دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۰Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 13 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۹    
می متالز - گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش نسبی قیمت خودروهای سایپا در بازار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۱    
می متالز - معاون امور معادن وصنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با هدف جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی این استان واحد کنسانتره سنگ آهن و واحد فرآوری خاک نسوز با سرمایه گذاری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۰    
می متالز - نشریه تخصصی نیلسون ریپورت با بررسی 150 شرکت PSP جهان از صعود 4 پله ای اولین عرضه اولیه سال گذشته و قرار گرفتن در مکان 19 این رده بندی خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۶    
می متالز - کارشناس مسائل آمریکا و استاد روابط بین الملل پیامدهای استیضاح ترامپ برای ایران را تشریح کرد و گفت: در صورت وقوع بدبینانه ترین حالت، جمهوری خواهان شانس بیشتری برای پیروزی دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۱:۵۸    
می متالز - اکتشافات جدید ذخایر نفت مرسوم در سه سال اخیر پایین ترین میزان در 70 سال گذشته بوده اند و بهبود آن ها به این زودی پیش بینی نمی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۰:۱۰    
می متالز - 57 هزار نفر در شش ماه اول سال 98 از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه دریافت کردند
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۱    
می متالز - دوره آموزش تلفیقی سیستم های اجرای نمای آجری برای مربیان حوزه معماری و ساختمان سراسر کشور در مرکز تربیت مربی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۳:۰۱    
می متالز - متخصصان ایرانی، با شکستن سد تحریم، مانع از توقف تولید در کارخانه آهن اسفنجی گل گهر شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۶    
می متالز - ایران خودرو طرح جدید پیش فروش محصول های خود را آغاز کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
می متالز - پیش از این فعالان بخش خصوصی و نهادهای مرتبط با بخش خصوصی از جمله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند تا تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور را برعهده بگیرند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۷    
می متالز - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اتحادیه اوراسیا می تواند فرصت مناسبی برای صادرات کالا و معادن از ایران مانند فولاد و نفت و انرژی باشد و با قانونی که مجلس تصویب کرده هم اکنون بستر مناسب برای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۱    
می متالز - سرپرست فرودگاه ایلام از رایزنی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام برای جمع آوری آنتن صدا از باند فرودگاه تا یک ماه دیگر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۸    
می متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان که مدال زرین روابط عمومی در حوزه مسوولیت اجتماعی در هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی را از آن خود کرد درخصوص این موضوع در حاشیه کنفرانس به خبرنگاران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۴    
می متالز - پاویون شرکت های دانش بنیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۱    
می متالز - با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور یک واحد صنعتی در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۸    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهراز افزایش 71 درصدی تعداد پروانه های بهره برداری صنعتی استان طی شش ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۴    
می متالز - دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: هدف این است که به حداقل وابستگی در صنعت خودرو برسیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۳    
می متالز - مدیرعامل سایپا با صدور احکامی جداگانه مدیران عامل دو شرکت پارس خودرو و سایپاسیتروئن را منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۷    
می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت گفت: خودروی جایگزین پراید مشخص شده و پس از تکمیل زنجیره تأمین قطعات، اعلام خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۱    
می متالز - رئیس جمهور لایحه مستثنی شدن بانک رفاه از سقف تملک 33 درصدی سهام بانک ها را به مجلس ارسال کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۱    
می متالز - ایران خودرو با اخذ مجوز از وزارت صنعت، پیش فروش 7 محصول را از ساعت 11 دوشنبه 15 مهر ماه آغاز می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۰    
می متالز - تازه ترین گزارش اقتصادی آمریکا در آخرین ساعات کاری بازار این کشور منتشر شد که کسری تجاری آمریکا، در این گزارش مشهود بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
می متالز - تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که اکثر تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی می کنند که قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
می متالز - روس نفت که بزرگترین شرکت نفتی روسیه است، یورو را ارز اصلی برای صادرات نفت و محصولات نفتی خود تعیین کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۵    
می متالز - صادرات غیرنفتی کشور طی 6 ماه نخست امسال 70 میلیون و 9 هزار تن کالا به ارزش 20 میلیارد و 948 میلیون دلار بوده که از نظر ارزشی 10.55 درصد کاهش و از نظر وزنی 22.5 درصد افزایش داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۱    
می متالز - رئیس انجمن صنایع پروفیل UPVC ایران گفت: درحالی که در و پنجره های دوجداره و UPVC مانع از اتلاف 40 درصدی انرژی در ساختمان ها می شوند، قیمت آنها در بازار داخلی سه برابر شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۰    
می متالز - دوشنبه آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) برگزار می شود. این جشنواره با هدف معرفی فعالیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای کشور در بخش های مختلف علمی، فناوری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۱۰    
می متالز - برای کاهش سرفاصله متروی شیراز، تلاش داریم یک رام قطار به خط یک متروی این کلانشهر اختصاص یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۷    
می متالز - داده بود که سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را تائید نکرد و گفت: زائران برای تهیه بلیت تنها می توانند از سایت شرکت های هواپیمایی و دفاتری که از سوی سازمان معرفی شده اند اقدام به تهیه بلیت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۷    
می متالز - سیستم جدید افزون بر جمع آوری زباله های پلاستیکی قابل مشاهده با چشم و تورهای بزرگ صیادی پنهان توانسته است به طور موفقیت آمیزی مایکرو پلاستیک هایی تا ابعاد یک میلی متر را نیز به دام اندازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت از قول مساعد بانک مرکزی برای تامین نقدینگی 100 هزار میلیارد تومانی صنایع در شش ماهه دوم سال خبر داده و اظهار کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۴    
می متالز - بازار پلیمرها شرایط متعادلی دارد هرچند که حجم داد و ستد آن اندکی کاهش یافت اما هنوز در سطوح مطلوبی قرار گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۰۱    
می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در نیمه نخست امسال بیش از 100 دستگاه اندازه گیری ازسوی کارشناسان و متخصصان شرکت گاز استان اردبیل کالیبره شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۸    
می متالز - پس از اختلال بی سابقه در تولید نفت عربستان در پی حمله نیروهای یمنی، تولید اوپک در ماه گذشته میلادی به پایین ترین حد خود در یک دهه اخیر رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۸    
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از کاهش آلاینده های زیست محیطی در این پالایشگاه خبرداد و گفت: بهزودی با راه اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت ال پی جی از سوی آن شرکت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
می متالز - مراکز تجاری فعال و نیمه فعال در مناطق مشخصی از پایتخت به وضعیتی دچار شده که در پس آن، مواجهه مالکان و سرمایه گذاران این املاک با یک دو راهی مشاهده می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۵    
می متالز - دوره آموزشی بین المللی توربین های گازی به همت مرکز آموزش فنی و تخصصی نفت اصفهان برای 12 نفر از استادان مراکز آموزشی وزارت نفت عراق برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۲    
می متالز - وزیر انرژی اکوادور پیش بینی کرد پس از خروج این کشور از اوپک، تولید روزانه نفت آن در سال 2020 میلادی به 590 هزار بشکه در روز برسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۹    
می متالز - مجموع تولید واقعی گاز نیمه نخست امسال در شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق 5 میلیارد و 970 میلیون متر مکعب است و برنامه تولید تکلیفی گاز این شرکت در مدت زمان یادشده، 102 درصد محقق شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۶    
می متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از توزیع بیش از 57 میلیون لیتر نفت گاز یورو 4 در نیمه نخست امسال در سطح استان زنجان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۶    
می متالز - وزیر نفت نیجریه اعلام کرد که اگر افت قیمت نفت ادامه یابد، این کشور و دیگر اعضای اوپک برای تشدید کاهش تولید نفت آماده هستند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با اجرای اولویت های تعریف شده در برنامه تعمیرات اساسی شرکت در ماه های اخیر، این شرکت برای رسیدن به تولید حداکثری نفت در کوتاه مدت آمادگی دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: با تکمیل فاز نخست توسعه میدان نفتی آذر تا پایان امسال، تولید روزانه نفت این میدان به 65 هزار بشکه در روز می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۰    
می متالز - کارنامه تجارت خارجی در نیمه اول سال 98 منتشر شد. آمارهای رسمی منتشر شده از سوی گمرک ایران نشان می دهد صادرات با گذشت 6 ماه از سال 98، از واردات جا ماند و تراز تجاری کشور را منفی کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۷    
می متالز - معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به خبر منتشر شده خبرگزاری خانه ملت با عنوان تداوم گرانی بی ضابطه لوازم یدکی جوابیه ای صادر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۷    
می متالز - سرپرست مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تنوع محصولات پتروشیمی ایران با بهره برداری از طرح های جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی افزایش می یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۴    
می متالز - وزیر نیرو با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای مدیریت مصرف آب گفت: برنامه این است که در 1400 شهری تحت تنش آبی نداشته باشیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۴    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزارت نفت با فراهم کردن زمینه تکمیل و بهره برداری از طرح پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس برای پایان سال جاری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۴    
می متالز - سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) برای تقویت همکاری در زمینه پژوهش و انتقال تجربه ها یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
می متالز - بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری 60 دستگاه کولر گازی تهیه و در بین مدارس مناطق محروم همجوار با حوزه جغرافیایی این شرکت توزیع کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۱    
می متالز - بنگاه های اقتصادی و شرکت ها در مسیر توسعه مراحل مختلفی را طی می کنند. مراحلی که برای شناسایی آنها تاکنون تلاش های زیادی شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۵    
می متالز - اواخر روز چهارشنبه، ایالات متحده اعلام کرد که تعرفه 10 درصدی بر هواپیماهای ایرباس و تعرفه 25 درصدی بر نوشیدنی ها و پنیر تولید اتحادیه اروپا وضع می کند و آن را به عنوان تنبیهی برای یارانه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۲    
می متالز - با توجه به لزوم خدمات رسانی مناسب شبکه بانکی کشور به زوار اربعین حسینی، روابط عمومی بانک مرکزی مواردی را به اطلاع هموطنان عزیز می رساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۶    
می متالز - صنعت آلومینیوم را می توان از جمله صنایع پیشتاز در دنیا دانست؛ صنعتی که در سال های اخیر مورد توجه متولیان و سیاست گذاران اقتصادی قرار گرفته و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۶    
می متالز - نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور مجامع، از عبور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از نقطه سر به سر خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شرکت هما ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۳    
می متالز - شرکت ملی نفت ایران با هدف تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی، دو جاده منتهی به پایانه مرزی چذابه را احداث کرد و 24 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را نیز برای خدمت رسانی به زائران اربعین ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۳    
می متالز - نرخ نفتکش ها برای حمل نفت خام آمریکا به آسیا همچنان رو به افزایش است و هزینه کرایه یک نفتکش در روز پنج شنبه به رکورد 12 میلیون دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
می متالز - جمعی از اقتصاددانان در نامه ای به شورای نگهبان اعتراض خود را نسبت به تجزیه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
می متالز - بیست و یکمین نشست وزارتی جی یی سی اف در مسکو نگرانی خود را درباره اعمال قوانین و مقررات در خارج از قلمرو کشورها و اعتراض خود را درباره تحریم های اقتصادی یکجانبه گرایانه در بخش گاز ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۴    
می متالز - قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت دیروز (جمعه، 12 مهرماه) به 58 دلار و 37 سنت و قیمت نفت خام شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 52 دلار و 81 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۱    
می متالز - بورس انرژی ایران، امروز میزبان عرضه متنوع فرآورده های پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۵    
می متالز - عصر امروز روسای اتاق های سراسر کشور به همراه هیات رئیسه اتاق ایران با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۲    
می متالز - رئیس اتاق کرج از راه اندازی کلینیک صنعت در استان البرز خبر داد و گفت: این کلینیک به صورت تخصصی نیازهای بخش صنعت را بررسی کرده و راهکاری رفع آنها را ارائه می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۳    
می متالز نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه طبق اعلام رسانه های کشور ترکیه در سال 97 میزان خرید ملک در این کشور توسط ایرانی ها به اندازه خرید ملک در 10 سال گذشته بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۳    
می متالز - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت: در موضوع برجام نه عقل، نه شرع و نه منطق و عرف بین الملل این را تایید نمی کند که ما در برجام پیش قراول باشیم و تنها جمهوری اسلامی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۳    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید: تا چشم انداز سال 1400 برنامه ریزی شده 10 میلیارد دلار از واردات کشور کاهش پیدا کند و بخشی از این کاهش از محل توجه به تولید داخل دنبال خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۸    
می متالز - براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از اسفند سال 1397 تا پایان مردادماه 1398، حدود 795 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده که 9 واحد موفق شده است وام بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۵    
می متالز - رئیس اتاق اهواز می گوید: رایزنی هایی با معاونت اقتصادی وزارت کشور انجام شده که مطالبات قطعه سازان و صنایع کوچک استان خوزستان در سطح ملی و از طریق شخص وزیر کشور پیگیری شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۲    
می متالز - مدیرطرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی هگمتانه همدان گفت: در نیمه اول سال آینده بخش نخست این مجتمع پتروشیمیایی به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۳    
می متالز - مصطفی خلیلی، کارشناس حقوق کسب وکار در یادداشت خود نسبت به اثرگذاری اصلاح قانون تجارت بر فعالیت های اقتصادی هشدار داده و نوشته است: یکی از اهداف این قانون ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۰    
می متالز - عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، نبود موفقیت در کنترل آلودگی هوای تهران را ناشی از موازی کاری دستگاه های مربوطه اعم از شهرداری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۰    
می متالز - با وجود شرایط رکودی و محدودیت های ناشی از تحریم ها، چشم انداز رشد اقتصادی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مثبت است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
می متالز - رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه تولید در کارخانه هپکو ظرف یکی، دو ماه آینده از سر گرفته می شود، گفت: بعد از دوره گذار و تعیین تکلیف بدهی های کارخانه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
می متالز - دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به برگزاری ماینکس 2019 گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۸    
می متالز - نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با بیان اینکه راه اندازی گمرک یزدان راهی برای ارتباط با کشورهای آسیای میانه بوده که می توانیم از این مسیر با بیش از 13 کشور تعاملات اقتصادی برقرار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۹    
می متالز - سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: نشست غیرعلنی مجلس روز دوشنبه با حضور 6 عضو کابینه دولت با هدف بررسی میزان یارانه های پنهان و آشکار برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۳    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید مالیات بر ارزش افزوده از تولیدکننده، توزیع کننده، فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی اخذ می شود و این امر قدرت رقابت واحدهای تولیدی را کاهش می دهد اما با تصویب ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۳    
می متالز - ارزش معاملات این محصول با توجه به رشد 14 درصدی حجم معاملات به 170 میلیارد و 744 میلیون ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۷    
می متالز - عملکرد مالی شرکت مواد ویژه لیا در دوره 9 ماهه منتهی به پایان خرداد ماه سال جاری منتهی به کسب سود خالص 44 میلیارد و 343 میلیون ریالی شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۸    
می متالز - دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان اینکه داخلی سازی قطعات خودرو نتیجه اقدامات رییس جمهور آمریکا است، گفت: از ترامپ به دلیل اقداماتش متشکریم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۲    
می متالز - میانگین نرخ هر تن اوره پریل با کاهشی 2 درصدی در مقایسه با هفته قبل از آن به 19 میلیون و 642 هزار ریال رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۶    
می متالز - پس از معاملات 1100 تنی آرتوزایلین در معاملات هفته گذشته بورس کالای پتروشیمی برزویه، حجم عرضه و معاملات این محصول در هفته اخیر با رشدی محسوس به 1500 تن رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۶    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه تشکیل وزارت بازرگانی با سیاست های کلی مغایر است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۵    
می متالز - وزیر صنعت به خودروسازان هشدار داد که از روی رابطه با قطعه سازان قرارداد تامین قطعه نبندند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۹    
می متالز - مدیر امور حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از لغو امتیاز 12 هزار شرکت صوری در این مناطق خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۰    
می متالز - صادارت سنگ آهن از استرالیا در ماه سپتامبر افزایش یافته و ادامه این روند می تواند به کاهش قیمت این ماده اولیه برای ساخت فولاد منجر شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۰۷    
می متالز - کمیسون اروپا قصد آغاز تحقیقاتی را در خصوص دامپینگ فولاد ضد زنگ در کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۴۹    
می متالز - رینگ داخلی و تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی امروز میزبان عرضه محصولات 4 پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه فرابورسی و غیربورسی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۴    
می متالز - کمیته تخصصی فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه ای که چهارشنبه 10 مهر 98 در این سازمان برگزار شد، سه موضوع بورسی را بررسی و درخصوص آن اعلام نظر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۳۱    
می متالز - شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز شنبه 13 مهر 98 با افزایش 1188 واحدی به رقم 327 هزار و 305 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۸    
می متالز - شرکت ذوب آهن درخصوص انعقاد قرارداد فروش 9 هزار تن ریل UIC60 و نحوه تسویه آن دست به شفاف سازی زد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۵    
می متالز - آخرین بررسی قیمت کارخانه و بازار 20 محصول چند خودروساز نشان می دهد، قیمت دنا پلاس تیپ یک با افزایش 4 میلیون تومانی در بازار به 123 میلیون تومان رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۲    
می متالز - یک کارگزاری با اشاره به وضعیت بازارهای جهانی از مهم ترین انگیزه در نمادهای بزرگ، دو صنعت مورد توجه و پیش بینی تمایل به اصلاح نسبی در برخی گروه ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۶:۰۴    
می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:در شرایط کنونی با توجه به متوقف شدن پروژه های مسکن سازی، عملا دولت طرح قابل توجهی برای تولید مسکن ندارد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۵    
می متالز - حمیدرضا مهرآور: روند صعودی بازار کنونی قابل توجیه و پیش بینی است؛ بررسی وضعیت مالی، تولید و فروش شرکت ها به خصوص شرکت های بزرگ و متوسط نشان می دهد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲    
می متالز - حضور سرمایه گذاران در بازار سرمایه موجب شده که ارزش این بازار و بازدهی آن نسبت به دیگر رقبا در بازارهای جهانی فزونی یافته و به رتبه "بهترین و پربازده ترین" بازار اوراق بهادار در جهان در یک ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۳    
می متالز - درحالی مجله مشهور آمریکایی مدعی پرداخت غرامت 1.2 میلیارد پوندی دولت انگلیس به بانک ملت شده بود که "وبملت" میزان عایدی توافق شده را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۱۰    
می متالز - قدیمی ترین شرکت حاضر در بورس درخصوص نتیجه نهایی دعوی توضیح داد و آماده انجام معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۷    
می متالز - مدیرعامل تاپیکو ضمن اشاره به اقدامات مهم انجام شده درخصوص شناسایی سود، بازدهی سهام و ایجاد ارزش افزوده، عملکرد نیمه نخست این شرکت 8.15 هزار میلیاردی و زیرمجموعه ها را بررسی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۱    
می متالز - با آغاز معاملات اولین روز کاری هفته و در پیش گشایش بازار سهام، تعداد صف خرید با 58 سهم نسبت به صف فروش پیشی گرفت.
  • ۱