سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۰۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 شهریور 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 شهریور 1397 میزان 2 شهریور 1397 میزان 3 شهریور 1397 میزان 4 شهریور 1397 میزان 5 شهریور 1397 میزان 6 شهریور 1397 میزان 7 شهریور 1397 میزان 8 شهریور 1397 میزان 9 شهریور 1397 میزان 10 شهریور 1397 میزان 11 شهریور 1397 میزان 12 شهریور 1397 میزان 13 شهریور 1397 میزان 14 شهریور 1397 میزان 15 شهریور 1397 میزان 16 شهریور 1397 میزان 17 شهریور 1397 میزان 18 شهریور 1397 میزان 19 شهریور 1397 میزان 20 شهریور 1397 میزان 21 شهریور 1397 میزان 22 شهریور 1397 میزان 23 شهریور 1397 میزان 24 شهریور 1397 میزان 25 شهریور 1397 میزان 26 شهریور 1397 میزان 27 شهریور 1397 میزان 28 شهریور 1397 میزان 29 شهریور 1397 میزان 30 شهریور 1397 میزان 31 شهریور 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۱۱    
خبرگزاری میزان- نود و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه سال جاری ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 97.06.26 به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مقامات هند از عزم خود برای افزایش حجم تجارت با سوریه به مرز 500 میلیون دلار در سه سال آینده خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سازمان بین المللی مهاجرت ملل متحد اعلام کرد که در سال جاری حدود 18 هزار مهاجر از راه زمینی به اروپا رسیده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال 2017 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دکتر میرهادی در خصوص علت فوت مجید غلام نژاد بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال، استقلال و سایپا گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- دارمندرا پرادان وزیر نفت هند اعلام کرد در راستای دست یابی به اهداف هند جهت گسترش روابط با مسکو ، شرکت های هندی به دنبال به دست آوردن میدان های نفت و گاز تازه کشف شده در روسیه هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از موزه خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی بازدید و با محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در رزمایش عاشورایی محمد رسول الله در منطقه عملیاتی سیسان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک گفت: ترخیص بخشی از کالاهای موجود در انبارهای گمرک از امروز آغاز می شود که ورود آن به بازار نتایج مثبتی در پی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 2 با اشاره به اجرای طرح اصلاح هندسی میدان "قیصر امین پور "و تبدیل آن به تقاطع گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بیست و دومین نشست شنبه های انقلاب با عنوان گردشگری آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حذف میدان و مجسمه قیصر امین پور مغایر با رویکرد و سیاست های مدیریت جدید شهری بوده و باید جبران شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ کرملین در نشست خبری خود در روز جمعه درباره مسائل مختلفی از جمله مساله اسکریپال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک رسانه غربی مدعی شد با نزدیک شدن موعد اجرای تحریم های نفتی آمریکا، هند علیرغم تلاش برای اخذ معافیت، خرید نفت خام از ایران را در 2 ماه آینده به نصف کاهش می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۱۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهمان این قسمت برنامه بدون تعارف حاج کاظم سلیمیان جانباز 70 درصد دفاع مقدس است. حاج کاظم سلیمیان در 21 سالگی در منطقه شلمچه به درجه جانبازی نائل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با برتری شاگردان سرجیو در ضربات پنالتی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه ای به دادستان ویژه روحانیت تهران خواستار توقیف نشریه هتاک و برخورد با عاملان این اقدام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یگان موشکی یمن یک موشک بالستیک بدر 1 به طرف پالایشگاه نفت آرامکو در جیزان شلیک کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل گفت: بازیکنان تیم باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده اند و قدر خود را بیشتر بدانند،
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- از سوی هیأت انتخاب فیلم ایرانی، فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء در مقام نماینده سینمای ایران برای رقابت در رشته اسکار بهترین غیرانگلیسی زبان انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نتوانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم و پنالتی را بد زدیم و حذف شدیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در ضربات پنالتی تمرکز بهتری داشتیم و احمدی فوق العاده کار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- شمار جوانان انگلیسی مصرف کننده ماری جوانا که در بیمارستان ها به دلیل مشکلات روانی بستری شدند در 5 سال گذشته، 45 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من با این شرایط نمی توانم کار کنم و شاید برخی بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار بدهم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآن گفت: در روز پنجم ماه محرم عبیدالله بن زیاد دستور داد تا شخصی به نام "زحربن قیس" سر راه کربلا بایستد و هر فردی را که تصمیم دارد به سپاه "امام حسین(ع)" بپیوندد و او را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های پیکان و پارس جنوبی جم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری شاگردان تارتار در ضربات پنالتی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- پرهام مقصودلو برای نخستین بار در تاریخ شطرنج ایران قهرمان رقابت های شطرنج جوانان جهان شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ظرف هفته های آینده عملیات پاکسازی ادلب یا به صورت مسالمت آمیز و از طریق وادارکردن گروهک های تروریستی به تسلیم سلاح های خودشان یا از طریق حمله نظامی انجام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: برنامه ما کنترل بازی در 15 دقیقه ابتدایی مقابل سپاهان بود اما شیرازه تیم ما از هم پاشید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تساوی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: روی گلی که از شهرداری ماهشهر خوردیم فکر می کنم پنالتی مشکوک بود اما روی هم رفته نباید گل می خوردیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هوشمندسازی نتیجه گسترش تکنولوژی در ابعاد مختلف است که پای آن به جاده ها و خودروها نیز کشیده شده تا در پی آن افزایش ایمنی و رفاه حال مسافران فراهم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: خستگی به بازیکنانم اجازه نمی داد در زدن ضربات آخر دقت داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: از هواداران ملوان به خاطر این باخت عذرخواهی می کنم چون می دانم این بازی چقدر برای شان مهم بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: آنچه برای ما مهم بود پیروزی در دربی گیلان و صعود به دور بعد جام حذفی بود که به این هدف رسیدیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پیکان و پارس جنوبی جم با تساوی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهدی آرین نژاد دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون پس از سال ها مبارزه با بیماری ظهر امروز درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۱    
خبرگزاری میزان- تیم سیراف کنگان با حذف خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال شگفتی ساز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین خبر ها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، درگیری میان رزمندگان یمنی با نیرو های مزدور در حومه شهر الدریهمی در شمال استان الحدیده به اوج رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- پیکر بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران فردا(شنبه) از بندرعباس به تهران منتقل می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد این کشور و دیگر شرکای اروپایی به دنبال ایجاد سیستم پرداخت مالی هستند که درصورت اجرای تحریم های آمریکا، تداوم تبادلات تجاری با ایران را میسر می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست دیدار تیم های ملوان و سپیدرود به دلیل آنکه سرمربی سپیدرود تیمش را بیرون کشید، متوقف شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشاورزی در نامه ای به بانک مرکزی خواستار توقف بخشنامه بازگشت ارز حاصل از صادرات به دلیل احتمال فساد محصولات صادراتی فسادپذیر در گمرکات شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم های استقلال و سایپا در جوانی دارفانی را وداع گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر انجمن خودروسازان ایران در واکنش به این موضوع که برخی خودروسازان قطعات تولید داخل را به قطعات وارداتی متصل کنند و قیمت آن ها را نیز افزایش دهند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت با اخبار و حشیه های فراوانی روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به مشخص شدن گروه بازیگران فیلم سینمایی "رد خون" اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- روز پنجشنبه مقامات آمریکایی از آتش سوزی و انفجار شدید در 70 نقطه در ایالت ماساچوست خبر داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ذوب آهن یک تیم تکنیکی و تاکتیکی است و ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده و برای آن برنامه داریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم سینه زنی شب چهارم محرم 97 در حسینه فاطمه الزهرا (س) را با نوای محمد رضا طاهری مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد دو شهروند روس که لندن آن ها را به دست داشتن در پرونده مسمویت اسکریپال متهم کرده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمامی فعالیت های اپراتور هندی-ایرانی تحت نظر اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان انجام می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد گفت: در جهت تسهیل امور مراجعین به دستگاه قضایی مقرر شد درخواست های شکایت الزام به فک پلاک مستقیماً به پلیس راهور ارجاع شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- گروهی از کوهنوردان که برای فتح قله Hkakabo در شرق هیمالیا با یکدیگر هم سفر شده بودند نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- اعضای تیم ملی فوتبال برای حسین فرکی پیام تسلیت فرستادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی، از چگونگی ایجاد جنگ روانی دشمنان با هدف کاهش اعتماد مردم به آینده اقتصاد کشور و هدایت سرمایه ایرانیان به خارج و ایجاد اخلال در نظام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارش کارشناس هواشناسی از حال و هوای آسمان کشور در چند روز آینده را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- می رویم سراغ مساوات اسلامی، برادری و برابری اسلامی. کسانی که اباعبدالله، خود را به بالین آن ها رسانده است، عده معدودی هستند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بخشی از بازاری های ما در معرض آسیب های جدی هستند و بر مسئولین است که به داد بازاریان، تولید برسند و بازار را رها نکنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف و ضبط یک انبار بزرگ احتکار مواد اولیه پتروشیمی در منطقه کهریزگ خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دیگر نیازی کی روش بعد از جام ملت ها نیست، این مربی زیاد خودش را لوس می کند و بهتر است بعد از جام ملت ها با این مربی قطع همکاری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- یکی از بزرگ ترین قلمروهای شاه پنگوئن در خلیج سنت اندروز واقع در جورجیای جنوبی است که وجود اسکوای قطبی همیشه تهدیدی جدی برای مستعمری پنگوئن ها بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- مجموعه "قهرمانان کوچک کربلا" به زبان ساده و برای آشنایی مختصر با زندگی قاسم بن حسن (ع) و عبدالله بن حسن (ع) و نقش ایشان در حادثه کربلا در قالب داستان به طبع رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به ماده 117 قانون ثبت، فروش مال مشاع در صورتی که در مرحله نخست با سند عادی به شخصی و سپس در مرحله دوم فروش آن با سند رسمی به شخص دیگر صورت گیرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس گزارشات، از قدرت طوفان فلورانس با رسیدن به سواحل شرقی آمریکا کاسته شده، اما آنچه کارشناسان را نگران می کند بزرگی شعاع این طوفان است که با آهستگی در حال جا به جا شدن است و قدرت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال صبح امروز(جمعه) تمرینات خود را در دوحه برای بازی با السد پیگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چاره ای نداریم که فوتبال را با قوانین فیفا اداره کنیم و مجبوریم به سمت حرفه ای سازی برویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس در تلاشند تا پیش از نوامبر آینده نهادی تاسیس کنند که بدون مداخله آمریکا قادر به برقراری رابطه بازرگانی با ایران باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1203 دلار و 55 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیات وزیران به پیشنهاد گمرک ایران واردات کالا بدون انتقال ارز را برای کالا های موجود در انبار ها بلامانع اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان اورژانس کشور از اضافه شدن 700 آمبولانس به اورژانس کشور تا یک ماه آینده خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس مربی متین و با شخصیتی همچون برانکو دارد و با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای تیم همچنان مثبت صحبت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- با نزدیک شدن طوفان فلورانس به سواحل شرقی آمریکا، مردم ایالت کارولینای جنوبی فروشگاه های شهر را خالی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "لیزی" به کارگردانی "کرگ ویلیام مک نیل" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: بخشی از بازاری های ما در معرض آسیب های جدی هستند و بر مسئولین است که به داد بازاریان، تولید برسند و بازار را رها نکنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امر به معروف و نهی از منکر یک امر همگانی و متقابل است که مردم نسبت به یکدیگر و همچنین مردم به دولت و دولت نسبت به مردم در این باره ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مراسم عزاداری روز سوم محرم 97 را در امام زاده علی اکبر (علیه السلام) چیذر با صدای حاج محمود کریمی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال همچنان به دنبال پرونده سوپرجام و شکایت در این مورد به دادگاه CAS است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- واکنش ها در برابر حمله افراد بعثی وابسته به عربستان سعودی و آمریکا به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب عنوان قهرمانی علیپور و بهنام خلج ملی پوش معلول وجانباز کشور در مسابقات جهانی سنگ نوردی اتریش را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- کیفیت هوای تهران امروز جمعه با وجود افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته بر روی عدد 94 قرار گرفته و سالم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: عربستان از سکوت مطلق جامعه جهانی و نهاد های بین المللی برای کشتار مردم یمن استفاده می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس شانس صعود دارند اما کار هم برای ما و هم برای استقلال سخت است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پس از اتفاقات اخیر در نوسانات ارزی و تنظیم بازار کالاها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجرایی باشگاه نساجی گفت: می خواستند پرسپولیس را از بحران خارج کنند و به همین دلیل این همه ناداوری در حق نساجی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: در حوزه منابع طبیعی 1073 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش ریالی 56 میلیارد تومان در 3 ماهه دوم سال جاری رفع تصرف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک منبع نظامی نزدیک به ارتش یمن در گفتگو با شبکه تلویزیونی عرب زبان المسیره گفت: موشک کوتاه برد بدر 1 با دقت بالا یک پایگاه تازه تاسیس در منطقه نجران عربستان سعودی را هدف قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول امور استان های جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایش های مردمی در استان ها بیان کرد: در روز های برگزاری جشنواره سی و یکم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک ایران با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک با باخ، رئیس IOC ، دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- ریچارد پری وزیر انرژی آمریکا تاکید کرد آمریکا از انرژی به عنوان حربه اعمال فشار علیه ایران و روسیه استفاده خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: الان 4، 5 سال است تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار دارند که در این مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم و قهرمانی آسیا را به خانه بیاوریم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب اسیا گفت: پیوند های ایران و عراق آنقدر عمیق است که با اتفاقاتی مانند بصره خدشه دار نمی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم از این مرحله در آسیا صعود کنیم و از آن طرف هم پرسپولیس صعود کند و یک دربی آسیایی را در مرحله بعد برگزار کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو بازیکن تیم یوونتوس هنگام تهیه گزارش خبرنگار ایتالیایی با انجام حرکاتی سوژه رسانه ها شد.
  • ۱