دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۱Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 18 مهر 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 مهر 1398 می متالز 2 مهر 1398 می متالز 3 مهر 1398 می متالز 4 مهر 1398 می متالز 5 مهر 1398 می متالز 6 مهر 1398 می متالز 7 مهر 1398 می متالز 8 مهر 1398 می متالز 9 مهر 1398 می متالز 10 مهر 1398 می متالز 11 مهر 1398 می متالز 12 مهر 1398 می متالز 13 مهر 1398 می متالز 14 مهر 1398 می متالز 15 مهر 1398 می متالز 16 مهر 1398 می متالز 17 مهر 1398 می متالز 18 مهر 1398 می متالز 19 مهر 1398 می متالز 20 مهر 1398 می متالز 21 مهر 1398 می متالز 22 مهر 1398 می متالز 23 مهر 1398 می متالز 24 مهر 1398 می متالز 25 مهر 1398 می متالز 26 مهر 1398 می متالز 27 مهر 1398 می متالز 28 مهر 1398 می متالز 29 مهر 1398 می متالز 30 مهر 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۱۸:۴۸    
می متالز - در پایان معاملات هفته منتهی به 8 آبان ماه 98، شاخص کل در مقایسه با هفته قبل با 1.26 دردصد افزایش به 309661 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۷    
می متالز - مشکلات امروز صادرکنندگان نه در بخش عملیات و اجرا بلکه بیشتر مشکلات ناشی از مبادلات بانکی است که صدمات زیادی را برای فعالان به همراه داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۴    
می متالز - رضائی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران گفت: امروز از پیرمرد بستری در بیمارستان عیادت کردیم که جمله وی در بیان میزان رضایت خود از خدمات دریافتی مبنی بر اینکه من دست عوامل بیمه ایران را می بوسم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۲۳:۰۷    
می متالز - کارخانه در حال ساخت سیمان مکران تیس، با ظرفیت تولید روزانه 3هزار و 300تن در شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان با 75درصد پیشرفت فیزیکی سبب جذب 450میلیارد تومان سرمایه گذاری مشترک بخش ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۸    
می متالز - پیرو مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار بانک پارسیان تمدید شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۲۲:۴۳    
می متالز - در نیمه نخست سال جاری میزان جواز تاسیس و طرح های توسعه صادره برای طرح های صنعتی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 44 درصدی برخوردار بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۹    
می متالز - بیمه نامه هوشمند سفر بیمه کوثر (مرکوری) به مناسبت نهمین سالگر تاسیس شرکت با تخفیف 70درصدی برای زائران عتبات عالیات صادر می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۹:۰۶    
می متالز - نائب رئیس شرکت های سهام عدالت با اشاره به اینکه بیش از 45 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو شرکت های تعاونی سهام عدالت هستند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۵:۲۱    
می متالز - روز پنج شنبه همزمان با هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل عمومی و خدمات شهری، شرکت بهمن دیزل از دو محصول جدید پلت فرم شیلر (کامیونت 6 و مینی بوس) با حضور پورسید آقایی معاون شهردار و مدیر عامل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۳    
می متالز - شهردار تهران گفت: در حال حاضر که 40درصد ساخت وسازها کاهش پیدا کرده امیدوارم با تصویب دو لایحه در مجلس، شهرداری از این فشار سخت موجود به لحاظ تامین منابع مالی خارج شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۱    
می متالز - طی 5 ماهه نخست سال جاری صادرات آذربایجان غربی از لحاظ ارزشی با افزایش 145 درصد افزایش روبه رو بوده است که بیشترین رشد صادراتی از لحاظ وزنی و ارزشی مربوط به گمرک سرو است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۰:۳۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به اردبیل، از ناحیه صنعتی کوثر در شهرستان کوثر بازدید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۳    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت نئوپان خلخال متاسفانه در گذشته به هر دلیلی تعطیل شده بود طی یک سال گذشته با پیگیری های مکرر وزارت صمت خوشبختانه امروز شاهد بازگشایی دوباره آن هستیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۳    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه اکنون در انتظار گزارش 6 ماهه شرکت ها هستیم، گفت: با توجه به گزارش شهریورماه، به نظر می رسد شرکت های بزرگ در وضعیت باثباتی در بازار سرمایه قرار دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۳    
می متالز - جزئیات مبنای محاسبه مالیات نقل و انتقال انواع جدید خودروهای تولید داخل، خودروهای وارداتی و همچنین مبنای محاسبه مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض سالیانه انواع خودورها منتشر شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۲    
می متالز - وزیر نیرو گفت: از فناوری نانو در راستای کاهش فلزات سنگین آب و کدورت های آب استفاده کردیم تا آب سالم در اختیار مردم قرار بگیرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۹    
می متالز - وزیر نفت از راه اندازی منطقه نوآوری صنعت نفت خبر داد و گفت: این منطقه در نزدیکی پالایشگاه تهران در شهر ری تا اواخر امسال راه اندازی می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۶    
می متالز - بانک جهانی در گزارش خود اعلام کرد که حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، به رشد اقتصادی امسال عربستان آسیب خواهد رساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۷    
می متالز - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به سوءاستفاده از مدارک هویتی زائران اربعین برای ثبت سیم کارت هشدار داد و اعلام کرد: سیم کارت های ثبت شده بدون اطلاع مالکان آنها، مسدود می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۲    
می متالز - معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: هر چه به ایام منتهی به اربعین حسینی نزدیک می شویم، تعداد سایت های آنتن دهی مخابراتی نیز در مرزها بیشتر می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۳    
می متالز - گلایه های دو طرفه ایرانی ها و آلمانی ها از روابط تجاری بین دو کشور موضوعی بود که در همایش روابط تجاری ایران و آلمان، محور صحبت ها قرار گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۰    
می متالز - سازمان تجارت جهانی تازه ترین گزارش خود را تحت عنوان گزارش جهانی تجارت 2019 با موضوع آینده تجارت خدمات منتشر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۷    
می متالز - سومین نامه انتقادی بعد از تصویب طرح تجزیه صمت در مجلس نوشته شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۸    
می متالز - معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در جلسه کمیسیون صدور مجوز نحوه فعالیت شرکت های نمایندگی کشتیرانی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۵    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی گفت: جلوگیری از خروج سرمایه و توجه به عوامل بنیادی شکل دهنده نرخ ارز دو راهبرد اصلی بانک مرکزی در مقابله با تحریم ها بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۲    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر خود به استان اردبیل از طرح صنعتی حدید مبتکران بازدید به عمل آورد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۳    
می متالز - مدیرکل گمرک خرمشهر گفت: دیروز 110 هزار ورود و خروج شامل زائران ایرانی و اتباع خارجی در مرز شلمچه ثبت شد، در حالی که در روزهای عادی روزانه حداکثر 7 هزار ورود و خروج در مرز شلمچه ثبت می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۴    
می متالز - مقام مسؤول سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بعدازظهر امروز بوئینگ 737 فلای دوبی به دلیل مشاهده دود در کابین، به درخواست خلبان، در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۸    
می متالز - مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پایانه های مرزی چهارگانه و شهرهای کربلا، نجف و بصره، در چند روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۲    
می متالز - نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با حضور رئیس سازمان توسعه و تجارت، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۲    
می متالز - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری: اگر تلاش داریم تا از فعالیت های پژوهشی محصولی خارج کنیم، باید تولید این محصول بر اساس سرمایه گذاری های بخش خصوصی باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان اردبیل از ناحیه صنعتی رضی در شهرستان رضی بازدید نمود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۹    
می متالز - رضا اردکانیان: با توجه به اینکه کشور دسترسی خوبی به منابع آزاد آب شور دارد، می توانیم استفاده این فناوری را توسعه داده و از این فناوری برای کاهش کدورت آب نیز استفاده کنیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۶    
می متالز - بهمن حسین زاده: تمام دستگاه ها باید بر تمرکز بر برنامه ریزی صحیح برای گره گشایی از موانع توسعه ای صنعت و توجه جدی به شکل گیری و حمایت از صنایع نوپا تلاش کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۳    
می متالز - دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو امروز پنجشنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجید اردکانیان، وزیر نیرو آغاز به کار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۴    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش وزنی 22.5 درصدی صادرات نسبت به سال گذشته خبرداد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۸    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۵    
می متالز - کاهش تولید شرکت های خودروسازی آمریکا نگرانی های جدیدی را برای صنعت فولاد این کشور بوجود آورده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۲    
می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت روند تولید صنعتی در کشور را در شش ماهه اول سال جاری و تداوم آن شش ماهه آتی به دلیل توجه به عمق ساخت داخل مناسب اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۹    
می متالز - چین در ماه نوامبر میزبان نشستی برای بررسی وضعیت صنعت فولاد در سال 2020 خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۹    
می متالز - حسین مدرس خیابانی در این نشست با تاکید بر اینکه امروز تولید و صادرات مساله اول کشور است، اظهار داشت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه کاری سفر خود به استان اردبیل از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر اردبیل بازدید نمود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با فعالان اقتصادی استان اردبیل با اشاره به لغو سفر خود به اردبیل در روز گذشته به سبب شرایط آب و هوایی گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۷    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه شهرستان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه صنعتی، معدنی و تجاری استان اردبیل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۵۴    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از ناحیه صنعتی کوثر در استان اردبیل گفت: علیرغم وجود برخی زیرساخت های لازم در این ناحیه صنعتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۲    
می متالز - هر چند اتحادیه اروپا قوانین خاصی را برای کشورهای تولید کننده فولاد در این اتحادیه وضع کرده اما شواهد نشان می دهد که آلمان راه درازی را برای رسیدن به استاندادرهای مورد نظر بروکسل پیش رو ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۴    
می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش لجام گسیخته قیمت بازار مسکن عملا بازار را وارد رکود تورمی کرده و این مساله موجب شده که خانواده ها به ویژه زوج های جوان نتوانند خانه خریداری کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
می متالز - این نماینده مردم در مجلس دهم، بابیان اینکه مسوولان حوزه شهری استاندارد ثابتی را در ارتفاع و عرض برای سرعت گیرها تعریف نکرده و برای ایجاد آنها سلیقه ای عمل می کنند تاکیدکرد که وزارت راه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۴    
می متالز - حرکت نوسانی و البته پر از هیجان بازار سهام در هفته ای که سپری شد، در نهایت رو به نزول بود و صنایع بسیاری را با خود، به زیر کشید اما؛ با همه این اوصاف ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۳    
می متالز - طی دو سال اخیر بانکی ها وضعیت بهتری پیدا کرده اند اما؛ تا وقتی که این بیمار از بیمارستان مرخص شود و به شرایط عادی برگردد راه زیادی مانده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۷    
می متالز - حجم و ارزش سهام، تعداد روزهای معاملاتی و خریداران و ارزش روز بازار شرکت بورسی پرداخت الکترونیک سامان که اخیرا" توسط نشریه نیلسون ریپورت ارتقا جهانی گرفته، بررسی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۵    
می متالز - در روز افت 1420 واحدی شاخص بورس، شرکت آماده عرضه اولیه 25 درصدی در فرابورس و 5 سهم درباره تحصیل سهام، شروع مجدد فعالیت متوقف شده و .. ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۵    
می متالز - 5 شرکت بورسی و فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده را اعلام کردند.