جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 1 تیر 1400 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 31 فروردین 1400 می متالز 31 اردیبهشت 1400 می متالز 31 خرداد 1400 می متالز 31 مرداد 1400 می متالز 20 شهریور 1400 می متالز 1 اسفند 1400 می متالز 1 تیر 1400 می متالز 2 تیر 1400 می متالز 3 تیر 1400 می متالز 4 تیر 1400 می متالز 5 تیر 1400 می متالز 6 تیر 1400 می متالز 7 تیر 1400 می متالز 8 تیر 1400 می متالز 9 تیر 1400 می متالز 10 تیر 1400 می متالز 11 تیر 1400 می متالز 12 تیر 1400 می متالز 13 تیر 1400 می متالز 14 تیر 1400 می متالز 15 تیر 1400 می متالز 16 تیر 1400 می متالز 17 تیر 1400 می متالز 18 تیر 1400 می متالز 19 تیر 1400 می متالز 20 تیر 1400 می متالز 21 تیر 1400 می متالز 22 تیر 1400 می متالز 23 تیر 1400 می متالز 24 تیر 1400 می متالز 25 تیر 1400 می متالز 26 تیر 1400 می متالز 27 تیر 1400 می متالز 28 تیر 1400 می متالز 29 تیر 1400 می متالز 30 تیر 1400 می متالز 31 تیر 1400 
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۵    
می متالز - مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز - سه شنبه اول تیر ماه - در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۹    
می متالز - مقایسه فروش شرکت سیمان کردستان در خرداد ماه 1400 با ماه مشابه در سال 99 نشان می دهد میزان درآمد این شرکت از افزایش 106 درصدی برخوردار است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۳    
می متالز - انجمن تولیدکنندگان فولاد از صادرات 27 و 70 هزار تنی فولاد و آهن اسفنجی در فروردین سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 125 و 250 درصدی داشت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۵۰    
می متالز - این روز ها شاهد تفاوت قیمت شمش داخلی و قیمت های جهانی هستیم که دو فعال و کارشناس این حوزه نظرات خود را درباره دلایل این اختلاف نرخ ها اعلام کرده اند ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۴۱    
می متالز - مدیر مجتمع معدنی چادرملو بیان کرد: به منظور تحقق فرمایشات رهبر معزز انقلاب که امسال را سال تولید ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۴۱    
می متالز - عملیات آتشباری معدن به شیوه های نوین برای اولین بار در معدن شماره دو گل گهر با موفقیت آزمایش شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۰۱:۳۲    
می متالز - عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران با کسب 9 رأی برای مدت یکسال رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۵۰    
می متالز - قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به رشد اقتصادی مثبت کشور در سال 1399 بر خروج اقتصاد از رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشار تحریم ها تاکید کرد و نقش حمایت شبکه بانکی در این دستاورد را ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۴۱    
می متالز - مرکز آمار اعلام کرد: نرخ تورم سالانه خرداد ماه 1400 برای خانوار های کشور به 43 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 2.0 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۵    
می متالز - با عقب نشینی دلار و انتظار برای صحبت های جروم پاول رییس فدرال رزرو، طلا ثابت ماند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۳۲    
می متالز - تحلیل گر فنی تون ویز به این سوال پاسخ داد که آیا سایر کشور ها نیز می توانند مانند روسیه برنامه حذف دلار آمریکا را در پیش بگیرند؟
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۲    
می متالز - سخنگوی گمرک گفت: با تصمیم کمیته راهبری طرح پیشگیری از قاچاق تلفن همراه و تجهیزات دارای سیم کارت، در چهار گام زمان بندی شده، رجیستر انواع دستگاه های دارای سیم کارت در گمرک آغاز می شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۶    
می متالز - همتی در پیامی به همکاران خود در بانک مرکزی و سیستم بانکی کشور، از تلاش ها و همکاری های صمیمانه آن ها قدردانی کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۸    
می متالز - هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری برای سال مالی 1400 را معادل 3 درصد مصوب کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۲    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صنعت از جهش تولید23 محصول منتخب صنعتی طی 2 ماه سال جاری خبر داد و گفت: روند ها در بخش تولید با اتخاذ سیاست های حمایتی از توسعه ساخت داخل ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۹    
می متالز - معاون طرح و برنامه و رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی گفت: در سال گذشته، 15 انجمن صنایع همگن در استان های آذربایجان شرقی، قزوین، کرمان، خراسان رضوی ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۳    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: طی 2 ماهه نخست سال جاری در استان 334 فقره جواز تأسیس جهت ایجاد واحد ها تولیدی صنعتی صادر شد که نسبت به 2 ماهه مشابه سال 1399 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۰    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز فرآیند ثبت نام تسهیلات رونق تولید سال 1400 در استان خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۷    
می متالز - وزیر صمت همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) با خانواده جانباز سرافراز و شهیده عبداللهی سادات دیدار کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۸    
می متالز - هیدروژن مورد نیاز کارخانه هیبریت، اولین کارخانه تولید فولاد از منابع غیر فسیلی در جهان، تأمین می شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۵    
می متالز - این هفته فعالیت زیادی در بازار قراضه وارداتی در ترکیه مشاهده نمی شود و قیمت ها پایین هستند. کمبود تقاضای میلگرد در ترکیه و افت مجدد ارزش لیر ترکیه نیز بر بازار قراضه اثر منفی داشته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۵    
می متالز - در ماه می سال جاری واردات محصولات فولادی نیمه تمام به چین رشد ماهانه 41 درصدی داشته به 1.23 میلیون تن رسید که به دلیل رشد قیمت فولاد با پیش بینی کاهش تولید جدی تا پایان سال بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۲    
می متالز - ضعف نقدینگی با توجه به رکود بازار فولاد قیمت سنگ آهن وارداتی را در چین پایین آورد. متوسط قیمت خلوص 62 درصد با حدود 11 دلار کاهش به کمتر از 207 دلار هر تن سی اف آر چین رسیده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۹    
می متالز - بانک آمریکا پیش بینی کرد پیشی گرفتن رشد تقاضا از عرضه در ماه های آینده ممکن است به صعود قیمت هر بشکه نفت به 100 دلار در سال 2022 منتهی شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۶    
می متالز - دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان می گوید که بورسی شدن سیمان آثار و پیامد های بسیار مثبتی برای این صنعت به همراه دارد که با توجه به سرعت گرفتن پذیرش شرکت ها و عرضه ها در بورس کالا و ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۳    
می متالز - قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر عقب نشینی ملایم دلار آمریکا افزایش یافت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
می متالز - قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه با خوش بینی نسبت به احیای سریع تقاضای جهانی طلای سیاه افزایش یافت و نفت برنت برای نخستین بار از آوریل سال 2019 به بیش از 75 دلار در هر بشکه صعود کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
می متالز - نیمه نخست سال جاری میلادی، قیمت انواع فلزات اساسی در بازار جهانی افزایش یافت و این سیر صعودی تا روز های گذشته دوام داشت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۷    
می متالز - روز دوشنبه 31 خرداد ماه، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، نسبت به روز معاملاتی قبل از آن 20.5 دلار افت پیدا کرد و به دو هزار و 353 دلار و 50 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۷    
می متالز - سودان 9 قرارداد امتیاز انحصاری برای معدنکاری طلا و مس را با 8 شرکت داخلی و خارجی امضا کرده و همچنین ایجاد بورس سهام طلا، موادمعدنی و کالا های کشاورزی را به تصویب رسانده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۱    
می متالز - در پی پیش بینی ها مبنی بر افت بیشتر قیمت سنگ آهن و افزایش موجودی انبار های بنادر، تامین کنندگان مهم دنیا در صدد مقاومت برآمدند. در حدود 11 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۸    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران امروز سه شنبه اول تیرماه میزبان دادوستد 50 هزار و 184 تن مواد پلیمری بود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۰    
می متالز - ناظر گمرکات استان هرمزگان، با تکذیب خبر ترخیص محموله لوازم خانگی، گفت: سیاستهای حمایت از کالاهای تولید داخل با جدیت در گمرک شهید رجایی بندر عباس دنبال خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۴    
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 11 سنت معادل 0.15 درصد افزایش به 75 دلار و یک سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۸    
می متالز - قیمت هر اونس طلا امروز با 0.25 درصد افزایش به 1787 دلار و 67 سنت رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۲    
می متالز - افزایش محدودیت های چین در مورد استخراج بیت کوین، ارزش این ارز مجازی را تا 31333 دلار پایین آورده است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۶    
می متالز - رویترز میزان نفت ذخیره شده ایران روی خشکی و دریا را 200میلیون بشکه تخمین زد و نوشت ایران در صورت رفع تحریم ها می تواند به سرعت تولید نفت خود را از 2.1میلیون بشکه فعلی به 3 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
می متالز - همکاری سه گانه سازمان زمین شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت جهت رونق بخشی به فعالیت های معدنکاری کشور کلید خورد ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۱    
می متالز - در چند ماه گذشته کشور های متعددی مصمم به ممنوعیت معاملات و استخراج رمزارز ها شده اند و در حال حاضر مخاطرات دنیای ارز های مجازی برای اقتصاد ایران و سرمایه گذاران داخلی در حال افزایش است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۲    
می متالز - رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با تاکید بر لزوم توقف فعالیت معدن جوشقان قالی گفت: این موضوع با حمایت رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۰    
می متالز - شرکت بهمن موتور اعلام کرد با توجه به افزایش ظرفیت تولید، در دو هفته آینده شرایط فروش مجدد فیدلیتی اعلام خواهد شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۱    
می متالز - امکان برش سنگ های معدنی و گرانیتی در نهبندان با راه اندازی مجدد واحد سنگ بری در این شهرستان به زودی فراهم می شود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۸    
می متالز - مستند گِل فشان، جوش و خروش زمین سومین قسمت از مجموعه رخساره زمین رونمایی شد تا ترویج گنجینه های پنهان زمین گردشگری ایران سرعت بگیرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۲    
می متالز - وزیر صنعت معدن و تجارت با حضور در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، از بخش های مختلف این سازمان بازدید به عمل آورد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۹    
می متالز - عضو هیات مدیره شرکت آلمانی فولکس واگن و مدیر عامل شرکت پورشه AG، اعلام کرد که فولکس واگن به زودی در مورد آینده برند لوکس خود یعنی بوگاتی تصمیم خواهد گرفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۹    
می متالز - نشستی میان رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۳    
می متالز - امروز سهامداران شرکت های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله گران شرکت های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۷    
می متالز - نشست خبری یک دیدار، یک عرضه برای ارائه اطلاعات کاملی از وضعیت شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۱    
می متالز - در حالی فصل نقل و انتقال مستأجران آغاز شده که به دلیل افزایش سرسام آور قیمت ها، تقاضا برای سکونت در شهر های جدید اطراف تهران به شدت افزایش یافته است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۳    
می متالز - با خوش بینی پیرامون بهبود سریع تقاضای جهانی نفت، قیمت نفت افزایش یافت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۱    
می متالز - رئیس اداره امور شعب استان مازندران بانک ملی گفت: افتتاح شعبه بخش رودبست با پیگیری و همکاری تنگاتنگ مسوولان و موافقت مقامات ارشد بانک به منظور رفاه حال مشتریان صورت پذیرفت.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۱    
می متالز - الگوی صلیب مرگ، نگرانی دیگری را به چشم انداز بیت کوین افزود.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۵    
می متالز - بانک مرکزی در راستای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶    
می متالز - موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته استمرار جذب نقدینگی بود؛ لذا با اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید معکوس به مبلغ 64 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۵    
می متالز - در بازدید مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران، بر پشتیبانی این بانک از ادامه طرح های ایجاد و توسعه شرکت های تولیدی تاکید شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
می متالز - رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: راهکار حفظ ارزش پول ملی، مهار نقدینگی و در نتیجه کنترل تورم، رشد تولید و افزایش صادرات به ویژه صادرات غیرنفتی است.
می متالز   ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۲:۵۰    
می متالز - بر اساس گزارش بلومبرگ، سنگ آهن اکنون به بی ثبات ترین کالای بازار های جهانی تبدیل شده است.