پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 16 فروردین 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 2 فروردین 1402 ملیت 3 فروردین 1402 ملیت 4 فروردین 1402 ملیت 5 فروردین 1402 ملیت 6 فروردین 1402 ملیت 7 فروردین 1402 ملیت 8 فروردین 1402 ملیت 9 فروردین 1402 ملیت 10 فروردین 1402 ملیت 11 فروردین 1402 ملیت 12 فروردین 1402 ملیت 13 فروردین 1402 ملیت 14 فروردین 1402 ملیت 15 فروردین 1402 ملیت 16 فروردین 1402 ملیت 17 فروردین 1402 ملیت 18 فروردین 1402 ملیت 19 فروردین 1402 ملیت 20 فروردین 1402 ملیت 21 فروردین 1402 ملیت 22 فروردین 1402 ملیت 23 فروردین 1402 ملیت 24 فروردین 1402 ملیت 25 فروردین 1402 ملیت 26 فروردین 1402 ملیت 27 فروردین 1402 ملیت 28 فروردین 1402 ملیت 29 فروردین 1402 ملیت 30 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۹    
تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در کشور گزارش نشده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۷    
بازار سرمایه امروز در حالی به کار خود پایان داد که شاخص های این بازار همچنان صعودی بود و مرزهای جدیدی را کشف کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
تلویزیون برای آخر هفته 33 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهند رفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
مهلت ثبت نام داوطلبان در نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 از 15 فروردین آغاز شده است، دانشجویان فعلی که در کنکور 1401 پذیرفته شده بودند هم می توانند بدون انصراف در کنکور 1402 ثبت نام کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
کارشناس هواشناسی گفت: از امروز بعدظهر شاهد، افزایش میزان سرعت باد در مقیاس شدید و در نواحی مستعد همراه با خیزش گردوخاک در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
طرح خدمات نوروزی سال 1402 ایران خودرو که از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۹    
صبح امروز بعد از دیدار و گفتگوی وزرای خارجه ایران و عربستان در پکن، نشست هیات های دو کشور به ریاست امیرعبداللهیان و فیصل فرحان آغاز شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۸    
استقبال از سفرهای شخصی، افزایش اقامت در چادر و کاهش اقامت در هتل ها طی ایام نوروز 1402 در میان آمارهای ارائه شده توسط ارگان های مختلف عضو ستاد خدمات سفر بیشتر به چشم می آید و قابل تامل است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۸    
ایروانی نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل طی نامه ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و فلسطین را فجیع و ناقض قوانین بین المللی دانست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رییس اتحادیه برنج فروش های بابل گفت: 70 درصد برنج های وارداتی در استان های شمالی و تولیدکننده توزیع می شود و با سوءاستفاده سوداگران منجر به تخریب کیفیت برنج ایرانی شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچ شرکت هواپیمایی در هیچ یک از هواپیماها نمی تواند چیدمان را از حالت استاندارد خارج کند و ما در سازمان هواپیمایی کشوری هم به این موضوع نظارت دقیق داریم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بعد از دیدار اخیر شمخانی با رئیس دولت امارات قرار شد که به زودی رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۱    
مرحوم کیومرث پوراحمد، سال ها قبل ماجرای جالب انتخاب مادرش پروین دخت یزادانیان برای نقش بی بی در سریال قصه های مجید را توضیح داد. ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۱    
تیم های بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت 22:30 به مصاف هم رفتند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۸    
امیر غفور با وجود اینکه با درخشش خود توانست یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم شهداب یزد در لیگ برتر والیبال ایران باشد، تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۸    
سیروس میمنت بازیگر نقش کیوان در سریال نون.خ از تولید و پخش فصل چهارم این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی همزمان با نوروز 1402 و جذابیت های این سریال سخن گفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۸    
شهردار تهران با بیان اینکه آینده روشن است، گفت: رهایی از نظام سلطه، اخراج آمریکا از منطقه و فروپاشی اسرائیل به زودی رقم می خورد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۰۰:۴۳    
رئیس مجلس با اشاره به لزوم تحول در کشور که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است گفت: برای رقم زدن تحول باید نظام حکمرانی با مردم تعامل داشته باشد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۰    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که به منظور بررسی موضوع "پرداخت چک های ادعایی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر روز چهاردهم فروردین" ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
خرید ارز سهمیه ای با کارت ملی در سال جاری، ملاکی برای قطع یارانه و تغییر دهک بندی یارانه بگیران از سوی وزارت رفاه است که سخنگوی دولت نیز امروز بر آن تاکید کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
درپی درگذشت کیومرث پوراحمد، کارگردان نامدار سینمای کشورمان، مرکز اطلاع رسانی پلیس اطلاعیه ای صادر کرده و از بررسی این موضوع خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۶    
شورای رقابت در بیانیه ای ضمن تشریح عواملی که در تعیین قیمت کارخانه ای خودروها موثر بوده است، اعلام کرد که قیمت های خودروهای مونتاژی (CKD) نیز پس از طی فرایند مشابه متعاقباً ابلاغ خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۶    
وزیر نیرو گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت ساعت کار ادارات در زمان اوج مصرف برق یعنی از 15 خرداد تا 15 شهریور امسال ، 6 بامداد تا 13 خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه های مربوط به "مهار تورم و رشد تولید" با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در دولت طراحی شده است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان از سال گذشته اقداماتی را در خصوص انتخابات اسفند 1402 آغاز کرده و در سال جاری تمام توان خود را برای برگزاری شایسته آن به کار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که اگر فرصتی باقی مانده باشد با سرمربی سابق استقلال برای گرفتن وقت از او مذاکره می کنیم تا بتوانیم از حذف شدن استقلال جلوگیری کنیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: کمک هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ 900 هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، تصویب شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس جمهور وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی را مکلف کرد در کوتاه ترین زمان و حداکثر تا 25 روز ضمن ارائه گزارش عملکرد، برنامه های مجموعه خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، ارائه کنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
طاهر درودی گفت: واکسن مننژیت زائران حج در هفته اول اردیبهشت ماه وارد کشور می شود و در مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
زارع پور گفت: برخی از گوشی هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روز رسانی هستند، دچار مشکل شدند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۶    
دادستان گیلان گفت: بررسی های اولیه بازپرس حکایت از خودکشی کیومرت پوراحمد کارگردان سینما و تلویزیون دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای افتتاح سفارت کشور آذربایجان در سرزمین های اشغالی را محکوم کردند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۳    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره برگزاری سفر گروهی و اجرای تورهای گردشگری به مقصد مصر هشدار داد و اعلام کرد: اجرای هرگونه تور و سفر گروهی به مصر مورد تایید نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۳    
بورس کالا در اطلاعیه ای از راه اندازی قرارداد اختیار معامله مبتنی بر قرارداد آتی واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلا خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت:دریافت هرگونه وجه اضافی به جز بهای بنزین در زمان سوختگیری، ممنوع و تخلف محسوب می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: کمک هزینه مسکن کارگران در جلسه هیأت وزیران بررسی و مبلغ 900 هزار تومان که از سوی شورای عالی کار پیشنهاد شده بود، تصویب شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
وزیر کشور گزارش حمله به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان را تایید نکرد و گفت که باید بررسی بیشتری انجام شود .
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
وزیر نفت گفت: هیچ گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و وزارت نفت نیست.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۵    
روزنامه ال موندو دپورتیو اسپانیا از شرط زیدان برای قبول هدایت پاری سن ژرمن نوشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۲:۲۵    
معاون توسعه سرمایه گذاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ساختار دانش بنیان کشور را یک ساختار چابک ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۲    
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست گزارشگر فساد یا نهاد پذیرنده از زمان تشکیل پرونده در مرجع قضائی تا یک سال پس از شروع به اجرای حکم قطعی، حمایت های قانونی آغاز خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
فیلم سینمایی فسیل رکورد تعداد مخاطب روزانه یک فیلم در دوره پس از کرونا را به نام خود ثبت کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از خبرهای خوب در حوزه آموزش عالی را تصویب آیین نامه جذب نخبگان در هیات دولت عنوان کرد و از تسهیل جذب و حمایت از نخبگان در سال جدید خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان در مسجدالاقصی واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس مجلس گفت: هیچ نماینده ای مصونیت ندارد و در صورت تخلف به دادگاه معرفی می شود. این طور نیست که در مجلس شورای اسلامی همه آزاد باشند و هر کاری که خواستند انجام دهند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام ضروری دانشجویان از اول اردیبهشت خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
دولت سیزدهم به منظور بهبود دیپلماسی انرژی و توسعه همکاری با کشورهای همسایه در حوزه های مختلف صنعت نفت و گاز، احیای بازارهای جهانی را در دستور کار قرار داده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۸    
دعای چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با چهارشنبه 16 فروردین ماه به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان تفهیم اتهام و بازگشت به فلوریدا در میان هوادارانش حاضر شد و سخنرانی کرد. وی از عزم خود برای شرکت در انتخابات 2024 با کمک هوادارانش خبر داد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۸    
نشریات اسپانیایی از آخرین وضعیت آینده ابرستاره آرژانتینی خبر دادند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۷    
بازار اجاره مسکن شهر تهران این روزها، آخرین فرصت برای اجاره آپارتمان با نرخ های پیشنهادی زمستان سال گذشته را پشت سر می گذارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۵    
سرپرست آموزش و پرورش گفت: به همه اعتراضات درباره رتبه بندی معلمان رسیدگی می شود
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: اولین نسخه سرویس روابط سببی و نسبی تولید شده و در حال حاضر این سرویس در اختیار برخی دستگاه های اجرایی قرار دارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۹:۱۳    
اگر با کاربری تماسی گرفته شده و شماره ای بر روی گوشی او نمایش داده نمی شود، احتمالا این تماس از سوی نهادهای انتظامی یا دستگاه ها و وزارت خانه هاست، چون افراد عادی چنین شماره ای ندارند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفت که دریافت کد ملی برای کالاهای دارای کد رهگیری از جمله موبایل برای ثبت مسیر کالا در سامانه جامع تجارت است و ربطی به مالیات ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۹    
بعد از ظهر چهارشنبه در استان های واقع در شمال غرب و غرب وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۹    
رضا عامری به عنوان سفیر جدید ایران در امارات منصوب شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۹    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام این خبر که اولین سری خودروهای وارداتی به احتمال بسیار زیاد در هفته آینده تحویل داده خواهد شد، گفت که 300 دستگاه النترا نیز در هفته آینده عرضه می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بخش قابل توجهی از طرح های نهضت ملی مسکن در این استان به مراحل پایانی رسیده و در آینده نزدیک افتتاح هایی را خواهیم داشت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
کنکور سراسری سال جاری برای نخستین بار است که با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شیوه دو نوبتی و با افزایش سهم سوابق تحصیلی برگزار می شود ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
برخی شهروندان اخیرا از تخلف جدیدی در برخی جایگاه های سوخت خبر می دهند که عجیب تر و پیچیده تر از پدیده های قبلی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۴۴    
معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران در مورد جزئیات بسته های مدت دار تردد در محدوده طرح ترافیک توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۳    
به گفته مسئولان حوزه مسکن، افزایش ساخت و سازها و رشد تولید مسکن از جمله برنامه هایی است که می تواند زمینه ساز کاهش نرخ تورم در بخش های مختلف تولید شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۸    
اگر شما نیز از صدای ضعیف ایرپادتان در رنج هستید می توانید با بکارگیری چند روش ساده و آسان کیفیت صدا را تا 360 درجه ارتقاء دهید.