جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 31 فروردین 1400 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1400 می متالز 31 خرداد 1400 می متالز 1 تیر 1400 می متالز 31 مرداد 1400 می متالز 20 شهریور 1400 می متالز 1 اسفند 1400 می متالز 8 فروردین 1400 می متالز 9 فروردین 1400 می متالز 10 فروردین 1400 می متالز 13 فروردین 1400 می متالز 14 فروردین 1400 می متالز 15 فروردین 1400 می متالز 16 فروردین 1400 می متالز 17 فروردین 1400 می متالز 18 فروردین 1400 می متالز 19 فروردین 1400 می متالز 20 فروردین 1400 می متالز 21 فروردین 1400 می متالز 22 فروردین 1400 می متالز 23 فروردین 1400 می متالز 24 فروردین 1400 می متالز 25 فروردین 1400 می متالز 26 فروردین 1400 می متالز 27 فروردین 1400 می متالز 28 فروردین 1400 می متالز 29 فروردین 1400 می متالز 30 فروردین 1400 می متالز 31 فروردین 1400 
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۰:۴۱    
می متالز - شرکت سیمان خزر مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۳:۵۹    
می متالز - محمد اسلامی با اشاره به افزایش 22 برابری بودجه عمرانی سیستان و بلوچستان از سال 97، گفت: راه آهن زاهدان - چابهار سال 1401 به بهره برداری می رسد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۲    
می متالز - سود سهام دریافتی شامل دریافت 6.370 میلیارد ریال از شرکت اپال فولاد شرق پارسیان و 8.500 میلیارد ریال از شرکت پارس فولاد سبزوار بوده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
می متالز - مدیر امور بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اینکه با ساخت داخل قطعات مورد نیاز شرکت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
می متالز - شرکت سرمایه گذاری استان قزوین با سرمایه 59،536 میلیارد ریال با نماد وسقزوین به عنوان بیست و هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
می متالز - مدیرعامل شرکت غیربورسی با اشاره به دلایل عدم اجرای دستور وزیر صنعت مبنی بر افزایش نرخ سیمان و گرانی دو تا سه برابری در بازار طی سه ماه گفت:با ابلاغیه جدید، قیمت ها کاهش خواهند یافت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
می متالز - رئیس سازمان ملی استاندارد از تعلیق برخی استاندارد های 85 گانه خودرویی خبر داد و گفت: در حال حاضر 76 مورد از استاندارد های 85 گانه صنعت خودروسازی رعایت می شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
می متالز - کسری غفوری همچنین پیش از ظهر امروز (سه شنبه 31 فروردین) با حضور در شهرک صنعتی عطار نیشابور ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
می متالز - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: در هر سازمان یا شرکتی نیروی انسانی ارزنده ترین منابع آن شرکت محسوب می شود ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۰:۵۳    
می متالز - شیوه نامه صدور کارت برداشت ریالی اشخاص حقوقی با توجه به نیاز برخی اشخاص حقوقی برای اتصال کارت بانکی به حساب های خود و استفاده از ابزار های کارتی برای پرداخت هزینه های روزمره ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۰:۲۶    
می متالز - منطقه فسیلی مراغه که از آن به عنوان بهشت فسیل ایران و خاورمیانه یاد می شود، یکی از مهم ترین مراکز برای انجام پژوهش های دیرینه شناسی و محل مناسبی برای انجام تحقیقات در زمینه فسیل شناسی از ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۰:۱۷    
می متالز - دکتر عبدالناصر همتی در یادداشتی در صفحه مجازی خود نوشت: ضرورت تأمین واکسن کرونا و انجام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا قطعاً بایستی مهمترین دغدغه کشور باشد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۴    
می متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که اطلاعات مالکیتی و سکونتی خود را در مهلت مقرر در سامانه املاک و اسناد ثبت نکرده یا غلط ثبت کنند، مشمول جرایم 2 برابری می شوند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۱    
می متالز - بانک مرکزی در بخشنامه ای تمدید مهلت های مقرر در قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۱    
می متالز - جمعی از روسای کمیسیون های تخصصی اتاق ایران با ارسال نامه ای به دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد های خود را جهت بهبود عملکرد بازار سرمایه ارائه دادند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۸    
می متالز - به گفته ترکمان مهم ترین مانع تولید در صنایع تکمیلی پتروشیمیایی قیمت بالای مواد اولیه است. باید برای بازار مواد اولیه چاره اندیشی شود وگرنه تولید آسیب خواهد دید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۲    
می متالز - به گفته صدرنژاد برای حل ریشه ای مشکل تأمین مواد اولیه صنعت بازیافت، ایجاد بازار متشکل تحت نظارت نهاد تنظیم گر با حضور نمایندگان دستگاه اجرایی، دستگاه قضا و بخش خصوصی ضروری است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۶    
می متالز - به گفته فرهاد دژپسند، در حال حاضر 50 درصد مجوز های کسب و کار در فضای الکترونیکی انجام می شود و عملکرد وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال گذشته در این باره بسیار مطلوب بوده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۳    
می متالز - با رونمایی از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران در نیروگاه بعثت ، ایران رسماً به جمع پنج کشور برتر سازنده این نوع روتور پیوست.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۴    
می متالز - مسعود خوانساری، نائب رئیس اتاق ایران می گوید: شرکت های بخش خصوصی ایران موفق به امضای قرارداد خرید 6 میلیون دوز واکسن کووید 19 شده اند که به تدریج وارد کشور خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۹    
می متالز - آمار های بانک مرکزی ونزوئلا نشان می دهد نرخ تورم این کشور در 12 ماه منتهی به مارس 2021 معادل 3012 درصد بوده که 75 درصد از تورم ثبت شده در ماه قبل بیشتر است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
می متالز - امیرزاده، نایب رئیس اتاق ایران می گوید: اقتصاد ایران نیازمند یک تحول فکری و عملی است تا تفکر ضدتولید برای همیشه از اقتصاد به کنار گذاشته شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۰    
می متالز - در نشست شورای گفت وگوی استان کردستان با اشاره به الزامات تحقق شعار سال 1400، بر لزوم حمایت ویژه از حوزه تولید برای غلبه بر محدودیت های جنگ اقتصادی تأکید شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۴    
می متالز - ذخایر نیوبیوم و عناصر خاکی تومتور در جمهوری یاکوتیای روسیه یکی از بزرگترین ذخایر جهان شناخته شده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - بهبود تقاضای بخش های مصرف کننده و چشم انداز مثبت بازار جهانی، سنگ آهن را صعودی کرده از اوج 178.7 دلار ماه مارس نیز فراتر رفته است. آخرین متوسط قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد وارداتی در چین 3 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
می متالز - با توجه به افت تقاضا در بازار واردات قراضه ترکیه قیمت این ماده اولیه کاهش یافت. آخرین متوسط قیمت قراضه سنگین 20-80 تا 2 دلار ارزان تر شده 420.5 دلار هر تن سی اف آر است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۸    
می متالز - در سه ماه نخست سال 2021 تولید سنگ آهن شرکت معدنی واله 14.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته 68 میلیون تن ثبت شد. البته میزان تولید نسبت به برآورد قبلی 72 میلیون تنی 5 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۸    
می متالز - شرکت معدنی ریوتینتو استرالیا از کاهش تولید فصلی سنگ آهن خود به دلیل شرایط بد جوی و کمبود نیروی کار در غرب استرالیا خبر دارد. میزان تولید سه ماهه نخست سال این شرکت 76 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۶    
می متالز - سندیکای صنعت برق ایران درخواست افزایش 80 درصدی نرخ های خرید تضمینی برق از سامانه های خورشیدی کوچک مقیاس دارند؛ آن ها این را آخرین فرصت نجات صنعت خورشیدی کشور می دانند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۰    
می متالز - شرکت مشاوره و تحقیقات انرژی ریستاد انرژی در گزارش جدید خود تقاضای جهانی نفت در سال های 2021 و 2022 را به ترتیب 95.4 و 99.4 میلیون بشکه در روز پیش بینی کرده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۷    
می متالز - کاهش تولید داوطلبانه نفت عربستان طی ائتلاف اوپک پلاس، باعث شد صادرات نفت خام این کشور در ماه فوریه تا 5 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۱    
می متالز - چین در مارس با واردات بالاتر و افزایش تولید داخلی، نفت بیشتری را ذخیره سازی کرد، اما پیش بینی می شود با افزایش قیمت های نفت، روند واردات این کشور محدودتر شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۸    
می متالز - طی سال های اخیر، تولید و حمایت از آن کلیدواژه اصلی در نامگذاری سال ها بوده است، اما شرایط اقتصاد ایران نشان می دهد که در این زمینه توفیق چندانی نداشته ایم ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۸    
می متالز - شرکت آمریکایی اکسون موبیل برای تکمیل مجتمع پتروشیمی هویژو چین با شرکت دولتی سینوپک چین همکاری می کند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
می متالز - روز دوشنبه 30 فروردین ماه 1400، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن با رشد 22.5 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل روبه رو شد و به دو هزار و 331 دلار رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵    
می متالز - مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: انتظارات نمایندگان مجلس برای حل مشکلات اقتصادی در سطح ملی و منطقه ای، انتظارات درستی است و باید برای آن راه حل پیدا کنیم ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۲    
می متالز - معاون پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در تلاش هستیم با هم افزایی و ارائه پاسخ درست و به موقع به نمایندگان مجلس بتوانیم تعامل بهتر و بیشتری بین مجلس و دولت به خصوص در حوزه وزارت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۲    
می متالز - در آخرین سال قرن 13 هجری شمسی، کارگزاران فعال در حوزه بورس کالای ایران 33 میلیون و 390 هزار و 782 تن انواع کالا را در تالار های صنعتی و معدنی، پتروشیمی و فرآورده های نفتی، کشاورزی ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۲    
می متالز - یک مقام ارشد تجاری اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه نگران اتمام زمان لغو تعرفه های اعمال شده توسط رئیس جمهور پیشین آمریکا یعنی دونالد ترامپ بر روی فولاد و آلومینیوم است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۷    
می متالز - در روز های پایانی نخستین ماه سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ، معاون شعب بانک ملی ایران از دو گروه صنعتی و تولیدی بازدید کرد و برای رفع موانع تولید قول مساعد داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۸    
می متالز - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش تولید در فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: تا روز گذشته بیش از 26 هزار دستگاه خودرو تولید شده است ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۵    
می متالز - مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات صبح روز سه شنبه 31 فروردین با حضور حدود 78 درصدی سهامداران این شرکت به منظور افزایش سرمایه حدود 53 درصدی برگزار گردید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۹    
می متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع افزایش سرمایه خود راثبت کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۷    
می متالز - بانک ایران زمین پیرو درخواست صدور مجوز برگزاری مجمع عمومی برای تصویب صورت های مالی سال 1397 و ارائه مستندات مربوط به بانک مجوز برگزاری مجمع گرفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۵    
می متالز - شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند به ازای هر سهم 43 ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72% افزایش داشته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز سه شنبه 31 فروردین 1400 صرافی های بانکی برای خرید به 23 هزار و 65 تومان و برای فروش به 23 هزار و 531 تومان رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در حالی که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی افزایشی داشت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۴    
می متالز - علی صحرایی، مدیر عامل شرکت بورس تهران، در مورد این که چه زمانی عرضه های اولیه در بورس آغاز می شود ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
می متالز - مجمع عمومی فوق العاده شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور هیئت مدیره و تعدادی از سهامداران به صورت حضوری و آنلاین در خصوص تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 54900 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۲    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز (سه شنبه 31 فرودین ماه) با 0.06 درصد افزایش به 1772 دلار و 49 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۶    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی از واگذاری 127 هزار میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۰    
می متالز - شرکت فولاد خوزستان به طور میانگین 36 درصد از محصولات خود را در بورس کالا به فروش می رساند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۴    
می متالز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز دو فقره سوال از وزیر اقتصاد را مورد بررسی قرار می دهند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸    
می متالز - شاخص کل امروز در 30 دقیقه ابتدایی معاملات با رشد 817 واحدی به یک میلیون و 217 هزار واحد رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
می متالز - سهمیه بنزین یارانه ای اردیبهشت ساعت 24 امشب در کارت های سوخت واریز می شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
می متالز - قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار و انتظارات برای کاهش سطح ذخایر نفت آمریکا، افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
می متالز - قیمت طلا روز سه شنبه تحت تاثیر ضعیف شدن دلار رشد ملایمی داشت و نزدیک بالاترین رکورد یک ماه و نیم گذشته که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۶    
می متالز - همانطور که در روز گذشته مس توانست با نرخ 9415 دلاری بار دیگر خبر ساز شود، حال در معاملات امروز بار دیگر فاز صعودی به خود گرفته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۳    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه 31 فروردین ماه میزبان عرضه 126 هزار و 530 تن شمش بلوم و 100 هزار تن تختال است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
می متالز - با تایید کمیته تخصصی پتروشیمی، اولین مجوز عاملیت توزیع محصولات پتروشیمی در بورس کالا به نام PCC (شرکت بازرگانی پتروشیمی) ثبت شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷    
می متالز - همه شاخص های مهم بورسی وال استریت ریزش کردند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۷    
می متالز - روز دوشنبه 30 فروردین ماه، قیمت مس در بورس فلزات لندن نسبت به روز معاملاتی پیشین 0.9 درصد رشد داشته و به 9 هزار و 415 دلار رسیده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۱    
می متالز - امروز سه شنبه 31 فروردین ماه، کالا های آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و ریفورمیت و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سینا در ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۸    
می متالز - در جلسه معاملاتی دیروز 30 فروردین ماه، در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، 632 هزار قرارداد معادل 49 میلیون و 296 هزار کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از 27 میلیارد و 112 میلیون ریال توسط ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۴    
می متالز - بازنشستگان فولاد با امضای دادخواستی خطاب به مسوولان خواستار اصلاح همسان سازی شدند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۴    
می متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 16 میلیارد و 710 میلیون ریال ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۸    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: این سازمان در 41 درصد از مساحت استان فارس در حال انجام فعالیت های اکتشافی است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۲    
می متالز - تولید گندله سنگ آهن شرکت های بزرگ طی دوازده ماه سال گذشته به بیش از 46 میلیون تن رسید. این میزان تولید 10 درصد بیش از عملکرد سال 98 بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
می متالز - زنجیره ارزش از حلقه ابتدایی خود یعنی معدن تا حلقه های انتهایی یعنی محصولات فولادی با ارزش افزوده امروز با مشکلاتی همچون وضع قوانین ناگهانی و غیر کارشناسی ...