جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 17 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- اسکناس های نو 20،50،100 هزار ریالی از امروز 21 اسفند ماه در شعب منتخب به متقاضیان عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- ارزش سهام تخصیص یافته به هر نفر در زمان ثبت نام یک میلیون تومان بوده میزان سهام تسویه شده هر فرد در صورتحساب آن مشمول قید شده و فرد مجاز است الباقی سهام را با پرداخت نقدی خود تملک ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیین رونمایی از کتاب محمد؛ مسیح کردستان با حضور علی لاریجانی و محمود صلاحی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- منیژه کاری از گروه نمایشی چامه و موسیقی مهرنوا است که در قالب نقالی همراه با موسیقی و حرکات نمایشی از 18 تا 20 اسفند در تماشاخانه پایتخت مجموعه کنش معاصر به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی فعالان شبکه های اجتماعی ویدئویی از چند مبلغ منتشر کردند که از کودکان سوءاستفاده می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک جوان انگلیسی پنج سالی می شود که همه زندگی اش را که دوربین و دوچرخه اش است، برداشته و راه افتاده تا بتواند دور کره زمین را با دوچرخه اش بچرخد و با آدم ها و فرهنگ های مختلف آشنا شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- زمان زیادی از دستور جنجالی رییس جمهور تازه و خاص آمریکا دونالد ترامپ برای کشیدن دیوار بین مکزیک و آمریکا به منظور مقابله با موج مهاجرت های غیرقانونی نمی گذرد اما این دیوار که البته از ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم کوتاه انیمیشن تماشاچی به بخش مسابقه سومین جشنواره UN COURT TOURNABLE فرانسه راه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس روابط بین الملل اتاق تجارت و صنایع افغانستان گفت: تاجران افغانستان 150 میلیارد دلار را در خارج از این کشور سرمایه گذاری کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی درگذشت احمد عزیزی شاعر انقلاب و آیینی کشور، پیام تسلیت داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- اجتماع 10 هزار نفری جوانان انقلابی با حضور سرلشکر رحیم صفوی عصر روز جمعه در یادمان شهدای گمنام شلمچه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره گفت: امسال استقبال از فیلم های این موسسه خوب بود و برای سال آینده هم فیلم های خوب و باکیفیتی از جشنواره فیلم فجر انتخاب کردیم که امیدواریم این ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- استاندار گیلان به نبود آشیانه برای پرواز هواپیما در این استان اشاره کرد و گفت: هنوز یک متر راه آهن استفاده شده در گیلان نداریم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر ایرانی باید بداند که مصرف کالای تولید داخلی باعث ایجاد اشتغالی پایدار برای جوانان و رشد و توسعه کشور خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سفیر لهستان در ایران از افزایش سه برابری روابط اقتصادی میان 2 کشور در دوران پسابرجام خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مرکز موسیقی حوزه هنری در آخرین ماه زمستان قطعه موسیقایی روز فرجام را در فضای مجازی منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دومین سالگرد شهادت دلیرمرد جنوبی شهید علی منیعات، از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در خرمشهر برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- محمدحسین ناصربخت درخصوص چگونگی تبدیل محتوای آیین های نمایشی نوروز به اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخستین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی با حضور گروه های نمایشی هفت استان کشور در دهلران استان ایلام آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بهترین مواد جایگزین رنگ موهای شیمیایی را می توان از دل طبیعت استخراج کرد، حال خبر خوش این است که می توانید این مواد را در آشپزخانه نیز تهیه کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که شهروندان این کشور از سفر به کشورهای افغانستان، پاکستان، هند و بنگلادش خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- ماده مخدره جدید به نام اسپایس گدایان خیابان های شهر منچستر انگلیس را به زامبی (مرده های متحرک) بدل کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی از برنامه های متنوع و متفاوت نوروزی در شبکه های استانی سیما خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- ارتفاع بارش برف درهمدان به 15 سانتی متری رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه پاکستانی اعلام کرد که هیئتی از طالبان به ریاست شیرمحمد عباس ستانکزی برای مذاکره با مقامات چینی درباره روند گفت وگوهای صلح با دولت افغانستان ماه گذشته به پکن سفر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اظهارنظرات در خط مشی این جبهه تعیین کننده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به تکمیل ظرفیت قطارها در برخی ایام نوروز 96، شرکت رجا با ایجاد ظرفیت های جدید برای سفرهای نوروزی 96 ، بلیت ها را از صبح شنبه به متقاضیان عرضه می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- گفتگوی خندوانه ای رامبد جوان با آریا عظیمی نژاد آهنگساز فیلم و سریال های تلویزیونی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- همایش "نمایش ترافیک" در 18 نقطه پر تردد پایتخت برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام ارشد پاکستان گفت: بیش از 300 هزار شناسنامه در پاکستان به لیست مدارکی که باید ابطال شوند اضافه شده و این مدارک در حال بررسی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی از ماهواره های مریخ گرد ناسا دیروز با فاصله میلیمتری از مدار برخورد با قمر این سیاره عبور کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- استار تریبون به نقل از یک نظامی ارتش آمریکا نوشت: افزایش اعزام نیروها به افغانستان چیزی نیست که خواست اکثریت مردمان آمریکا باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- با وارد مدار شدن چاه CR11 میدان رشادت منطقه لاوان، تولید نفت این میدان سه هزار و 500 بشکه در روز افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان معتقدند که درمان برخی دردهای مزمن با روند درمانی سخت احتمالا با نور درمانی آسان تر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- 75 درصد از آتشفشان های فعال و خاموش جهان در حلقه آتش واقع شده است و این منطقه در چاله ژرف کف اقیانوس آرام قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزل یک توزیع کننده قرص های غیرمجاز، بیش از 37 هزار عدد قرص روان گردان را کشف کردند
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسفندیار اختیاری عنوان کرد: دوره های تحصیلات تکمیلی در کشور استاد محور و با تخصص اساتید همراه است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اینکه سلامت محصولات دستکاری شده ژنتیکی مورد تردید است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران اقدامات ویژه این معاونت برای ماه پایانی سال و استقبال از بهار را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- آبلیمو نه تنها باعث فرایند هضم بهتر و سالم تری می شود، بلکه سموم (زهرابه های) دستگاه گوارش شما را رقیق می کند و باعث از بین رفتن علائم سوءهاضمه، نظیر سوزش شکم، آروغ و نفخ هم می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین نشست هم اندیشی نخبگان جبهه مردمی نیروهای انقلاب عصر امروز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرحوم احمد عزیزی از جمله شاعرانی است که در همه قوالب و اوزان شعری طبع آزمایی کرده و نگاهی متعهدانه در گستره شعر و خیال داشته است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید جلوی واردات بی رویه و قاچاق کالا گرفته شده و همچنین تولیدکنندگان بر رعایت کیفیت و قیمت مناسب توجه داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی در 2 هفته گذشته بیش از 80 تن مواد غذایی تاریخ گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فاضلیان گفت: نگاه به حوزه وکالت باید تکلیف محور باشد و نباید نگاه مادی بر رابطه وکیل و موکل غلبه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان امروز با رقابت در رشته دانهیل برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- پرورش مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر ضمن تشریح چالش ها و تنگناهای ناشی از دوران تحریم در صنعت هوایی بیان کرد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- سران حزب محافظه کار فرانسه پس از نشستی اضطراری پشتیبانی مجدد خود از فرانسوا فیون نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گرجستان در دیدار سفیر جدید ایران در تفلیس، آمادگی خود را برای سفر به تهران اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی لیست خرید خود را به باشگاه داده که باز هم نام دو بازیکن سپاهان و تراکتوسازی در آنها قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضرسربازی اش را در این تیم سپری می کند؛ سال آینده می تواند به پرسپولیس برگردد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیر شبکه دو با اشاره به اینکه ویژه برنامه نوروزی این شبکه توسط داریوش فرضیایی و پژمان بازغی اجرا می شود، از مقابل دوربین رفتن محله گل و بلبل در زمان تحویل سال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سفیر لهستان در ایران گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک ایران و لهستان بستر توسعه روابط تجاری و بازرگانی دو کشور تسریع و هموار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- پوستچی تقویت انجمن حمایت زندانیان را از اهداف کلان زندانهای استان برشمرد و بر ضرورت حرکت قانونمند و پایدار ستاد ادارات کل پیرامون این هدف تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- امین زندگانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، ساخت آثار مناسبتی ارزشمند و پرداخت به آیین های باستانی کشور در فضای سینما و تلویزیون را منوط به حضور افراد باتجربه و حرفه ای دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مشاور امنیت ملی افغانستان در جریان نوزدهمین کنفرانس امنیتی آسیا اعلام کرد که مرزهای افغانستان و پاکستان بیشترین گروه های سازمان یافته تروریستی را در خود جای داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- 40 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور در مسیر اجرای قراردادهای پژوهشی پایین دست صنعت نفت مشارکت می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- پیونگ یانگ روز سه شنبه اتباع مالزی در این کشور را ممنوع الخروج اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- به مناسبت هفته منابع طبیعی، مراسمی با حضور معاون فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات در بازداشتگاه جاسک برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- با حضور فرمانده یگان حفاظت زندانهای خوزستان در زندان سپیدار کارگاه توجیهی و آموزشی پرسنل یگان حفاظت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- لیگ برتر ووشو با قهرمانی تیم پارس جنوبی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- فراخوان هشتمین دوره ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از نویسندگان و مترجمان برترین نمایش نامه های تألیفی و ترجمه و پژوهش گران ادبیات نمایشی منتشر ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در ارمنستان با بیان این که ارمنستان می تواند پل ارتباطی ایران با جهان بیرون باشد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مشاور معاون رئیس مجلس روسیه و مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در مسکو گفت: در بازار بزرگ روسیه منتظر حضور تولیدکنندگان ایرانی هستیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- آب سیاه (گلوکوم) بیماری خاموش و خطرناک چشمی با احتمال نابینایی است که مهمترین علت ثابت شده در بروز آن علاوه بر افزایش سن، برخی داروهایی است که برای درمان سردردهای میگرنی مصرف می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور که در جلسه امروز حضور دارند گزارشی را از اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهند تا ببینیم این سیاست ها چقدر محقق شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ونسا کربی، بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن 6 جلوی دوربین رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیه مقدر مال معینی است که در شرع مقدس به سبب جنایت غیرعمدی بر نفس عضو یا منفعت یا جنایت عمدی در مواردی که به هر جهتی قصاص ندارد مقرر شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: همه مسئولین عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران به یک معنا وکیل مردم هستند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کاروان ایران با نزدیک به 270 ورزشکار، مربی و همراه راهی باکو خواهد شد و جزو بزرگترین کاروان های این دوره از بازی ها همبستگی کشورهای اسلامی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در متن زیر به دعاهایی که می توان برای طولانی شدن عمر خواند، اشاره شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آغاز استقرار سامانه موشکی تاد آمریکا در کره جنوبی و کره شمالی: آزمایش موشک ها تمرین حمله به ژاپن و آمریکا بود، مهمترین عناوین روزنامه های روسیه در روز سه شنبه 17 اسفند ماه است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- میرباقری در نشست خبری اعلام برنامه های نوروزی تلویزیون از تدارک 211 قسمت سریال برای نوروز 96 سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مخالفان فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسخه بازنگری شده این دستور را همچنان تبعیض آمیز خواندند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- شرکت رنو فرانسه باز هم با حضور پرقدرت خود حضور موفقی را در نمایشگاه خودرو ژنو تجربه می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اکثر افراد از داشتن موهای زائد بروی پوست خود ناراضی هستند و تمایل دارند که پوست شان را بدون موهای زائد ببینند و برای استفاده از ماشین ریش تراش از 100 هزار تا 700 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به وعده خود مبنی بر صدور یک دستور جدید مسافرتی عمل کرد و به این ترتیب، مجددا ایرانی ها از ورود به آمریکا محروم شدند اما با وجود این ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- کتاب پژوهشی گروه هنر ملی از آغاز تا پایان 1335- 1357 به قلم روح الله جعفری در موزه سینمای ایران رونمایی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تماشای دیدار ماشین سازی در هفته بیست و چهارم برای هواداران این تیم رایگان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ایتال دیزاین از خودروی جدید خود در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- دانشکده طراحی و گرافیک دانشگاه تورنز استرالیا با همکاری بخش اروپای شرکت بازی های کامپیوتری سونی، دوره آموزشی در زمینه کدنویسی پلی استیشن برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- آزمون کتبی دوره نهضت سوادآموزی در زندان میناب برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای گروه های تئاتر خیابانی در 10 روز پایانی سال با موضوع فرهنگ ترافیک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع پاکستان روز گذشته با حضور در مجلس ملی این کشور، هند و افغانستان را متهم به همکاری با یکدیگر برای ایجاد ناآرامی و بی ثباتی در پاکستان کرد و گفت که اقدام پاکستان در مسدود کردن ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش در عراق از بازپس گیری اصلی ترین ساختمان دولتی شهر موصل و همچنین موزه و شعبه بانک مرکزی در این شهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- قیمت نفت برنت در معاملات امروز با 11 سنت افزایش همراه بود و به 56 دلار و یک سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ایران از پاک ترین رشته های ورزشی است و به عنوان یک پدیده اجتماعی از جذابیت بالایی برخوردار است
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- امیری اصفهانی گفت: باید بین اعضای کمیته پیشگیری از طلاق که از دستگاه های مختلف هستند همگرایی وجود داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی ملوان در مورد درگیری اش در پایان بازی با مدیرعامل نساجی گفت: رفتم که به داور خسته نباشید بگویم که دیدم یک دلال به داور اهانت می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ازکشف یک محموله بادام هندی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- به گفته محققان، به نظر می رسد درمان اگزما در زیر پوست خود فرد نهفته شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- جان باختن پنج نظامی پاکستان درپی حمله تروریست ها از خاک افغانستان، خواسته حزب مردم برای تمدید یک ساله دادگاه های نظامی و سفر فرمانده ارتش پاکستان به قطر ...