یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۰۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 19 فروردین 1399 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 31 اردیبهشت 1399 مرصاد 19 خرداد 1399 مرصاد 30 مهر 1399 مرصاد 30 آبان 1399 مرصاد 1 آذر 1399 مرصاد 1 دی 1399 مرصاد 30 بهمن 1399 مرصاد 1 اسفند 1399 مرصاد 1 فروردین 1399 مرصاد 2 فروردین 1399 مرصاد 3 فروردین 1399 مرصاد 4 فروردین 1399 مرصاد 5 فروردین 1399 مرصاد 6 فروردین 1399 مرصاد 7 فروردین 1399 مرصاد 8 فروردین 1399 مرصاد 9 فروردین 1399 مرصاد 10 فروردین 1399 مرصاد 11 فروردین 1399 مرصاد 12 فروردین 1399 مرصاد 13 فروردین 1399 مرصاد 14 فروردین 1399 مرصاد 15 فروردین 1399 مرصاد 16 فروردین 1399 مرصاد 17 فروردین 1399 مرصاد 18 فروردین 1399 مرصاد 19 فروردین 1399 مرصاد 20 فروردین 1399 مرصاد 21 فروردین 1399 مرصاد 22 فروردین 1399 مرصاد 23 فروردین 1399 مرصاد 24 فروردین 1399 مرصاد 25 فروردین 1399 مرصاد 26 فروردین 1399 مرصاد 27 فروردین 1399 مرصاد 28 فروردین 1399 مرصاد 29 فروردین 1399 مرصاد 30 فروردین 1399 مرصاد 31 فروردین 1399 
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷    
مرصادنیوز: کرونا اندک حیثیت رسانه های معاند از جمله بی بی سی فارسی را هم از آنها گرفت و حالا بسیاری از افرادی که تاکنون با سهل اندیشی به این رسانه ها رجوع می کردند ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۲    
مرصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در حالی در تماس تلفنی با رئیس جمهور فرانسه ، این کشور را دوست ایران خطاب کرده است که با توجه به کارنامه سیاه این کشور در خباثتهای مکرر علیه کشورمان ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۲    
مرصادنیوز: سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تسهیل تردد بین استانی کادر درمانی بر اساس اعلام نیاز وزارت بهداشت خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۲    
مرصادنیوز: کسی که در وعده "ناهار" غذای سنگین مصرف کند، شب تا دیروقت قادر به صرف شام نیست و صرف دیرهنگام شام منجر به بیخوابی شبانه ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۹    
مرصادنیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور معاون اول رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی وزارت جهاد خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۴    
مرصادنیوز: در حالی که بسیاری از مقامات ایالت های مختلف آمریکا، دولت این کشور را به دلیل تعلل در مقابله با ویروس کرونا مسئول شیوع گسترده آن می دانند ترامپ در توئیتی تلاش کرد سازمان بهداشت جهانی را ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۴    
مرصادنیوز: رئیس سازمان اداری و استخدامی بخشنامه نحوه اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در دستگاه های اجرایی بعد از 23 فروردین ماه را ابلاغ کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۴    
مرصادنیوز: طبق اعلام دولت بناست وام یک میلیونی با سود 12 درصد به خانوارهای یارانه بگیر به منظور بسته حمایتی در اقتصاد کرونایی پرداخت شود؛ اما قسط این وام چقدر است؟
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۹    
مرصادنیوز: امیرحسین جوانشیر گفت:سریال پایتخت تبلور نفوذ فرهنگی را به ما نشان می دهد، چیزی که ما سالهاست فریاد می زنیم.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۴    
مرصادنیوز: برخی سیاستبازان و رسانه های غربی با جوسازی مجدد و زدن اتهام پنهانکاری به چین درباره آمار شیوع بیماری قصد دارند ناکارآمدی خود درباره مبارزه با کرونا را به گردن دیگران بیاندازند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۹    
مرصادنیوز: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی روز پنجشنبه، 21 فروردین 1399 مصادف با نیمه ی شعبان ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۴    
مرصادنیوز: سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری با اشاره به یک آیه قرآنی به مردم نوید داد که روزهای بهتر خواهد آمد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۹    
مرصادنیوز: سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی فروردین به ازای هر نفر 455 هزار ریال 20 فروردین 99 واریز می شود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
مرصادنیوز: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: از بین صدها هزار سرباز تنها تعداد 54 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۴    
مرصادنیوز: حجت الاسلام مجتبی ذوالنور پس از بهبودی کامل و شکست ویروس کرونا از قرنطینه خارج و در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۹    
مرصادنیوز: توماس مولر قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال 2023 تمدید کرد رعایت فاصله گذاری اجتماعی مدیران بایرن مونیخ در زمان امضای قرارداد توماس مولر
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۴    
مرصادنیوز: یک روزنامه عربی چاپ لندن با توجه به عملکرد ضعیف کشورهای اصطلاحا جهان اول در مهار کرونا نوشت، کرونا خرافاتی را که نظام بهداشتی کشورهای اروپایی و آمریکایی را پوشانده بود، کنار زد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۹    
مرصادنیوز: کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در 2 شیفت با حضور 150 نیروی جهادی روزانه 20 هزار ماسک بهداشتی جهت استفاده کادر درمان و مردم تولید و عرضه می نماید.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۴    
مرصادنیوز: وزیر خارجه ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیازی به صدقه دولت آمریکا ندارد، از رئیس جمهور این کشور خواست به محدودیت های ایران از جمله تحریم های نفتی پایان دهد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۹    
مرصادنیوز: رئیس سازمان سنجش با بیان اینکه 30 درصد سؤالات کنکور از پایه دوازدهم است، جزئیاتی از زمان و نحوه برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۴    
مرصادنیوز: فرمانده حوزه های بسیج اصناف ، ادارات و کارگری سپاه ناحیه اسلام آباد غرب از کشف بیش از 7 تن مرغ قاچاق خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: با موافقت رهبر معظّم معظم انقلاب، احکام اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدید شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
مرصادنیوز: براساس آمارهای بانک مرکزی، نرخ تورم سال های 97 و 98 به ترتیب 31.2 درصد و 41.2 درصد بوده که به ترتیب 4.3 درصد و 6 ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۴    
مرصادنیوز: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان به 324 نفر افزایش یافته است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۹    
مرصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: 18 نفر از تشویش کنندگان اذهان عمومی در مورد کرونا شناسایی شدند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۲۹    
مرصادنیوز: معاون اول رییس جمهور گفت: در این ایام هر درخواستی که دولت از رهبر انقلاب داشت، ایشان در کوتاه ترین زمان پاسخ مثبت داده اند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۴    
مرصادنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: فعالیت آموزشگاه های رانندگی تا اطلاع ثانوی و برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۹    
مرصادنیوز: کره جنوبی محموله 2 میلیون دلاری خود را برای مقابله با ویروس کرونا به ایران ارسال می کند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۳۵    
مرصادنیوز: معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: تا کنون بیش از 9200 کرمانشاهی برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۰    
مرصادنیوز: رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: اصناف تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا پایان یافتن زمان این شرایط سخت به دستورات عمل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مرصادنیوز: اعضای بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه در طرح اهدای خون شرکت کردند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: اصناف با تعطیل کردن کسب و کار خود زنجیره انتقال کرونا را قطع و سلامتی مردم را تضمین کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
مرصادنیوز: صف های توزیع دستکش و مواد بهداشتی که در این شرایط همچون بمب های ساعتی برای انتشار کروناویروس عمل می کنند توسط برخی اصناف کرمانشاه ایجاد شده و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۵    
مرصادنیوز: سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از فعالیت گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در کارگاه تولید ماسک بازدید کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مرصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه گفت: بین دیدگاههای سران قوا فاصله و تفاوتی نیست و توصیه می کنیم برخی شیاطین با گزیده کردن برخی جملات سعی در القای تضاد میان مدیران نداشته باشند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۵    
مرصادنیوز: مدیرعامل بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: ارزش معاملات بورس طی سال گذشته 139 درصد رشد داشته است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
مرصادنیوز: معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه گفت: در روز و شب میلاد با سعادت امام زمان (عج) 20 کاروان شادی در محلات کرمانشاه به راه می افتند تا شادی را به شهروندانی که در خانه هستند برسانند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۵    
مرصادنیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: معرفی یک شخص معلوم الحال به عنوان نماد سینه ستبر ایران اقدامی ضدفرهنگی بود و رسانه ای که کلیپ این موضوع را منتشر کرد باید عذرخواهی کند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
مرصادنیوز: رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه گفت: روند جذب پرستاران با توجه به شرایط موجود کمتر از یک ماه به طول می انجامد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
مرصادنیوز: سعید نمکی در نشست مجلس عنوان کرد: ان شالله تا آخر اردیبهشت ماه به مهار ویروس کرونا خواهیم رسید.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مرصادنیوز: سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه حمایت های دولت از اقشار و کسب و کار آسیب دیده در حد حرف باقی مانده است ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سیدامیر سیاح کارشناس مسائل اقتصادی در صفحه توییتر خود درباره اظهارات کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درباره چین نوشت: ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
مرصادنیوز: تهران صبح امروز اتوبوسی که مملو از جمعیت می باشد و طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۵    
مرصادنیوز: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بی وقفه مرز پرویزخان گفت: این مرز بیشترین تردد را در میان مرزهای زمینی کشور دارد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق , باتوجه به این که بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا، جلسات علنی مجلس تشکیل نمی شد ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
مرصادنیوز: شیوع ویروس کرونا در چین و کره جنوبی ادامه دارد و مسئولان درمانی چینی می گویند که برای اولین بار تلفات روزانه در این کشور به صفر رسیده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
مرصادنیوز: ارزش پوند انگلیس در پی انتشار خبر وخامت حال نخست وزیر این کشور و انتقال وی به بخش مراقبتهای ویژه (آی سی یو) بیمارستان، به سرعت سقوط کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۵    
مرصادنیوز: سیروس مقدم کارگردان پایتخت6 با اشاره به سکانس پایانی این مجموعه که انتقادات فراوانی را به دنبال داشت تأکید کرد که این سکانس صرفاً شوخی بوده و نباید آن را به معنای ادای دین دانست.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۸:۱۰    
مرصادنیوز: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحلیل عملکرد در مدیریت بیماری کرونا نشان می دهد که مقصود وی از اقدامات انجام شده حاصل شدن گشایشی در برجام است.