یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۵۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 4 فروردین 1399 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 31 اردیبهشت 1399 مرصاد 19 خرداد 1399 مرصاد 30 مهر 1399 مرصاد 30 آبان 1399 مرصاد 1 آذر 1399 مرصاد 1 دی 1399 مرصاد 30 بهمن 1399 مرصاد 1 اسفند 1399 مرصاد 1 فروردین 1399 مرصاد 2 فروردین 1399 مرصاد 3 فروردین 1399 مرصاد 4 فروردین 1399 مرصاد 5 فروردین 1399 مرصاد 6 فروردین 1399 مرصاد 7 فروردین 1399 مرصاد 8 فروردین 1399 مرصاد 9 فروردین 1399 مرصاد 10 فروردین 1399 مرصاد 11 فروردین 1399 مرصاد 12 فروردین 1399 مرصاد 13 فروردین 1399 مرصاد 14 فروردین 1399 مرصاد 15 فروردین 1399 مرصاد 16 فروردین 1399 مرصاد 17 فروردین 1399 مرصاد 18 فروردین 1399 مرصاد 19 فروردین 1399 مرصاد 20 فروردین 1399 مرصاد 21 فروردین 1399 مرصاد 22 فروردین 1399 مرصاد 23 فروردین 1399 مرصاد 24 فروردین 1399 مرصاد 25 فروردین 1399 مرصاد 26 فروردین 1399 مرصاد 27 فروردین 1399 مرصاد 28 فروردین 1399 مرصاد 29 فروردین 1399 مرصاد 30 فروردین 1399 مرصاد 31 فروردین 1399 
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۴    
مرصادنیوز: محسن رضایی در اینستاگرام نوشت: جنگ جهانی سوم جنگ سلامت است و به جای بمب اتم ویروس کرونا و مانند آن سرنوشت قدرت ها را تعیین خواهند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: فشار خون از جمله موارد مهمی است که باید در روزهای کرونایی مورد توجه قرار بگیرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۰:۴۹    
مرصادنیوز: سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۴    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر 10 واحد صنعتی استان با عزم و همت جهادی با تغییر خط تولید ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی تولید می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۸:۳۹    
مرصادنیوز: دکتر نمکی روز گذشته با تشریح طرح موفق "بیماریابی" که هم اکنون در ایران درحال انجام است از احتمال صعودی بودن گزارش تعداد مبتلایان کرونا در روزهای آینده خبر داد و دلایل این موضوع را بیان کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۳:۴۴    
مرصادنیوز: پس از سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر کمبود شدید دارو و تجهیزات پیشگیری از بیماری در آمریکا و متهم بودن این کشور درخصوص تولید کرونا ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۲:۴۹    
مرصادنیوز: سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان به توان کشور در مقابله با کرونا و اینکه کشور ظرفیّت مقابله ی با مسائل و چالشها را در هر سطحی دارا است با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۴۴    
مرصادنیوز: بیش از 50 درصد ظرفیت سدهای گلستان، بوستان و وشمگیر در استان گلستان با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های فراوان در نیمه ابتدایی فروردین و برای جلوگیری از سیل احتمالی خالی از ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۹    
مرصادنیوز: نوشته قابل تامل روی لباس قرنطینه پرستار بیمارستان مسیح دانشوری: صف کشیده اند در خیابان ها صف کشیده ایم در بیمارستان ها همه در صفیم اما این کجا و آن کجا...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۳۴    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق نیوز , دیوید لاو رئیس خاخام های یهودی اسرائیل، برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور از مردم خواست روز چهارشنبه که روز اول ماه عبری ماه نیسان است ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۲۰:۰۴    
مرصادنیوز: از زمان شیوع کرونا در کشور تاکنون، نیروی زمینی سپاه پاسداران با احداث و تجهیز 13 بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور در امدادرسانی و درمان بیماران مبتلا به کرونا به یاری دستگاه های دیگر ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۹:۲۴    
مرصادنیوز: یکی از مراجع تقلید در پاسخ به سؤالی پیرامون مسافرت غیرضرور در شرایط شیوع ویروس کرونا، گفت: مسافرتی که این بیماری را منتقل کند و موجب آسیب به خود و دیگران باشد، جایز نیست.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۹    
مرصادنیوز: سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی برای گسیل فوری امکانات و ظرفیت های مهندسی و امدادی سپاه به مناطق سیل زده استان های جنوبی کشور خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۹    
مرصادنیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مدافعان سلامت⁩ در شرایط تحریم بی سابقه، جانشان را کف دست گرفته اند و جهان را شگفت زده خواهند کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۲۹    
مرصادنیوز: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شمار مبتلایان کرونا در کرمانشاه به 182 نفر رسید.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۹    
مرصادنیوز: برخی نهادها و سیاستمداران آلمانی تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را به ویژه در دوران شیوع کرونا غیرقانونی دانسته و خواستار لغو آن شدند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۴    
مرصادنیوز: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با سعید نمکی از اقدامات وزارت بهداشت در رابطه با بیماری کرونا تقدیر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۴۹    
مرصادنیوز: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست مداران آمریکایی، می خواهند جنازه تحریم ها را به ما فروشند اما مذاکره با شیطان به بهانه گرفتن ماسک و دستکش سم مهلک است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۴    
مرصادنیوز: سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا از افزایش شمار جانباختگان ویروس کرونا به 1812 نفر تا ظهر امروز دوشنبه چهارم فروردین خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۹    
مرصادنیوز: کتاب دهه شصتی ها به قلم رسول مرادی، نویسنده خوب کرمانشاهی نگارش شده که نسخه pdf آن می تواند گزینه خوبی برای این روزهای قرنطینه خانگی باشد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۰    
مرصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بیمارستانهای نیروهای مسلح از جمله مراکز درمانی نیروی انتظامی هیچگونه اعتبار یا تجهیزات دولتی در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده اند با این حال اقدامات ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۲۵    
مرصادنیوز: بسیج اساتید و خانه نخبگان استان کرمانشاه در خصوص پاندمی کرونا و موضوعات پیرامون آن بیانیه ای صادر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۰    
مرصادنیوز: فشار کار پزشک و پرستاران برای مراقبت از بیماران کرونایی در کرمانشاه افزایش یافته و مسئولان می گویند اگر مردم رعایت نکنند با کمبود کادر درمان مواجه خواهیم بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مدیر روابط عمومی صداوسیما از ابتلای دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش های خبری صداوسیما به کرونا خبر داد: ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۰    
مرصادنیوز: معاون عمرانی استانداری تهران گفت:بر اساس آمار از یک میلیون نفری که در مبادی خروجی تهران تب سنجی شده اند از ادامه سفر بیش از 1500 نفر جلوگیری شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
مرصادنیوز: در این فروشگاه ها از مشتریان خواسته شده که از اقلام روی لیست، نفری یک یا دو عدد بردارند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۰    
مرصادنیوز: خدمت رسانی را از بیمارستان آغاز کردم، وقتی احساس کردم جنازه مسلمانان روی زمین مانده راهی غسالخانه شدم، دیدم که شستن میت قضیه ای خاص است و هرکسی وارد این مقوله نمی شود ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
مرصادنیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سربازها دارای رتبه بندی هستند و حقوق آنها با یکدیگر فرق می کند اما هنوز درباره چگونگی افزایش حقوق سربازان اعلام نظری نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۵    
مرصادنیوز: معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: از نیروی زمینی ارتش خواسته شده یک نقطه مناسب را در شهر تهران انتخاب کند و یک مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی با ظرفیت 2 هزار تخت خوابی ظرف 48 ساعت آماده کند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۰    
مرصادنیوز: فرماندار کرمانشاه از انجام نظارت بر فعالیت نانوایی ها با سه تیم بازرسی و پلمب 50 نانوایی متخلف خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
مرصادنیوز: مسئول روابط عمومی قرار گاه نجف اشرف کرمانشاه گفت: رزمایش سلامت با نام عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت دو شهرستان شرقی استان ظهر امروز اجرا می شود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۵    
مرصادنیوز: وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در سال جهش تولید باید بستر صادرات فراهم تر باشد و در این زمینه گمرک باید برای صادرات فرش قرمز پهن کند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۳۵    
مرصادنیوز: نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور آمریکا درخواست کرد تا در پی شیوع ویروس کووید-19 تحریم ها علیه ایران را لغو کند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۰۹:۰۵    
مرصادنیوز: یک کارشناس مسائل اقتصادی بازنگری دولت در برنامه های رونق تولید در سال گذشته را شرط جهش تولید در سال جاری عنوان کرد.