پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۹:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 26 اسفند 1400 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 31 فروردین 1400 می متالز 31 اردیبهشت 1400 می متالز 31 خرداد 1400 می متالز 1 تیر 1400 می متالز 31 مرداد 1400 می متالز 20 شهریور 1400 می متالز 9 اسفند 1400 می متالز 10 اسفند 1400 می متالز 11 اسفند 1400 می متالز 12 اسفند 1400 می متالز 13 اسفند 1400 می متالز 14 اسفند 1400 می متالز 15 اسفند 1400 می متالز 16 اسفند 1400 می متالز 17 اسفند 1400 می متالز 18 اسفند 1400 می متالز 19 اسفند 1400 می متالز 20 اسفند 1400 می متالز 21 اسفند 1400 می متالز 22 اسفند 1400 می متالز 23 اسفند 1400 می متالز 24 اسفند 1400 می متالز 25 اسفند 1400 می متالز 26 اسفند 1400 می متالز 27 اسفند 1400 می متالز 28 اسفند 1400 می متالز 29 اسفند 1400 
می متالز   ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۵    
می متالز - 25 فروردین، روز ملی منابع انسانی گرامی باد.
می متالز   ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
می متالز - مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از حمایت قاطع بانک مرکزی از دانش بنیان ها در جهت رونق تولید و اشتغال آفرینی خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
می متالز - رئیس جمهور گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کار بسیار بزرگی را در کارخانه فولاد جهان آرای خرمشهر انجام داده اند.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
می متالز - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امیدوارم بتوانیم به مسئولیت و تکلیفمان در مسیر توسعه و برقراری عدالت به درستی عمل کنیم.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹    
می متالز - بررسی وضعیت صنعت معدن کاری طلا؛ چالش ها و فرصت ها عنوان میزگردی بود که در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاهی به تولید و بازار برگزار ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
می متالز - به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با خانواده های سردار سرتیپ شهید حاج محمد علی حق بین و شهید محمود زره پوش دیدار کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۲    
می متالز - نظر به احراز شرایط و استاندارد های لازم، ازسوی وزارت صنعت معدن وتجارت، پروانه فعالیت تحقیق و توسعه گروه صنایع سیمان کرمان صادر شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۴    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره برداری از نخستین ردیف فرآورشی پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی با ارسال گاز تصفیه شده به خط سراسری انتقال گاز خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
می متالز - 26 اسفندماه و با حضور کوروش مودت مدیر آموزش و پرورش استان، دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت های اجتماعی و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان و اداره آموزش ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
می متالز - سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر یک روزه خود به استان خوزستان از شرکت فولاد روهینا در شهرستان دزفول بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۹    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یک روزه به استان خوزستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 7 طرح صنعتی جدید در این استان خوزستان شرکت خواهد کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۳    
می متالز - هم زمان با سفر رئیس جمهوری به استان خوزستان و با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی فاز 2 شرکت فولاد زاگرس در شهرستان اندیمشک آغاز شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۴    
می متالز - هم زمان با سفر رئیس جمهوری به استان خوزستان و با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی فاز 2 شرکت پانیا پرتو کهربا در شهرستان اندیمشک آغاز شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
می متالز - در ادامه برنامه سفر یک روزه سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان خوزستان شرکت پایا پیام جنوب در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
می متالز - وزیر صنعت معدن و تجارت در جریان سفر کاری یک روزه خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در کشور شاهد توزیع نامتعادل امکانات تولیدی و تجاری هستیم، اما با اجرای طرح آمایش صنعت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۳    
می متالز - متن پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان را در ادامه بخوانید.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۷    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صمت به همراه نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی از طرح توسعه کارخانه آهک هیدراته پلدختر دیدن کردند.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۴    
می متالز - مراسم تقدیر از جوانان برتر استان آذربایجان شرقی با حضور مقامات این استان در سالن همایش های استانداری استان برگزار شد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۷    
می متالز - سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر کاری به شهرستان های شوش، دزفول و اندیمشک در استان خوزستان، شرکت پانیا پرتاب کهربا را افتتاح کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۷    
می متالز - هم زمان با سفر رئیس جمهوری به استان خوزستان و با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معادن و تجارت خراسان جنوبی از وجود 220 معدن غیرفعال در استان خبر داد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
می متالز - در راستای منویات مقام معظم رهبری و همزمان با نیمه شعبان، میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و در آستانه آغاز سال 1401 ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۴    
می متالز - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور پنجشنبه پس از حضور در خرمشهر از شرکت فولاد جهان آرای این شهرستان بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۸    
می متالز - رئیس جمهور در جمع کارگران مجتمع فولاد جهان آرا خرمشهر بر استفاده از نیرو های بومی تاکید کرد و گفت ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۸    
می متالز - رئیس جمهور از شرکت فولاد جهان آرا اروند در خرمشهر بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۲    
می متالز - رئیس جمهور از بخش های مختلف مجتمع فولاد جهان آرا واقع در شهرک صنعتی خرمشهر بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۹    
می متالز - مهندس رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با حضور در بیمارستان شهید مطهری از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۲    
می متالز - متن پیام را در ادامه بخوانید.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۹    
می متالز - ذوب آهن اصفهان با عبور از رکورد تولید 2 میلیون و 700 هزار تن، که در سال 1393 ثبت شد، در آستانه ثبت رکورد جدیدی در تولید سالانه است که حدود 2 میلیون و 760 هزار تن است.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۹    
می متالز - تقاطع همسطح شهید احسان کربلایی پور با حضور علیرضا مخبر دزفولی و محمد نیکوکار قائم مقامان مدیرعامل و جمعی از معاونان ...
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۳    
می متالز - قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت های اجتماعی، عملکرد فولاد خوزستان را فراتر از واژه مسوولیت های اجتماعی دانست.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۴    
می متالز - شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی طی 11 ماهه 1400 حدود 46.8 میلیون تن گندله تولید کردند که حاکی از افزایش حدود 10 درصدی تولید نسبت به سال 99 است.
می متالز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۱:۰۴    
می متالز - برقراری: توجه به پیامد های تصمیمات، روحیه جهادی و فسادستیزی از الزامات مدیریت در تراز جمهوری اسلامی است