شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 1 شهریور 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 شهریور 1400 مشرق نیوز 2 شهریور 1400 مشرق نیوز 3 شهریور 1400 مشرق نیوز 4 شهریور 1400 مشرق نیوز 5 شهریور 1400 مشرق نیوز 6 شهریور 1400 مشرق نیوز 7 شهریور 1400 مشرق نیوز 8 شهریور 1400 مشرق نیوز 9 شهریور 1400 مشرق نیوز 10 شهریور 1400 مشرق نیوز 11 شهریور 1400 مشرق نیوز 12 شهریور 1400 مشرق نیوز 13 شهریور 1400 مشرق نیوز 14 شهریور 1400 مشرق نیوز 15 شهریور 1400 مشرق نیوز 16 شهریور 1400 مشرق نیوز 17 شهریور 1400 مشرق نیوز 18 شهریور 1400 مشرق نیوز 19 شهریور 1400 مشرق نیوز 20 شهریور 1400 مشرق نیوز 21 شهریور 1400 مشرق نیوز 22 شهریور 1400 مشرق نیوز 23 شهریور 1400 مشرق نیوز 24 شهریور 1400 مشرق نیوز 25 شهریور 1400 مشرق نیوز 26 شهریور 1400 مشرق نیوز 27 شهریور 1400 مشرق نیوز 28 شهریور 1400 مشرق نیوز 29 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 شهریور 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۲۰:۲۸    
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گزارشی با برنامه وزیر پیشنهادی کشور موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۰    
کاروان نسل حسینی به مناسبت روز پزشک در بیمارستان بقیه الله حضور و برای کادر درمان و بیماران بستری مراسم عزاداری برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۷    
شرکت هواوی از دو سال پیش و در پی محدودیت های اعمالی، دامنه حضور خود در بازار گوشی های هوشمند را کاهش داده ولی مدیر عامل این شرکت به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده که این کاهش فعالیت موقتی است و این ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۲۸    
فیلم سینمایی تبعیدی ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری چهارشنبه 3 شهریور از شبکه پنج سیما پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۰    
مراسم آغاز به فعالیت پنجمین گام طرح شهید سلیمانی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و مسئولین منطقه ای برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۵    
به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: اظهارات موافق و مخالف خود در مجلس را از سر دلسوزی می دانم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۳۶    
نرگس آبیار گفت: سینما به شدت احتیاج به نگاه و زاویه دید زنانه دارد؛ چون در زاویه دید زنانه به موضوعات و داستان ها، نرمش و آرامش و صلح و جزئیات بیش تری وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۵    
صبح امروز تشییع پیکر عالم ربانی محمدرضا حکیمی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۱    
آمار قربانیان سیل در تنسی آمریکا به 22 کشته و بیش از 20 مفقود رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
علامه محمدرضا حکیمی از آن دست متفکرانی بود که در چهارراه آراء و عواطف گوناگونی قرار گرفت که دامنه آن از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا طیف موسوم به روشنفکران دینی گسترده می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
تله فیلم رگبرگ به کارگردانی سجاد امیر یزدانی با محور دغدغه نوجوانان این روزها در مراحل پایانی پس از تولید قرار دارد و تدوین آن به اتمام رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۴:۰۷    
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که عصاره گوجه فرنگی می تواند از رشد سلول های سرطانی در معده جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۴:۳۳    
میکروبیوم های روده به عنوان تنظیم کننده مهم ایمنی میزبان و سلامت مغز شناخته می شوند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۳:۰۳    
کارشناسان معتقدند که امارات پس از احساس انزوای فزاینده در منطقه به ترکیه روی آورده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۲:۳۳    
اعتقاد بر این است که روغن نارگیل یکی از سالم ترین غذاهایی است که با افزودن مداوم به رژیم غذایی می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر سلامت داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۲:۰۵    
بر اساس تجزیه و تحلیل همه داده های موجود، مکمل ویتامین D بر عملکرد، قدرت یا توده عضلات تأثیر مفیدی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۷    
شبکه خبری المنار خبر داد که در جریان رایزنی های چند روز گذشته، گره وزارتخانه های کشور و انرژی حل شده و معرفی وزیر دادگستری باقی مانده است .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۲۲    
به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده، مشاور وزیر بهداشت در توییتر نوشت: چرا نمی گویند آمریکا تا اردیبهشت به کانادا هم واکسن نداد؟! عمده صادرات فایزر هم به چند کشور محدود شده است! ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۲    
نخست وزیر عراق در سفر به شهرستان الطارمیه در شمال بغداد برای نخستین بار در لباس نظامی ظاهر شد و تاکید کرد که تروریسم در عراق پناهگاهی نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۶    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: دلم برای خنده های زلالش تنگ شده بود. امروز دیدمش، قاسم 3 موج کرونا در کنار ما بود. از غیبتش سوال کردم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۶    
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین سنگین امروز و با نظر کادر فنی، فردا (سه شنبه) را استراحت خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۴    
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در سفرش به واشنگتن رویکردی متفاوت از کابینه سابق این رژیم به رئیس جمهور آمریکا ارائه کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش پلاس نوشت: وقتی گذرنامه انگلیسی برای دولت انگلیس هم بی اعتبار می شود! دانلود ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۶    
ظاهر ماشین در نگاه اول با مدل کنونی مینی تفاوت چندانی ندارد، اما همه بخش های آن با تمرکز بر سادگی و حفظ محیط زیست از نو بازسازی شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۱    
با اعلام سازمان فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا، طرح پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد بدون محدودیت از روز سه شنبه، دوم شهریورماه آغاز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۹    
با توجه به تعطیلات 6 روزه کرونایی در کشور و به تعویق افتادن حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، قرار است حقوق بازنشستگان این صندوق طی امروز یا فردا به حسابشان واریز شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی شورای از ارسال مجدد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی این شورا به مجلس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۱    
صاحب سوپرمارکت که متهم است به خاطر یک پاکت سیگار، چشم یکی از مشتریان را کور کرده روز گذشته محاکمه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۲۱    
18 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال، در آستانه دو دیدار تدارکاتی با بلاروس دعوت شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۹    
سال های سال است که هر وقت قیمت در یک بازار افزایش می یابد و انتقادها بالا می گیرد دلال هایی که هیچ وقت هم روشن نشد چه کسانی هستند عامل تورم و نابسامانی بازار معرفی می شوند، اما...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاوش مدیا مناظره کارشناس یمنی و سعودی را منتشر کرد. حوثی ها به دنبال درآمد های نفتی مأرب هستند. آنها دیدگاه های ایران را به ما ارائه می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی با ادعای اینکه کشورش نگرش های خصمانه نسبت به پیونگ یانگ ندارد گفت آماده دیدار با مقام های کره شمالی در هر زمان و مکان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه طی توییتی نوشت: رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از تعقیب و بازداشت یک باند وکالت تضمینی در استان سمنان خبر داد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۵    
فرمانده کل ارتش گفت: قرارگاه پدافند زیستی ارتش با طراحی و اجرای یک سامانه منظم در برابر هیچگونه تهدید و تغییری غافلگیر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۶    
به گزارش مشرق، رضا آزاد فعال رسانه ای در توییتر نوشت: مهمتر از اینکه ظریف چند نفر را به مقام "سفارت" ارتقا داده، مبانی فکری غلط اوست. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۹    
2 منبع آگاه در طالبان اعلام کردند: طالبان هرگز قبل از تکمیل خروج نیروهای آمریکایی تشکیل دولت در افغانستان را اعلام نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در سخنانی اعلام کرد: پکن خواستار تشکیل دولت میانه رو و فراگیر در افغانستان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۳۶    
به گزارش مشرق، کیانوش جهان پور طی توییتی نوشت: سهمیه ایران از محل سازوکار کووکس 16 میلیون و 800 هزار دز واکسن کرونا است که سفارش گذاری شده و 2/2 میلیون آن تحویل شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۱:۲۸    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تحلیلی به صادرات نفت ایران به لبنان درپی بحران اخیر سوخت در این کشور اشاره و تأکید کرد که این موضوع چالش جدیدی برای مقامات اسرائیل خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۶    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مداحی ملاباسم کربلایی در هیأت مرکزی حشدالشعبی در کنار تصویر حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۴    
استاندار تهران با اشاره به کاهش مراجعان سرپایی در استان تهران گفت: این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد باشیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۹    
محمدرضا آزادی با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۳    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال در این تیم ماندنی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۵    
به گزارش مشرق، محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: رسانه های شیطان متناسب باذاتشان، تلاش می کنند کشته های کرونا را گردن نظام بیاندازند و بی اعتمادی بسازند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا یک یهودی زاده و عضو یک شورای ضد ایرانی را به عنوان سفیر جدید این کشور در ژاپن معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۵    
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، کتاب گویای من رجایی ام که برگرفته از کتاب من، محمدعلی رجایی نوشته داوود بختیاری دانشور است. راهی رادیو شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۴    
در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، وزیر پیشنهادی دادگستری هیچ نماینده مخالفی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۰۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به سابقه وزیر پیشنهادی نیرو که در حوزه صنعت و معدن داشته، می تواند با اجرای برنامه های توسعه ای مانع از خاموشی های آتی شود و یا به حداقل برساند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۱    
قصه گویی از قدیم الایام یکی از روش های سرگرمی و آموزش کودکان بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۱    
محرومیت باشگاه فولاد در زمینه نقل و انتقالات با وجود پیگیری های صورت گرفته همچنان پابرجاست
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۹    
برنامه هیات های مذهبی در دهه اول محرم با 60 میلیون تماشای زنده و غیرزنده در روبیکا مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد درگیر دیپلماسی بین المللی فشرده درباره تحولات افغانستان و جلوگیری از مهاجرت های غیرقانونی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در قرائت گزارش این کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی دفاع اعلام کرد که صلاحیت امیر سرتیپ آشتیانی در این کمیسیون برای تصدی این وزارتخانه مورد تأیید است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رئیس قوه قضاییه به رؤسای دادگستری ها دستور داد در رسیدگی به پرونده های مالی که در آن اختلاسی صورت گرفته یا اموالی به یغما رفته، اهتمام ویژه داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۱    
مراسم عزاداری ماه محرم هیأت مرکزی حشدالشعبی به عنوان اجتماع رسمی این نیروی نظامی عراق، با مداحی ملاباسم کربلایی در کنار تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۱    
سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به اصفهان سفر کرد؛ حضور درجلسه ستاد استانی کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۰    
دوشنبه 1 شهریورماه، کارگران صنعت برق و حمل ونقل ریلی رجا، در محل خانه کارگر، واکسن کرونا دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۴    
باشگاه استقلال به جدایی مهدی قائدی سرانجام واکنش رسمی نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۷:۰۰    
صیادی پیشه دیرینه ساحل نشینان استان بوشهر است که در همین راستا صید میگو از جایگاه ویژه ای برای صیادان این استان برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۴۹    
فرمانده کل سپاه گفت: همواره فدا شدن برای امنیت و آسایش مردم را مشق می کنیم، چون این آرزوی ما است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۳    
مدافع فصل گذشته شهرخودرو مشهد بالاخره با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۰    
ضدعفونی کردن دانشگاه هانگژو چین پیش از آغاز ترم جدید./عکس: Getty Images
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۰    
منظور از بهترین روش کاشت مو چیست؟ کاشت موی طبیعی یکی از پرطرفدارترین روش های درمانی - زیبایی در میان آقایان است که در عصر حاضر با افزایش عمل های زیبایی همچون کاشت مو ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۸    
کیش یکی از مقصدهای تفریحی هیجان انگیز برای سفر است که همه امکانات تفریحی را در خود دارد. بسیاری از مردم وقتی می خواهند به مسافرتی بروند، به جاهای دیدنی و طبیعت بکر مقصد فکر می کنند ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۶    
داشتن یک ضدآفتاب خوب و استفاده مستمر از آن چیزی است که توسط تمام متخصصان پوست و زیبایی تایید شده است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۶    
به گزارش مشرق، محسن پورعرب فعال رسانه ای در توییتی نوشت: کاهش هزینه های درمان خانوار راه حل های متفاوتی دارد اما قطعا یکی از آنها اولویت پیشگیری بر درمان است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۰    
کارشناس یمنی: با ارتباط ما با ایران مخالفید چون میخواهید مانند گذشته بر یمن حکومت کنید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴    
کاپیتان بارسلونا برای بهبود و کمک به شرایط مالی باشگاه تصمیم جالبی گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۲    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت خانه بزرگی است. این وزارت خانه تقریباً به 70 درصد مردم خدمت می دهد و من هم این وزارت خانه را وزارت خانه مردم می دانم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۳    
محمدرضا ظریفیان درباره علامه حکیمی نوشت: او هدف جامعه دینی را ایجاد زمینه رشد می دانست و این زمینه را بدون اجرای عدالت به هیچ وجه محقق نمی دید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۸    
باشگاه مشتریان دیجی کالا در آخرین اقدام خود یک مأموریت جدید در قالب بازی به مجموعه مأموریت های دیجی کلابی اضافه کرده است؛ نهال امید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۶    
گلستانی گفت: تنبلی، عدم شناخت موسیقی، کثرت مجالس و سرعت در شهرت از عوامل روی آوردن به نغمات نامناسب در مداحی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۶    
در پی درگذشت علامه محمدرضا حکیمی، مراجع، علما و نهادهای دینی با صدور پیام هایی جداگانه، درگذشت ایشان را تسلیت گفتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴    
عوامل دورهمی و خندوانه این روزها در تدارک تولید ادامه برنامه های خود برای پخش از شبکه نسیم هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴    
به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حساب توییتری خود نوشت: خداحافظی من به عنوان وزیر امور خارجه با هموطنانم (به زبان فارسی): خدانگهدار
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
تاکنون بیش از 23 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۴    
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیشنهاد مناسبی برای واگذاری امتیاز حق پخش تلویزیونی مسابقات تیم ملی ایران به صداوسیما برای چهار سال ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
استاد علامه محمدرضا حکیمی، عالم و متفکّر برجسته جهان اسلام شامگاه یکشنبه 31 مرداد 1400 پس از تحمل یک دوره بیماری بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
درگیری میان گروه های راست افراطی و چپ افراطی در شهر پورتلند به خشونت کشیده شد و یک نفر به دلیل تیراندازی بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۰    
اینجا MPC ، یا مرکز رسانه ای بازی های پارالمپیک توکیو 2020 است. این مرکز تا چند روز آینده شاهد مخابره اخبار افتخار آفرینی پارالمپینهای سراسر دنیا خواهد بود./عکس: فاطمه هاشمی
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۲    
رمان حریر ، نوشته فاطمه سلطانی از سوی انتشارات کتابستان منتشر شد. این اثر به ماجرای کشف حجاب در دوره پهلوی می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۲    
قرارداد بازیکن فصل گذشته استقلال با باشگاه اماراتی دارای جزییات جدیدی است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۰    
محمدرضا حکیمی که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود در شامگاه روز 31 مردادماه با ایست قلبی از دنیا رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۹    
این روزها فدراسیون ها رفتارهای متفاوتی با مدال آوران المپیکی از نظر پرداخت پاداش از خود نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۰    
مهدی قایدی در حالی که با استقلال قرارداد داشت خودش خبر از جدایی داد آن هم در شرایطی که باشگاه سکوت پیشه کرده و اطلاع رسانی درستی انجام نداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ما سه معضل اساسی مبنی بر بیکاری، وضعیت اسفبار اقشار آسیب پذیر و نابسامانی در صندوق های بازنشستگی را داریم که عبدالملکی می تواند این مشکلات را حل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۷    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین نوشت: گروه طالبان با استقرار در کابل، خود را آماده تصاحب کامل قدرت کرده است. با این حال تا تشکیل حکومتی واحد و متمرکز، هنوز فاصله دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۶    
به گزارش مشرق، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر در کانال تلگرامی خود نوشت: رمبو شخصیت محبوب هالیوودی بود که فیلم هایش راستای سیاست های کاخ سفید در مورد دنیا عمل می کرد . ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲    
اولین روز مسابقات بین المللی نظامی ارتش های جهان (2021) با رقابت تیم های ایران و ازبکستان در رشته توپخانه رسماً آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
حسب امر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گروه های جهادی و ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت های کشور برای تسریع در روند واکسیناسیون و مقابله با شیوع کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
یک سیاستمدار لبنانی فاش کرد، هنگامی که پیشنهاد همکاری چین برای حل مشکل برق لبنان را به اطلاع میشل عون رسانده، عون گفته که اگر بیروت این پیشنهاد را قبول کند با واکنش تند آمریکا روبه رو خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اختصاص ارز 4200 تومانی به محصولات وارداتی به معنای آن است که بجای حمایت از تولید داخل از تولیدات خارجی حمایت شود که نمونه بارز این اتفاق تولید کره است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۹    
پیگیری ها بیانگر این موضوع است که "انجمن فوریتهای پزشکی ایران" در سال 1393 از وزارت کشور برای مدت یکسال مجوز فعالیت دریافت کرده است و پس از پایان اعتبار مجوز مذکور، تاکنون نسبت به تمدید آن اقدام نشده.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۹    
به گزارش مشرق، جواد نیکی ملکی فعال رسانه ای در توییتی نوشت: به درک واصل کردن تک تیرانداز صهیونیست با یک سلاح کمری اتفاقی پرمعناست ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۸    
باشگاه استقلال همچنان منتظر پاسخ هافبک تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۸    
به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: مقاطعی هم بودند که در کشور 10 میلیون نفری سوئد، روزانه 120-130 نفر بر اثر بیماری کوید-19 فوت می کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۸    
به گزارش مشرق، مهدی قایدی بازیکن استقلال با انتشار پشتی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۶    
وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت محمدرضا حکیمی، نویسنده و اندیشمند دینی را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۲    
بازیکن الجزایری پیشین تیم فوتبال تراکتور با ارسال اخطاریه ای به این باشگاه خواستار دریافت مطالباتش شد تا این باشگاه با چالشی تازه مواجه شود.
  • ۱