پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 22 فروردین 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 2 فروردین 1402 ملیت 3 فروردین 1402 ملیت 4 فروردین 1402 ملیت 5 فروردین 1402 ملیت 6 فروردین 1402 ملیت 7 فروردین 1402 ملیت 8 فروردین 1402 ملیت 9 فروردین 1402 ملیت 10 فروردین 1402 ملیت 11 فروردین 1402 ملیت 12 فروردین 1402 ملیت 13 فروردین 1402 ملیت 14 فروردین 1402 ملیت 15 فروردین 1402 ملیت 16 فروردین 1402 ملیت 17 فروردین 1402 ملیت 18 فروردین 1402 ملیت 19 فروردین 1402 ملیت 20 فروردین 1402 ملیت 21 فروردین 1402 ملیت 22 فروردین 1402 ملیت 23 فروردین 1402 ملیت 24 فروردین 1402 ملیت 25 فروردین 1402 ملیت 26 فروردین 1402 ملیت 27 فروردین 1402 ملیت 28 فروردین 1402 ملیت 29 فروردین 1402 ملیت 30 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۸    
برای دریافت سقف تسهیلات مسکن جوانان در شهر تهران باید در مدت 15 سال، مبلغ 311 میلیون تومان به حساب بانک مسکن واریز و در پایان 15 سال 4 میلیارد تومان وام مسکن دریافت کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مسیرهای راهپیمایی، تردد و محدودیت ترافیکی در روز جهانی قدس را در پایتخت تشریح کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۲    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به نیاز کشور، ماهانه 120 تا 130 میلیون قطعه جوجه ریزی باید در کشور صورت گیرد تا میزان عرضه افزایش یابد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۸    
مدیر روابط عمومی شورای رقابت در خصوص این که آیا افزایش قیمت شامل خودرو های پیش فروش شده می شود یا خیر توضیحاتی ارائه داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۶:۱۸    
براساس اعلام مرکز آمار ایران، در حالی که نرخ مشارکت اقتصادی سال گذشته 40.5 درصد بود، نرخ بیکاری 9.7 درصد شد و تک رقمی ماند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
بانک مرکزی در خصوص فروش ارز خارج از سامانه های رسمی و فراتر از محدوده نرخ های مجاز به فعالان بازار هشدار داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 3.5 ساعته فرودگاه های استان تهران در روز 29 فروردین ماه خبرداد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان های استان البرز اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۴    
دبیر کانون سراسری مرغداران گوشتی کشور دلایل افزایش قیمت مرغ در چند وقت اخیر را تشریح کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۹    
در پی عدم وجود اسکناس خرد در دستگاه های خودپرداز و مشکلات ایجادشده برای متقاضیان وجه نقد، طبق اعلام سخنگوی اقتصادی دولت بناست عصر امروز شورای پول و اعتبار درباره انتشار اسکناس تصمیم گیری کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۹    
بعد از 15 سال تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان در تهران به 4 میلیارد تومان و در مراکز استان ها و شهر های بالای 200 هزار نفر به 3 میلیارد و 400 میلیون افزایش یافت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
مرکز مبادله ارز و طلای ایران، طی اطلاعیه ای از توقف عرضه ربع سکه بهار آزادی خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در ارتباط با 3 تغییر جدید در کابینه دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶    
حجت الاسلام نواب گفت:امیدواریم امسال حج خوبی را شاهد باشیم.وقتی روابط خوب شود تاثیر برنامه ها بیشتر می شود.احتمال برقراری حج عمره نیز زیاد است و این اتفاق از ربیع الاول از سر گرفته خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶    
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت:قیمت میوه های نوبرانه مثل گوجه سبز و چاقاله بادام در ابتدای فصل برداشت بسیار بالا بوده از این رو در راهبرد سازمان میادین میوه و تره بار نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶    
سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: به زودی قابلیت های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۹    
ساداتی نژاد گفت: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، باکیفیت و قیمت مناسب در دسترس است و کمبودی در تامین مرغ منجمد وجود ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۳    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: صادرات غیرنفتی کشور در سال گذشته 53میلیارد دلار ثبت شد و این عدد بدون احتساب صادرات برق است که 9 ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی ها صورت خواهد گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: مسافرانی که بلیت با نرخ خارج از قیمت مصوب خریداری کرده اند؛ با ارائه مدارک، اضافه پرداختی خود را دریافت کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۶    
رمضان شریف گفت: شعار اصلی روز قدس امسال روز جهانی قدس محور آزادی جهان اسلام و بیت المقدس است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۴    
قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی دستخوش تغییرات کلی شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی شورای رقابت گفت: ما قیمت ها را تصویب کردیم و اعلام آن هم به عهده وزارت صمت است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح ویلایی سازی در شهرهای کوچک اجرایی شده که باید در کلان شهرها با تامین زمین انجام شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۶    
هنوز به طور قطع مشخص نشده که سنگ نگاره ساسانی نویافته در لندن متعلق به کجاست، اما برخی باستان شناسان و کارشناسان نظراتی در این باره ارائه داده اند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی ها صورت خواهد گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات جدید نیروی زمینی ارتش که منطبق با علم و فناوری روز دنیا هستند، امروز رونمایی می شوند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر در کنار افزودن زمین به حاشیه شهرها و ایجاد مسکن با حمایت جدی در بحث مقاوم سازی و ایجاد بناهای جدید در بافت های فرسوده شهرها گام برداریم شاهد رشد ساخت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
یک کارشناس مسائل یمن با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد توافق یمن و عربستان و تاثیر توافق تهران و ریاض بر این موضوع گفت: از نظر سعودی ها توافق با تهران به نوعی تضمین توافق با انصارالله است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
هوش مصنوعی ChatGPT فهرستی از بهترین های دنیای فوتبال را انتخاب کرد که شگفتی های زیادی دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۳    
قیمت آپارتمان های 50 تا 60 متر که رتبه اول را از نظر سطح زیربنا در معاملات مسکن شهر تهران دارند بر اساس منطقه، موقعیت و امکانات متفاوت است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۰:۴۳    
وزیر بهداشت و درمان گفت که بعد از استقرار دولت سیزدهم اقدامات ارزنده ای برای ایجاد عدالت در ارائه خدمات بهداشتی صورت گرفته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۶    
هواداران بارسلونا در دقیقه 10 دیدار برابر خرونا مسی را تشویق کرده و خواستار بازگشت او شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۶    
حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از 18 سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۸    
معاون وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر در پیک هشتم بیماری کرونا در کشور هستیم و افراد باید در مراسم شبهای پر فضیلت قدر، دستورالعملهای بهداشتی را رعایت کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۰    
هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به زودی دستخوش تغییرات خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۸    
دعای بیستمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با سه شنبه 22 فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و افزایش نسبی دما در استان های ساحلی دریای خزر خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۲    
ترامپ برای دومین بار و طی کمتر از 10 روز قرار است روز پنجشنبه در دادگاه نیویورک حاضر شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۵    
در حالی که بسیاری از ایرانیان متقاضی تشرف به عتبات در شب های قدر هستند، هزینه بلیت پرواز تهران نجف با پروازهای داخلی به بیش از هشت میلیون تومان رسیده و هر لحظه این قیمت افزایش می یابد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۰    
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با بیان اینکه آئین نامه افزایش حقوق کارمندان در سال جاری خلاف مصوبه مجلس نیست ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۰    
پس از آنکه قیمت محصولات خودروسازان به صورت رسمی افزایش پیدا کرد، برخی ثبت نام کنندگان خودروهای داخلی در طرح یکپارچه فروش خودروها ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید بر اینکه گرد و خاک هوای تهران منشأ داخلی دارد و از استان های همجوار تهران نشات می گیرد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
معاون وزیر نیرو گفت:در تلفیق بودجه 2 مصوبه بسیار خوب در حوزه آب و فاضلاب به ویژه آب و فاضلاب روستایی مطرح شده است به طوری که تا پایان دولت هیچ تنش آبی در کشور نداریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
تخصیص اراضی دستگاه های مختلف باعث تسریع روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف می شود که در نهایت به بهبود بازار مسکن کمک خواهد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
برای سومین سال متوالی، آلرژی فصلی با کووید-19 همراه شده و به گفته پزشکان تشخیص این دو از هم به طور فزاینده ای دشوار بوده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
مشاور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، از الزام استعلام سرُم در داروخانه ها به منظور رصد میزان تامین و مصرف در آینده نزدیک خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۸    
بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که مهم ترین کمکی که انسان ها می توانند در حمایت از حیات وحش در فصل بهار انجام دهند، عدم جابجایی جوجه و یا نوزادان حیات وحش در طبیعت است.