پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 26 آذر 1400 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 30 اسفند 1399 مشرق نیوز 31 فروردین 1400 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1400 مشرق نیوز 31 خرداد 1400 مشرق نیوز 31 تیر 1400 مشرق نیوز 31 مرداد 1400 مشرق نیوز 31 شهریور 1400 مشرق نیوز 30 مهر 1400 مشرق نیوز 30 آبان 1400 مشرق نیوز 30 دی 1400 مشرق نیوز 30 بهمن 1400 مشرق نیوز 29 اسفند 1400 مشرق نیوز 1 آذر 1400 مشرق نیوز 2 آذر 1400 مشرق نیوز 3 آذر 1400 مشرق نیوز 4 آذر 1400 مشرق نیوز 5 آذر 1400 مشرق نیوز 6 آذر 1400 مشرق نیوز 7 آذر 1400 مشرق نیوز 8 آذر 1400 مشرق نیوز 9 آذر 1400 مشرق نیوز 10 آذر 1400 مشرق نیوز 11 آذر 1400 مشرق نیوز 12 آذر 1400 مشرق نیوز 13 آذر 1400 مشرق نیوز 14 آذر 1400 مشرق نیوز 15 آذر 1400 مشرق نیوز 16 آذر 1400 مشرق نیوز 17 آذر 1400 مشرق نیوز 18 آذر 1400 مشرق نیوز 19 آذر 1400 مشرق نیوز 20 آذر 1400 مشرق نیوز 21 آذر 1400 مشرق نیوز 22 آذر 1400 مشرق نیوز 23 آذر 1400 مشرق نیوز 24 آذر 1400 مشرق نیوز 25 آذر 1400 مشرق نیوز 26 آذر 1400 مشرق نیوز 27 آذر 1400 مشرق نیوز 28 آذر 1400 مشرق نیوز 29 آذر 1400 مشرق نیوز 30 آذر 1400 
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۸    
در مطلب زیر برای جلوگیری از داغ نشدن گوشی سعی می کنیم راه حل های کاملی ارائه کنیم تا به گوشی شما آسیبی نرسد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۵    
آتش سوزی در یک ساختمان هشت طبقه در نزدیکی ایستگاه قطار ژاپن رخ داد. خبرگزاری کیودو گزارش داد، پلیس مشکوک است که آتش سوزی عمدی بوده باشد.در این آتش سوزی 27 نفر کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۶    
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با انتقاد از نحوه تجلیل و جمع آوری پول در مراسم تجلیلی که از او در استان لرستان به عمل آمد، گفت: پولدار نیستم، اما آنقدر عزت نفس داشتم که دو میلیون را پس بدهم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۹:۲۶    
یک فیلمساز که مطمئن است فیلمش به جشنواره فجر راه نمی یابد، این جشنواره را به خاطر یک سیاه بازی تحریم کرد!
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۱:۳۴    
سیده فاطمه موسوی از شاعران کشورمان به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) شعر جدیدی سرود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۱:۲۴    
یک روان درمانگر و مدرس دانشگاه گفت: آلودگی هوا با کاهش سطح اکسیژن مغز سبب تصمیم گیری های آنی (فوری) و رفتارهای تکانشی شده و ناسازگاری با محیط را افزایش می دهد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۱    
بارش برف سنگین در هشترود استان آذربایجان شرقی را سفید پوش کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۱    
افراطیون اصلاح طلب و رسانه های ضدایرانی یک دستور کار مشترک دارند، تهیه پرونده های دروغین درباره نقض حقوق بشر در ایران و تحمیل تحریم علیه ملت ایران.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۶    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی فیلم برداری فیلم سینمایی صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی، نخستین عکس از بهروز شعیبی رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۳    
برای این همکاری و مشارکت در صورت نیاز می توان ستادی در این زمینه نیز تشکیل داد تا با برنامه ریزی، مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه ادبیات دفاع مقدس در داخل و خارج از کشور عملیاتی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۰    
استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفت تا اکران فیلم جدید خود برای کشور انگستان را به دلیل شیوع سویه اُمیکرون کرونا به تعویق بیندازد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۰    
داستان فیلم نشان می دهد تفکرات عمومی مردم معمولا با ستم دیدگان اجتماعی همراه نیست و حتی گاهی اوقات برضد آنها هم عمل می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۵    
تجمع مال باختگان نیمایی در مقابل بانک مرکزی روز سه شنبه 23 آذرماه نیز ادامه داشت، مال باختگانی که دارایی و سرمایه هایشان از پرونده شکایت شرکت پالایش و پخش از مفسد اقتصادی به آنها عودت داده شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۶    
علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران: در دور هفتم مذاکرات دیدگاه ها و مواضع دولت و تیم جدید را درباره موضوعات قابل گفت وگو در وین را در قالب دو سند اصلی ارائه کردیم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۶    
شورای وزیران اتحادیه اروپا تصمیم گرفت مذاکرات عضویت ترکیه در این اتحادیه را همچنان مسدود نگه دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۸    
وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: قانون راهبردی لغو تحریم ها کار مهم مجلس در سال 99 بود که در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پخت وپز شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۷:۳۵    
مقاومت کم یارانه ها در برابر تورم، ریزش های تمام نشدنی بورس و تیر شورای رقابت به سنگ خورد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه ها هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۱:۰۵    
تیم وزنه برداری مردان ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی 2021 جهان توانست با کسب 548 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۵    
تامین دارو از مهمترین دغدغه های بیماران برای درمان و بهبودی است از این رو دولت سیزدهم، رفع این دغدغه را با هدف صیانت از جان و سلامتی مردم در دستور کار قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بهداشت نیوز اینفوگرافی درباره خواص خرمالو را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۹    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: طبق نظرسنجی آبان ماه مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما 8 برنامه و سریال از 10 برنامه و سریال پرمخاطب سیما به شبکه سه سیما تعلق دارد. ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۰:۰۳    
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد، دولت جو بایدن در نظر دارد تجهیزات نظامی آمریکا را که مختص به افغانستان بود، به اوکراین منتقل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۹    
به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در توییتر نوشت: در خط مقدم پیشگیری و مبارزه با کرونا ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۵۳    
سیدابراهیم رییسی رییس جمهور جمعه شب پس از انجام دوازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، فرودگاه شهید صدوقی یزد را به مقصد تهران ترک کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت مطالبات کالدرون و تاییدیه وکیل وی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۰    
به گزارش مشرق، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور در توییتر نوشت: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت های بی نظیری برای توسعه دارد ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۸    
استانبول روز جمعه تصمیم گرفت که پس از کاهش مجدد ارزش لیر ترکیه، بورس خود را تعطیل کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۰    
همزمان با آغاز بارش برف از صبح امروز، جمعه در شهرستان مرزی اشنویه،نیروهای هلال احمر و راهداری 84 نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در محور اشنویه - ارومیه را نجات دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۶    
منابع محلی در سوریه از مقاومت مستمر غیرنظامیان ساکن شهر حسکه در مقابل یورش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۴    
به گزارش مشرق، یک مقام امنیتی طی توییتی نوشت: برخی اخبار ارزیابی نشده حاکیست رژیم صهیونیستی در حال بررسی انجام شرارت علیه ایران است ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۹    
یک مقام ارشد آمریکایی خروج کشورش از برجام در سال 2018 را اقدامی نسنجیده خواند که انزوای آمریکا را در پی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۳    
عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس پس از ضرب و شتم توسط پلیس رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۱    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که کشورهای غربی از تحریم ها برای رقابت ناسالم علیه روسیه استفاده می کنند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۲    
اگر کسی راضی نیست، می تواند برود این جمله حسن روحانی در مورد کسانی بود که از میزان حقوق دریافتی شان رضایت نداشتند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهور که در دوازهمین سفر استانی خود به یزد سفر کرده، ضمن حضور در بازار قدیمی این شهر و گفت وگو با مردم و کسبه بازار، از یک کارخانه ریسندگی تعطیل شده ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۵    
به گزارش مشرق، مهدی فضائلی، معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در توییتر نوشت: ماجرای ساختگی و کذب گوهر عشقی که با روشنگری حرفه ای و به هنگام رسانه ملی رسوا گردید ضمن پرده برداری از حقارت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۵۱    
رئیس جمهور با بیان این که اختیارات استانداران با تشکیل صندوق پیشرفت و عدالت افزایش می یابد، گفت: کارگروه ویژه برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال در استان یزد ایجاد شود و گزارش عملکرد خود را به دولت ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۴۹    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان جمعه شب در خصوص انتخابات پارلمانی آینده کشورش گفت: ما با تداوم مقاومت، طرح آزادسازی و حمایت در برابر تعدی اسرائیل و مقابله با فساد و مفسدان وارد صحنه انتخابات میشویم.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۳    
عالی ترین دادگاه سوئیس روز جمعه آخرین درخواست تجدیدنظر یک تاجر روسی که به دنبال جلوگیری از استرداد وی به ایالات متحده بود را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۱    
به گزارش مشرق، حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توییتر نوشت: یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی می گفت در یکی از سفرهای سردار سلیمانی در بحران داعش در عراق در زمستان ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۳    
جام های فوتبال جدا از ارزش مالی خود، به دلیل فلزات گران بهایی که در ساخت آن ها به کار رفته است؛ از ارزش مالی بالایی برخوردارند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۷    
در آمریکا واقعا چه خبر است؟ حاکمان آن چه می کنند؟ در عصر انفجار اطلاعات و توسعه حیرت انگیز ارتباطات این چه دست پرقدرتی است که آنچنان مسلط بر مدیریت انتشار اخبار وگزارشات عمل می کند...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۱    
این هفته برنامه بدون تعارف به سراغ مردی رفت که برای تحصیل به آلمان رفت ولی سر از زندان این کشور درآورد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۰    
وزیر کشور با اشاره به ضرورت حکمرانی استان محور، یکپارچه و کلیت گرا گفت: ما کشور را وزارتخانه محور اداره می کنیم و این نوع اداره به نظر می رسد نتوانسته آنچنان که باید امکان استفاده صحیح از منابع و حل
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۶    
یک محموله سلاح در بدو ورود به کشور، توسط مرزبانی کرمانشاه شناسایی، کشف و ضبط شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس جدید فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در مجمع سالیانه این سازمان در پاریس انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۰    
طی روزهای گذشته هدیه داده شده به خبرنگاران در مراسم تودیع افضلی و معارفه محمد شیخان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران خبرساز شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۵    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز تصادف در جاده یاسوج به اقلید 10 مصدوم بر جای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۰    
حزب مردم سالاری درباره تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای را صادر و بر اجرای کامل و بدون نقص آن تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۹    
یک مقام مطلع امنیتی به نورنیوز گفت: روند نسبتا موفق مذاکرات وین می تواند انگیزه رژیم صهیونیستی را برای انجام اقدامات شرارت بار تقویت کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۹    
در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات تیم یاران قائدی و نوراللهی به مرحله بعدی صعود کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۱    
بانک مرکزی انگلیس برای نخستین بار از زمان شیوع ویروس کرونا و با هدف کنترل تورم، نرخ بهره را بالا برد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۱    
به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: "باربا پاپا عوض میشه"! شخصیت های خیالی انیمیشن"باربا پاپا" در وقت ضرورت، با گفتن مشابه این جمله ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۹    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک پیمانکار نظامی آمریکایی به اتهام تلاش برای ارسال اطلاعات محرمانه به روسیه بازداشت شده و در دادگاه حاضر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۸    
هافبک دانمارکی اینتر پس از حدود شش ماه دوری از میادین فوتبال، به کار خود در مدافع عنوان قهرمانی سری A پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۱۶    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که امکان استفاده از رمزارزها در این کشور و هر گونه معامله با آن را ممنوع می کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۹    
در جریان سومین روز از مسابقات لیگ امیدهای فوتسال در بازی گیتی پسند و فردوس قم به دلیل درگیری و حرکات غیر ورزشی سرپرست نماینده قم این بازی نیمه تمام باقی ماند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۰۷    
روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، از تعطیلی مدارس مرکز این استان در پی بارش برف و یخبندان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۶    
امروز مراسمی به مناسبت پاسداشت ورود پرندگان مهاجر به استان گیلان با هدف آشنایی با پرندگان مهاجر در حاشیه استخر لاهیجان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۵۰    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: یک گزارش دقیق، روشنگرانه و اخلاق مدارانه را از صدا و سیما دیدیم ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۸    
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 9.8 دلار بالا رفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۶    
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که رژیم صهیونیستی و آمریکا در بندی محرمانه به توافق رسیده اند که واشنگتن پس از ویرانی اراضی اشغالی زیرساخت های رژیم صهیونیستی را بازسازی کند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۸    
مقتدی صدر در بیانیه ای گفت که به جای تقلید از جشن ها و مراسمات موسیقی در مصر باید از آن چه رشد و توسعه مصر در دوره عبدالفتاح السیسی خواند، الگو گرفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۳۰    
کاهش تولید نفت آمریکا باعث شده تا نیمی از ظرفیت خطوط لوله انتقال این کشور خالی شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که پیشنهادات امنیتی مسکو همانند یک منو نیست که بتوان یک مورد از آن را انتخاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۵    
به گزارش مشرق، سیدعطاالله مهاجرانی، وزیر اسبق اصلاحات طی توییتی نوشت: گزارش یوسف سلامی، از خبرگزاری صدا و سیما در باره ماجرای مضروب شدن خانم گوهر عشقی را حتما ببینید ...
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۱    
سرمربی سرشناس تیم الرجاء مراکش قبل از دیدار سوپر کاپ آفریقا دچار مشکل بزرگی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۵    
مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی طی بیانیه ای با اشاره به توقف مذاکرات در وین، گفتند که این سه کشور به همراه شرکای روس، چین و آمریکا آماده ادامه مذاکرات هستند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۶    
غول گرجستانی در یک ضرب با مهار وزنه 225 کیلوگرم و در دو ضرب با مهار وزنه 267 کیلوگرم رکورد دنیا را شکست و مجموع 492 کیلوگرم را ثبت کرد که سنگین ترین رکورد ثبت شده در وزنه برداری است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۰۴    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به نقاط قوت و ضعف لایحه بودجه سال 1401 دولت سیزدهم پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۵۷    
تهران حوالی تِلو، جایی که سگ های رها شده در آن گذران عمر می کنند و کسی مسئولیت آن ها را قبول نمی کند و رهاسازی آن ها در طبیعت مشکلات عدیده ای دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام رئیسی در ادامه سفر یک روزه به استان یزد عصر جمعه با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف این استان دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت پروفسور فراگنر ایران شناس معاصر و بنیانگذار مؤسسه ایران شناسی اتریش را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۸    
جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بعد از ماجرای نظنز طرحی جامع برای حفاظت از مراکز هسته ای تهیه شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مداحی پاشو اینجوری منو نده عذاب، کلمینی با نوای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س).
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۱    
باشگاه اینتر میلان اعلام کرد قرارداد با کریستین اریکسن با توافق دوجانبه فسخ شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۴    
دنده عقب خیره کننده راننده کامیون را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۸    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2021 جهان با برگزاری رقابت دسته فوق سنگین به پایان رسید که نمایندگان ایران ششم و هفتم شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس جمهور در جمع اقشار مردم یزد: بنا داریم دست استان ها را باز بگذاریم. اقدامات دولت باید پیوست محرومیت زدایی و عدالت داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۸    
آزمایشگاه تشخیص ابتلا به کرونا در دانشگاه لبنان در بیانیه ای تأکید کرد که حدود 60 مورد ابتلا به سویه جدید اومیکرون را شناسایی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۴    
منابع خبری روز جمعه گزارش دادند، نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی به فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری حمله و شماری را زخمی کردند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، وضعیت همه گیری ویروس کرونا در روسیه را بحرانی خواند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۳    
رئیس جمهور در جریان دوازدهمین سفر خود به استان یزد در جمع خیران یزدی حضور یافت و مشارکت خیران را نقطه قوتی برای این استان دانست.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۰    
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان غایب بود و دیدار با نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۳    
بازی های جهانی عشایر قرقیزستان با هدف حفظ این میراث فرهنگی در فهرست یونسکو گنجانده شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۰۱    
یک عضو جنبش امل لبنان تاکید کرد که قاضی تحقیقات پرونده انفجار اسکله بیروت و هوادارانش به دنبال کشاندن لبنان به پرتگاه فتنه هستند .
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۹    
دارایی های عربستان سعودی از اوراق خزانه داری آمریکا در ماه اکتبر به پایین ترین رقم خود در طول حدود چهار سال گذشته رسید.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۶    
وزیر جهاد کشاورزی از سه مصوبه مهم دولت در حوزه کشاورزی با توجه به شرایط خاص آبی استان خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۳    
به گفته مقامات طالبان، در نتیجه حمله انتحاری به خودروی یکی از عالمان دینی در کابل، 4 تن از همراهان وی زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۵۳    
شبکه نمایش، در هفته پیش رو قصد پخش منتخبی از آثار رابرت دنیرو ، یکی از شاخص ترین بازیگران تاریخ سینما را دارد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۴    
منابع فلسطینی از برگزاری نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی با وجود تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۰    
در مرز تگزاس و مکزیک، به دعوت کلانتر محلی، شبه نظامیان از ایالت های دیگر برای مبارزه با مهاجران غیرقانونی گرد هم می آیند.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۱    
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری عامل شهادت سرگرد رحمان پوردهقان مامور انتظامی شهرستان خرم آباد خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۲    
نماینده روسیه در مذاکرات وین اعلام کرد که با نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کرده است و همکاری های عملگرایانه و سازنده ای بین دو طرف در جریان است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۸    
خطیب جمعه تهران: مسئله اصلی، خنثی سازی تحریم هاست که با تکیه بر توان داخلی محقق می شود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۳    
روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار فوتی های کرونا در کشور را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۵    
اسطوره آرژانتینی باشگاه فرانسوی دچار مشکل بزرگی شد.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۳    
یک پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید: من بهتاش فریبای اصلی هستم، کسی که شما در سریال پایتخت دیدید فیک بود.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۸    
نام این سوئیت "نیمه شب تابستان" است و در آن گیاهان و گل های زیبایی دیده می شوند. این هتل اولین هتل ساخته شده از برف و یخ در جهان است و در 200 کیلومتری شمال دایره قطب شمال در یوکاسیاروی واقع شده است.
مشرق نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۶    
پیشکسوت و مفسر برجسته فوتبال روسیه به سردار آزمون درباره جدایی احتمالی اش از زنیت توصیه هایی کرد.
  • ۱