سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۷:۵۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 شهریور 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 شهریور 1397 میزان 2 شهریور 1397 میزان 3 شهریور 1397 میزان 4 شهریور 1397 میزان 5 شهریور 1397 میزان 6 شهریور 1397 میزان 7 شهریور 1397 میزان 8 شهریور 1397 میزان 9 شهریور 1397 میزان 10 شهریور 1397 میزان 11 شهریور 1397 میزان 12 شهریور 1397 میزان 13 شهریور 1397 میزان 14 شهریور 1397 میزان 15 شهریور 1397 میزان 16 شهریور 1397 میزان 17 شهریور 1397 میزان 18 شهریور 1397 میزان 19 شهریور 1397 میزان 20 شهریور 1397 میزان 21 شهریور 1397 میزان 22 شهریور 1397 میزان 23 شهریور 1397 میزان 24 شهریور 1397 میزان 25 شهریور 1397 میزان 26 شهریور 1397 میزان 27 شهریور 1397 میزان 28 شهریور 1397 میزان 29 شهریور 1397 میزان 30 شهریور 1397 میزان 31 شهریور 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از افتتاح 30 باب واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه این استان در کرمانشاه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 80 هزار دلار قاچاق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تمایل روزافزون روستاییان به تخصیص بخشی از کشت سالانه خود به گیاه ماری جوانا در ایالت های مختلف هند باعث نگرانی مسوولان نسبت به شیوع تجارت غیرقانونی این گیاه مخدر در هند شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- هند در نظر دارد با تصویب قوانین جدید در زمینه حفظ حریم خصوصی با سلطه شرکت های بزرگ آمریکایی در اینترنت مقابله کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- زمان برگزاری انتخابات مجلس افغانستان به عنوان مهمترین رخداد سیاسی سال جاری این کشور هر روز نزدیک تر می شود و گزارش های متعددی مبنی بر پیشرفت فرآیندهای کار منتشرمی شود اما غالب این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سانجی سانیال مشاور ارشد دولت هند در وزارت اقتصاد این کشور اعلام کرد دهلی نو برای مقابله با هرگونه پیامد تحریم های آمریکا علیه ایران آماده است و اقدامات لازم و آماده سازی برای هرگونه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- عمران خان نخست وزیر پاکستان در ادامه سیاست های اقتصاد ریاضتی در نظر دارد خودروهای لوکس مازاد دولت را به مزایده بگذارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای رقابت گفت: خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو را دارند که در شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اعضای یک خانواده 3 نفره در اثر سانحه رانندگی در محور جوانرود به ثلاث باباجانی جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی، به بیان اهم اقدامات این بانک در حوزه اجرا و استقرار بانکداری بدون ربا پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- با دستور دادگاه عالی پاکستان روند بازگشت اموالی که توسط پاکستانی ها به صورت غیرقانونی به خارج از کشور منتقل شده است، آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سنای افغانستان از نخست وزیر چین خواست که با استفاده از نفوذی که این کشور بر اسلام آباد دارد، دولت اسلام آباد را به همکاری صادقانه در روند صلح افغانستان وادار کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروه دادخواهی حفاظت از غیرنظامیان گزارش داد که در ماه آگوست 261 غیرنظامی در افغانستان کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- به همت ستاد دیه استان اردبیل، طرح هر مسجد، آزاد سازی یک زندانی مالی غیر عمد، برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش قیمت خودرو توسط شرکت های خودرو ساز را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعتراضات به افزایش سن بازنشستگی که لایحه قانونی آن در دومای روسیه تصویب شده است، در چند شهر روسیه همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه در پیامی اعطای نشان نصر از سوی فرماندهی معظم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان شاه صفی را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش از بهره مندی یک هزار نفر از اهالی روستای زلزله زده کوئیک نامدار شهرستان سرپل ذهاب از خدمات بهداشتی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده گروه توپخانه 15 خرداد گفت: مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار عباسعلی جان نثاری 15 شهریور برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضا سپاه در پیامی دریافت نشان نصر از سوی فرمانده معظم کل قوا را به امیر سرتیپ خلبان شاه صفی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد شدید تریلی با مینی بوس خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش مأموران انتظامی استان، ضارب اصلی مأمور پلیس راه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در شیراز دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار دماوند با رد برخی شایعات مبنی بر احتمال فوران آتش فشان دماوند، از مردم خواست نگران نباشند و افزود: بررسی های ما احتمال فوران این آتش فشان را به طور کلی رد می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از استقبال عراقی ها از اکران فیلم سینمایی "به وقت شام"، به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از گران شدن پوشک بچه و بزرگسال در بازار و مشکلاتی که برای مردم بوجود آورده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- احسان حاج صفی با استقبال هواداران تیم تراکتورسازی وارد تبریز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و در خط مقدم مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- هواداران پرافتخارترین تیم انگلیس به وعده ای که داده بودند، عمل کرده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- استان کرمانشاه با مرکزیت کرمانشاه از شمال به استان کردستان، از جنوب به استان های لرستان و ایلام، از شرق به استان همدان و از غرب به کشور عراق محدود شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- اسناد فاش شده از وزارت خارجه آمریکا نشان می دهد که آمریکا از حقوق بشر صرفا به عنوان ابزاری برای دست یافتن به منافع خود استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از دومین و آخرین جلسه دادگاه رحیم مشایی، که امروز در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی غضنفرآبادی برگزار شد را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- خبر ها از شرق سوریه حاکیست، نیرو های آمریکایی همچنان در حال تکمیل انتقال قدرت در شرق رود فرات هستند و تاکنون کنترل بخش های وسیعی از منطقه را به شبه نظامیان کُرد واگذار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- آخرین خبر ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، یگان های موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه مواضع گروه های تروریستی را در جنوب استان ادلب به شدت هدف قرار دادند و ضربات مهلکی را به آنان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را برخی از راهکارهای طلایی برای سلامت بدن آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- اعلام اسامی برخی از مفسدان اقتصادی استان فارس، اعلام جزئیات اختلاس در چندین بانک، دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جهرم، نگهداری کالای ممنوعه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم فرانسوی توپچی های لندن رکوردی جالب از خود برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir، ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره بحران خانواده در جهان معاصر را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری فوق العاده از یک خودروی لوکس با نام Maybach Exelero Concepts 2005 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از اقدام دولت واشنگتن مبنی بر قطع کمک های مالی خود به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) استقبال کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در ادامه چندین ایده ی جذاب و دیدنی از طراحی قفسه کتاب را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان جوان و آینده دار استقلال این روزها از ترکیب آبی پوشان دور هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از استقبال دیدنی مردم سوریه از سربازان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان از حمایت های سازمان صدا وسیما از ورزشکاران شرکت کننده در بازی های آسیایی 2018 تشکر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- بلندمرتبه ترین مهندسان شرکت فضایی اسپیس ایکس بر روی بزرگترین بلندپروازی "الون ماسک"، یعنی ساخت یک شهر در سیاره سرخ متمرکز شده اند و به تازگی جزئیات بیشتری از آن اعلام شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- صفحه اینستاگرامی باشگاه برایتون پستی غرور آفرین را در حمایت از ستاره ایرانی خود منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رحیم مشایی، دومین جلسه دادگاه خود را نیز با رفتار های نامتعارف آغاز کرد و حتی هنگام تلاوت قرآن نیز، با صدای بلند مشغول صحبت بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir سخن نگاشتی با عنوان " احتمال وقوع جنگ نظامی وجود ندارد " را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس هند از کشف 14 جسد نوزاد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- زمان حضور بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی قصد دارد تا شما را با دستاورد کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل فرهنگ حرفه ای معاونت فرهنگی قوه قضاییه از برگزاری دومین دوره پیوست نگاری فرهنگی در روز های 13 و 14 شهریورماه سال جاری در دیوان عدالت اداری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرشاد احمد زاده در بازی اشلاسک وروچلاو در لیگ لهستان، صاحب موقعیت عالی برای گلزنی شد که با بدشانسی نتوانست توپ را وارد دروازه کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیرو های ارتش و رزمندگان انصارالله از اواخر هفته گذشته (پنج شنبه) عملیات گسترده ای را با پشتیبانی یگان های موشکی علیه نیرو های شورشی در استان عسیر در جنوب عربستان آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز اخبار متنوعی در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان منتشر شد؛ از دیدار فرمانده کل قوا با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی تا منتفی شدن استیضاح بطحایی و وعده کریمی قدوسی درباره رسانه ای کردن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشست هفتگی فراکسیون نمایندگان ولایی امروز قبل از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری زیبا و بی نظیری از کشور سوئیس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- "پاییزِ خشک" عنوان نگرانی جدید بخش آب کشور است، به طوری که اگر میانه آبان ماه بارش های سال آبی 97 - 98 به طور مطلوب آغاز نشود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اقدام دولت آمریکا در قطع بودجه انروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطین) را تصویرگر جنایت جدید ترامپ علیه ملت مظلوم فلسطین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- کاربران شبکه های اجتماعی به اتفاقات روز های اخیر واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی داشتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنانی که در ادوار مختلف لیگ قهرمانان اروپا توانسته اند عنوان آقای گلی را کسب کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که کشورش برای خرید سامانه موشکی اس-400 روسیه از کسی اجازه نخواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- یزد بیشترین تعداد بادگیر های ایران را دارد به طوری که در گذشته بر بالای هر خانه ای، بادگیری وجود داشت و در واقع دلیل نامگذاری یزد به عنوان شهر بادگیر ها هم همین موضوع است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- وقوع انفجاری قوی در موگادیشو پایتخت سومالی دستکم 3 نفر کشته شده اند. این حادثه در نتیجه انفجار یک خودروی بمبگذاری شده بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- پس از آزادسازی درعا در جنوب سوریه، ادلب به عنوان بزرگ ترین زندان باز جهان با حدود سه میلیون نفر جمعیت هم چنان به عنوان پناهگاه تروریست ها و تحت کنترل آنان قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در جلسه این کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- بر اثر انفجار لوله گاز شهری، منزل مسکونی 2 طبقه در محله تهرانپارس شهر تهران تخریب شد، بر اساس گزارشات اورژانش در این حادثه 1 نفر فوت و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- موسسه رتبه بندی "فیچ" با کاهش چشم انداز اقتصاد ایتالیا به منفی نوشت: برنامه دولت جدید این کشور برای افزایش هزینه های خود، این کشور را در معرض مخاطرات فراوانی قرار خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از کشف 3000 عقرب از یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با معاون وزیر خارجه انگلیس گفت: در شرایط کنونی توازن و همزمانی اقدامات ایران و اطراف دیگر برجام مشهود نیست لذا انتظار می رود طرف های ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا ضمن بازدید از جت جنگنده کوثر، در جریان آخرین دستاورد های وزارت دفاع قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم اختتامیه بازی های آسیایی اندونزی با رژه ورزشکاران به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- پیک مصرف برق کشور روز گذشته 49 هزار و 235 مگاوات گزارش شد که نسبت به روز جمعه افزایش بیش از 4 هزار مگاواتی داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه عراق روز یکشنبه ضمن ابراز تعجب از اتهامات خبرگزاری رویترز درباره انتقال موشک های بالستیک از ایران به عراق این گزارش را فاقد مدارک مستدل خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی متهم فساد اقتصادی به صورت علنی با حضور 18 نفر از متهمین این پرونده که با قرار وثیقه آزاد بودند و به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: دادگستری استان خراسان رضوی به ویژه در سال های اخیر اقدامات گسترده ای را در دو حوزه پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات و همچنین برخورد قاطع با مفاسد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- هفته گذشته در بیرمنگام انگلیس یک حادثه تیراندازی رخ می دهد که یک مرد به شدت زخمی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت عربستان سعودی قصد دارد تا با حفر یک کانال، رقیب تجاری خود یعنی قطر را به یک جزیره تبدیل کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وقتی سرمربی تیم ملی در ایران حضور نداشته باشد تا لیگ را زیر نظر بگیرید، فهرست تیم ملی چیزی بهتر از این نمی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- زندانی محکوم به قتل عمد پس از 7 سال با کمک قاضی و سرپرست مجتمع شهدای مدافع حرم نوبت صبح شورای حل اختلاف اصفهان از زندان آزاد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردو از سوی سرمربی این تیم اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام صادق (ع) فرمود: هیچ پیامبری در آسمان ها و زمین نیست مگر اینکه همگی از خداوند برای زیارت [قبر]حسین اجازه می خواهند و همواره گروهی [از پیامبران]در حال نزول و گروهی در حال بالا رفتن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان بم گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مرتبط با امر رانندگی و تصادفات در شهرستان بم تشکیل شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئوی جذاب و دیدنی از تعویض چهار چرخ کمتر از 3 ثانیه در فرمول یک اتومبیلرانی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- ارزش معاملات بازار سهام در مرداد امسال در مقایسه با ماه ابتدایی تابستان، 47 درصد و حجم معاملات نیز 50 درصد رشد را به ثبت رسانده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حوزه صنایع معدنی آسیب جدی از تحریم ها نمی بیند، به این شرط که مدیریت صحیح در آن وجود داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- استاندار بوشهرگفت: 433 پروژه در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح شد که از نظر حجم اعتبارات نسبت به هفته دولت سال قبل، افزایش 2 برابری دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- با کمک و مساعدت خیّر نیکوکار و نیک اندیش اراکی،80 زندانی جرائم مالی غیر عمد استان مرکزی آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه به ریاست علی لاریجانی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- تمرین پرسپولیس به دلیل شرایط بد زمین چمن محل تمرین این تیم با نظر برانکو لغو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب به مناسبت موفقیت های کاروان ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی اندونزی پیامی صادر فرمودند.