پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۰۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 24 فروردین 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 2 فروردین 1402 ملیت 3 فروردین 1402 ملیت 4 فروردین 1402 ملیت 5 فروردین 1402 ملیت 6 فروردین 1402 ملیت 7 فروردین 1402 ملیت 8 فروردین 1402 ملیت 9 فروردین 1402 ملیت 10 فروردین 1402 ملیت 11 فروردین 1402 ملیت 12 فروردین 1402 ملیت 13 فروردین 1402 ملیت 14 فروردین 1402 ملیت 15 فروردین 1402 ملیت 16 فروردین 1402 ملیت 17 فروردین 1402 ملیت 18 فروردین 1402 ملیت 19 فروردین 1402 ملیت 20 فروردین 1402 ملیت 21 فروردین 1402 ملیت 22 فروردین 1402 ملیت 23 فروردین 1402 ملیت 24 فروردین 1402 ملیت 25 فروردین 1402 ملیت 26 فروردین 1402 ملیت 27 فروردین 1402 ملیت 28 فروردین 1402 ملیت 29 فروردین 1402 ملیت 30 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
یکی از اعمال واجب در روز عید فطر پرداختن زکات فطره است. میزان زکات فطریه 1402 در گزارش زیر آمده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از یک میلیون و یکصدهزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم کنکور 1402 خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۹    
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار در اردیبهشت ماه خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۹    
سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
ظهر امروز با نفوذ توده گرد و خاک که در کشور عراق شکل گرفته، ورود ریزگردها به مناطقی از غرب و جنوب غرب کشورمان دور از انتظار نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
یکی از مصوبات شورای عالی مسکن همکاری وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای گرفتن اراضی مازاد دستگاه ها در شهرهای مختلف است که با اجرایی شدن آن شاهد رونق ساخت مسکن های ویلایی و یک طبقه در شهرهای مختلف ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۴    
مدیر هوشمند سامانه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص حذف کارت های سوخت جایگاه ها توضیحاتی ارائه داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۴    
اشتباه وارد کردن کد PUK یا تعلل در پرداخت بدهی قبض موبایل از جمله دلایلی هستند که می توانند سیم کارت را برای مدتی غیرقابل استفاده کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۳    
تیر فرمو مدیر جشنواره فیلم کن در یک نشست خبری در پاریس، فهرست رسمی فیلم های حاضر در هفتاد و ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۶    
مدیرکل امور عشایر ایلام گفت: دسترسی 70 درصد ایل راه های استان بدلیل بارندگی های شدید و سیل آسا قطع شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: احتمال وقوع سیلاب در شمال غرب تهران، منطقه سولقان و امام زاده داود بسیار بالا است بنابراین مردم از تردد در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: علیرغم وقوع سیلاب و رعد و برق در برخی مناطق کشور، در حال حاضر مشکل جدی برای تامین آب و برق در مناطق قرمز و نارنجی وجود ندارد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رسانه های فرانسوی از ادعای 13 زن مبنی بر تحمل رفتارها یا اظهارات جنسی نامناسب از سوی ژرار دوپاردیو ، هنرپیشه سرشناس فرانسوی خبر دادند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۷    
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد که شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
از سری رقابت های لیگ اروپا دو دیدار امشب و از رقابت های لیگ برتر بازی پرسپولیس فردا (25 فروردین ماه) و دیدار استقلال شنبه (26 فروردین ماه) از تلویزیون زنده پخش می شوند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
یکی از وعده هایی که فرزین اخیرا در راستای نظم بخشی به سیستم بانکی و جلوگیری از افزایش پایه پولی و نهایتا نقدینگی داده است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۸    
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۲    
وزیران امور خارجه ایران، چین، روسیه و پاکستان در پایان دومین نشست خود درباره افغانستان با صدور بیانیه ای تاکید کردند که ایالات متحده آمریکا و متحدانش باید مسئولیت وضعیت دشوار کنونی در افغانستان را به ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۴:۴۲    
سامانه نمایش آنلاین HBO به صورت رسمی از ساخت یک مجموعه سریال بر اساس داستان های هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۵۷    
ضوابط و شرایط استفاده از انواع سهمیه ها برای داوطلبان نوبت دوم کنکور 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست ها هر اقدامی که علیه ما انجام می دهند، پاسخ آن را هم دریافت می کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
وعده ساخت هواپیما در یک سال گذشته از سوی مسئولان حوزه هوایی مطرح شد و اکنون هم رئیس سازمان هواپیمایی اعلام کرده که "هواپیمای ایرانی آماده پرواز است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۷    
اگر این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده است که هیپنوتیزم چیست و یا این که به چه کسی هیپنوتراپیست می گویند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۷    
وزیر امور خارجه گفت: آمریکا و متحدان آن مسئولیت دارند به عنوان اشغالگر در عملکرد دو دهه گذشته خود در افغانستان، پاسخگوی شرایط به وجود آمده در این کشور باشند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور سابق آمریکا برای حضور در دادگاه نیویورک درخصوص پاسخگویی درباره اتهامات کلاهبرداری مالی وارد این ایالت شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۵    
روزهای حساس انتخاب سرمربی تیم امید بدون خروجی خاصی در انتخاب سرمربی در حال گذر است تا همچنان ابهام درباره آینده این تیم وجود داشته باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: هیچ یک از محورهای مواصلاتی در استان های درگیر باران مسدود نشده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۷    
گرچه از دست دادن چربی ناحیه شکم می تواند دشوار باشد، اما اگر به دنبال کاهش چربی اضافی شکم هستید، چندین کار موثر وجود دارد که می توانید انجام دهید.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
یکی از معافیت های دیده شده در لایحه بودجه 1402 برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، معافیت در پرداخت قبوض آب و برق و گاز در صورت رعایت الگوی مصرف است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
بسیاری از داروها که به صورت روزانه مصرف می شوند، می توانند به کلیه ها آسیب برسانند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون سراسری و قبولی در آن، دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنها نمی باشند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۶    
هر مسافر می تواند حین مسافرت با قطار کیف یا توشه ای برای خود داشته باشند اما همراه داشتن برخی وسایل در قطار ممنوع است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۵    
سرمربی پرتغالی رم با وجود پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه عربستانی، جالوروسی را ترک نخواهد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: بارش باران و وزش باد در محورهای شمالی کشور از جمله آزاد راه تهران_شمال گزارش شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
عزم جدی دولت سیزدهم برای تقویب کارآمدی و حل چالش ها به ویژه در حوزه مهار تورم و رشد تولید، انتظار برای تغییر وزیر صمت را به دلیل بروز برخی ناکارآمدی ها به ویژه در حوزه خودرو بیش از پیش ایجاد کرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۷    
رئیس انجمن دوستی ایران و چین، برقراری مجدد روابط ایران و عربستان با وساطت پکن را نمونه دیگری از عدم موفقیت آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: اقدام اخیر چین در منطقه و توافق ایران و عربستان ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موازنه قوا مدتهاست که به ضرر رژیم جعلی اسرائیل و به نفع ملت فلسطین تغییر کرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۹:۴۱    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس 1402 بیانیه ای صادر کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۷    
از امروز تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور، بارش باران، وزش باد شدید و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
پرستاران از وعده ها خسته شده اند. از عدم بازگشت به کار پرستاران طرحی دوران کرونا تا عدم پرداخت کارانه های تعرفه پرستاری؛ باعث شده نیروهای پرستاری از متولیان امر ناامید شوند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۶    
روند کاهشی هر برگ اوراق مسکن از اواخر سال گذشته آغاز شده و دامنه آن به سال جاری هم کشیده شده است. به طوریکه متاهل های ساکن تهران می توانند با پرداخت کمتر از 89 میلیون تومان نسبت به اخذ این وام اقدام ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۸:۵۲    
مهلت ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 امروز پنجشنبه 24 فروردین ماه پایان می یابد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۸:۲۵    
در حالی که امسال، سال رشد تولید و مهار تورم است اما بسیاری از شرکت های حمل و نقلی با توجه به افزایش قابل توجه هزینه ها، چشم انتظار تغییر نرخ های بلیت هستند.