سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 20 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- دیوان عالی پاکستان با بررسی پرونده مدارک جعلی خلبانی از نخست وزیر این کشور درخواست کرد با حضور در دادگاه در این زمینه پاسخگو باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
خبرگزاری میزان- مستند خودروکار به دلایل گرانی خودرو پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- مشاور وزیر امور خارجه پاکستان و سفیر سابق این کشور گفت: آمریکا با برهم زدن توافق هسته ای با ایران ثابت کرد که به تعهدات خود پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف می تواند هر پیمان بین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری از انتقال 28 محکوم ایرانی از کویت به کشورمان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری میزان- آیین افتتاح فیلم سینمایی رفتن شب گذشته در پردیس باغ کتاب با حضورکارگردان و عوامل فیلم برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- مسئله بسیار حسّاس است. امروز مسئولین کشور در معرض یک آزمون بزرگند؛ آیا حفظِ عزّت و اقتدارِ این ملّت عزیز را خواهند کرد یا نه؟ باید عزّت این ملّت تأمین بشود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- اختلاف بین دوتیره از طوایف ایل قشقایی در بخش فیروز آباد با حضور معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا های حل اختلاف استان فارس پس از 13 سال به صلح و سازش، وحدت و برادری ختم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۹    
خبرگزاری میزان- لاشه یک پلنگ در منطقه حفاظت شده کوسالان کردستان کشف شد.این برای نخستین بار است که حضور پلنگ در استان کردستان بصورت مستند تایید می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: حضور مدافعین حرم در عراق و سوریه تقویت محور مقاومت را به همراه داشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خروج آمریکا از برجام، هیچ تاثیری بر بنیه دفاعی و اقتدار ایران اسلامی نخواهد داشت و نیروهای مسلح با قدرت از منافع ملی و تمامیت ارضی تا پای جان دفاع خواهند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- صدوسی ودومین شماره از نشریه خط حزب الله با تحلیلی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار روز چهارشنبه دانشگاه فرهنگیان منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی برای بسیاری از استان های کشور برای امروز رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، با احتمال تگرگ پیش بینی کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۹    
خبرگزاری میزان- آزمون کتبی اعزام معلمان به مدارس ایرانی خارج از کشور با حضور 17 هزار فرهنگی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- بنیاد مستضعفان در راستای حمایت از بخش خصوصی و توجه بیشتر به پروژه های ملی حضور شرکت های تحت پوشش خود در پروژه های پیمانکاری کمتر از 100 میلیارد تومان را ممنوع اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۴:۱۹    
خبرگزاری میزان- استفان دوجاریک بیانیه ای از دبیرکل سازمان ملل متحد قرائت کرد که در آن وی خواستار توقف تمامی تنش ها از همه طرف های درگیر در سوریه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس یک زن را در فرودگاه "استنستد" بازداشت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- 6 زمین لرزه 2.5 تا 4.3 ریشتری از صبح امروز پنجشنبه تاکنون شهر های یاسوج، سی سخت و چیتاب در کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه "منافع تهران در برجام باید به طور دقیق و صریح، مشخص و تضمین شود"؛ از اتحادیه اروپایی و بویژه آلمان، فرانسه و انگلستان خواست در فرصت محدود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- نهمین روز از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال بی سابقه مردمی طی روزهای برگزاری این دوره از نمایشگاه روبرو بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای تحریم های تازه ای علیه چند فرد و شرکت ایرانی اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- در مراسمی از البسه رسمی تیم های ملی فوتبال رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از توجه ویژه قوه قضاییه به موضوع حقوق عامه خبر داد و گفت: به دنبال ترسیم و تصویب نقشه راه احیای حقوق عامه و حرکت بر اساس آن در دستگاه قضایی هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- باشگاه اتلتیکو مادرید قصد به خدمت گرفتن مهاجم پیشین خود را دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- فرزند ملکه رنجبر گفت: هنرمندان همیشه لطف دارند، تماس می گیرند و بعد از احوالپرسی پیشنهاداتی مطرح می کنند اما در حال حاضر مادر توانایی و شرایط بازی ندارد که بخواهد فعالیت هنری داشته ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر فدراسیون کشتی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در اولین فرصت پس از برگزاری مسابقات برای رسیدگی به این اتفاقات تشکیل جلسه خواهد داد و به شدت با این بی اخلاقی ها برخورد خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- کردان یکی از روستا های نزدیک تهران است که در روز های تعطیل سال افراد زیادی برا گذراندن اوقات فراغت به این مکان سفر می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نفرات برتر 5 وزن اول مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر سرخس در استان خراسان رضوی را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه خونه به خونه مازندران در خصوص اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته اول بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- فدراسیون کشتی در اطلاعیه ای از بررسی بداخلاقی ها و ناهنجاری های رفتاری انجام شده در مسابقات انتخابی تیم ملی از سوی کمیته انضباطی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما فهرست نهایی تیم ملی را می دانیم و به واسطه همین مسئله اندازه بازیکنان زده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین امروز این تیم حضور نداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت ایستادگی در برابر یکجانبه گرایی دولت آمریکا، اظهار داشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۴    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت پس از انتخابش، اطلاعیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش تأکید کرد که در چهار سال پیش از این، تمام دنیا پشت سر آمریکا و علیه ما بودند و امروز تمام دنیا پشت سر ما و مقابل بد عهدی و نقص معاهدات بین المللی از سوی آمریکا هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نام مدافع تیم فوتبال استقلال در تیم منتخب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه روسیه که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران دیدار و درباره آخرین تحولات در حوزه برجام گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- امام محمد باقر(ع) در حدیثی از حابرسی بندگان در روز قیامت سخن گفته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای آلمانی خود در مسکو می گوید که تحریم آمریکا علیه ایران یکجانبه است و ارتباطی با شورای امنیت ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان در جمع قضات کیفری دادگاه های کیفری و انقلاب گلستان گفت: تاکید ما بر استفاده از مجازات های جایگزین حبس به معنای آسان گرفتن به مجرمان خطرناک نیست و در جرایم خشن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های دفاعی این کشور موفق به انهدام شمار زیادی از موشک های شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری در جمع مسئولان قضایی استان خراسان رضوی بر حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان به عنوان تنها نسخه شفابخش برای پیشبرد امور کشور است تاکید و یگانه راه برون رفت از معضلات و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حرکت خودروها در مسیر تهران به فیروزکوه به غیر از محدوده پردیس تا رودهن بدون ترافیک گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی استقلال با بازیکن مقدونیه ای این تیم صحبت هایی را انجام داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در مسئله برجام مقام عظمای ولایت موارد بسیاری در ابتدای این مذاکرات گوشزد کردند که اگر این مواد به دقت رعایت شده بود اکنون این قرارداد به گونه ای نبود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سورپرایز شدن کودک 7 ساله توسط نیمار، فوتبالیست برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت 1.8 میلیاردی قاچاقچی برنج و ضبط محموله خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- واشنگتن پست اعلام کرد: با خروج آمریکا از برجام تنها دو شرکت بوئینگ و ایرباس در مجموع 39میلیارد دلار را از دست خواهند داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده کودک شو گفت:همه اعضای خانواده معمولا به تماشای تلویزیون می نشینند و فضای برنامه تقریبا متناسب با فضای خانواده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم کنترل و کاهش وقوع جرم با مدیریت فرابخشی گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملکرد دو الی سه سال گذشته اروپایی ها نشان داده است قادر به حفظ برجام نیستند و اگر قادر به این کار بودند آمریکا را برای ماندن در برجام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری میزان- صدر اعظم آلمان روز پنج شنبه در سخنانی تاکید کرد که اروپا دیگر نمی تواند به حمایت آمریکا اطمینان کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل بین الملل گفت: علیرغم عملیات پرشدت روانی و رسانه ای که در طول یکماه قبل از شروع انتخابات علیه محور مقاومت و حزب الله انجام شده بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اروپا نمی تواند از تبعیت سیاسی آمریکا خارج شود، گفت: در هر کجا که با دشمنان بزرگ مواجه شده ایم آنجا پیشرفت کرده ایم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۴    
خبرگزاری میزان- رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی ایران پیگیری شد و در جریان آن الهه و شهربانو منصوریان و همچنین رضا سبحانی مسافر بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری میزان- ماموران گمرک بازرگان 3 محموله نهال انگور، لوازم آرایشی و البسه قاچاق کشف و ضبط کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در جمع معاونین حقوق عامه دادستان های مراکز استان ها با بیان اینکه نگاه جامعه به صیانت از حقوق عامه تغییر مثبت کرده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، زدوخورد سعید عبدولی و انصاری در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی مقابل چشم تماشاگران را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پدیده از این تیم جدا شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۹    
خبرگزاری میزان- دو کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم فرنگی ایران در جریان مسابقات انتخابی تیم های ملی با هم درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
خبرگزاری میزان- دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ویتنام با برتری ملی پوشان ایران به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
خبرگزاری میزان- دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حملات سوریه به مواضع رژیم صهیونیستی برای سرمداران اسرائیلی قابل تحمل نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست دولت همراه در هفته آینده خبر داده و گفته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۴۴    
خبرگزاری میزان- هر گرم طلا خام 18 عیار امروز در بازار به ارزش 198 هزار و 82 تومان در بازار عرضه شد که نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
خبرگزاری میزان- بر اساس دستور کار اعلامی جلسات علنی مجلس وزرای تعاون و فرهنگ برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور می یابند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش سوریه توانسته است که بیش از نیمی از موشک های شلیک شده رژیم صهیونیستی را ساقط کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۴    
خبرگزاری میزان- خریداران نفت به ویژه کره جنوبی تلاش می کنند که همچنان خریدار نفت ایران باقی بمانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازیکنان ماشین نیستند و انسان هستند، شما می بینید که با یک بازی دیگر فصل تمام می شود، اما بازیکنان با اشتیاق تمرین می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
خبرگزاری میزان- نویسنده سریال پایتخت گفت: در "پایتخت 5" به دلیل نگارش "افسانه هزارپایان" و "دنگ و فنگ روزگار" متاسفانه نتوانستم این گروه را همراهی کنم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۴    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان شاهین دژ طی بازدید و بازرسی از زندان میاندوآب به بررسی وضعیت متهمان و محکومین این حوزه قضایی پرداخت و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۴    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حرکت خودروها در مسیر تهران به چالوس در محدوده های بیلقان تا آدران و سد کرج تا گچسر با ترافیک نیمه سنگین همراه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه این کمیسیون به سازمان حمایت مصرف کنندگان درباره گرانی خودرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه روسیه به درگیری های شب گذشته در مرزهای سوریه و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران کل نباید تعهد جدیدی در استان ها بدون هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان ایجاد کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
خبرگزاری میزان- واژگونی کامیونی پر از شکلات مایع، بزرگراهی در کشور لهستان را شکلاتی کرد. محل واژگونی کامیون نشان می دهد که سطح بزرگراه از شکلات پوشیده شده و ترافیک سنگینی در دو جهت رفت و آمد ماشین ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، رونمایی از داروهای ضد ایدز و هپاتیت در شهر کرمانشاه با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران گفت: هفته گذشته قیمت طلا با نوساناتی همراه بوده که دلیل آن به نوسان قیمت جهانی طلا و بازار داخلی مرتبط می شد، ولی علی رغم این نوسانات ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۹    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده ها و محور های اصلی کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تصاویر انیمیشن محبوب و پرفروش "هتل ترانسیلوانیا 3" به کارگردانی "گندی تارتاکوفسکی" توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری خراسان رضوی در جمع معاونان حقوق عامه دادستانی های مراکز استان ها با بیان اینکه برخی مدیران نسبت به حقوق عامه احساس مسئولیت کمی دارند بر لزوم ایستادگی در برابر برخی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پلیس مشکلی برای تامین امنیت زائران اربعین ندارد، از آمادگی کامل ماموران انتظامی برای برقراری کامل نظم و امنیت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه در گفتگویی مطبوعاتی گفته است که تروریست های مستقر در سوریه مورد حمایت چندین کشور از جمله آمریکا و عربستان هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تمام وجودمان از قلعه نویی حمایت می کنیم و مطمئنم قلعه نویی فصل بعد هم سرمربی ما خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- یک دکترای تخصصی حقوق بین الملل با اشاره به ابعاد حقوقی خروج آمریکا از برجام گفت: به میزانی که طرف آمریکایی گستاخی و نقض برجام کرده است باید در عمل و نه در حرف اقدام متقابل نشان دهیم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی در باره آبگرفتگی معابر عمومی در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، لحظه شلیک موشک های سوریه به سمت شهرک های صهیونیست نشین واقع در جولان اشغالی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- پزشکان آمریکایی ترکیبی از فاکتورهایی را شناسایی کرده اند که با خطر فزآینده زوال عقلی در سنین میانسالی و سالمندی مرتبط هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل متروی تهران با اشاره به تکمیل خط 3 گفت: مترو یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل شهری وکمک بزرگی در جهت کمتر شدن ترافیک تهران است و هدف اصلی ما نیز رضایت و خدمت به مردم تهران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۹    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت منصوب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- خواننده آلبوم حرمان گفت: عکس هایی از برخی کنسرتها دیده ام که اجرا و پوشش خوانندگان، شکل مسخره ای پیدا کرده ، آن هم به شکلی که نه پوشش و نه قطعه اجرایی با هم تناسبی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- دومین همایش معاونین حقوق عامه دادستان های مراکز استان های سراسر کشور صبح امروز در مشهد آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزئیات امدادرسانی در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی از فوت دو نفر بر اثر برخورد صاعقه در دو روز اخیر خبر داد.
  • ۱