سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۶:۳۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 12 بهمن 1395 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 31 فروردین 1395 مرصاد 31 اردیبهشت 1395 مرصاد 31 خرداد 1395 مرصاد 31 تیر 1395 مرصاد 16 مرداد 1395 مرصاد 30 مهر 1395 مرصاد 30 آبان 1395 مرصاد 30 آذر 1395 مرصاد 30 دی 1395 مرصاد 1 اسفند 1395 مرصاد 1 بهمن 1395 مرصاد 2 بهمن 1395 مرصاد 3 بهمن 1395 مرصاد 4 بهمن 1395 مرصاد 5 بهمن 1395 مرصاد 6 بهمن 1395 مرصاد 7 بهمن 1395 مرصاد 8 بهمن 1395 مرصاد 9 بهمن 1395 مرصاد 10 بهمن 1395 مرصاد 11 بهمن 1395 مرصاد 12 بهمن 1395 مرصاد 13 بهمن 1395 مرصاد 14 بهمن 1395 مرصاد 15 بهمن 1395 مرصاد 16 بهمن 1395 مرصاد 17 بهمن 1395 مرصاد 18 بهمن 1395 مرصاد 19 بهمن 1395 مرصاد 20 بهمن 1395 مرصاد 21 بهمن 1395 مرصاد 22 بهمن 1395 مرصاد 23 بهمن 1395 مرصاد 24 بهمن 1395 مرصاد 25 بهمن 1395 مرصاد 26 بهمن 1395 مرصاد 27 بهمن 1395 مرصاد 28 بهمن 1395 مرصاد 29 بهمن 1395 مرصاد 30 بهمن 1395 
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۶:۳۳    
مرصادنیوز: شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات با صدور پیامی ایام الله دهه فجر را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۲    
مرصادنیوز: پس از مطرح شدن احتمال تغییر در تعداد نمایندگان استان کرمانشاه، حوزه ای که تعداد نمایندگان آن تغییر خواهد کرد، مشخص شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۷    
مرصادنیوز:حدود 20 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه طی امسال در برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و تربیتی این نهاد شرکت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۱    
مرصادنیوز: EAS: Easy App Switcher اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که با به کارگیری آیکون های شناور، جابه جایی بین اپلیکیشن ها را سرعت بیشتری می بخشد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۰    
مرصادنیوز:تفاهم نامه 7 ماده ای میان اداره کل زندان های کرمانشاه وهیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان امضا شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۷    
مرصادنیوز: با حضور مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی زنگ انقلاب در مدرسه اول متوسطه شهداء به صدا در آمد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۴    
مرصادنیوز: به مناسبت آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه آثار هنری یکی از هنرمندان ثلاث باباجانی افتتاح شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۸    
مرصادنیوز: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات قصرشیرین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۱    
مرصادنیوز: با ایده های جذاب برانکو مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس توانستند استادیوم اختصاصی برای این تیم به سبک فوتبالیست های خارجی بسازند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۸    
مرصادنیوز: هافبک ایرانی تیم پانیونیوس یونان در آخرین روز فصل نقل و انتقالات زمستانی در این تیم ماندگار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۵    
مرصادنیوز: عناصر تروریستی جبهةالنصره قصد داشتند شهرک الصمدانیة الشرقی در استان قنیطره را اشغال کنند که با مقاومت نیروهای سوری این عملیات تروریست ها ناکام ماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
مرصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بودجه تئاتر سال آینده دو برابر قبل می شود. ما به نشاط اجتماعی توجه داریم جامعه ما پرشور و نشاط است و باید بسترهای شادی را برای جوانان ایجاد کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۵    
مرصادنیوز: وزیر امنیت داخلی آمریکا هرچند که گفت ممنوعیت کنونی موقتی است، اما در عین حال تأکید کرد که این ممنوعیت فعلا شامل حامل اتباع شماری از کشورها باقی خواهد ماند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۲    
مرصادنیوز: نماینده انگلستان در سازمان ملل با بیان اینکه شورای امنیت آزمایش موشکی ایران را تائید کرده، گفت کمیته قطعنامه 2231 این مسئله را بررسی می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۶    
مرصادنیوز: در نیمه اول دیدار هال سیتی برابر چلسی، میسون دچار مصدومیت شدیدی شد، در ابتدا اخبار ناگواری در مورد او به گوش می رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۶    
مرصادنیوز: سندی که به تازگی منتشر شده است، نشان می دهد که پس از وقوع کودتا در ترکیه، رجب طیب اردوغان بی درنگ از قطر خواسته است نیروهای ویژه خود را برای نجات جان او به ترکیه اعزام کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۳    
مرصادنیوز: به دلیل واصل شدن برخی شکایات و بازدید از دانشگاه های دولتی و آزاد شیراز برخی از اعضای کمیسیون به استان فارس سفری داشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۰    
مرصادنیوز: مراسم جشن تولد دروازه بان تیم فوتبال استقلال در اردوی این تیم برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۷    
مرصادنیوز: عصر امروز دوازدهم بهمن ماه ژاک مارک ارو، وزیر خارجه فرانسه با حسن روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران در محل دفتر رییس جمهور دیدار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۸    
مرصادنیوز: دبیرکل فدراسیون فوتبال شایعه کنار گذاشتن دستیاران ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را تأیید نکرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۵    
مرصادنیوز: دونده ملی پوش کرمانشاهی گفت: برای حضور در المپیاد آتشنشانان ایران و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می شوم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۱:۲۵    
مرصادنیوز: سیدعباس عراقچی که امروز برای دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده بود، امشب با حضور در بیت آیت الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۸    
مرصادنیوز: رئیس جمهور گفت: ایران همانطور که آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز تایید کرده است، به تمامی تعهدات خود عمل نموده و همه طرف ها نیز باید بدون کوتاهی و تاخیر برای اجرای دقیق مفاد آن بکوشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۳    
مرصادنیوز: دادستان تهران در خصوص اهمیت حادثه اخیر اظهار داشت: با توجه به رصد صورت گرفته در بازه زمانی بیست و نهم دی ماه تا چهارم بهمن ماه سال جاری مشخص گردید 86 درصد اخبار رسانه ها و فضای مجازی مربوط ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۰    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران تصریح کرد: آزمایشات موشکی حق ذاتی و مسلم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت و منافع ملی خود بوده و اعلام نظر در مورد آنها خارج از صلاحیت هر کشور یا نهاد بین ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
مرصادنیوز:در آخرین پیام رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: مدیریت جهادی مدیران در همه بخش های جامعه و پرهیز از دشمن تراشی های شعاری و پرداختن به سیاست های اصولی اقتصاد مقاومتی از افق های ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۵    
مرصادنیوز:مسابقه دو صحرانوردی دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم پسر در شهرستان سنقروکلیایی برگزار و در پایان جوایزی از طرف اداره ورزش و جوانان به برندگان مسابقه اهداء شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۹    
مرصادنیوز:دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه گفت که تداوم برجام در گرو پایبندی طرفین بر اجرای تعهدات بوده و فاصله گرفتن از این روند با هر بهانه و رویکردی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۹    
مرصادنیوز: رسول کوهپایه زاده گفت: پس از چند روز کار رونوشت برداری از رأی تایید شده به اتمام رسید و رأی را برای رسیدن به زنجانی به دفتر نظارت در زندان تحویل دادیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۶    
مرصادنیوز:در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، مراسم زنگ انقلاب در اولین روز از ایام الله فجر با حضور مسئولین به صورت نمادین در دبیرستان امیرکبیر شهرستان سنقروکلیایی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۷    
مرصادنیوز:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت:مشکل برق تمامی روستاهایی استان که به دلیل بارش برف قطع شده تا عصر امروز وصل می شود
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۱    
مرصادنیوز:رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی احکامی سرپرست بسیج مساجد و محلات، معاون آموزش و رئیس دانشکده شهید مطهری بسیج را منصوب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۹    
مرصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه برنامه هسته ای ایران حتی یک روز هم تعطیل نشده است، گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۶    
مرصادنیوز:نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هدف و آرمان والای انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن جهانی اسلامی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۴    
مرصادنیوز : در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، مراسم زنگ انقلاب در اولین روز از ایام الله فجر با حضور جمعی از مسئولین شهر سطر به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شهداء ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۳    
مرصادنیوز:رئیس جمهور با بیان اینکه دلیل عصبانیت ترامپ از برجام، به رسمیت شناختن حق غنی سازی ایران است، گفت: یک سال بعد از برجام، غنی سازی با سانتریفیوژ IR8 و سرعت بیش از بیست برابر قبل امکان پذیر شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۰    
مرصادنیوز: سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: براساس داده های هواشناسی استان کرمانشاه سردترین نقطه کشور پس از اردبیل شناخته شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز:عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون آخوندی گزارش عملکرد خود را ارائه داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۳    
مرصادنیوز:سید محمود علیزاده طباطبایی گفت: صراحتا عرض می کنم ما باید از بیش از 10 هزار قاضی ای که فداکارانه در امر قضاوت خدمت می کنند، قوه قضاییه و به خصوص استقلال این قوه دفاع کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۲    
مرصاد اسپورت : مجمع انتخابات هیات پزشکی و ورزشی استان کرمانشاه برگزار و سعید کاظمی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۳    
مرصادنیوز:وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 2 فروند هواپیما از قراردادهای ایران ایر تا 4 هفته آینده وارد کشور می شود، گفت: پروژه راه آهن 4 خطه تهران-کرج و 3 خطه تهران-گرمسار تا پایان سال افتتاح می شود
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۰    
مرصادنیوز:احتمال ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها یک هفته زودتر/ دستور آغاز انتخابات از 8 اسفندماه
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
مرصادنیوز:رئیس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان شهرستان سرپلذهاب ازافتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب همزمان در 10 مدرسه این شهرستان خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: صیانت از انقلاب و محتوای انقلاب وظیفه سنگین همه طبقات نظام است و اگر محتوای انقلاب حفظ شود این انقلاب صد در صد بیمه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب از افتتاح دوطرح عمرانی همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان بااعتباری بالغ بر 9میلیاردو500 میلیون ریال خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۸    
مرصاد نیوز: در اولین روز از گرامی داشت دهه مبارک فجر در شهرستان گیلانغرب چهار مراسم برگزار شد .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
مرصاد نیوز:امام جمعه گیلانغرب با عنوان اینکه رضایت خدا در خدمت به خلق است گفت:مسئولان ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب در صدد خدمت شایسته به مردم باشند .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۶    
مرصادنیوز: عکسنوشت های زیر کاری از سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی مرصاد در روز 12 بهمن ماه است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
مرصاد نیوز: به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان پس از دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب در دبیرستان شهید ریزه وندی اسلام آباد غرب به صدا در آمد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مرصادنیوز: بر اساس گزارش دیوان محاسبات مجلس، دولت در بودجه 94 اجازه استفاده از 6300 میلیارد تومان از بودجه عمومی برای مصارف قانون هدفمندکردن یارانه ها را داشته است که در عمل مبلغ 3853 میلیارد تومان ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۲    
مرصادنیوز: به مناسبت آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن، موتور سوارن شهر صحنه اقدام به انجام رژه موتوری پرداختند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مرصادنیوز:همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ گلبانگ انقلاب در تمام مدارس شهرستان صحنه به صدا درآمد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۷    
مرصادنیوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: انقلاب اسلامی باعث خروج تفکرات غربی از کشور شد وحفاظت وحراست از این انقلاب مردمی یک وظیفه عمومی و همگانی است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام سه باند سرقت منزل خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۸    
مرصادنیوز: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با پایان یافتن عملیات مجاهدانه آواربرداری حادثه پلاسکو، و تشییع شهدای قهرمان اتش نشان بیانیه ای تحلیلی صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مرصادنیوز: پزشکان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در تلاش هستند تا با انجام درمان های لازم مدافع این تیم را به دیدار حساس مقابل پرسپولیس برسانند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
مرصادنیوز:سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از موکول شدن مجمع عمومی ملی این جبهه به 28 بهمن خبر داد و گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۶    
مرصادنیوز:رئیس دیوان محاسبات کشور از عودت تمامی حقوق های نجومی به خزانه خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
مرصاد نیوز: صبح امروز و در اولین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی با حضور مسئولین شهرستان هرسین برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۴    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق؛ سریال تاریخی معمای شاه فردا شب 13 بهمن ماه به پایان می رسد. ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۱    
مرصادنیوز: به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه خلاقیت کودکان مهدهای کودک شهرستان کرمانشاه افتتاح شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۸    
مرصادنیوز: کمینه دمای هوای طی شب گذشته در روانسر به بی سابقه ترین میزان خود، طی هشت سال گذشته رسید.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۹    
مرصادنیوز:با گذشت 15 سال از حمله آمریکا به افغانستان برای نابودی طالبان، این گروه به سرعت در حال تصرف مجدد بخش هایی از خاک افغانستان از دست دولت این کشور است ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۹    
مرصادنیوز:وزرای امور خارجه ایران و فرانسه در تهران در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به گفت وگو نشستند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۳    
مرصادنیوز: معاون سابق حقوقی ریاست جمهوری با اشاره به شکست ایران در پرونده کرسنت گفت: همه دفاعیه ها در داوری بین المللی توسط معاونت حقوقی وزارت نفت انجام شده است و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۳    
مرصادنیوز:بر اساس گزارش جدید دیوان محاسبات کشور، کسری تراز عملیاتی بودجه 94 به 57 هزار میلیارد تومان افزایش یافته که بیشتر آن از طریق اضافه برداشت از درآمدهای نفت و کاهش شدید بودجه عمرانی تامین شده ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۷    
مرصادنیوز: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر مسئولان ادارات و ارگانهای شهرستان جوانرود با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۷    
مرصادنیوز: کریس مورفی ، عضو کمیته امور خارجی سنای آمریکا ضمن انتقاد از ممنوعیت ورود مهاجران از 7 کشور اسلامی، مدعی شده که این اقدام، کار رئیس جمهور روحانی را در ایران سخت تر می کند .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق، تصویر دیده نشده از حضرت آیت الله خامنه ای در جریان تظاهرات علیه رژیم پهلوی در مشهد منتشر شد:
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
مرصادنیوز:مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در روزهای 12 و 13 بهمن عضویت در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه رایگان است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
مرصادنیوز: آقای محمدرضا نعمت زاده، وزیر 73 ساله دولت حجت الاسلام حسن روحانی، دیروز دوباره حاشیه ساز شد. او البته از همان بدو ورودش به مجلس برای گرفتن مجوز ورود به کابینه خبرساز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
مرصادنیوز:نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از ارائه مستندات اتهامات حسین فریدون به رئیس جمهور در قالب نامه ای خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۵    
مرصادنیوز:نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اینکه حداقل 18 بار برجام توسط امریکا نقض شده، تصریح کرد: عدم پاسخگویی متناسب صرفا مسیر را برای نقض های بعدی باز می کند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۰    
مرصادنیوز: در اولین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان شهرستان جوانرود، نمایشگاه کتاب و پوستر دراین شهرستان افتتاح شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۲    
مرصاد نیوز: حکایت تلخ قطع بی رویه درختان حاشیه شهرستان سرپلذهاب بازهم به بهانه هرس شاخ وبرگ های آن ولی به صورت غیراستاندارد تکرارشد و باید دید که تخریب فضای سبز حاشیه شهر باچه مجوزی صورت می گیرد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
مرصادنیوز: مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن ماه، سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی با حضور مسئولین استان کرمانشاه در محل مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۴    
مرصادنیوز: مردم کفن پوشیده بحرین دیشب با برگزاری تظاهرات گسترده در خیابان ها و اعلام آمادگی برای فدا شدن در راه مذهب و حمایت از شیخ عیسی قاسم، حماسه دیگری در تاریخ مبارزات بحرین رقم زدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: 19 دستگاه تانک آبرامز ارتش آمریکا وارد آلمان شد. این تانک ها در مناطق اروپای شرقی و مرکزی مستقر خواهند شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مرصادنیوز:کارشناس مسائل آمریکا با بیان اینکه وزارت خارجه در قبال محدودیت صدور روادید برای ایرانی ها هوشمند عمل نمی کند گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مرصاد نیوز: به ماسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی رژه موتورسواران نیروهای مسلح در اسلام آبادغرب برگزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مرصادنیوز: قانون ممنوعیت مهاجرت ترامپ، قراردادهای شرکت بوئینگ با کشورهایی نظیر ایران و عراق را که به حدود 20 میلیارد دلار می رسد، در معرض فسخ قرار داده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز: روزنامه گل در گزارشی از شکایت یک میلیاردی حاج محمدی از استقلال خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز:محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی سوالی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: در برخی از مناطق شهر پاوه که تردد وسایل نقلیه در روزهای عادی در آن ها روان است، بارش برف تردد را برای اهالی محل با مشکل مواجه کرده است.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۴    
مرصادنیوز: مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام امت به میهن در دوازدهم بهمن ماه 57 در کرمانشاه بر گزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز: یک رسانه صهیونیستی با اشاره به افزایش قدرت تخریب و برد موشک های حزب الله لبنان به بررسی نقاط ضعف اسرائیل در برابر این موشک ها پرداخت.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز:مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه عده ای رکود و بیکاری را نتیجه انقلابی گری می دانند گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۹    
مرصاد نیوز: شهردار شهرستان سرپلذهاب با اعلام آمادگی کامل این شهرستان جهت برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۶    
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز:وزیر اطلاعات با اشاره به لحظه ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور گفت: با حضور حضرت امام خمینی (ره) در کشور ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مرصادنیوز:در حالی گزارش های رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار از تورم تک رقمی حکایت دارد که وزارت صنعت گزارش جدیدی از تغییر قیمت 57 کالای اساسی مردم را منتشر کرد تا تورم دورقمی بیش از 30 کالا حقیقت تورم را ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز:وزیر دفاع گفت: تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی در اراضی اشغالی و زیر پا گذاشتن قواعد و قوانین بین المللی از جمله اقدامات ناامن ساز در منطقه است که باید به طور همه جانبه با آن ...
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۵    
مرصادنیوز: مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام امت به میهن در دوازدهم بهمن ماه 57 در کرمانشاه بر گزار شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز:رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت 45 کرمانشاهی با گاز منواکسید کربن خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۹    
مرصاد نیوز: مدیر کمیته امداد شهرستان سرپلذهاب از اهدای 40 دستگاه چراغ نفتی به ارزش 40 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد شهرستان در فصل سرما خبرداد .
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۶    
مرصادنیوز: بیش از 160 هزار راس دام سبک و سنگین طی 10 ماه امسال در کشتارگاه های استان کرمانشاه کشتار شدند.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
مرصادنیوز:مراسم گرامیداشت سی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی به کشور در 12 بهمن 57 لحظاتی پیش با حضور مسئولان کشوری در فرودگاه مهرآباد آغاز شد.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
مرصادنیوز:بازیگر نقش ترمیناتور درباره قانون منع مهاجران ترامپ صحبت کرد و گفت با این قانون آمریکا مسخره و احمقانه دیده می شود.
مرصاد   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۴    
مرصادنیوز:رئیس جمهوری گفت: توسعه اقتصادی کشور نیازمند حمایت از تولید است.
  • ۱