای خودتان مثل شارلوت اعتراف کردیم که شما تاریخ صد سال گذشته ایران را از بین بردید این برای انگلیس دردناک است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
مرد جوانی که به اتهام قتل سه عضو یک خانواده در بازداشت به سر می برد، در جلسه محاکمه توضیح داد که حادثه را به خاطر حسادت مرتکب شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۱    
دو کولبر ایرانی هنگام گذر از مرز ترکیه به دست نیروهای ارتش هوایی این کشور جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
بچه بوشهر. خونگرم. کم حرف. بی سر و صدا. کمی شلخته. به قول خودش، کمی هم تنبل. همین بچه بوشهر امروز یکی از امیدهای اصلی میلیون ها طرفدار فوتبال است؛ هم در ایران و هم در پرتغال.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۹    
اوضاع بازار کاغذ این روزها همچون تیغ دو لبه ای است که هم فروشندگان را تهدید می کند و هم مصرف کنندگان را. قیمت ها از یک سو با افزایش نسبی همراه هستند و از سوی دیگر رکودی شدید بر بازار حکم فرماست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۸    
کارشناسان امنیتی درباره وجود یک برنامه موبایلی در دستگاه اندرویدی که باعث اخاذی از کاربران می شود هشدار دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
امیر سرخوش در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی سوم شد و توانست نود و نهمین مدال فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس را به ثبت رساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس شورای هیئات مذهبی کشور گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۰    
یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که واشنگتن سخنان رئیس جمهور ایران را دنبال کرده و منتظر اقدامات عملی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
معاون وزیر اقتصاد گفت: به زودی صورت های مالی بیش از 300 شرکت دولتی در کدال منتشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به تغییر تیم مذاکره کننده ایرانی برای گفت وگوهای برجام واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
وزیر کار گفت: طرحی در مورد ثبت نام از جاماندگان یارانه معیشتی در دولت در دست بررسی است که هنوز به نتیجه نرسیده و در حال طراحی و زمان بندی نحوه اجرای آن هستیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
با افزایش محبوبیت اپلیکیشن تلگرام در کشورها و وجود کانال های مختلف خبری و تحلیلی در آن، این پلتفرم های به یکی از محافل مهم برای بحث و گفت وگو درباره رمزارزها تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۹    
وزارت خزانه داری آمریکا یک شرکت فعال در زمینه مبادله رمزارز را در فهرست تحریم ها قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۴    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به نابرابری در توزیع یارانه پنهان بین مردم گفت: مجموع ماهانه یارانه پنهان برای هر فرد یک میلیون و 350 هزار تومان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۳    
کارشناسان پزشکی قانونی بعداز بررسی پرونده مادرنوزاد کش نظر دادند او جنون دارد . با هماهنگی قضائی قرارشد او تا بهبود وضعیتش در بیمارستان روانی بستری شود .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۹    
حدود 38 هزار هکتار مساحت باغات سیب آذربایجان شرقی است که سالانه 700 هزار تن محصول از آن برداشت می شود؛ از این رقم 100 هزار تن سیب تابستانه و 600 هزار تن شامل سیب های پاییزه می باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۵    
ما در دولت سیزدهم شاهد تغییر ریل دیپلماسی ایران هستیم. متأسفانه در دولت سابق به جهت قصور و تقصیرها در سیاست خارجی، کشور و مردم دچار خسارت های فراوانی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۸    
فوق تخصص گوارش گفت:مواد صفراوی در انباری که بنام کیسه صفرا وجود دارد وارد روده می شود و هضم و جذب غذا را آسان می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۶:۳۰    
موتورسیکلت کروزر سفارشی زیلرز آر 18 عناصر ویژه برای جلب توجه دوستداران موتورسیکلت را در اختیار دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۴:۴۴    
جراحی های لاغری دارای عوارض جانبی جدی است که می تواند سلامت بدن را به مخاطره بیندازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۵:۱۵    
مکانیسم ژنتیکی مهارکنندگی، تشکیل اِسکار قلب را بر اساس ارتباط متقابل بین کاردیومیوسیت ها و فیبروبلاست های قلبی در مقابل مسیر سیگنال دهی Wnt تنظیم می کند
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۴:۱۴    
ترکیب منحصربه فرد اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل تأثیرات مثبتی بر سلامت انسان دارد. روغن نارگیل خوراکی نیز به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۳:۱۴    
متخصصان به سوالات رایج درباره خوش خیم و بدخیم بودن تومورهای مغزی پاسخ دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۲:۱۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تغییر شیوه زندگی ناشی از همه گیری کووید- 19، میزان ابتلای دانش آموزان به نزدیک بینی را افزایش داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۱:۱۵    
کارشناسان هشدار می دهند که نوشیدن چای یا قهوه در لیوان های کاغذی خطر ابتلا به سرطان را به خاطر بلعیدن میکروپلاستیک ها افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۰:۳۰    
برگ های کاری به شکلی گسترده در هند برای اهداف آشپزی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
تصویر منتشرنشده ای از لباس نظامی خاکی (بسیجی) و اسلحه ی شخصی حضرت آیت الله خامنه ای در دوران دفاع مقدس که امروز در نمایشگاه "در لباس سربازی" دفتر نشر آثار رهبری در معرض بازدید قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در توییتر نوشت: صبحانه با احمد آقای توکلی (30 شهریور) ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در دنیایی که کشورهان متمدن ماسک و اکسیژن را از یکدیگر دزدیدند، ایران افتخار تزریق واکسن به اتباع خارجی مجاز را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع طی توییتی نوشت: صیانت و پاسداری از نسل جوان کشور و آشناسازی آنان با ارزشهای انقلاب و به ویژه دفاع مقدس در اولویت است و نباید اجازه داد نقشه های شوم و توطئه ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به شناسایی گلوگاه های ایجاد فساد گفت: کارگروه مبارزه با فساد در شهرداری تهران تشکیل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ایران در توئیتی نوشت: از برنامه های پیش از ظهر امروز خود در سازمان ملل گزارش داد و نوشت: دیدارهای بیشتری برای بعد ازظهر در برنامه دارم. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر نفت از برنامه ریزی برای جذب 145 میلیارد دلار سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت نفت ظرف چهار تا هشت سال آینده خبر داد و گفت: دولت سیزدهم عزمش را برای گسترش همکاری با شرکت های چینی جزم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در توییتر نوشت: الوعده وفا انتشار عمومی صورت های مالی شرکتها و بانکهای دولتی همچنان ادامه دارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پیک پنجم کرونا خیلی طولانی تر از قبلیا بود و همه خسته شدیم... ولی خداروشکر امروز بخشمون خالی شد به امید خالی شدن همه ی بخشای کوید. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
یافته های جدید در آمریکا نشان می دهد که با وجود امکانات متنوع پزشکی، شیوع کرونا تاکنون جان صدها هزار نفر را گرفته و با حدنصاب شیوع آنفلوانزای اسپانیایی در سال های دور برابری می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
ذبیح الله مجاهد امروز هرگونه ادعا مبنی بر مداخله ایران یا پاکستان در امور داخلی افغانستان را دروغ و بی اساس دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
جو بایدن راه سلف خود دونالد ترامپ را از نظر افزایش تنش با دشمنان و تحقیر هم پیمانان در پیش گرفت که انگلیس و استرالیا در آن جایگاه پیشرویی را از طریق ائتلاف "آکوس" بین سه کشور تصاحب کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر امور خارجه فنلاند در دیدار با همتای ایرانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، آمادگی این کشور را برای کمک به احیای برجام اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، مهدی مهرپور، فعال رسانه ای در توییتر نوشت: دولت روحانی پارسال پیش بینی کرده بود، 9 میلیون تن خرید تضمینی گندم از کشاورزان داشته باشد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرهای امیدوار کننده ای در زمینه تولید دارو برای درمان چاقی از دانشمندان دانشگاه "ویرجینیا" به گوش می رسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
7 درصد از شرکت کنندگان در پیمایش موسسه افکارسنجی گالوپ گفته اند دست کم یک بار توان پرداخت هزینه دست کم یک نسخه پزشکی برای یکی از اعضای خانوار خود را نداشته اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد، فلسطین آماده ازسرگیری مذاکره با اسرائیل است البته اگر اسرائیل آماده آن باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۰:۰۰    
شورای اتحادیه اروپا در پایان نشست روز سه شنبه مواضع اتحادیه اروپا در قبال افغانستان را مشخص کرد و اعلام داشت که وضعیت در افغانستان یک چالش بزرگ برای کل جامعه بین المللی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۸    
بازداشت زندانیان بدون اتهام در زندان گوانتانامو در جریان حضور نظامی 20 ساله آمریکا در افغانستان همچنان با واکنش هایی روبرو است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۷    
سوالات خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال بارسلونا را شاکی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۵    
بازپرس دادگستری در پرونده انفجار بندر بیروت جلسات بازجویی از نمایندگان (وزیران سابق) لبنان را مشخص کرد و احضاریه مربوطه را به دبیرخانه پارلمان فرستاد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۵۲    
نماینده روسیه در وین اتریش گفت که ایران در پایان مذاکرات برای احیای برجام خواستار راه حل و نه مذاکراتی طولانی مدت است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۸    
ستاره ایرانی در ترکیب اصلی برنتفورد در مصاف با اولدهام حضور دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی نورنیوز اینفوگرافی درباره سرگیجه و علل آن را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل: اگر مجاهدت های شهید ابومهدی المهندس و سپهبد شهید آقای حاج قاسم سلیمانی نبود، امروز داعش همسایه مدیترانه ای اروپا بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۲    
رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره احتمال بروز پیک ششم کرونا، اما و اگرهای واکسیناسیون کودکان، زنان شیرده و باردار، وضعیت شیوع آنفلوآنزا در سال جاری و... توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور گفت: ضمن محکوم کردن تداوم تحریم های غیرقانونی امریکا به خصوص در اقلام بشر دوستانه خواستار ثبت این جنایت سازمان یافته علیه بشریت به عنوان نماد و واقعیت حقوق بشر امریکایی هستم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۲:۳۱    
جوانی که به همراه 8 تن دیگر از بستگانش در یک نزاع خیابانی شاهرگ شاگرد ابزارفروشی را با خنجر برید، درحالی تحت تعقیب قرار گرفت که کارآگاهان پلیس آگاهی به تاریکخانه این پرونده جنایی وارد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۷    
منابع خبری از دستگیری شصت نفر از جمله شماری افسر به دلیل ارتباط ادعایی با کودتای نافرجام در سودان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس جمهوری برزیل که روز سه شنبه اولین سخنران مجمع عمومی سازمان ملل بود با بی توجهی به قوانین کرونایی سازمان ملل، حاضر به دریافت واکسن کرونا پیش از ورود خود به سالن مجمع عمومی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۸    
دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز مرخصی به تهران بازگشت تا تمرینات آماده سازی را از سر بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۱    
کشف جسد مرد جوان نیمه شب گذشته در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.در جریان کشف جسد بازپرس ویژه قتل رسیدگی به پرونده کشف جسد را در جریان قرار داد.کشف جسد در نزدیکی امامزاده داود تهران رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۳    
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که یمنی ها هرگز پروژه آمریکا را قبول نخواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۴    
وزیر خارجه آلمان بی اشاره به تعلل اروپا در انجام تعهداتش در قبال برجام و خروج آمریکا از این توافق بین المللی در سال 2018، خواستار باگشت ایران به مذاکرات وین شد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۳    
ترکیب العربی و السیلیه در هفته سوم لیگ ستارگان قطر اعلام شد و مهرداد محمدی در ترکیب العربی و رامین رضاییان در ترکیب السیلیه حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۰    
وزیران امور خارجه ایران و لوکزامبورگ راه های گسترش روابط دوجانبه به ویژه در حوزه اقتصادی را مرور و بر ارتقای سطح همکاری ها تاکید کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۸    
سخنرانی رییس جمهور ایران امشب در مجمع عمومی سازمان ملل پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۶    
همزمان با هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل، اروپایی ها به یکباره و بدون آمادگی قبلی برای برگزاری نشست جمعی وزرای خارجه ایران و 1+4 ابراز تمایل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۱    
رییس انجمن برنج در نامه ای به رییس جمهور به مشکلات بازار برنج و رقابت ناسالم شرکت بازرگانی دولتی با فعالان بخش خصوصی اشاره کرده و بر لزوم تامین به موقع کسری برنج برای تنظیم بازار این محصول تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۰    
عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: به AFC و فیفا نامه نوشتیم وقتی می گویند سیاست از ورزش جداست پرداخت نکردن پول کالدرون از پاداش آسیایی به دلیل تحریم ها چه رفتاری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۳    
همراه یک بیمار کرونایی می گوید: پس از ناامید شدن از یافتن "آمفوتریسین بی" در داروخانه ها، برای پیدا کردن داروی قارچ سیاه راهی بازار سیاه شدم و 7 عدد آن را به قیمت 40 میلیون تومان خریداری کردم!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۲۰:۰۱    
منابع پزشکی به سوال بسیاری از بیماران دیابتی درباره اینکه آیا می توانند از عسل یا سایر منابع طبیعی به جای قند استفاده کنند، پاسخ داده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۴۱    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا علی رغم تأکید بر حفظ تحریم ها علیه کره شمالی گفته آماده گفت وگو با این کشور است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۹    
2خبرنگار آمریکایی در کتابی جدید فاش کردند که لیندسی گراهام و مایک لی سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی شخصاً برخی ادعاهای انتخاباتی ترامپ را مورد بررسی قرار دادند، اما قانع نشدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۷    
هافبک پیشین بارسلونا معتقد است سرمربی کنونی السد گزینه مناسبی برای هدایت کاتالان ها است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهوری بارها درباره مذاکره تصریح داشته گفت وگویی برای ما قابل قبول است که معطوف به نتیجه باشد و فرجام آن رفع تحریم ها. در غیر این صورت جمهوری اسلامی ایران مذاکره برای مذاکره را نمی پذیرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۹    
تیم ملی والیبال جوانان ایران وارد شهر کاربونیا در کشور ایتالیا شد تا در بیست ویکمین دوره رقابت های قهرمانی جهان شرکت کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۶    
کفش طلای فوتبال اروپا در مراسمی رسما به روبرت لواندوفسکی اهدا شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۸:۰۹    
کارشناس ایران اینترنشنال در ماجرای بررسی صورت مالیِ بانک ملی ایران اشتباه فاحشی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۶    
اندیشکده آمریکایی بروکینگز در مقاله ای نوشت که دولت بایدن علی رغم وعده پایان جنگ یمن و قطع حمایت از ائتلاف سعودی، در اجرای تعهد خود خلف وعده کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۰    
توصیه متخصصان بر این است که اگر دچار مشکلات قلبی، پرفشاری خون، بی خوابی، مشکلات اضطرابی، مسائل گوارشی، کلیوی و یا دیابت هستید، مصرف محصولات حاوی کافئین را کم کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۰    
فرمانده پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری ناجا از دستگیری 2 مسافر استانبول به دلیل قاچاق ارز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شاهد بی عرضگی در اداره کشور و ناراحتی مردم هستیم، به این دلیل است که به سنت های الهی پشت کردیم و در اقتصاد و سیاست می خواهیم زمینی عمل کنیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۷:۲۷    
وزارت آموزش و پرورش با صدور نهمین اطلاعیه، درخصوص بازگشایی مدارس؛ بر رعایت بهداشت ساختمان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تأکید و این موضوع را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۵    
نمایشگاه ملی "در لباس سربازی" گزارشی مستند از دفاع مقدس به روایت مقام معظم رهبری با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۹    
مراسم تشییع حاج حجت الله کسری ذاکر با اخلاص اهل بیت(ع) امروز سه شنبه 30شهریور با حضور حاج محمود کریمی،محمد حسین پویانفر و دوستداران و محبین اهل بیت(ع) در امام زاده علی اکبر چیذر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۸    
امروز سهامداران شرکت های آریان کیمیا تک، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و قند لرستان در بورس و معامله گران شرکت های بیمه اتکایی ایرانیان و تولید برق عسلویه مپنا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۶    
باشگاه پاری سن ژرمن نوع مصدومیت فوق ستاره آرژانتینی تیم را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۳۳    
به گزارش مشرق ، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: این پسر نازنین سیدمحمد موسوی اهل خوزستان است که در هنگام خنثی سازی مین به جا مانده از جنگ در همین سال های اخیر هر دو دست و هر دو چشمانش را از ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه هر جا که شفافیت نباشد و پشت درهای بسته تصمیم گرفته شود، رانت و فساد به وجود می آید، بر ضرورت استفاده از مکانیزم بورس در فروش نفت تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
نسخه جدید شبکه آموزشی دانش آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۷    
مدیران باشگاه بارسلونا جلسه ای اضطراری درباره آینده رونالد کومان و نیکمت این تیم برگزار کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۵    
اردوی جهادی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در روستای حسن ابدال از توابع شهرستان بهار همدان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۳    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فیفا و AFC چهار راه برای پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی سابق خود ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۲    
بازیکن کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال می گوید در صورت اصلاح شرایط مدیریتی باشگاه استقلال، احتمال مذاکره با این باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مطالبات و حتی بازگشت به جمع آبی پوشان وجود دارد.
  • ۱