یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۳۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 13 فروردین 1399 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 31 اردیبهشت 1399 مرصاد 19 خرداد 1399 مرصاد 30 مهر 1399 مرصاد 30 آبان 1399 مرصاد 1 آذر 1399 مرصاد 1 دی 1399 مرصاد 30 بهمن 1399 مرصاد 1 اسفند 1399 مرصاد 1 فروردین 1399 مرصاد 2 فروردین 1399 مرصاد 3 فروردین 1399 مرصاد 4 فروردین 1399 مرصاد 5 فروردین 1399 مرصاد 6 فروردین 1399 مرصاد 7 فروردین 1399 مرصاد 8 فروردین 1399 مرصاد 9 فروردین 1399 مرصاد 10 فروردین 1399 مرصاد 11 فروردین 1399 مرصاد 12 فروردین 1399 مرصاد 13 فروردین 1399 مرصاد 14 فروردین 1399 مرصاد 15 فروردین 1399 مرصاد 16 فروردین 1399 مرصاد 17 فروردین 1399 مرصاد 18 فروردین 1399 مرصاد 19 فروردین 1399 مرصاد 20 فروردین 1399 مرصاد 21 فروردین 1399 مرصاد 22 فروردین 1399 مرصاد 23 فروردین 1399 مرصاد 24 فروردین 1399 مرصاد 25 فروردین 1399 مرصاد 26 فروردین 1399 مرصاد 27 فروردین 1399 مرصاد 28 فروردین 1399 مرصاد 29 فروردین 1399 مرصاد 30 فروردین 1399 مرصاد 31 فروردین 1399 
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۳    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی هرسین از کشف 2 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده اتانول 96 درصد قاچاق با تلاش ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۳    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری عاملان توزیع الکل تقلبی در آبادان که منجر به جان باختن 3 نفر شد، خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۸    
مرصادنیوز: نخستین نقاهتگاه بیماران بهبودیافته کرونا روز چهارشنبه با حضور یوسفی فرماندار جوانرود و جمعی از مسئولان باظرفیت50 تخت درجوانرود راه اندازی شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۶    
مرصادنیوز: رجبی گفت: محسن تنابنده من را برای بازی در نقش بهروز در سریال پایتخت پسندید و همیشه ممنون او خواهم بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۲    
مرصادنیوز: استقلال سه سال بعد از باخت در فینال آسیا برابرجوبیلو ایواتا، اینبار در شرایطی عجیب به حریف باخت تا ستاره سوم از دست برود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
مرصادنیوز: با شروع ویروس کرونا شبانه روز در بیمارستان ماند تا بتواند کمبود پزشکان را جبران کند. او حین ویزیت بیماران، سرُم به دست داشت و این تصویر او در شبکه های جهانی دست به دست شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
مرصادنیوز: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایتی دولت درباره مشمولان بسته معیشتی کرونا، توضیحاتی داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۷    
مرصادنیوز: بر اساس قانون جرایم رایانه ای سرک کشیدن و فضولی کردن در تلفن همراه دیگران جرم به حساب می آید و مجازات دارد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۲    
مرصادنیوز: به نظر می رسد یوفا راه حل جدیدی برای تمام کردن لیگ های اروپایی یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۲    
مرصادنیوز: کسانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، ریسک بالاتری در ابتلا به ویروس کرونا برای آنها پیش بینی می شود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۹:۴۷    
مرصادنیوز: با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد تمدید زمان فاصله اجتماعی و کاهش ترددها، سازمان اداری و استخدامی نیز اعلام کرد که تا 20 فروردین ماه حضور کارکنان مجددا به صورت یک سوم خواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۸    
مرصادنیوز: قرآن کریم دستوراتی را برای مقابله با بیماری ها بیان کرده که اگر به آن ها توجه کنیم، می توانیم کرونا را شکست دهیم.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۰۳    
مرصادنیوز: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ابرقدرتی آمریکا دیگر تمام شده است، گفت: عمر رژیم صهیونیستی به 10 سال هم نخواهد رسید.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۳    
مرصادنیوز: اطلاعاتی که از کاربران تلگرام منتشر شده می تواند در مواردی مانند ارسال پیامک و اخبار جعلی و اضافه کردن افراد به گروه ها و کانال ها مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۴۸    
مرصادنیوز: به دنبال حملات امشب اسرائیل به پایگاه هایی در سوریه، برخی رسانه ها خبر از شهادت سردار قاآنی و امیر پوردستان دادند که این خبر تکذیب شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
مرصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای قرنطینه چینی در ایران و کشورهای دیگر امکان پذیر نبود، گفت: عده ای فشار می آوردند که دولت مدل چینی را اجرا کند اما ما این کار را نکردیم.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۸    
مرصادنیوز: امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دوازدهم فروردین روز تولد جمهوری اسلامی است و در این روز خورشید اسلام در ایران و تمام جهان دوباره طلوع کرد و یک رخداد مهم و تاریخی در کشور ماست.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۳    
مرصادنیوز: خادمیاران حرم رضوی با حضور در بیمارستان شهدای هرسین از مدیر و پرسنل جهادی و ایثارگر این مرکز درمانی تقدیر کرده و اقدام به توزیع تبرکات بین بیماران و پرسنل بیمارستان نمودند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۳    
مرصادنیوز: مسئول آستان قدس رضوی در سرپلذهاب از توزیع 120 غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان شهدای سرپلذهاب وتقدیر خادمیاران رضوی از کادر درمان بیمارستان شهدا خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۳    
مرصادنیوز: امروز صبح با اعلام سراسری وزیر کشور و مصوبات استانی و شهرستانی ستاد مقابله با ویروس کرونا خروجی شهر هرسین برای خودروهای بومی مسدود شد
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مرصادنیوز: ورودی و خروحی های شهر صحنه در 13 فروردین ماه 99 بسته شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مرصادنیوز: فرمانده انتظامی سرپلذهاب از فعال شدن تمام گشتهای انتظامی در 13 فروردین خبرداد و گفت: جرائم سنگین پلیس برای متخلفین در نظر گرفته شده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مرصادنیوز: در سرپلذهاب 20 اکیپ سیار با هدف جلوگیری و تشدید اقدامات لازم در برخورد با انتشار دهندگان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روز طبیعت(13بدر) صبح امروز آغاز بکار کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مرصادنیوز: فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: سپاه پاسداران در تمام صحنه های انقلاب حضوری فعال دارد و با آمادگی نیروهای پاسدار و بسیجی جهت مقابله با شیوع بیماری کرونا پای کار است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۸    
مرصادنیوز: محوطه جهانی بیستون با 200 هکتار وسعت یکی از جاذبه های گردشگری ایران است که شما می توانید به صورت مجازی از آن بازدید کنید.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۳    
مرصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری 67 میلیون نفر از ایرانیان و ارجاع بیش از 19 هزار نفر به بیمارستانها خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۸    
مرصادنیوز: ماجرای "نورالدین خانزاده" و سلاطین تخمه در حالی از 20 فروردین ماه پخش خودش را آغاز می کند که تا قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
مرصادنیوز: سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه خبر ابتلای استاندار کرمانشاه به بیماری کرونا را تکذیب کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۸    
مرصادنیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید دولت باید با اخذ تدابیر مناسب بسته های معیشتی ویژه ماه رمضان را در اختیار کارمندان قرار دهد زیرا حقوق های کنونی با توجه به نرخ تورم کفاف تامین زندگی ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۳    
مرصادنیوز: کندتر شدن روند همه گیری کرونا در چین و کاهش تعدا مبتلایان، باعث عادی شدن شرایط و بازگشایی مجدد بازارهای فروش خفاش و سگ در این کشور شد!
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۸    
مرصادنیوز: در حالی که افزایش بیش از حد انتظار ذخایر نفت خام آمریکا و تشدید اختلافات در درون اوپک که موجب افزایش عرضه شده چشم انداز بازار نفت را تیره و تار کرده قیمت نفت برنت پس از پشت سر گذاشتن ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۸    
مرصادنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اگر می خواهیم کشور به موفقیت برسد باید سرمایه، اعتبار و وقت کافی برای توانمندی تولید داخلی بگذاریم چه از لحاظ کمی چه از لحاظ کیفی.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۸    
مرصادنیوز: در اواخر دهه 80 و ابتدای دهه90 صدام حسین رییس جمهور معدوم عراق و سران حزب بعث به این نتیجه میرسند که تفکرات حزب حاکمشان و تاکید صرف بر اندیشه ناسیونالیسم عربی برای جلب حمایت عمومی مردم ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۸    
مرصادنیوز: علی انتظاری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: پس از بحران کرونا انسجام جدیدی در جامعه ما به وجود آمده و گروه هایی مانند بسیج و هیئات مذهبی، نقش آفرینی مهمی در آن داشته اند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۷    
مرصادنیوز: کرونا این ایام به یک چالش برای نمایش تاب آوری و مسئولیت پذیری افراد تبدیل شده و قرنطینه خانگی یک فرصت برای ارتقای این موارد است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۰۳    
مرصادنیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار برای متناسب سازی حقوق کارکنان در سال 99 خبر داد و گفت: با توجه به تنگناهای مالی و بودجه ای ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۴۳    
مرصادنیوز: معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی با اشاره به عدم پاسخ مشخص سفارت سوئیس برای دریافت کمک های انسان دوستانه و تولیدات بهداشتی دانشجویان گفت ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۳۳    
مرصادنیوز: رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: 70 درصد از اصناف کرمانشاهی به صورت داوطلبانه برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا واحدهای خود را تعطیل کردند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۸    
مرصادنیوز: امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرموده اند: هرکس به محاسبه خویشتن پردازد، سود برد و هرکس از خویشتن غفلت بورزد، زیانکار شود و هرکس ترسد، در امان باشد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۹:۲۳    
مرصادنیوز: رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع کامیون در تمام راه های استان خبر داد و گفت: این ممنوعیت برای امروز (چهارشنبه - 13 فروردین) اعمال می شود.