شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان از اعمال مجازات های جایگزین حبس برای 2 هزار و 700 زندانی در سال گذشته خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به راه اندازی پویش مردمی قدمی_برداریم گفت: مسئولان و مردم باید برای ظهور آقا امام زمان(عج) بسترسازی کنند و در این زمینه تلاش برای تحقق عدالت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- آمار گمرک از تجارت خارجی سال 96، حاکی از آن است که در این مدت بیش از 771 تن برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی از کشور های مختلف جهان وارد ایران شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- مقامات کشورهای پاکستان و هند از آمادگی برای حضور در رزمایش مشترک کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهایی در روسیه خبردادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان ذربایجان شرقی از شبکه سازی اجتماعی آن معاونت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سفیر پاکستان در آمریکا گفت: ترامپ با وجود ادعاهای زیاد نتوانسته راه حلی برای مشکلات منطقه و نحوه ارتباط با اسلام آباد پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی رئیس جمهوری روسیه و کاخ کرملین با بیان اینکه از موضع شرکای اروپایی اطلاع داریم که معتقدند برجام باید حفظ شود، بار دیگر تاکید کرد: برجام قابل نقض نیست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- تنگه شیرز دره ای شگفت انگیز در دل کوهدشت، لرستان در محل تلاقی سه استان کرمانشاه، ایلام و لرستان واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دولت هند اعلام کرد : آخرین روستای این کشور در ایالت دورافتاده مانیپور به شبکه سراسری برق هند پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- اولین نیروگاه اتمی شناور قابل جابجایی جهان با دو کاربرد تولید برق و آب شیرین در روسیه به آب انداخته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- سوئد در آستانه برنامه این کشور برای عملیاتی کردن حمل و نقل بدون سوخت تا سال 2030، یک خط جاده الکتریکی افتتاح کرد که امکان شارژ خودکار کامیون ها را حین رانندگی در این جاده میسر می سازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروهای امریکایی و ناتو در کشور می گوید که با وجود شروع عملیات بهاری طالبان و پاسخ رد به طرح صلح حکومت افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رژیم سعودی به عنوان شریک رژیم اسرائیل، سازماندهی و حفظ امنیت مراسم حج تمتع و عمره را به یک شرکت صهیونیستی واگذار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور پیشکسوتان ورزش، هنرمندان و سفرای کشورهای خارجی، مراسم تجلیل از برانکو ایوانکوویچ برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتای ناجا جزئیاتی از عدم همکاری تلگرام در ماجرای شناسایی عاملان حملات تروریستی به مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- پوستر فیلم سینمایی چهار راه استانبول به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی در آستانه اکران عمومی فیلم رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- خارج از گود این هفته به موضوعات مختلفی ازسقوط تیم نفت تهران به لیگ یک، حاشیه های جشن قهرمانی پرسپولیس، نداشتن امکانات مناسب در کمپ تیم ملی شمشیربازی و ... پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری میزان- یک بار که در جماران برای عکاسی از امام (ره) به اتاق ایشان رفته بودم ابتدا گمان می کردم که اگر دو سه فریم عکس بگیرم ایشان خسته می شوند و من را بیرون می کنند؛ اما 36 فریم عکس گرفتم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- صبح دیروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان مراسم رونمایی از پوستر انیمیشن لوپتو و مراسم بزرگداشت اکبر منانی دوبلور سینما و تلویزیون بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان مرکز استان گلستان گفت: 2500 هکتار از مراتع شهرستان گنبدکاووس خلع ید شد و مابقی نیز به زودی از متجاوزان پس گرفته می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- خبر هایی که از عربستان می رسد حکایت از آن دارد که حاکمیت بن سلمان با خطر جدی روبه رو است و برخی از ناظران غربی سقوط او را نزدیک دانسته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: 570 هزار مترمربع اراضی ملی شهرستان ریگان از متخلفین خلع ید شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- کچا روستایی است از توابع بخش سنگر شهرستان رشت در استان گیلان؛ این روستا در 20 کیلومتری رشت در دهستان سراوان قرار دارد و اکثریت مردم این روستا تالش زبان هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- قرار است تا دو هفته دیگر پرواز مستقیم میان کابل- آنکار، پایتخت ترکیه و کابل- دوبی، یکی از شهرهای تجارتی امارات متحد عربی گشایش یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه انگلیس در توییتر نوشت که در سفر به تهران با عباس عراقچی درباره برجام و پرونده های کنسولی گفت وگوهای سازنده ای داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی فورد از ثبت ابداعی جدید در ارتباط با ادغام موتورسکیلت با خودرو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیات وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، با صدور مجوز انعقاد قرارداد مشارکت برای اجرای پروژه آزادراه بیستون – کرمانشاه – حمیل و قزانچی – کرمانشاه موافقت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: بیشترین توصیه ای که برای نیمه شعبان وارد شده شب زنده داری است. شب تا صبح به درگاه خداوند عبادت، استغفار، زیارت امام حسین(ع) و دعای کمیل در این وقت ادا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت چینی شیائومی که فعال در زمینه تولید تلفن همراه ،تبلت و ساعت هوشمند است، امید به آن دارد تا در سال 2018 بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند بفروشد که این مقدار 43 درصد بیشتر از فروش سال ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی گسترده در شهر جده چندین زخمی بر جای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت "ABB" به تازگی یک شارژر بسیار قدرتمند برای خودروهای برقی تولید کرده است که می تواند خودرو را برای یک مسافت تقریبا 200 کیلومتری، در هشت دقیقه شارژ کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- آتش سوزی گسترده ای عصر روز یکشنبه در شهر جده عربستان رخ داد که در پی آن چهار نفر زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- محققان انگلیسی با استفاده از ویرایش ژنتیکی، گلبول های قرمز جدیدی تولید کردند که بیشترین سازگاری را در فرایند تزریق خون دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: گروهی که قصد داشتند در استان عملیات خرابکارانه انجام دهند و حداقل 10 شخصیت را ترور کنند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید سرویس پارچه ای آشپزخانه مدل دینا باید در حدود 271 هزار تومان هزینه کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- جان بس، سفیر آمریکا در کابل با استقبال از آغاز روند ثبت نام رای دهندگان گفت: کمیسیون انتخابات تاکنون در این مورد به قدری که لازم است، آگاهی دهی نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رنو اعلام کرده است که در آخرین برآورد درآمد خود در بازار آسیا با چالش های مختلفی روبرو شده است که ممکن است آینده این خودروسازی در قاره کهن را با مشکلاتی همراه سازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: دردیدار با شیخ احمد در خصوص مباحث مختلفی صحبت کردیم که همه آن ها برای توسعه ورزش ایران و آسیا لازم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول قرارداد مهاجم برزیلی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه رئیس امور اداری استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه با قدر دانی از تلاش های صادقانه رئیس سابق این بخش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بارش شدید باران همراه با تگرگ عصر امروز یکشنبه در تهران موجب طراوت هوای پایتخت و شست و شوی خیابانها و معابر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک پیشین بارسلونا آمار خوبی را در گلزنی در لیجزیره از خود به جای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۶    
خبرگزاری میزان- فرماندار ریگان با بیان اینکه تاکنون 63 روستای این شهرستان در محاصره ریزگردها قرار گرفته اند، گفت: هیچ گونه اطلاعی از این روستاها در دسترس نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلم "تو هرگز اینجا نبودی" در ابتدا ما را به یاد فیلم "لئون" با بازی "ژان رنو" و "ناتالی پورتمن" می اندازد اما این شباهت در کلیت روایت نهفته و در فیلمنامه شاهد اثری درخشان در سینمای ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی، تاکید کردند که مصمم هستند روابط تهران – پاریس را در راستای منافع مشترک دو ملت، در همه عرصه های مورد علاقه، تحکیم بخشیده و تقویت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- شرکت های لبنی که هر سال به دنبال افزایش قیمت محصولات خود هستند در سال جدید نیز با همان تاکتیک همیشگی و قدیمی بدون سر و صدا قیمت ها را خودسرانه افزایش دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- به تازگی مشخصات فنی Redmi S2 شیائومی به همراه تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا که در سرزمین اشغالی به سر می برد، ضمن حملات لفظی شدید به ایران، از لزوم اصلاح برنامه جامعه عمل مشترک سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیروگاه های هسته ای شناور آکادمیک لومونوسوف با ترک بندر سن پترزبورگ عازم مأموریت شد. فعالان محیط زیست وجود چنین نیروگاهی را خطرآفرین دانسته و نسبت به احتمال وقوع "چرنوبیلی روی یخ" ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: با برنامه ریزی انجام شده و کار هایی که کردیم، می دانستیم موفق می شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که حل مسائل کلان و اصلی کشور به ابتکار، تفکر و وقت نیاز دارد،از نمایندگان ادوار مجلس خواست تا بر این مسائل تمرکز و اولویت ها را تعیین کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- ستاره کهکشانی ها دیگر در فصل جاری نمی تواند برای تیمش به میدان برود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۶    
خبرگزاری میزان- طی 2 هفته آغازین اجرای طرح جدید ترافیک 97 خودرویی جریمه نمی شود، حداث جزیره های مصنوعی در دریای خزر، بازتاب آشتی دوکره و ... را در بسته اخبار پربازدید رسانه ها بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشورمان برگزار شد و چهره تیم های صعود کننده به لیگ برتر مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران گفت: باغ های استان تهران به میزان 20 تا 80 درصد در اثر سرما خسارت دیده اند که بیشترین خسارت نیز مربوط به شهرستان دماوند با 7000 هکتار بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای تصدی ریاست فدراسیون تیراندازی باکمان اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری میزان- نام نیمار بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن به عنوان مدخلی جدید در نسخه 2019 فرهنگ لغت معتبر و 60 هزار واژه ای لو روبرت که در سال 1951 تدوین شده، وارد می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نهمین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر رو به رو بود که از مهمترین آن ها می توان به "نشست خبری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از 34 ماه نقض برجام تا بازآماد اف 4 و نوای ناامیدی یک عده از وزرا .
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی النمپیک گفت: شیخ احمد رویکرد بسیار مثبتی به ورزش ایران دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی النمپیک گفت: شیخ احمد رویکرد بسیار مثبتی به ورزش ایران دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای المپیک آسیا گفت: ورزش باید از سیاست جدا باشد و امیدوارم همکاران من در afc چاره ای بی اندیشند تا مشکل میزبانی تیم های ایران از تیم های عربستانی حل شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۸    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار همراه با بازدارندگی قرار دارد، بیان کرد: اقتدار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۳    
خبرگزاری میزان- دومین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم از دست سرمربی این تیم دلخور هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری میزان- رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیما در لیبی خبر دادند که در پی آن 3 نفر جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر به استفساریه ای درباره میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 97 نیاز باشد، این استفساریه توسط مجلس تنظیم می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری میزان- گازوئیل یورو 4 از یکم خردادماه در همه راه های مواصلاتی کشور توزیع می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای المپیک آسیا با رئیس کمیته ملی المپیک ایران دیدار کرد.