شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۸May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 اسفند 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 1 اسفند 1395 میزان 2 اسفند 1395 میزان 3 اسفند 1395 میزان 4 اسفند 1395 میزان 5 اسفند 1395 میزان 6 اسفند 1395 میزان 7 اسفند 1395 میزان 8 اسفند 1395 میزان 9 اسفند 1395 میزان 10 اسفند 1395 میزان 11 اسفند 1395 میزان 12 اسفند 1395 میزان 13 اسفند 1395 میزان 14 اسفند 1395 میزان 15 اسفند 1395 میزان 16 اسفند 1395 میزان 17 اسفند 1395 میزان 18 اسفند 1395 میزان 19 اسفند 1395 میزان 20 اسفند 1395 میزان 21 اسفند 1395 میزان 22 اسفند 1395 میزان 23 اسفند 1395 میزان 24 اسفند 1395 میزان 25 اسفند 1395 میزان 26 اسفند 1395 میزان 27 اسفند 1395 میزان 28 اسفند 1395 میزان 29 اسفند 1395 میزان 30 اسفند 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فراخوان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جهت تولیدات نمایشی سال 96 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- دانشمند پس از گذشت یک سال موفق به بازگردانی بالون ناسا و تلسکوپ متصل به آن در جنوبگان شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از حل مشکل واریز یارانه 200 میلیارد تومانی مسکن مهر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فیلم های سینمایی ایران با حضور هیأت سینمای ایران و نمایندگانی از حوزه هنری انقلاب اسلامی و تعداد زیادی از شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری پاکستان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی پیاده آمده ایم به دلیل فرا رسیدن ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) این هفته تدارک ویژه ای را برای مخاطبان خود دیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو چند ثانیه ای بزرگ ترین وسیله ای که با پرینتر سه بعدی و در آزمایشگاه ملی اوک ریج ساخته شده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با ایام عزاداری فاطمیه دوم، 35 دانشگاه کشور، میزبان 54 شهید گمنام خواهند بود و طی مراسمی این شهدای گرانقدر در دانشگاه ها تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- در ادامۀ سلسله نشست های برنامه شب عاشقان بیدل، نشست تخصصی و پژوهشی با حضور استاد عارف نوشاهی، نسخه پژوه آثار بیدل دهلوی در پاکستان و شاعران و نویسندگان و بیدل شناسان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در افغانستان بیشتر اتباع پاکستانی هستند و در مناطق مختلف این کشور آموزش می بینند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش گفت:نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های مختلف آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) امروز سه شنبه دهم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- الجزیره نوشت: حمایت مسکو از طالبان می تواند باعث ایجاد موج جدید از تروریسم در منطقه باشد، که در وهله اول امنیت و ثبات این کشور را به خطر می اندازد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: پیشنهاداتی برای افزایش مقدار وام عتبات به هیات امنای صندوق رفاه ارائه خواهیم کرد که نتایج آن به زودی اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک رهبر پیشین جهادی افغانستان ابراز عقیده کرد که کشورهای عربی با ثروت هنگفت خود گروه تروریستی داعش در افغانستان را از نظر مالی به گونه ای باورنکردنی تامین می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رهبر گروه طالبان افغانستان روز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای عجیب خواستار کاشت درخت بیشتر برای کسب خیر در دنیا و آخرت شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- نوزدهمین محفل شعر و موسیقی اتفاق ترانه روز شنبه هفتم اسفندماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری با سخنرانی دکتر ضیایی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و اجرای موسیقی توسط محمد حشمتی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وزارت امور خارجه روز گذشته با حضور در حوزه هنری طی نشستی با محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- اچ ام دی گلوبال در حالی امروز به طور رسمی از گوشی نوکیا 3310 جدید رونمایی کرد که این محصول مطمئنا یکی از محبوب ترین گوشی های موبایل کل تاریخ است و حالا با تولید و عرضه مجدد آن ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- در عصر امروزی با پیشرفت بشریت در تمام عرصه ها، انواع جدید درمان بیماری های مختلف نیز پدیدار گشته اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین جشنواره ترافیک و گرافیک با هدف بهره مندی از ظرفیت های گرافیکی در زمینه خلق آثار با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی و سازمان حمل و نقل و ترافیک برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با اشاره به نبودن متقاضی برای واحدهای مسکن مهر، از طرح تشویقی دولت برای رفع این مشکل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه مجسمه های فرهاد ابراهیمی، هنرمند تجسمی پیش کسوت ایران، با عنوان تاثیر تغذیه بر آناتومی یک شنبه 8 اسفندماه با حضور جمعی از هنرمندان، اساتید دانشگاه و دانشجویان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- حسین فدایی حسین در نهمین نشست آموزشی کارگاه اقتباس دراماتیک از قرآن کریم گفت: خلاصه و طرح درواقع حکم نقشه را هنما را دارد و قرار نیست امری ثابت و غیرقابل تغییر باشد و آزادی نویسنده را ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد انتخابات شفاف و عادلانه افغانستان (تیفا) اعلام کرد که اگر مداخله مقامات در کمیسیون انتخابات ادامه یابد نام آنها را افشا خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- باند فرودگاه فرودگاه های ایران در سال 2016 رشد 17 درصدی در میزان نشست و برخاست هواپیماها و اعزام و پذیرش مسافر و رشد 11 درصدی در ارسال و پست بار را نسبت به سال 2015 رقم زدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله اعلام کرد که تعدیل قانون اساسی نیاز مهم مردم افغانستان است و برای تحقق این موضوع لویه جرگه برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در دومین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 17 نفر ثبت نام کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک مطالعه نشان می دهد؛ میزان سلامت عمومی، شادمانی و امید به آینده افرادی که به طور مستمر خون اهدا می کنند، بالاتر از افرادی است که سابقه اهدای خون ندارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- پونه عبدالکریم زاده گفت: نمایش دره شیطان به عشق ورزیدن آدم ها به یکدیگر بی هیچ چشم داشتی می پردازد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نماینده شهرستان بابلسر و فریدونکنار با ابراز نارضایتی از مدیریت بحران در کشور بیان داشت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- راشا تودی به نقل از سخنگوی وزارت کشور آلمان نوشت: علت اینکه بجای 50 مهاجر این هفته 18 تبعه افغان از این کشور اخراج شدند، مشکلات پزشکی و مخفی شدن بعضی از آنها در کلیسا بوده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فاطمه گودرزی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، با نگاهی مثبت به برگزاری جشنواره سالانه فیلم 100 نسل جوان را بهترین نسل برای فیلم سازی آثار کوتاه عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: برخوردهای تعزیراتی باید با احترام همراه با اجرای منصفانه و قاطع قانون و رعایت کامل حقوق مردم باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- مقامات محلی ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کردند که 42 غیر نظامی این ولایت که توسط داعش به اسارت درآمده بودند، امروز آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- بیرون زدگی چشم یا اگزوفتالمی نوعی عارضه است که کره چشم در مقایسه با حالت طبیعی مقداری به جلو متمایل می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام سید حسن خمینی در جماران با عکاس فرانسوی که در نوفل لوشاتو همراه امام بوده است و در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب و بعد از آن، در تهران حضور داشته دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هزار و 635 میلیارد تومان به اعضای صندوق خدمات رفاهی ارائه دادیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان با اشاره به اینکه گروه های تروریستی در این کشور با یکدیگر متحد شده اند، گفت: برخی قدرت های خارجی در انفجارهای تروریستی پاکستان دست دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیر آقایی با انتشار پستی در اینستاگرامش متن تند یک منتقد ادبی درباره کتاب شعرش را با فالوور های خود به اشتراک گذاشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزارت تجارت و صنایع افغانستان اعلام کرد که مرزهای افغانستان و پاکستان بعد از دو هفته مسدود شدن بار دیگر اواخر ساعات روز یکشنبه به روی مسافران گشوده می شود و تا اخر این هفته ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نجمه خدمتی در رشته تفنگ سه وضعیت 50 متر رقابت های تیراندازی جام جهانی هند در رده هفتم قرار گرفت و راهی فینال شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دبیرستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ساحت تربیتی، اعتقادی و اخلاقی را در راس ساحت های 6 گانه سند تحول دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- کتاب نظریه مردم سالاری دینی اثر منصور میراحمدی در حوزه مردم سالاری دینی به عنوان برگزیدگان دومین دوره جایزه کتاب مرآت معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی قم گفت: متهمی که با معرفی خود به عنوان مقام لشگری 600 میلیون تومان از 15 نفر به بهانه تهیه آپارتمان و زمین کلاهبرداری کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- لازم نیست که برگردیم به چند ده سال پیش و پای خاطرات پدر بزرگ و مادربزرگ ها بنشینیم تا بدانیم سنت چهارشنبه سوری آیینی نیست که این سال ها برگزار می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- اواخر جولای 37 سرباز کره جنوبی طبق آداب اسلام غسل کردند و به دین اسلام گرویدند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- گاهی که تنها می آمدم ایران از امام وقت می خواستم، با وجود این که در سال های آخر حیات ملاقات های حضرت امام سخت بود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با اقدام به موقع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، از ورودی ضلع شرقی راسته قیصریه که بر اثر فرسودگی دچار تخریب و ریزش شده بود رفع خطر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پی جو سازی های رسانه ای جمعیت هلال احمر که طی روزهای اخیر و تحت عنوان حذف سهم هلال احمر از حق ثبت رسمی در رسانه ها و به ویژه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه انجام شده است ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شرایط نوسازی و توسعه شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و میعانات گازی موافقت کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- بررسی های گذشته حاکی از آن بود که افراد خلاق و هنرمند راست مغز و افراد منطقی و تحلیلی چپ مغز هستند، اما اینکه واقعا مغز دقیقا چنین عملکردی دارد جای سوال است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:کاهش تعرفه های وارداتی کشاورزی دروازه های کشور را به روی محصولات خارجی باز می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: ابطال مصوبه شورای اقتصاد مربوط به توسعه فاز 11 پارس جنوبی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- ماهواره های کوچک در ارتفاع هزاران کیلومتری زمین میزان محصول زمین های کشاورزی را تخمین می زند و ارزیابی می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- استفاده از داروهای گیاهی برای درمان انواع بیماری ها تاریخی به قدمت بشر دارد و بسیاری از اطباء مصرف داروهای گیاهی را توصیه می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان آژانس بین المللی فضایی "ناسا" سرگرم بررسی دهانه آتشفشان "اریس" در قطب جنوب هستند که برخی از آنان معتقدند دروازه پنهان به جهانی موازی با دنیای ماست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل کنار بزرگراه، ورود گاردریل به داخل اتاقک خودرو و مصدومیت شدید راننده جوان را در پی داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی مواد شوینده و پاک کننده حاوی موادی سمی و سرطان زا بوده که سلامتی و در مواردی با ترکیب آنها با یگدیگر مرگ زندگی فرد را تهدید می کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس،تاکید کرد که هر شرکت یا موسسه ای که یک ریال از بودجه دولت هزینه می کند،باید به دیوان محاسبات حساب پس دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص طب سنتی گفت: حدود دو سوم از بیماران مبتلا به ام اس حداقل یک روش طب مکمل را استفاده می کنند، هرچه زمان ابتلا طولانی تر و رضایت از درمانهای رایج کمتر باشد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس رویکرد سازمان های بین المللی در تقسیم بودجه مرتبط به پناهندگان در میان کشورهای مختلف را سیاسی توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به یکی از متدینین خراسان جنوبی در ارتباط با سخنان استاندار خراسان جنوبی، در نامه ای عنوان کرد: به وزیر کشور تذکر می دهیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- جولیان مور بازیگر مطرح سینمای هالیوود توانست اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود نماید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اعضای خانواده امام موسی صدر با بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت پرونده ربوده شدن وی، با یکدیگر گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: التعاون خط حمله خیلی خوبی دارد اما در لیگ عربستان نشان داده که خط دفاع ضعیفی دارد و ما باید از این نقطه نهایت استفاده را ببریم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- زندان، جدیدترین اهنگ چاووشی در خنداونه رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت:کاهش تعرفه واردات برنج راهکاری برای تنظیم بازار توسط دولت به شمارمی آید ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- هیات وزیران لایحه ای در حمایت از محیط بانان و جنگلبانان از حیث مسئولیت جزایی و مدنی، دیه و خسارات وارده به اشخاص ثالث و همچنین جبران خسارات وارده به آنان در قبال صدمات جانی تصویب کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال آرسنال گفت: برای سه ماه قادر به انجام هیچ کاری نیستم و شرایط سختی دارم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که در جریان 9 عملیات نجات مختلف 730 مهاجر از امواج خروشان دریای مدیترانه نجات یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- محوطه پیرامون سفارت روسیه در دمشق که نزدیک محل استقرار تروریست ها قرار دارد، باز هم هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تجهیز 10 هزار هکتار از اراضی این استان به سامانه های نوین آبیاری تا پایان امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال المپیاکوس در هفته بیست ودوم سوپرلیگ یونان شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با شاعران مذهبی سُرا، آنان را به ضرورت احیای معارف اوصیه و صحیفه ی سجادیه ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهردار مسلمان لندن گفت: می خواهم دنیا بداند که ما در کنار اصغر فرهادی کارگردان ایرانی و تمام آنهایی که به خاطر نژادشان مورد تبعیض قرار گرفته اند، ایستاده ایم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد که در جشن سالانه خبرنگاران کاخ سفید شرکت نمی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست و چهارم لالیگا با پیروزی بیلبائو و توقف خیخون برابر سلتاویگو پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن نخبگان علمی آلمان گفت: کویر از سمت گرگان در حال پیشروی و این امر زنگ خطری برای مازندران محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- منتقد وبسایت "vox" شانس "فروشنده" ساخته اصغر فرهادی را برای کسب اسکار 2017 بسیار بالا دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اقتصادی وزارت کشور از موافقت وزیر کشور با انجام تبلیغات رسانه ای قانونیِ مورد نیاز شرکت پدیده شاندیز از طریق سازمان صداوسیما و دیگر رسانه های عمومی ملی و محلی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جزایر " آریانا" و "زرکوه" جزء خاک ایران محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- تحلیلگر سرشناس هالیوود ریپورتر در جدیدترین تحقیقات خود، نتایج برندگان اسکار 2017 را توسط ریاضیات و آمار و ارقام پیش بینی کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال هافن هایم در خانه شالکه به تساوی دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی افشاگر به کارگردانی تام مک کارتی توانست جایزه اسکار بهترین فیلم در سال 2016 را از آن خود کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر ساوتهمپتون قهرمان جام اتحادیه انگلیس شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تدوین 42 برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای مردمی حشدالشعبی عراق با انتشار ویدئویی از یکی از تک تیراندازهای زبردست خود رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم فروشنده اصغر فرهادی در میدان ترافالگار لندن با حضور شهردار این شهر و مردم علاقمند به نمایش در آمد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تزریق گاز به سانتریفیوژهای IR8 طبق توافق هسته ای صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی شمشیربازی کشورمان پس از کسب عنوان هشتمی در جام جهانی شمشیربازی لهستان به رده ششم رنکینگ جهانی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال لیون در هفته بیست و هفتم لوشامپیونه برابر متز به پیروزی پر گل رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مجله آلمانی گزارش داد که سازمان اطلاعات خارجی آلمان (بی.ان.دی) از خبرنگاران محلی و خارجی در افغانستان جاسوسی می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان در یک پژوهش آزمایشگاهی تلاش کردند به نانوموادی مقرون به صرفه برای استفاده در ابرخازن ها دست یابند و در صورت رسیدن به مقیاس صنعتی می تواند به رفع بخشی از معضلات حال حاضر سیستم ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- در آستانه اسکار 2017، نگاهی به 15 فیلم علمی-تخیلی خواهیم داشت که شاید نمی دانستید موفق به دریافت جایزه اسکار شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- در گزارش زیر به موضوع وسوسه شیطان که باعث لغزش انسان می شود و همچنین دعاهایی که باید برای دوری از گناه خوانده شود، می پردازیم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- عضو سازمان دیده بان مبارزه با تروریسم هشدار داده است که تهدید حمله تروریستی در انگلیس در بالاترین سطح خود قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گیلان گفت: بالغ بر 60 هزار نفر در استان گیلان می توانند از مزایای طرح بخشودگی جرایم سود بانکی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی برابر اتلتیکومادرید موقتا در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در این مطلب با انوشه انصاری و فیروز نادری، نمایندگان ایران در اسکار 2017 به انتخاب اصغر فرهادی بیشتر آشنا می شویم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار دقایقی پیش در محل دالبی تئاتر هالیوود و با اجرای "جیمی کیمل" برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دو بازیکن این تیم را به دلیل درگیری در تمرین، از ادامه حضور در اردو منع کرد.