پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۶:۳۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 28 فروردین 1402 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 1 فروردین 1397 ملیت 29 اسفند 1398 ملیت 1 فروردین 1399 ملیت 29 اسفند 1400 ملیت 1 فروردین 1401 ملیت 1 اردیبهشت 1402 ملیت 31 خرداد 1402 ملیت 31 تیر 1402 ملیت 1 مرداد 1402 ملیت 1 شهریور 1402 ملیت 30 مهر 1402 ملیت 30 آبان 1402 ملیت 30 آذر 1402 ملیت 30 دی 1402 ملیت 1 بهمن 1402 ملیت 29 اسفند 1402 ملیت 1 فروردین 1402 ملیت 2 فروردین 1402 ملیت 3 فروردین 1402 ملیت 4 فروردین 1402 ملیت 5 فروردین 1402 ملیت 6 فروردین 1402 ملیت 7 فروردین 1402 ملیت 8 فروردین 1402 ملیت 9 فروردین 1402 ملیت 10 فروردین 1402 ملیت 11 فروردین 1402 ملیت 12 فروردین 1402 ملیت 13 فروردین 1402 ملیت 14 فروردین 1402 ملیت 15 فروردین 1402 ملیت 16 فروردین 1402 ملیت 17 فروردین 1402 ملیت 18 فروردین 1402 ملیت 19 فروردین 1402 ملیت 20 فروردین 1402 ملیت 21 فروردین 1402 ملیت 22 فروردین 1402 ملیت 23 فروردین 1402 ملیت 24 فروردین 1402 ملیت 25 فروردین 1402 ملیت 26 فروردین 1402 ملیت 27 فروردین 1402 ملیت 28 فروردین 1402 ملیت 29 فروردین 1402 ملیت 30 فروردین 1402 ملیت 31 فروردین 1402 
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۸    
شرایط و نحوه دریافت ارز با کارت ملی در سال جدید تغییر کرده است، اما در اولین گام اخد این سهمیه ارزی باید حساب جدید ارزی در بانک ایجاد کنیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۷    
رئیس جدید سازمان امور مالیاتی در نخستین اظهار نظر خود اعلام کرد که قصد دارد تحول در نظام مالیاتی را با جدیت بیشتری دنبال کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۵    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی گفت: بانک ها از دیروز دوشنبه موظف به رفع مسدودی حساب های وکالتی متقاضیان خودرو شده اند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۵    
در بسیاری از موارد وقتی آمار طلاق از طرف نهادهای مختلف ارائه می شود، این آمار نسبت به میزان ازدواج در سال گذشته آن بررسی می شود ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۳    
ارتباط شناسان معتقدند تا پیش از پیدایش رسانه های اجتماعی، روابط انسانی ساده بود اما امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، هویتی دیگر و یا به عبارتی خودساخته از افراد ایجاد و معرفی می کند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۵    
افتخاری گفت: خطا های متعددی در فرایند سقوط هواپیما وجود داشته است، اما در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شبکه پدافندی آسمان کشور نقصی نداشته است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حل شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، از امروز تا جمعه در استان های ساحلی خزر و اردبیل افزایش محسوس دما بینی می شود
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۶    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که سال دوازدهم هستند باید در آزمون خردادماه سوابق تحصیلی خود را ایجاد کنند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۹    
شرکت ملی پخش اعلام کرد: هیچ محدودیتی در استفاده از کارت های شخصی سوخت و همچنین کارت های جایگاه وجود ندارد و در کلیه جایگاه های سوخت کشور، امکان استفاده از هر دو نوع کارت به هر میزان میسر است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۹    
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه بازار خودرو امسال اشباع می شود، گفت: وزارت صمت نگران گرانی خودرو است اما ابزاری برای مهار تورم و نرخ ارز ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۷:۲۴    
پیمان بحرانی خواننده و موسیقی دان ایرانی که تاکنون آثار فوق العاده پر طرفداری را به بازار موسیقی عرضه کرده است که در این مقاله وی را بیشتر می شناسیم و آهنگ های ایشان را مورد بررسی قرار می دهیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
فرماندهان و کارکنان ارتش در آستانه روز ارتش با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پروازهای صبح سه فرودگاه امام خمینی، مهرآباد و پیام به مناسبت روز ارتش 4 ساعت متوقف می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
کارشناس مرکز پژوهش های مجلس گفت: وام ودیعه جدیدی تصویب نشده، بلکه مجدد وام ودیعه سال گذشته تمدید شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۲    
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 592 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 31 میلیون و 350 هزار تومان است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۴    
باشگاه بایرن مونیخ، سادیو مانه را به خاطر درگیری با لروآ سانه 300 هزار یورو جریمه کرد. این بالاترین رقم جریمه در تاریخ این باشگاه آلمانی است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
سازمان سنجش آموزش کشور امکان ثبت نام مجدد برای جاماندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 را فراهم کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: نقد کردن به هیچ وجه عیب و اشکال ندارد بلکه امری پسندیده است اما خلاف واقع گفتن به ویژه در قبال موضوعی که سبب ایجاد التهاب برای مردم می شود از جمله مسائلی است که در سال جاری در ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
طبق اعلام روزنامه لوپاریزین مذاکرات لیونل مسی با سران پاری سن ژرمن متوقف شده است و این بازیکن تابستان پیش رو پاریس را ترک خواهد کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
روند حرکت شاخص های بازار سرمایه امروز هم صعودی بود و شاخص کل بورس توانست بیش از 14 هزار واحد افزایش یابد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۹    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با تاکید بر اینکه تنها مرجع رسمی شناسایی نخبگان در کشور بنیاد ملی نخبگان است، گفت: در شیوه جدید شناسایی نخبگان علاوه بر معیارهای احراز نخبگی گذشته ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۱    
پیمان بحرانی خواننده و موسیقی دان ایرانی که تاکنون آثار فوق العاده پر طرفداری را به بازار موسیقی عرضه کرده است که در این مقاله وی را بیشتر می شناسیم و آهنگ های ایشان را مورد بررسی قرار می دهیم.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: یکی از دلایل افزایش مصرف بنزین می تواند قاچاق باشد اما افزایش مصرف بنزین در ایام نوروز ربطی به قاچاق ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامداران به ویژه تازه واردان به بورس به تبلیغات فضای مجازی که برای برخی از سهام می شود توجه نکنند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۸    
علیرضا عنایتی گفت:تلاش ما این است که قبل از آغاز ایام حج بتوانیم سفارتخانه و سرکنسولگری ایران را بازگشایی کنیم، چرا که برای تسهیل امور حجاج مفید خواهد بود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۳    
عرضه ربع سکه از هفته گذشته و با دستور رئیس کل بانک مرکزی متوقف شده و در این روزها آخرین نرخ کشف شده آن نیز تغییری نکرده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۰    
در حالیکه سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است، در موج اخیر خشونت در سودان دست کم 83 تن کشته و بیش از 1126 تن زخمی شده اند، دبیرکل اتحادیه عرب تماس تلفنی با دبیرکل سازمان ملل برقرار کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تلاش داریم تا نرخ سود تسهیلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای همه متقاضیان و یا بخشی از دهک های اول، دوم، سوم و چهارم کاهش یابد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی از رفع مسدودی حساب وکالتی خودروهای داخلی خبر داد و گفت: متقاضیان خودروهای داخلی می توانند از امروز 100 میلیون تومان مبلغ واریز شده به حساب وکالتی خودشان را برداشت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۹    
وزیر اقتصاد با تشریح برنامه های دولت برای مهار تورم و رشد تولید از اقتصاددانان خواست تا دیدگاه های خود را درباره این برنامه ها اعلام کنند و تصریح کرد: شعار مهار تورم و رشد تولید ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹    
در 29 فروردین 57 امام خمینی (ره) با انتشار پیامی ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش تاکید کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹    
قیمت بیت کوین به بالاتر از سطوح 30هزار و 30هزار و 500 دلار افزایش یافت. حتی قبل از ظهور خرس ها، بیت کوین به بالای سطح 31هزار دلار رسید و در نتیجه یک واکنش نزولی در زیر منطقه حمایتی 30هزار و 500 دلار ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹    
نوری گفت: درب های ضلع جنوبی مصلی برای ورود نمازگزاران بسته می شود و درب های شمالی و همچنین دربهای 18، 19 و 20 به روی نمازگزاران بازگشایی خواهد شد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه ابراز امیدواری کرد که آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگوهایش با ایران به مسیر فنی متعهد باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم در خط مقدم پاسداری از انقلاب و ایران عزیز همچنان دشمنان را ناامید خواهند ساخت.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳    
حج تمتع امسال با توجه به گرمای هوا در سرزمین وحی و هم چنین حضور درصد قابل توجهی از زائران سالمند، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نرخ کرایه تاکسی توضیحاتی ارائه کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۷    
وزیر اقتصاد تاکید کرد: بنا به قولی که در مجلس دادم باید اعلام کنم تا پایان اسفندماه سال 1402، 58 هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک ها واگذار شده است که بیش از چهار سال دولت قبل می باشد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
تنها مرگ است که راه چاره ندارد؛ این جمله را بارها شنیده ایم و به تبعِ چنین نگاهی برای پروژه ای که بازیگرش به ناگاه در اواسط ساخت سریال فوت می کند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۲    
زنده یاد محمدعلی کشاورز روایت ها و خاطرات جالبی از دوران حرفه ای بازیگری اش به ویژه در همکاری با علی حاتمی داشت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۲    
معاون دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر اینکه هرگونه بهره برداری انبوه بدون مجوز قاچاق تلقی می شود و پیگرد قانونی دارد ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۵۶    
صدمین دربی تهران در حالی یکشنبه آینده بین پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد که هر دو تیم ورودی توفانی به این مسابقه داشتند ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۸    
با 31 سال سن دچار ساییدگی زانو شدم و زانوهای من بعد از کشیک ها ورم می کند، برنامه تفریح و مسافرت هم نداریم. اگر بخواهیم یک هفته مرخصی بگیریم به قدری شیفت های سنگین می گذارند که آن یک هفته جبران شود ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۰    
دعای بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با دوشنبه 28 فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
مدیر هوشمند سامانه کارت سوخت گفت: در حال حاضر کمبودی در کارت سوخت جایگاه ها وجود ندارد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
این روز ها اپلیکیشن های ویرایش عکس برای گوشی های هوشمند به طور گسترده در دسترس هستند و بسیاری از آن ها را می توان به صورت رایگان استفاده کرد.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۰    
قراردادهای ملکی مجهز به کدرهگیری که طی یک دهه گذشته اطمینان خریداران نسبت به امنیت حقوقی معامله را موجب شده بود، در حال رنگ باختن است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1402 امروز منتشر می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۰    
به جای کارت سوخت نخ دار در جایگاه های توزیع بنزین، از این پس برای خرید بنزین آزاد بدون کارت سوخت از کارت (داخل جیب) جایگاه دارها استفاده کنید.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۰    
معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به تخفیف 30 درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده های ترافیکی در پایتخت ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه عمده سقط جنین های غیرقانونی در خانه ها و از طریق قرص های خونریزی دهنده انجام می شود، گفت: در صورت انجام سقط جنین غیرقانونی از سوی پزشک ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۹    
بعد از گذشت 2 سال از تصویب قانون پایانه های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۹    
مشاور وزیر اقتصاد در تشریح فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان توضیح داد که در فاز دوم ضمن آنکه فرایند تخصیص آرد به نانوایان تغییر کرده است ...
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
امروز دوشنبه در برخی از نقاط کشور از جمله کرمان و خراسان جنوبی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.
ملیت   ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱    
رئیس کمیته علمی ستاد استهلال درباره سازوکار این ستاد و رویت هلال ماه رمضان و شوال توضیحاتی داد.