یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۰۵May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مرصاد 16 فروردین 1399 - mersadnews.ir

مرصاد 26 اسفند 1393 مرصاد 4 بهمن 1394 مرصاد 30 اسفند 1395 مرصاد 1 خرداد 1396 مرصاد 31 شهریور 1397 مرصاد 29 اسفند 1398 مرصاد 31 اردیبهشت 1399 مرصاد 19 خرداد 1399 مرصاد 30 مهر 1399 مرصاد 30 آبان 1399 مرصاد 1 آذر 1399 مرصاد 1 دی 1399 مرصاد 30 بهمن 1399 مرصاد 1 اسفند 1399 مرصاد 1 فروردین 1399 مرصاد 2 فروردین 1399 مرصاد 3 فروردین 1399 مرصاد 4 فروردین 1399 مرصاد 5 فروردین 1399 مرصاد 6 فروردین 1399 مرصاد 7 فروردین 1399 مرصاد 8 فروردین 1399 مرصاد 9 فروردین 1399 مرصاد 10 فروردین 1399 مرصاد 11 فروردین 1399 مرصاد 12 فروردین 1399 مرصاد 13 فروردین 1399 مرصاد 14 فروردین 1399 مرصاد 15 فروردین 1399 مرصاد 16 فروردین 1399 مرصاد 17 فروردین 1399 مرصاد 18 فروردین 1399 مرصاد 19 فروردین 1399 مرصاد 20 فروردین 1399 مرصاد 21 فروردین 1399 مرصاد 22 فروردین 1399 مرصاد 23 فروردین 1399 مرصاد 24 فروردین 1399 مرصاد 25 فروردین 1399 مرصاد 26 فروردین 1399 مرصاد 27 فروردین 1399 مرصاد 28 فروردین 1399 مرصاد 29 فروردین 1399 مرصاد 30 فروردین 1399 مرصاد 31 فروردین 1399 
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۰    
مرصادنیوز: ویروس کرونا با همه تلخی ها و مصائبش، هم دست مدعیان تمدن در غرب را رو کرد و هم جلوه های انسانی کم نظیر را در ایران به نمایش گذاشت.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۰    
مرصادنیوز: تعدادی از رژیم های عربی که به نقض حقوق بشر شهرت دارند٬ همچنان به شکنجه و تجاوز ضد زنان در زندان های سیاسی ادامه می دهند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مرصادنیوز: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از مسئولان دستگاه قضایی خواست تا متقلبان و متخلفانی که در زمان شیوع ویروس کرونا سلامت عمومی را به خطر انداخته اند در ملاءعام مجازات کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۷    
مرصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی با هدف همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مرصادنیوز: آنچه از 15 قسمت پخش شده عاید تماشاگر و مخاطب این سریال شده، به جز عدم وجود یک قصه و داستان درست و درمان و کلکسیونی از پراکنده گویی ها و پرحرفی ها و صحنه ها و ماجراهای بی ربط بوده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۵:۳۲    
مرصادنیوز: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب شخصی خود در توییتر به حس شدن فقدان جای خشایار الوند در فصل ششم سریال پایتخت اشاره کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
مرصادنیوز: رسانه های خبری از مرگ یک قانونگذار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید خبر دادند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۲    
مرصادنیوز: هشت گروه وابسته به الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای، ضمن رد نامزدی عدنان الزرفی، تأکید کردند باید نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق خارج شوند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
مرصادنیوز: نوبخت از افزایش میانگین 800 هزار تومانی تمام بازنشستگان لشکری و کشوری خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
مرصادنیوز: یکی از مراجع تقلید با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه های مسؤولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده اند، از این به بعد نیز به این توصیه ها عمل کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۳    
مرصادنیوز: جدول زمانی آموزش تلویزیونی دانش آموزان از طریق شبکه آموزش و چهار سیما برای روز یکشنبه 17 فروردین 99 اعلام شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۱۳    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از مشرق , سفیر ایران در پکن از ارسال کمک های دولتی و مردمی چین با 28 پرواز از پکن، شانگهای و گوانگجو به ایران خبر داد. ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
مرصادنیوز: نخستین روز کاری خانم دکتر میرسیدی بعداز دوره درمان بیماری کرونا، امشب نیز با دکتر حریرچی در بخش گفتگوی ویژه خبری گفتگو می کنند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۳    
مرصادنیوز: مدیر کل دفتر صادرات گمرک ایران، فهرست جدید ممنوعیت صادرات اقلام مقابله با کرونای تولید داخل را ابلاغ کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۳    
مرصادنیوز: پهپادها در نقاط مختلف دنیا برای سمپاشی، تحویل بسته های خریداری شده ، تشویق مردم در خانه ماندن و کاربردهای دیگر برای شکست کرونا در حال استفاده هستند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
مرصادنیوز: جهان از بعد جنگ جهانی دوم برای بار دیگر با یک بحران همه گیر روبه رو شده است. بحرانی که تحلیلگران معتقدند در نظم موجود جهان و بازیگران آینده این کره خاکی تاثیرگذار است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۷:۴۸    
مرصادنیوز: گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای شدیداللحن موضع خود را در قبال نظامیان آمریکایی پس از مخالفت با عقب نشینی از عراق بر اساس مصوبه پارلمان عراق(که بر خروج تمام نظامیان بیگانه به ویژه ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۹    
مرصادنیوز: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم خواست تا مراقب مراجعه افراد سارق به درب منازل به بهانه اخذ تست بیماری کرونا باشند.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۴    
مرصادنیوز: مدیرجهاد کشاورزی اسلام آباد غرب از مبارزه با علف های هرز و سن مادر در سطح 21هزار و 600 هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان خبرداد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۴    
مرصادنیوز: معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتلای 281 نفر به کرونا در این استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
مرصادنیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرسین از توزیع 110 بسته غذایی بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۹    
مرصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: 46 پرونده احتکار از ابتدای اسفندماه تا کنون با موضوع ویروس کرونا تشکیل شده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۴    
مرصادنیوز: معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: برای جهش تولید باید زیرساخت های خدمات تولیدی و اقتصادی را فراهم کنیم.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۴    
مرصادنیوز: جمع کثیری از بانوان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج کرمانشاه دوشادوش کادر درمان و مدافعان سلامت استان با تولید و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در راستای شکست ویروس کرونا پا به عرصه جهاد ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۹    
مرصادنیوز: نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا در اسلام آبادغرب افتتاح شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۹    
مرصادنیوز: استاندار کرمانشاه گفت: کرونا ترمز سرعت اقتصاد کشور را کشیده و تنها نسخه ای که می تواند در این زمینه راهگشا باشد، جهش تولید است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: بسته های متبرک با حضور خادمان رضوی بین کادر درمان و بیماران بیمارستان شهید چمران کنگاور توزیع شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۹    
مرصادنیوز: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط خاص به وجود آمده در کشور ویژه برنامه نیمه شعبان در جوار بقعه امام زاده ابراهیم(ع) از فضای مجازی پخش می شود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
مرصادنیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صحنه گفت: شهرستان صحنه بیشترین سهم باغات استان کرمانشاه را دارد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
مرصادنیوز: مناطق مختلف شهر صحنه به همت گروه جهادی شهید عباسی حوزه مقاومت شهید مطهری سپاه صحنه ضد عفونی شد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
مرصادنیوز: کارگروه اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا در اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت واحد های تولیدی (با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا) از 16 فروردین بلامانع خواهد بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۹    
مرصادنیوز: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: کارت های سوخت قابلیت ذخیره 360 لیتر بنزین را دارند که با این حساب اگر فردی از ابتدای زمان سهمیه بندی از سهمیه اش استفاده نکرده باشد ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۹    
مرصادنیوز: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای به سردار سلیمانی از کمک های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۴    
مرصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از اجرایی شدن اخذ مالیات از خانه های خالی از سکنه در سال 99 خبر داد و گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی از سکنه موجب تحرک در بخش مسکن می شود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۵۹    
مرصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با عبور موجی ناپایدار از جو منطقه طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه شاهد بارش باران در برخی نقاط استان خواهیم بود.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۹    
مرصادنیوز: سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره ادغام بسته معیشتی و یارانه در سال 99 توضیحاتی داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۴    
مرصادنیوز: مدیر نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روزانه 20 هزار عدد ماسک از اوایل سال جدید در میان داروخانه های شبانه روزی توزیع شده است.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۴    
مرصادنیوز: دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت : در صنعت فروش طلا و جواهر چیزی به نام خرید و فروش آنلاین وجهه قانون ندارد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۹    
مرصادنیوز: مدیریت پلکانی رئیس جمهور اگرچه با بهبود روند مدیریتی مقابله با بحران بیماری کرونا همراه بوده است اما متاسفانه در این حوزه موضوع محوری یعنی زمان که در مقابله با این بحران بسیار حیاتی است ...
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۵۹    
مرصادنیوز: فولادگر از تعیین الزامات جهش تولید در جلسات مجازی کمیسیون ویژه تولید ملی و اصل 44 خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۹:۴۴    
مرصادنیوز: پسرم! بر خدا توکّل کن و آن گاه از مردم بپرس: کیست که به خدا توکّل کرده باشد، ولی خدا، او را کفایت نفرموده باشد؟!
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۹    
مرصادنیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از راه اندازی مرکز مشاوره غیرحضوری کاهش آسیب های روانی ناشی از کرونا در این استان خبر داد.
مرصاد   ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۸:۲۴    
مرصادنیوز: گروه جهادی وصال نرم افزاری طراحی کرده که با توزیع هدفمند کمک های گروه های جهادی مانع از موازی کاری آنها در خدمت رسانی می شود و این کار برای اولین بار است در کشور اتفاق می افتد.