جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 12 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۴۴    
خبرگزاری میزان- سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد براساس ماده 5 قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران برای مناطقی که نیاز به تأسیس دفتر اسناد رسمی دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه الجزیره امارات پیش از بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، نسبت به این مسابقه در توئیتر خود واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در پی ریزش این دیوار فرسوده، راننده خودرو پراید که مردی حدودا 50 ساله بود، درون خودرو محبوس شده بود که خوشبختانه نجات یافت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هوا شناسی نسبت به وقوع سیلاب، آب گرفتگی و بارش تگرگ در برخی استان های کشور هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- منتظر الزیدی خبرنگار عراقی که به خاطر پرتاب لنگه کفش به جورج بوش در سال 2008 بسیار مشهور شد، با شعار "مبارزه با اشغالگری آمریکا" نامزد انتخابات پارلمانی عراق شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی، استاد تمام جغرافیای سیاسی طی یادداشتی فرا رسیدن روز معلم را به تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- یک مسؤل وزارت بهداشت به تشریح بیماری مشترک انسان و حیوان پرداخت که تب این بیماری به صورتی است که متبحرترین افراد نیز نمی توانند آن را شناسایی کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
خبرگزاری میزان- در این خبر به حقایقی درباره ی سلفی ها می پردازیم که ابعاد بسیار جالبی از آن ها را روشن می سازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- در حال حاضر قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن حدود 64 تا 65 هزار تومان است. در نتیجه قیمت وام مسکن به علاوه جعاله برای زوج های تهرانی 15 میلیون و 600 هزار تومان می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان قرصی را تولید کردند که می توان با استفاده از آن سلول های سرطانی را تشخیص داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس تحقیقاتی که اخیرا در استرالیا انجام شده است با خوردن برخی ویتامین ها انسان قادر است جزئیات خواب خود را به یاد آورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک فروند هواپیمای ترابری نظامی "سی-130 هرکولس" در ایالت جورجیا آمریکا سقوط کرد. رسانه های محلی گزارش داده اند این هواپیما اندکی بعد از برخاستن از فرودگاه شهر "ساوانا" در ایالت جورجیای ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هافبک آرسنال گفت: با جدایی رئیس (ونگر) همه چیز کمی تغییر می کند، زیرا نمی دانم چه کسی قرار است فصل آینده سرمربی تیم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- رسوایی اطلاعاتی فیس بوک، منجر به تعطیلی شرکت کمبریج آنالتیکا که در کانون این رسوایی قرار داشت، شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه الجزائر ضمن رد ادعاهای دیروز وزارت خارجه مغرب در خصوص ایران و الجزائر، سفیر مغرب در این کشور را احضار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- نخستین روز از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همزمان با اعیاد شعبانیه با استقبال خوب علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی سپری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ارتش سوریه در پیشروی های خود در جنوب شهر دمشق و ریف شمالی استان حمص، چندمین بار تجهیزات و سلاح های ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه الجزائر ضمن رد ادعاهای دیروز وزارت خارجه مغرب در خصوص ایران و الجزائر، سفیر مغرب در این کشور را احضار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- در جریان سفر لوان ایزوریا وزیر دفاع گرجستان به سرزمین های اشغالی فلسطین ، تفاهم نامه همکاری نظامی بین تفلیس و تل آویو به امضا رسید .
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- هافبک بایرن مونیخ با گلزنی برابر تیم سابق خود به رکورد ویژه ای دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- خشونت در خیابان های لندن همچنان در حال افزایش است و طی روزهای اخیر چندین نوجوان و جوان دیگر نیز در چند حادثه جداگانه هدف حمله با چاقو قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز چهارشنبه بار دیگر در دفاع از توافق هسته ای با ایران تاکید کرد که برجام نباید لغو شود، اما در عین حال خواستار مذاکره با ایران در خصوص مسائل دیگر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید گوشی جی ال ایکس در بازار باید از 59 هزار تومان تا 899 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر نقش قلقلی گفت: در فیلم "شهر اردیبهشت" به کارگردانی مهرداد فلاحتگر در نقش معلّم بازی کردم و برای اولین بار از قالب فرد ناشنوا خارج شده و صحبت کردم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس ایتالیا، سرمربی پیشین خود را به عنوان گزینه احتمالی سرمربیگری بانوی پیر در نظر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در کانال شخصی خود در سروش نوشت: علیرغم تبلیغات وسیع رسانه های آمریکایی و غربی وطرفداران آن ها دائر بر ناموفق بودن فیلتر تلگرام در روسیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- کندوان یکی از روستاهای آذربایجان شرقی به شمار می رود که هرساله گردشگران بسیاری را به این منطقه می کشاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب به مناسبت جشن نیمه شعبان در دفاتر مراجع عظام تقلید برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وحشتناک ترین پل جهان در ارتفاعات شهر ژانگجیاجی در چین واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان در سوئد با پیروزی تیم بانوان ایران برابر استرالیا دنبال شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مولودی خوانی "دلا آروم آروم داره قدم قدم به هوای تو حیرون میشه" را به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) با صدای سید مجید بنی فاطمه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- جشن صعود تیم فوتبال نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر فوتبال با حضور چهره های سرشناس برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- شهرداری بلگراد در اقدامی جمله ای عجیب به زبان فارسی روی تابلوی یکی از پارک های این شهر منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- منابع قضایی در تونس از شناسایی عواملی خبر دادند که دو سال پیش یک عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را ترور کرده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- هافبک بلژیکی شیاطین سرخ احتمال جدایی اش از این تیم را تکذیب نکرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- با حضور مسئولان مربوطه از جام قهرمانی رقابت های جام حذفی در شلمچه رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: قطعاً با توجه به الزاماتی که AFC دارد فشار بر روی باشگاه بیشتر خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کاربران فضای مجازی تصویری منتشر کرده اند که بر اساس آن گفته می شود، دانشگاه قطر در شمال دوحه، دچار حریق شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- پزشک سابق رئیس جمهور فعلی آمریکا گفته است که دونالد ترامپ ، گواهی تأیید سلامت خود را دیکته کرده است که در آن خود را بعنوان سالم ترین فردی که تاکنون برای ریاست جمهوری برگزیده شده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بازی الجزیره هم بازیکنان آزاد خواهند شد و ملی پوشان می توانند را اختیار تیم ملی باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- کاپ قهرمانی حذفی فوتبال ایران برای متبرک شدن به شلمچه برده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- وینگر اسپانیایی بارسلونا جدایی اش از این تیم در پایان فصل را تایید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- امام موسی کاظم علیه السّلام فرمودند: کمترین ثواب و اجری که به زائر امام حسین علیه السّلام در کنار شط فرات می دهند، این است که گناهان گذشته و آینده اش را می آمرزند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجمان انتحاری روز چهارشنبه به ساختمان کمیسیون عالی انتخابات لیبی در شهر طرابلس یورش برده و شماری را به قتل رساندند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در معاملات روز سه شنبه قیمت نفت بیش از 2 دلار سقوط کرد، اما نگرانی از خروج ترامپ از توافق هسته ای ایران، افت قیمت ها را محدود کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیرکار درباره مقابله با واردات کالاهای خارجی: من اگر جای شما بودم یقه خودم را در هیات دولت پاره میکردم!
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- در آغاز روز چهارم این رقابت ها در سوئد امروز تیم مردان کشورمان به مصاف اسپانیا رفت و این حریف اروپایی را 3 بر صفر شکست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در گزارشی آمار شهدا و مجروحان تظاهرات های بزرگ بازگشت در مناطق مرزی این باریکه از آغاز تاکنون را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: مهمترین مشخصه جامعه مهدوی عقلانی بودن جامعه است و عدالتی که در این جامعه پیدا می شود نتیجه حاکمیت عقلانیت آسمانی و موید به نور الهی است
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- یادواره شهدای مدافع حرم ساعت 18 امروز (دوازدهم اردیبهشت ماه) در شهرری برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- برای تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری باید سعی کرد موضوع شکایت و خواسته بسیار واضح، صریح و درعین حال کوتاه نوشته شود، به صورتی که خواننده به راحتی مقصود ما را از تحریر خواسته دریابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان اظهارات منتسب به وزیر امورخارجه کشور مغرب مبنی بر همکاری یکی از دیپلمات های ایرانی با جبهه پولیساریو را نادرست و موضوعی خلاف واقع عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای تیم خبری صدا و سیما در پاریس اقدام پلیس فرانسه را نکوهش کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی جودوی ایران با 8 جودوکار به رقابت های کاپ آزاد روسیه اعزام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت با بیان اینکه تا 22 اردیبهشت ماه، به احتمال قوی آمریکا از برجام خارج می شود گفت: آماده متفاوت شدن شرایط کشور پس از خروج دولت آمریکا از برجام هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان جهانی بهداشت در تازه ترین گزارش خود در مورد کیفیت هوا در کلان شهرهای با جمعیت بیش از 14 میلیون نفر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز خشکسالی گفت: براساس آخرین آمار تا 9 اردیبهشت، میزان بارش ها حدود 127 میلی متر بوده که این میزان نسبت به بلند مدت، 37 درصد کاهش داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهسوار حسینی گفت:حمله پلیس با گاز اشک آور که ما نیز برای تهیه گزارش آنجا حضور داشتیم باعث مسمومیت بنده شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توان رزمی با روحیات معنوی ارتباط مستقیم دارد و سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان متولی امر ارتقاء معنویت در ارتش در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهسوار حسینی گفت:حمله پلیس با گاز اشک آور که ما نیز برای تهیه گزارش آنجا حضور داشتیم باعث مسمومیت بنده شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر 11 محور فرعی و اصلی کشور به دلیل شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه مسدود است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- شبکه خبری روسیاالیوم اعلام کرد که روند خروج تروریست های النصره از محلات جنوبی شهر دمشق عملا به پایان رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم بایرن مونیخ گفت: هرچه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم اما در نهایت بدشانس بودیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه وام های خرید و تسهیلات ویژه با نرخ کم به کارگران و بازنشستگان جامعه در راستای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- جدول پخش ویژه برنامه های نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران از شبکه های مختلف سیما اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ترانه تولد امام زمان (عج) با صدای علی شفیعی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- با بررسی های صورت گرفته میانگین قیمت دام کشتار در ماه قبل 33 هزار تومان، میانگین قیمت 6 ماه قبل 31 هزار تومان و میانگین قیمت سال گذشته 31 هزار تومان محاسبه شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- توصیه های غذایی و دارویی در سفر اهمیت بسیاری دارد و بی توجهی به آنها سبب بروز خطرات بسیاری می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- درراستای احقاق حقوق عامه 9 ساخت و ساز غیر قانونی با مجوز قانونی در حریم رودخانه سیاهرود در بومهن تخریب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" گفت: این که مستند های ثریا برای ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شود یا خیر هنوز مشخص نشده اما آنچه تا امروز مشخص شده این است که قطعا برنامه زنده در ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم رم معتقد است مهاجم تیمش برگ برنده او در بازی امشب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- نظامیان کره جنوبی بلندگو های تبلیغاتی خود در مرز خود در جهت عادی سازی روابط خود با کره شمالی را جمع آوری کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- زمین لرزه ای به برزرگی 5.2 ریشتر صبح امروز استان کهگیلویه و بویر احمد را لرزاند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در دیدار مقابل عمان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- واریز سود سهام عدالت مشمولانی که با تاخیر شماره شبا بانکی خود را داده اند آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- نماهنگ "دلارام" با صدای حامد زمانی را به مناسبت ولادت امام زمان (عج) مشاهده می کنید. بخت باز آید از آن در که یکی چون تو در آید/ روی زیبای تو دیدن در دولت بگشاید ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور طی بیانیه ای ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی شهید مطهری، روز معلم و استاد را به تمامی استادان تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- تازه ترین تصاویر از فیلم سینمایی "مرد مورچه ای 2" با عنوان اصلی "مرد مورچه ای و زنبورک" توسط کمپانی مارول استودیو منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- پلیس فرانسه ده ها نفر از تظاهرکنندگانی را که در مراسم روز کارگر در شهر پاریس شرکت کرده بودند دستگیر و روانه زندان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حرکت خودرو ها در مسیر تهران تا چالوس بدون وقفه و به صورت روان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن سابق رئال مادرید از این تیم به خاطر افتخارات زیاد اروپایی اش تمجید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- مراسم روز جهانی کارگر در تمام نقاط جهان برگزار شد اما در برخی نقاط مانند فرانسه و ترکیه به خشونت کشیده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- پلیس انگلیس اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در شمال غرب لندن 2 نفر کشته و زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب به کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد: برای روز جمعه مناطق شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه های زاگرس غربی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور، از ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ریزش در کوه تنگ گنجه ای بر اثر وقع زلزله 5.2 ریشتری سی سخت در استان کهکلویه و بویر احمد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: خاموشی های پراکنده ناشی از زلزله امروز در سی سخت و یاسوج با تلاش گروه های عملیاتی توزیع برق رفع شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) اذعان کرد که گزارش اخیر بنیامین نتانیاهو درباره برنامه هسته ای ایران نقض برجام از سوی تهران را نشان نمی دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تمامی روند ثبت نام متقاضیان سفر عتبات در سامانه جامع حج و زیارت انجام می شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان دماوند ضمن تاکید بر افزایش نظارت بر رعایت اصول بهداشت عمومی از معدوم سازی 3 تن مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت: من در طی 44 سال فعالیت ام در عرصه نمایش در هشتاد اثر به ایفای نقش پرداخته ام که اگر شما پروسه تمرین و اجرای هر اثر را 4 ماه در نظر بگیرید من نزدیک به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن به تساوی 2-2 رسید و با برتری 4-3 در مجموع دو دیدار، راهی فینال کیف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه خونه به خونه مازندران با صدور بیانیه ای به مردم بابل مژده داد به زودی جشن صعود به لیگ برتر در این شهر برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک جراح مغز و اعصاب گفت: برای درمان آسیب های نخاعی تاکنون داروهای زیادی مورد تحقیق قرار گرفته اند و حتی از سلول های بنیادی نیز استفاده شده است که هیچ کدام تا کنون موفقیت خاصی نداشته ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه فصل را به خوبی به پایان برسانیم، باید فینال را ببریم و قهرمان شویم.
  • ۱