دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۴۴Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 9 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۸    
می متالز - در پایان جلسه معاملاتی امروز نمادهای برقی در بورس انرژی متوقف خواهند شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۳    
می متالز - طرح فروش اعتباری سه محصول پرطرفدار ایران خودرو امروز از ساعت 11 صبح با موعد تحویل 30 روزه آغاز می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۳    
می متالز - هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن وصنایع معدنی ایران در مصلی امام خمینی ( ره) با مشارکت 18 کشور یا نمایندگان رسمی آنها گشایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت تمام قد از تولید در کنار وصول مطالبات، محور فعالیت شرکت گاز است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۵۷    
می متالز - با توجه به نسبت جمعیتی استان زنجان در کشور و مقایسه شاخص های صنعتی کشور با سهم این استان، می توان نتیجه گرفت که ظرفیت و پتانسیل های توسعه صنعتی در زنجان وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۵۴    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در یکصد ویازدهمین کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید از پرداخت تسهیلات 97 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۲۳    
می متالز - معاون راهبردی و نظارت بهره برداری آب و فاضلاب کشور گفت: فلزات سنگین در آبها که به دلیل ورود پساب به منابع آب و همچنین افت سطح سفره های زیرزمینی افزایش یافته و با فلزات سنگینی چون آرسنیک در ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۳    
می متالز - روابط عمومی وزارت نفت مطرح کرد: شرکت های تابعه وزارت نفت بیش از مقدار تکلیفی به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها در سال 97 واریز داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۳    
می متالز - شرکت سایپا با رد شایعه جایگزینی محصول جدید تلفیقی به جای پراید اعلام کرد: محصولات جدید این خودروساز از چند پلتفرم متفاوت تولید خواهد شد که پلتفرم گروه خانواده پراید در آن قرار ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲    
می متالز - طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، تا پایان سال جاری ظرفیت تولید مس ایران به دو برابر ظرفیت فعلی و به 400 هزار تن خواهد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۱    
می متالز - به طور قطع روند معاملات این سهم در صورت بازگشایی می توان جهت کلی بازار را در جریان معاملات امروز مشخص سازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۰    
می متالز - وزیر نفت گفت: شرایط کنونی کشور، شرایط خطیری است و باید با تدبیر و مقاومت و به یاری خداوند با سربلندی و سرافرازی از این وضع عبور کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۸    
می متالز - بیشترین کاهش تولید در میان اعضای اوپک در ماه سپتامبر امسال مربوط به عربستان بود که به طور میانگین 9 میلیون و 50 هزار بشکه نفت در روز تولید کرد و 700 هزار بشکه کمتر از ماه پیش از آن بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۴    
می متالز - تولید کنسانتره سنگ آهن در بزرگ ترین تولیدکننده این ماده معدنی در ایران طی نیمه نخست امسال، از مرز 8.1 میلیون تن گذشت. گل گهر طی این مدت 119هزار تن کنسانتره از غبار تولید کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۵    
می متالز - اردشیر سعدمحمدی مدیدعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته گفت: مس جز اولین عنصری بود که استخراج شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۲    
می متالز - رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع غیرآهنی ایران و فن آوری های وابسته گفت: مس و سرب و روی به عنوان شاخص فلزات غیرآهنی هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۹    
می متالز - خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو در دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز فلزات غیرآهنی ایران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۴    
می متالز - همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، آزمایشگاه خوردگی فلزات ( HIC/SSCC) شرکت فولاد اکسین خوزستان در اهواز افتتاح شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۱    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارزش تولیدات معدن و صنایع معدنی سال گذشته 20 میلیارد دلار بوده است. در هشت ماهه سال میلادی نیز بیش از 17 میلیون تن فولاد تولید شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۷    
می متالز - رئیس سازمان ایمیدرو از ایجاد فضای استارت آپی برای شرکت های دانش بنیان در این سازمان خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۷    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: احتمال کاهش یا لغو عوارض صادرات مواد معدنی قوت گرفته و مجددا جلسه ای با معاون معدنی وزارت صنعت در این رابطه برگزار خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۹    
می متالز - هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع مربوط به آن هفته آینده در مصلی اما خمینی برگزار می شود
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۶    
می متالز - رضا رحمانی با تاکید بر اینکه وزارت صمت موافق قیمت گذاری دستوری کالاها نیست، بر لزوم تقویت سامانه های معاملاتی شفاف و معاملات در بستر بورس کالا به منظور رسیدن کالاها به تولیدکنندگان تاکید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۳    
می متالز - نتایج جدیدترین بررسی و تحقیق رویترز از تحلیلگران نشان می دهد که قیمت جهانی نفت تا پایان سال 2019 میلادی افزایش بیشتری نخواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۰    
می متالز - قیمت های نفت روز سه شنبه درپی گزارش هایی که از کاهش عرضه تولیدکنندگان بزرگ جهان در سه ماهه سوم امسال خبر داد، بهبود یافت با این حال اعلام ازسرگیری تولید عربستان سعودی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۷    
می متالز - تولید نفت خام آمریکا در جولای 276 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 11.81 میلیون بشکه در روز رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۷    
می متالز - قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار و صعود بازارهای سهام، به پایین ترین حد در دو ماه اخیر سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۵۴    
می متالز - سهم دلار از ذخایر جهانی ارز در سه ماهه دوم سال میلادی جاری به پایین ترین حد از پایان 2013 رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۲    
می متالز - کارگزار شرکت نیسان در کره جنوبی روز گذشته گزارش رسانه ها را پیرامون تصمیم خود برای توقف کسب و کار در این کشور رد کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۶    
می متالز - دلار نسبت به اوج تاریخی خود که حدود یک سال قبل به ثبت رسید افت حدود 40 درصدی را نشان می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۲:۰۰    
می متالز - طرح ساماندهی خودرو همچنان میان مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام دست به دست می شود، چه آنکه هنوز ایرادات آن برطرف نشده و بنابراین قابل اجرا نیست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۷    
می متالز - دولت درباره عوارض وضع شده روی صادرات برخی از مواد معدنی جلسه ای مجددا با معاون وزیر معدن، صنعت و تجارت برگزار و درباره آن تصمیم گیری می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۷    
می متالز - نماد معاملاتی بانک ملت در حالی از اواخر خرداد متوقف شده که از هفته گذشته اخبار پیرامون بازگشایی سهام این بانک پس از توقف طولانی مدت به گوش می رسید ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
می متالز - قدرت نمایی جسورانه تقاضا در معاملات امروز بورس تهران نیز به تداوم رشدهای معنادار شاخص سهام منجر شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۶    
می متالز - روند بازار پایه این بار در پاسخ به این پرسش بررسی شده که در سهام پرریسک فرابورسی چه می گذرد؟ در این میان البته در همان هفته گذشته برخی از کشانده شدن موضوع بازار پایه به مجلس خبر داده بودند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۶    
می متالز - فروش محصول های معدنی و صنعتی گل گهر در نیمه نخست امسال با افزایش 73 درصدی همراه شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۰    
می متالز - شاخص کل بورس تهران روز گذشته با رشد بیش از 6455 واحدی با قدرت از سقف قبلی عبور کرد. قدرت نقدینگی سرعت تغییر و تحولات را به شدت افزایش داده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۷    
می متالز - محصول های جدید بیمه تعاون رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۴    
می متالز - تولید خودرو در شهریورماه امسال نسبت به ماه مشابه در سال گذشته با افزایش 19 درصدی همراه بود، این در شرایطی است که در شش ماهه نخست سال با مقایسه مدت مشابه پارسال، افت 30 درصدی را تجربه کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۱    
می متالز - به نظر می رسد اولویت انتخاب سرمایه گذاران تازه وارد در بازار سهام، سهم هایی است که یا از روند صعودی جا مانده اند یا با صف خرید مواجه شده اند که می تواند با ریسک هایی همراه باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۸    
می متالز - عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است، که در حال حاضر وقتی که کشورمان تعهدات هسته ای را گام به گام کاهش می دهد؛ یعنی به قبل از برجام بازمی گردد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۸    
می متالز - قیمت طلای سیاه بعد از اظهارات بن سلمان کاهشی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۲    
می متالز - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هدف انگلستان را از متهم کردن ایران در حادثه آرامکو، فروش تسلیحات بیشتر به عربستان دانست.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۹    
می متالز - سه شرکت بورسی جنرال مکانیک، سیمان فارس و فرآورده های نسوز پارس از برنامه افزایش سرمایه خبر دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۶    
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس از برگزاری نشستی به منظور بررسی مشکلات سهامداران خرد بازار پایه فرابورس در یکشنبه هفته آینده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از استماع گزارش وزیر اطلاعات درباره اقدامات صورت گرفته برای تداوم امنیت تولید در کمیسیون متبوعش خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۸    
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز، فعالیت شرکت های اینترنتی حمل و نقل مسافر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۳    
می متالز - رئیس صندوق بین اللملی پول گفت: صندوق بین المللی پول باید به بهترین نحو به همه اعضا خدمت رسانی کند و کمک های فنی خود را در اختیار آن ها قرار دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۱    
می متالز - طلا به عنوان محافظ تورمی در طول زمان ارزش خود را از دست نمی دهد و رشد قیمت این فلز گرانبها ادامه دارد و همچنین باید محافظت در برابر استهلاک ارزی را فراهم کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۶    
می متالز - مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین از آمادگی کامل شعب این بانک در غرب کشور برای ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۷    
می متالز - یازدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در حالی برگزار شد که به گفته اسماعیلی حسین فریدون به 5 سال حبس محکوم شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۷    
می متالز - فرآیند ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه براساس مصوبات شورای پول و اعتبار و شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) اگرچه با اعلام سیاست گذار پولی کلید خورده است اما دغدغه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۴    
می متالز - در چهارمین روز هفته معاملات بورس تهران شاهد کاهش اندک شاخص سهام در فرابورس بودیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۱    
می متالز - معاون صندوق اعتباری هنر گفت: 42 هزار هنرمند در سطح کشور از طریق صندوق اعتباری هنر برای استفاده از بیمه تامین اجتماعی معرفی شده و از خدمات آن بهره مند هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۸    
می متالز - نتایج یک بررسی نشان می دهد که اعمال نرخ های دستوری اثر مخرب در جریان تامین مالی توسط اوراق مالی شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۸    
می متالز - رییس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه ریسک تجاری در بلندمدت صادرات را کاهش می دهد و تاثیر منفی در تجارت بین الملل خواهد داشت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۹    
می متالز - انتظار افت نرخ ارز و به تبع آن کاهش سودآوری صنایع بزرگ صادرات محور نمی رود. از سوی دیگر، اگر خوشبینی به اتفاقات سیاسی و احتمال لغو تحریم ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۹    
می متالز - پایگاه تحلیلی آتلانتیک کانسیل در گزارشی تحلیلی نوشت: چین اصرار دارد به آمریکا ثابت کند که با وجود تحریم یکجانبه ایران، پکن همچنان به مبادلات اقتصادی خود با تهران ادامه خواهد داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۹:۰۰    
می متالز - رییس کل گمرک ترکیه در راس هیاتی از مسوولان و کارشناسان گمرکات این کشور برای گفتگو با مقامات گمرکی کشورمان در خصوص توسعه همکاری های تجاری و گمرکی وارد تهران شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۱    
می متالز - تغییرات کاهشی قیمت مسکن در تهران الگوی تازه به خود گرفته که بیانگر پیامد جهش متفاوت قیمت ها طی دو سال اخیر است. شهریور امسال برای دومین ماه پیاپی، تورم ماهانه مسکن در تهران منفی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۸    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری غدیر از فروش دارایی ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۹    
می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سهامدار عمده موسسه اعتباری قرمز در بند و فولادسازان سوار بر آتش داغ زغال سنگی ها و...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۳۰    
می متالز - سامانه همراه بانک سینا که در دو نسخه اندروید و IOS ارائه شده خدمات قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۷    
می متالز - سه گروه سیاست گذاران، صاحب نظران و فعالان اقتصادی امروز در همایشی به ابتکار گروه رسانه ای دنیای اقتصاد ، فرصت ها و چالش های فلزات غیرآهنی را بررسی می کنند. ا
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۷    
می متالز - بانک اقتصاد نوین گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به31 شهریور ماه 98 را منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۴    
می متالز - آخرین لیست منتشر شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران نشان می دهد که نماد دو بانک و 15 شرکت دیگر حاضر در بازار سهام در وضعیت توقف معاملاتی قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۴    
می متالز - مراسم تجلیل از دکتر صباغی عضو پیشین هیات مدیره پست بانک ایران و معارفه دکتر کشاورزیان عضو جدید هیات مدیره و جمال مقصودی رییس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد این بانک برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۸    
می متالز - انجمن زغال سنگ ایران طی نامه به وزارت صمت درخواست احداث پایگاه های ایمنی و نجات در مناطق 4 گانه زغال سنگ و تعیین تکلیف بدهی ذوب آهن به معادن زغال سنگ و حل مشکلات واردات تجهیزات معادن زغال ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۵    
می متالز - رشد بازار سرمایه باید در کنار رشد نرم افزاری و سخت افزاری سیستم های معاملاتی و نظارتی صورت گیرد تا در آینده با چالش مواجه نشویم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۹    
می متالز - تعریف اقتصاددانان از واژه حباب در بازار سرمایه متفاوت بوده اما؛ به نوعی می توان سقوط را جزئی از آن دانست و برخی کارشناسان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۶    
می متالز - مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با تاکید بر اینکه براساس طرح جامع حمل ونقل ریلی شهرتهران باید چهار خط 8، 9، 10 و 11به علاوه دو خط اکسپرس، در پایتخت ساخته شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۳    
می متالز - سرانجام بعد از رایزنی های انجام شده بین دستگاه های مربوطه در رابطه با اختلاف وزنی کالاهای وارداتی در هنگام ترخیص این معضل حل و فصل شد و ازاین پس تلورانس وزنی 1 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۰    
می متالز - نمایندگان مجلس ماده 8 لایحه مالیات بر ارزش افزوده که درباره نحوه احتساب مالیات برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز برای انجام فعالیت های اقتصادی است به کمیسیون اقتصادی مجلس موافقت کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۰    
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به کمبود پروازهای اربعین توضیح داد که از چند روز آینده ظرفیت پروازهای اربعین افزایش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۴    
می متالز - فعالیت یک معدن در نزدیکی منطقه "دیزدر" که محل استقرار چندین هزار سنگ نگاره باستانی است به دستور دادستان شهرستان متوقف و این معدن پلمب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۸    
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: درصدد هستیم تا با جذب سرمایه گذاری که رغبت به فراوری مواد معدنی بویژه سنگ معدن بیتومین دارند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۵    
می متالز - سه محصول دانش بنیان صنعت فولاد امروز سه شنبه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت (صمت) و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در آخرین روز از گردهمایی فناورانه صنایع ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۲    
می متالز - سیستم های مدیریتی سیمان صوفیان توسط ممیزان هلدینگ سیمان تأمین و فارس خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۴۲    
می متالز - بانک غایب 3 ماهه از در دستور کار قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه 160 درصدی از محل سایر اندوخته ها خبر داد تا در صورت اعمال به سومین بانک بزرگ بورسی تبدیل شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در حاشیه دومین همایش بین المللی چشم انداز صنایع غیرآهنی و فن آوری های وابسته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۳    
می متالز - مراسم استقبال، تکریم، تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که پیکر مطهر وی پس از 38 سال به وطن بازگشته ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۰    
می متالز - رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: امروز در شرایط تحریم دشمن برای توقف فعالیت ها و انزوای کشور در عرصه بین المللی تلاش می کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۲۷    
می متالز - مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: بهبود فضای کسب وکار از کانال انجام اصلاحات در حوزه مالیاتها می تواند نقش تعیین کننده ای بویژه در شرایط کنونی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۱۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین همایش چشم انداز صنایع غیر آهنی ایران و فن آوری های وابسته با نگاهی به تولید و بازار، اعلام کرد: در شش ماهه اول امسال با رشد 230 درصدی در تولید مس ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۳    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو از افزایش بی سابقه صادرات معدن و صنایع معدنی تا 33 درصد طی پنج ماهه سال جاری خبر داد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت صحرا، مدیریت دارایی های خرد از طریق رشد صندوق های سرمایه گذاری تخصصی را بهترین راه برای ورود افراد به بازار سرمایه دانست و همزمان از انتقال بستر نرم افزاری مدیریت بزرگترین ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۵    
می متالز - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت از حضور فعال تر وزارت متبوع خود در نمایشگاه ربع رشیدی خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۶    
می متالز - جواد کلاهدوزان با حضور در ستاد معراج شهدای مرکز و قرائت فاتحه بر شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در این مرکز، به نمایندگی از وزیر و کارکنان مجموعه وزارت صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۶    
می متالز - با توجه به تاکیدات مسوولان کشور در رفع مشکلات واحدهای تولیدی، جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با حضور استاندار و معاونین درنیمه نخست سال جاری به ایستگاه 95رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۳    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برنامه تولید مسکن 30 متری مغایر با سیاست های کلی تولید مسکن در کشور است، زیرا این سیاست ها به تولید مسکن برای زندگی تأکید می کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۷    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید اگرچه به تشکیل وزارت بازرگانی انتقاداتی وارد است اما تشکیل این وزارتخانه مسوولیت پذیری بخش های مختلف را افزایش می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۴    
می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تشکیل کمیته ویژه برای بررسی حادثه خروج قطار زاهدان-تهران از ریل خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۸    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس درباره نحوه تنظیم بودجه سال 99 و درآمدهای ان توضیحاتی ارائه داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۲    
می متالز - روز دیگری از بازار سرمایه و صعودی دیگر که سرعت خودرویی ها در ثبت قیمت های جدید، اجازه ترمز به شاخص کل را نداده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۲    
می متالز - جلسه قرارگاه رونق تولید با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و القاصی دادستان تهران برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۵    
می متالز - طبق نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در سپتامبر بدنبال حملات هوایی که باعث کاهش تولید عربستان سعودی شد و تاثیر تحریم های آمریکا روی دو عضو دیگر اوپک را تشدید کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه 9 مهرماه میزبان عرضه 8 هزار تن گوگرد، 57 هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار و 500 تن قیر و 61 هزار و 905 تن مواد پلیمری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
می متالز - امیدواری به کاهش تنش ها در جنگ تجاری بین چین و آمریکا باعث افزایش شاخص ها در آسیا و آمریکا شد و بورس های اروپایی نیز سبزپوش ماندند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۸    
می متالز - این افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت و با هدف افزایش تولید و اصلاح ساختار مالی صورت خواهد گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۰    
می متالز - نتیجه نظرسنجی اخیر نشان داد اغلب سهامداران فضایی را به عنوان منبع اطلاعاتی خود برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند که پایه ای بر واقعیت ندارد.
  • ۱