دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۶Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 12 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۳    
می متالز - قیمت سبد نفتی این سازمان روز گذشته به 59 دلار و 95 سنت رسید، در حالی که این رقم روز جمعه هفته گذشته60 دلار و 97 سنت بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۸    
می متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت 131 روز معاملاتی رشد 134 هزار واحدی را به ثبت رسانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۷    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برنامه اجرایی اصلاح نظام بانکی در نیمه دوم شهریورماه به رئیس جمهوری تقدیم شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۶    
می متالز - شرکت سیمان سبزوار در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان یک تفاهمنامه 3 میلیون دلاری امضا کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۳    
می متالز - مدیرعامل کارخانه سیمان بندرخمیر اظهارداشت: میزان صادرات کلینکر سیمان سال گذشته این کارخانه تولیدی 40 درصد افزایش داشته است که امسال امیدواریم این رقم افزایش بیشتری یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۴    
می متالز - بازار سرمایه ایران بر اساس رتبه بندی جدید با کسب بازدهی 73 درصدی در صدر بهترین و پربازده ترین بازار اوراق بهادار جهان طی یک سال گذشته قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۸    
می متالز - سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اعلان پرداخت غرامت 1.2 میلیارد پوندی وزارت خزانه داری انگلیس به بانک ملت توضیحاتی ارائه کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۲    
می متالز - امروز در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالای برق شرکت تولید نیروی برق آبادان - نیروگاه آبادان (توبا) برای نخستین بار عرضه خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۳۴    
می متالز - فرهاد دژپسند: برنامه اجرایی اصلاح نظام بانکی تهیه و در پایان شهریور به رئیس جمهور تقدیم شد و این وزارتخانه راهکارهای ارائه شده را تا حصول نتیجه از مراجع ذیربط پیگیری خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۸    
می متالز - مدیر عملیات بازار فرابورس با صدور اطلاعیه ای پنج محدودیت معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن که توسط دو بانک کشور عرضه می شود، را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۵    
می متالز - دومین مدال زرین حرفه ای گرایی در روابط عمومی به فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اعطا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۸    
می متالز - استاندار زنجان گفت: هم اکنون 177 معدن در این استان دارای جاده دسترسی مشترک با روستاها هستند که از این تعداد 22 معدنکار جاده را بازسازی کرده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۴    
می متالز - حسین حق بیان در میزگرد تخصصی تحریم ها و جهش ارزی و تاثیر آن ها بر تجارت مس و معاملات آن در بورس کالا در دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع غیرآهنی و فناوری های وابسته از کم و کاستی های ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۷    
می متالز - عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر اروپا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، فقط ایران نیست که در این مساله متضرر می شود، بلکه کل دنیا متضرر خواهند شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۴    
می متالز - بهرام شکوری در میزگرد تخصصی تحریم ها و جهش ارزی و تاثیر آن ها بر تجارت مس و معاملات آن در بورس کالا در دومین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع غیرآهنی و فناوری های وابسته از رابطه دولت با ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۸    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش لاستیک های غیراستاندارد و منقضی شده یک موضوع فاجعه بار است زیرا با استفاده از این لاستیک ها خطر بروز ترکیدگی تایر و تصادف چندین برابر می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۲    
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس می گوید: 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری برای جلوگیری از سوختن گازهای در مشعل تا پایان برنامه ششم توسعه نیاز است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۹    
می متالز - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی و بررسی سوال های نمایندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۳    
می متالز - آخرین وضعیت و چشم انداز درآمدهای نفتی کشور و طرح های توسعه صنعت نفت با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۷    
می متالز - کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی هفته آینده طرح اصلاح قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری را بررسی می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۴    
می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش مدیران راه آهن، هواپیمایی و اتوبوسرانی، قیمت بلیت قطار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۸    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: نمایندگان بر اساس مواد بودجه برنامه های خود و دولت را به مردم ارائه کرده اند بروز اخلال در تزریق بودجه اعتماد مردم نسبت به نمایندگان و دولت را کاهش می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۸    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده علاوه بر اینکه افزایش سطح رفاه اجتماعی را رقم می زند، کشور را از درآمدهای نفتی بی نیاز می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۶    
می متالز - محققان کشور به دانش فنی تولید نمونه های استاندارد کالیبره کردن دست یافتند و این نمونه ها برای کالیبراسیون دستگاه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۰    
می متالز - بورس تهران در هفته ای که گذشت بازدهی 3.7 درصدی را به ثبت رساند و به این ترتیب، در مدت 30 روز کاری اخیر توانسته رشد 24 درصدی را به معرض نمایش بگذارد و شاخص کل قله 326 هزار واحدی را فتح کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۴    
می متالز - عضو هیات مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران با انتقاد از عدم توجه دولت به معدن گینه گفت: اگر بنا به سرمایه گذاری در کشورهای خارجی باشد، کشور گینه هست ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۳    
می متالز - شرکت سیمان ارومیه در یک کنفرانس کاغذی اطلاع رسانی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۴    
می متالز - احتمالا جو روانی ناشی از حذف 4 صفر از واحد پول ملی، سهم های ارزان تر بازار را تحت تاثیر قرار داده و قیمت ها رو به بالا، رند خواهد شد و تا زمان اجرای این طرح ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۸    
می متالز - نماد بانک ملت در بازار بورس بازگشایی شد. احتمال می رود روند معاملات این سهم بتواند امری تاثیرگذار بر بازار سرمایه باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵    
می متالز - شرکت صنایع ریخته گری ایران به سوالات سهامداران پاسخ داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵    
می متالز - نمایشگاه دستاوردهای فولاد کشور با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، استاندار سیستان و بلوچستان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۸    
می متالز - مدیر سرمایه گذاری صندوق نوین پایدار: بازار سهام به قدر کافی هم رشد می کند و هم بازار مناسبی برای جذب نقدینگی سرگردان و مازاد است و روند صعودی بازار ادمه خواهد داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۸    
می متالز - شاخص های وال استریت در آخرین ساعات کاری روز چهارشنبه با افت شدیدی همراه شدند در حالی که انتشار آمار عملکرد بخش تولید آمریکا در ماه سپتامبر، ناامید کننده بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۹    
می متالز - 14 شرکت بورسی و فرابورسی درخصوص رویدادهای مهم نوسان قیمت سهام، واگذاری سهام، برنامه خط تولید جدید و ... توضیح دادند و با توقف نماد و صف خرید روبرو شدند.