یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 1 دی 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 دی 1397 میزان 2 دی 1397 میزان 3 دی 1397 میزان 4 دی 1397 میزان 5 دی 1397 میزان 6 دی 1397 میزان 7 دی 1397 میزان 8 دی 1397 میزان 9 دی 1397 میزان 10 دی 1397 میزان 11 دی 1397 میزان 12 دی 1397 میزان 13 دی 1397 میزان 14 دی 1397 میزان 15 دی 1397 میزان 16 دی 1397 میزان 17 دی 1397 میزان 18 دی 1397 میزان 19 دی 1397 میزان 20 دی 1397 میزان 21 دی 1397 میزان 22 دی 1397 میزان 23 دی 1397 میزان 24 دی 1397 میزان 25 دی 1397 میزان 26 دی 1397 میزان 27 دی 1397 میزان 28 دی 1397 میزان 29 دی 1397 میزان 30 دی 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای نگهبان در صد و سی و نهمین جلسه شرح نهج البلاغه با بیان اینکه انتقاد هم حق و هم تکلیف شهروندان است، گفت: نه زمامدار خوب بودن آسان است و نه شهروند خوب شدن.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجموع فروش ارز حاصل از صادرات، در روز شنبه 8 دی ماه به 32 میلیون یورو رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با بیان اینکه هدف دستگاه قضایی در تعامل با صنعت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- کیفیت هوای تهران با کاهش 10 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص 125 ناسالم است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز سه شنبه 4 دی ماه، میزبان دادوستد 17 هزار و 475 تن انواع قیر و70 تن عایق رطوبتی بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه پاییز 1397 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- برای نخستین بار همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی هفته تئاتر ایران در روسیه با مدیریت سولماز همت زاده برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- حزب تحریک انصاف در راستای عمل به وعده های انتخاباتی خود اعلام کرد پروژه تبدیل کاخ نخست وزیری به دانشگاه آغاز شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه از موفقیت 13 دانش آموز مناطق زلزله زده این استان در کسب رتبه های زیر صد آزمون ورودی دانشگاه ها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس اجرایی افغانستان گفت: شواهد جدی از ارتباط آمریکا با طالبان وجود دارد تا با افزایش ناامنی و برادرکشی، باعث ایجاد جنگ داخلی در افغانستان و تفرقه بیشتر شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- روسیه با وجود اوج گرفتن تنش ها با اوکراین به دلیل توقیف سه ناوچه و بازداشت ملوانان اوکراینی، دو جنگنده سوخو دیگر از جنوب این کشور راهی کریمه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر تولید برق وزارت نیرو گفت: امکان حذف سوخت مایع در نیروگاه ها وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- فواد چودهری وزیر اطلاعات پاکستان گفت که برای احیای گردشگری کشور، سیاست های رواید را تغییر خواهیم داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور گفت:باید با هماهنگی همه دستگاه ها و رفع برخی مقررات زائد و دست و پا گیر از رسوب کالا ها و مایحتاج کشور در گمرکات کشور جلوگیری شده و به سرعت درباره این کالا ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: اگر می خواهیم از آسیب های اجتماعی ناشی از جرایم در امان باشیم باید در اجرای این برنامه ها همه مردم و دستگاه های مختلف مشارکت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- تالار های مختلف بورس کالای ایران طی آذر ماه سال 97 شاهد معامله بیش از یک میلیون و 225 هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به 52 هزار میلیارد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه طرح توانمندسازی روستاییان در 30 روستای استان گلستان اجرا می شود گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای طرح های بیولوژیک برای مبارزه با ریزگردهای منطقه و ماسه بادی ها تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: خریداران نفت در بورس انرژی می توانند تا سقف صد در صد ریالی تسویه کنند و در فاز بعدی 3میلیون بشکه نفت عرضه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران از افزایش 44.4 درصدی متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در نقاط شهری کشور در تابستان 97 نسبت به تابستان 96 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان با استقبال از تصمیم آمریکا برای خروج از افغانستان گفت که این مهم ثبات و صلح را در منطقه حاکم می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام بانک مرکزی مجموع فروش ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما روز گذشته به 35 میلیون یورو رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با حضور در دفتر آیت الله دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران در نشست مشترک با فرمانده انتظامی و روسای پلیس های تخصصی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی در موضوع جمع آوری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نرخ تورم 12 ماهه منتهی به آذر 97 به 18 درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (15.6 درصد) 2.4 واحد درصد افزایش نشان می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیش از 12 جت جنگی SU-27 و SU-30 روسیه با هدف تقویت نیرو های این کشور روز شنبه در جزیره کریمه بر زمین نشستند. این جت ها در پایگاه هوایی بیلبک کریمه فرود آمده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نتایج آخرین نظرسنجی در روسیه نشان می دهد که دیدگاه مردم این کشور به مهاجران در پنج سال اخیر بهتر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- تارنمای خبری پاکستان تودی در خبری اعلام کرد که دولت پاکستان، ماهواره بومی و ساخت خود را از یک سایت فضایی در چین، در مدار کره زمین قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی تحویل دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای مهر تا 30 آذر، 2468 نفر در کشور دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (CO) شدند و 108 نفر نیز بر اثر مسمومیت با این گاز، جان خود را از دست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، خواستار پایان دادن به محاصره انسانی یمن و اعلام آتش بس در این کشور از سوی سازمان ملل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از یک زندان عجیب مخصوص خلاف سنگین ها در السالوادور را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی پسر جهنمی با نام فرعی ظهور ملکه خون توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- زمینی که قرار بود نخستین فرودگاه بین اللملی کشور شود، به دستور قضایی پلمپ شده است. در ادامه گزارشی در این رابطه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- در فرهنگ چین شبی به نام دوگ جی؛ به معنای آغاز زمستان وجود دارد که مردم چین همانند شب یلدای ایرانیان آن را جشن می گیرند. در ادامه گزارشی از این آداب و رسوم را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- عکس برتر ماه می نیویورک تایمز را مشاهده می کنید .
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- علاوه بر هزاران شکنجه ای که بر روی پیکر شهید لشکری انجام شد، وعده ویزای اروپا و وسوسه لذت های دنیوی را به او داده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر از تصمیم خود برای خروج از سوریه دفاع کرد و اظهار داشت که نیروهای آمریکایی قرار بود سه ماه در سوریه بمانند اما حضورشان هفت سال طول کشید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای موشکی ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- امروزه انواع چاپگرهای رنگی در ابعاد و توانمندی های مختلف عرضه شده اند، اما عرضه چاپگر رنگی کوچک جیبی که بتوان با استفاده از آن بر روی سطوح کوچک مطالبی چاپ کرد، تازگی دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان سانتیاگو سولاری با غلبه بر العین امارات عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه ها را از آن خود کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی مسائل گمرکی کشور بر تعیین تکلیف و ترخیص کالاهای انباشه شده در بنادر تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصویری از مرسدس CS50 که شامل 278 قطعه طلای خالص است را مشاهده می کنید که به بازار عرضه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اویل پرایس در بررسی بازار نفت، ضمن اشاره به تلاش کشور ها عضو و غیرعضو اوپک برای جلوگیری از سیر نزولی قیمت نفت، عوامل تاثیرگذار بر بازار این کالای استراتژیک را مورد بررسی قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir ، ویدئویی برگرفته از سخنان رهبر انقلاب در دیدار اخیر با خانواده شهدا که در تاریخ 97/9 ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دولت، مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، همواره تلاش داشته و دارند که تخصیص های بودجه بخش نظامی و دفاعی کشور ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز نشنال جئوگرافیک تصویری از غروب خورشید در جلگه نمکی Bonneville را بعنوان عکس روز خود انتخاب کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- از نگاه سایت sportskeeda؛ سردار آزمون، یکی از 10 مهاجم خطرناک جام ملت ها شناخته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با محمود الزهار وزیر خارجه سابق فلسطین، از رهبران برجسته حماس ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رمان شانزده سال داستانی و مستند است که با منیژه آرمین با استناد به مستندات تاریخی و تخیل به نگارش در آورده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نمایی زیبا از امامزاده ابیض در روستای میانده، چابکسر استان گیلان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده رمان شانزده سال گفت: این کتاب به وجوه شخصیت پنهان انسان می پردازد و من فکر می کنم یکی از همین وجوه تاریخ است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در انتخابات سال آینده باید وحدت حفظ شود و حضور تشکیلاتی هم در میان جوانان داشته باشیم، همچنین نباید فعالیت ها و شعار های خود را محدود به انتخابات کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ملی پوشان تمرینات خود را در کمپ اسپایر پیگیری کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه طباخان، فروشندگان کله پاچه و سیرابی گفت: پس از اقدام سازمان حمایت در خصوص عدم مشارکت با اعضاء اتحادیه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با شکست خانگی تیم های منچسترسیتی و چلسی دنبال شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- الکساندور موستووی، ستاره روسی سابق سلتاویگو، مسی را بهترین بازیکن تمام دوران ها می داند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قطر نبود و این حمایت از ما انجام نمی شد ما هیچ اردویی نداشتیم و باید در خانه و ایران می ماندیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفته هفدهم بوندس لیگا با برگزاری پنج دیدار همزمان دنبال شد که در مهمترین بازی لایپزیگ بر وردربرمن غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- محققان آمریکایی یک گیاه خانگی را اصلاح ژنتیکی کردند و این گیاه توانست هوای داخل خانه را پاکسازی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دو شهر تهران و تبریز به عنوان میزبان نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال انتخاب شدند که در نهایت یکی از این دو تیم برای میزبانی معرفی خواهند شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- همایون تیموری ملی پوش دسته 109+ کیلوگرم کشورمان با مجموع 414 کیلوگرم به دو مدال برنز یکضرب و مجموع دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: زنده نگاه داشتن حماسه 9دی کار را جلو می برد و موجب پیش گیری از توطئه های بعدی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در روزی که میلان در خانه اش مقابل فلورانسی ها تن به شکست داد، ناپولی در خانه اش اسپال را از پیش رو برداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حال حاضر تئاتر به شدت گیشه زده شده و تمامی تمرکز بسیاری از تماشاخانه های دولتی و خصوصی مبنی بر جذب حداکثری مخاطب با ارائه آثار به هر نحو ممکن و استفاده از بازیگرانی است که تنها و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان گفت: رأی اعدام صادره در پرونده قتل ملیکای 5 سالھ اھل و ساکن فلاورجان که چندی پیش در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: 10 پرنده وحشی از گونه های مختلف پس از تیمار و نگهداری اولیه در دامان طبیعت رهاسازی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- در آخرین شب پاییزی رسانه ملی میزبان مهمانان مختلفی بود .مهمانانی از جنس سلبریتی ها تا شهروندان معمولی ایران زمین.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید به 60 یا 70 درصد از رویایی که در سرداشته، رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران دانشگاه "هاروارد"، نوعی حسگر پوشیدنی ابداع کرده اند که می تواند اختلال رشد کودکان را در مراحل ابتدایی پیش بینی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- سی و ششمین نشست شنبه های انقلاب با عنوان ادیان و مذاهب و با هدف تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در این حوزه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- روایت یکی از کارگران پالایشگاه حمید باقری درمنی از اقداماتش که منجر به اخراج شمار زیادی از نیرو های پالایشگاه قیر، را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر آموزش و پرورش، اسامی روز های هفته سوادآموزی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تمرین تیم ملی فوتبال امید روز شنبه با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- توپچی های لندن در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی به برتری رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از نتایج سرشماری پائیزه دو گونه پرنده ارزشمندهوبره و قرقاول در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هتل های معمولی اخیرا برای گردشگران تکراری شده اند، به همین دلیل صنعت گردشگری، به ساخت هتل های عجیب و غریب روی آورده است. تا بتوانند مسافران را به اقامت در هتل های خود مشتاق کنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از سرنوشت دختران زاهدان و شین آباد در انتظار بیش از 3 میلیون دانش آموز؟ تا ردپای یک نهاد قضایی اروپایی در ایجاد کانال مالی اس ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال رئال بتیس در دیداری خانگی در چارچوب هفته هفدهم لالیگا توسط ایبار متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- با بالا گرفتن تنش ها میان روسیه و اوکراین، امروز مسکو چندین جنگنده را به کریمه اعزام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- حمید باقری درمنی با همکاری باند حرفه ای خود اقدام به جعل سند و ضمانت نامه های بانکی و کلاهبرداری کلان از چندین شرکت و بانک کرده، که در این گزارش بخشی از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مستند رقص روی سیم خاردار با موضوع ابعاد خطرناک قاچاق خاک ایران به دبی برای ساخت جزایر مصنوعی، شنبه اول دی، از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- کشور روسیه از تانک های ویژه پشتیبانی در موارد اضطراری به منظور یدک کردن هواپیما های گرفتار در شرایط بد آب و هوایی بهره می برد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش باید به صورت هیئت امنایی اداره شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیشب در طولانی ترین شب سال، شب یلدا؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان، امام جمعه بوشهر و استاد شبکه تربیتی بسیج (صالحین) ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- نائب رئیس مجلس گفت: سپرده گذاران موسسه فرشتگان و افضل طوس تا سقف یک میلیارد تومان سپرده خود را دریافت کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت گفت: توجه به ارائه خدمات مناسب در زمینه تغذیه باعث کوتاه شدن زمان ماندگاری بیمار در بیمارستان به دلیل تسهیل پروسه درمان و کوتاه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- آبی پوشان شهر رم در دیداری خانگی بر کالیاری غلبه کردند و به رده چهارم جدول رده بندی سری A صعود کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از روش های فریبکارانه باقری درمنی در راستای تحقق اهداف مجرمانه خود جعل سند بوده است، به طوری که در یک نمونه فقط 22 سند مالکیت را برای پلاک های ثبتی شمال شهر تهران جعل کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در انگلیس ادعای روزنامه الجریده کویت درباره دیدار پنهانی دیپلمات های ایرانی و آمریکایی در لندن را تکذیب کرد و آن را یک دروغ پردازی صرف خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب هایی، چون فرنگیس و پناهگاه بی پناه گفت: مشغول نگارش خاطرات دوره کودکی تا نوجوانی ام که دوره دفاع مقدس بود، هستم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهلت ثبت نام در آزمون المپیاد های علمی کشور تا ساعت 24 روز دوشنبه سوم دی ماه امسال تمدید شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برنامه ریزان و تصمیم گیران آگاهی و برداشت درستی از بار مالی تصمیماتشان بر صندوق بازنشستگی ندارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس شورای اسلامی شهر تهران بر سه اصل، شفاف سازی، تسریع و یکسان سازی در برنامه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: هم اکنون نارضایتی ...