جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 7 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه امدادرسانی در حوادث جوی در 12 استان کشور خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهرداد علی بخشی، جانشین مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور مرگ 31 نفر در پی بارندگی های اخیر و وقوع سیل در استان های مختلف کشور را تأیید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرماندهی پلیس پایتخت گفت: فعالیت واحد های صنفی در دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد، کن و سولقان از سر گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه فِرق و ادیان با هدف معرفی ادیان تبلیغی و با رویکرد مهدویت در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران برپاشده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در پایان جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: در حال حاضر در مناطق سیل زده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بخشنامه ای به تمام واحد های منابع طبیعی سراسر کشور اعلام کرد که روز 13 فروردین که در تقویم به نام روز طبیعت نامگذاری شده است با حضور در ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس آخرین نظر سنجی مرکز تحقیقات صداو سیما برنامه خندوانه پربیننده ترین برنامه تلویزیون و شبکه سه سیما با سه برنامه پر مخاطب در راس پر بیننده ترین شبکه های تلویزیون قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران در بازدید از نوروزگاه بلوار کشاورز از حاذبه های نوروزگاه ها و ویژه برنامه های متنوع، جذاب و فرهنگی آن ها سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در اولین بازدید کاری خود در سال جدید سر زده به شمال استان سفر کرد و ضمن بازدید از سد جاریکه در ورودی شهرستان زهک از نحوه ورودی آب سیلاب به منطقه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سپاه گفت: اقدام واحد های مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس کل بانک مرکزی از لغو حکم توقیف 1.7میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی خبر داد و این امر را پیروزی مهم حقوقی دیگر، برای جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکا دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سد خاکی روستای ملوند عشق آباد شهرستان طبس بعد از 25 سال، در اثر بارندگی های دیروز و امروز آبگیری و سر ریز شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک نوجوان فلسطینی روز چهارشنبه بر اثر شلیک گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در کرانه باختری به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمودار زیر قصد دارد تا به بررسی تغییرات قیمت دلار در سال 97 بپردازد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- ویدئو زیر به بررسی عوامل بروز سیل در شیراز که سبب جان باختن چند تن از هموطنانمان شد، پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- شهر تاریخی آلیکانته اسپانیا و موزه باستانی این شهر میزبان مجموعه ای از قطعات باستانی ایران به مدت 5 ماه است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- زن بودن، برای زن یک ارزش والاست؛ یک اصل است. به هیچ وجه تشبه به مردان برای زن ارزش به حساب نمی آید؛ همچنان که برای مرد ها تشبه به زنان ارزش به حساب نمی آید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا که با هدف افزایش همکاری های بین دولتی در اروپا تشکیل شد اکنون با بحران متفاوتی که گریبانگیرش شده، در مسیر فروپاشی گام بر می دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- افزایش تولید کشور در یک سال مشخص در مقایسه با مقدار آن در سال پایه را رشد اقتصادی می گویند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- میراث ها نام سریالی جدید در ژانر ماجراجویی می باشد که اسپین آف سریال اصیل ها و خاطرات خون آشام است اولین قسمت آن در 25 اکتبر سال 2018 از شبکه سی دابلیو آمریکا پخش شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- جرارد پیکه مدافع تیم بارسلونا اسپانیا گفت: واقعأ می خواستم این مسئله را تجربه کنم، چون در بارسا هیچ شانسی برای زدن ضربات کاشته ندارم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در مهر 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرنمایندگی ستاددیه استان اصفهان گفت: در یکسال گذشته یک هزار زندانی جرائم غیرعمد با گذشت 50 میلیارد تومانی شکات از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده هفده سالگی ام گفت: این کتاب شامل خاطرات عجیب حسن تاجیک شیر در دوره اسارت است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی دیدنی از رقص پرندگان و هماهنگی شگفت انگیز مرغان دریایی با تقلید از امواج دریا در آسمان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دادگاهی در لوکزامبورگ روز چهارشنبه درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت به قربانیان حادثه تروریستی 11 سپتامبر از محل دارایی های ایران را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان مازندران وارد فرودگاه ساری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سردار شریف گفت: اقدام واحد های مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- تصاویر هوایی از لحظات اجرای دستور فرمانده سپاه مبنی بر تخریب جاده مناطق زلزله زده در استان گلستان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- پوران درخشنده کارگردان برجسته سینمای ایران امروز شمع تولد 68 سالگی خود را خاموش خواهد کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- حملات هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پی موفقیت دمشق در کنترل اغلب مناطق کشور، گمانه زنی ها در مورد اهداف صهیونیست ها را به سوی مشکلات داخلی سوق می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سازه بسیار قوی و همچنین عرشه پروازی بزرگ سهند، این ناوشکن را قادر کرده که 150 روز به همراه شناور پشتیبان در اقیانوس های دوردست و پرتلاطم دریانوردی کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با گادام دارمندرا، سفیر جدید هند، ضمن تأکید بر روابط اقتصادی گسترده دوجانبه میان ایران و هند، از آمادگی طرف ایرانی برای توسعه روابط اقتصادی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مساحت دریاچه ارومیه در هفته اول فروردین 98 (تا سوم فروردین)، نسبت به زمان مشابه در سال 97 ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- عملکرد گلزنی برترین ستاره های فوتبال جهان پس از 30 بازی ملی در تصویر زیر به مقایسه گذاشته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- سران آرسنال به دنبال جذب درواز ه بان نیوکاسل هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- کارگروه اف ای تی اف در جلسه روز جمعه 3 اسفند علاوه بر تمدید تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:در عرصه مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی کارنامه پلیس پایتخت زرین و بی نظیر است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در کنار جریمه های صادره، گاهی افراد پس از مراجعه به مراکز پلیس+10 و اخذ خلافی خودرو، با رقم های سنگین جریمه هایی مواجه می شوند که از نظرشان این جریمه ها غیرقانونی هستند و به آنها ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- روزانه حدود 8 هزار تن غذای گرم به همت آستان قدس رضوی تهیه و یک هزار بسته حمایتی با کمک خادمیاران رضوی در مناطق سیل زده استان گلستان توزیع می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از لحظه انفجار جاده چارقلی به گمیشان واقع در استان گلستان به منظور باز شدن راه خروج آب توسط نیروهای تخریب سپاه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- یکی از امامزاده های اطراف تهران امامزاده سید محمد نوربخش است که در روستای زیبای سولقان قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس اظهار داشت: یک بخش از مسائل مربوط به تولید مسکن به مسائل کلی اقتصادی کشور باز می گردد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۱۷    
خبرگزاری میزان- صد و هفتاد و هشتمین هفته نامه خط حزب الله با عنوان مربع راهبردی 98 منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- افزایش تنش های مرزی پاکستان به عنوان کشوری که همواره به دلیل حضور گروه های متعدد تروریستی با مشکلات عدیده ای روبرو بوده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان گفت:در پی وقوع واژگونی قایق در یکی از کانال های گمیشان تا کنون جسد 5 متوفی توسط تیم پزشکی قانونی بندر ترکمن معاینه و پس از تعیین علت فوت جواز دفن ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که باشگاه منچستریونایتد به دنبال جذب راکیتیچ است، اما این هافبک کروات تمایلی به ترک بارسلونا ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه اروپایی ها در چهل سال گذشته هیچ گاه خیرخواه انقلاب اسلامی نبوده اند، گفت: اروپائی ها دنباله رو آمریکا بوده و هستند و این را انکار نمی کنند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال بایرن مونیخ قصد دارد هافبک جوان لورکوزن را جایگزین خامس رودریگز کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از محل اسکان سیل زدگان بازدید کرد و مشکلات آن ها را مورد بررسی قرار داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در جمع مردم روستای چن سبلی از توابع شهرستان آق قلا تصریح کرد: ملت ایران در غم و رنج مردم مناطق آسیب دیده از سیل شریک هستند و امروز همه در ایران به فکر گلستان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر از برگزاری کارگاه های سبک زندگی ویژه سربازان، مهارت های تربیت فرزند ویژه والدین در این استان طی سال 97 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از حضور در مناطق سیل زده استان گلستان که به همراهی جمعی از معاونان رئیس جمهور و وزرا انجام شد، گفت: در جریان بازدید از مناطق سیل زده استان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس منطقه کشمیر آزاد پاکستان اظهار کرد: امروزه مساله کشمیر به بحرانی ترین چالش در پایمال شدن حقوق انسانی تبدیل شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودرو دانگ فنگ، H30 کراس مدل 96 با کارکرد 17 هزار کیلومتر به سرمایه 102 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده بومی سازی رئالیسم جادویی در ایران گفت: این کتاب با اشاره به مبانی رئالیسم جادویی، داستان ها و باور های جادویی عامه را بررسی می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در گشت مشترک تعزیرات حکومتی یک فروشگاه به دلیل گرانفروشی به پرداخت 70 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- به دنبال بارندگی و سیلاب چند روزه گذشته در مناطق منتهی به رودخانه زاینده رود، سطح آب زاینده رود از عصر دیروز افزایش داشته، آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی در صحنه حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جزییات حضور رییس کمیته داوران فیفا در ایران را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان هواشناسی کل کشور در روز چهارشنبه هفتم فروردین ماه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز گفت: چهار فروند بالگرد جهت انجام ماموریت امدادرسانی به مناطق مختلف کشور اعزام شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه دولت برای پرداخت وام بلاعوض و تسهیلات بدون بهره برای جبران خسارت بخش کشاورزی در مناطق آسیب دیده از سیل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- صد و هفتاد و هفتمین شماره ی نشریه ی خط حزب الله با عنوان فرصت نوروز منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجری، داوران و طنزپردازان برنامه قند پهلو به منظور افزایش نشاط و ارتقاء روحیه هموطنان سیل زده به مناطق سیل زده سفر و در کمپ های آسیب دیدگان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس بانک مرکزی گفت: مقرر شد جهت تعمیرات و احداث واحد های آسیب دیده در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحد های تولیدی زیر بخش های کشاورزی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ترفندی دیدنی برای شکار ماهی توسط مرغ ماهی خوار را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه دولت باید زیرساخت های دولت الکترونیک را در سال 98 تکمیل کند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو از مصوبه هیئت دولت درباره تشکیل کمیته ملی تحقیق و ریشه یابی سیل اخیر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به شرایطی که اقتصاد کشور با آن مواجه است، ادغام بانک ها تاثیرات مثبت خود را درصورت رعایت نکات کلیدی در اقتصاد نشان خواهند داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: بارش های چند روز اخیر و وقوع سیلاب به تاسیسات آبرسانی شش شهر استان خسارت وارد کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- خسرو شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 7 فروردین 1323 در شهر تهران متولد شد تا سینمای ایران طی سال های سال یکی از بهترین بازیگران خود را به همراه داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را رونق تولید قرار داده اند و وزارت صنعت در مقابل هر شخصی در هر جایگاهی که خلاف این شعار عمل کند، می ایستد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- درخشش مویزه کین پدیده 19 ساله فوتبال ایتالیا باعث شده تا مسئولان باشگاه یوونتوس به فکر تمدید قرارداد با او بیفتند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- محله سعدی شیراز که وخیم ترین روز سیل را در دومین روز بارش های اخیر شیراز سپری کرده بود پس از فروکش کردن سیلاب شاهد حضور نیرو های مختلف امدادی بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- داروغه زاده از ارائه خدمات ویژه در استان های سیل زده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مراسم تکریم و بزرگداشت چهلمین سالگرد تثبیت نظام اسلامی در یوم الله 12 فروردین 1398 در سراسر کشور برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور با حضور در روستای چن سبلی از توابع شهرستان آق قلا از این منطقه سیل زده بازدید و با مردم از نزدیک گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک نوجوان فلسطینی روز چهارشنبه بر اثر شلیک گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در کرانه باختری به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو لحظه غرق شدن کودک 3 ساله در استخر آب گرم در فلوریدا آمریکا را مشاهده می کنید. به گفته مسئولان استخر حال کودک بعد از نجات دادن او مساعد است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- ما با سلاح های ایرانی اراضی خود را از اشغال رژیم صهیونیستی که شما از آن ها حمایت می کنید آزاد کردیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالغنی شهد سرمربی تیم المید عراق گفت: کسب یک امتیاز آن هم در خاک ایران و بدون حضور برخی بازیکنان برایمان ارزشمند است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیر گالری طراحان آزاد گفت: آثار هنری بسته به شرایط خرید و فروشش پارامتر هایی برای قیمت گذاری دارد و به همین دلیل هم نمی توان به راحتی قیمت آن ها را کاهش داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- نیویورک تایمز در گزارشی تحلیلی این پرسش را مطرح کرد که آیا تجربه جنگ ویتنام؛ می تواند الگوی پسندیده ای برای پایان دادن به جنگ افغانستان و خروج آمریکا از این کشور باشد یا نه؟
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- در اولین جلسه هیات دولت رئیس جمهور تاکید کرد: در مناطقی که سد ها وجود داشته اند، کنترل سیلاب با دقت انجام شده است و چه بسا اگر این سد ها وجود نداشت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نصب پل بیلی سیار در جاده سیمین شهر به گمیشان گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- پذیرایی های عیدانه معمولا حاوی موادی هستند که باعث می شود صورتتان اصطلاحاً بیرون بریزد و جوش بزند. برای درمان جوش ها می توان از راهکار های خانگی استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- روز گذشته خبر ازدواج زوجی در آق قلا از سوی رسانه ها منتشر شد. وزیر ورزش و جوانان در صفحه شخصی خود نوشت: هدیه ای ویژه از طرف وزارت ورزش و جوانان تقدیم نو عروس و تازه داماد گرامی شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان دامپزشکی کشور گزارش خسارات ناشی از وقوع سیل به زیربخش دام و طیور در 6 استان کشور تا تاریخ 6 فروردین 98 اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این مناطق وارد فرودگاه گرگان شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- اولین درس خارج اصول آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سال جدید برگزار شد
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- پلیس لندن خبر از 6 مورد چاقوکشی در نقاط مختلف این شهر خبر داد که آن را به راه افتادن حمام خون تشبیه کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "ددپول 2" به کارگردانی "دیوید لیچ" کارگردان آثاری همچون "جان ویک" با با نقش آفرینی "رایان رینولدز" توانست برای فروش نسخه اول خود را ارتقا بخشیده و در میان آثار پرفروش ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری گفت: کشور ما بالاترین رتبه را در زمینه داوری در آسیا دارد و مطرح کردن نام داور خارجی برای دربی زیبنده فوتبال ما نیست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- یکی از کاروانسرا های استان همدان کاروانسرای شاه عباسی فرسفج در 23 کیلومتری جنوب غربی تویسرکان و 5 کیلومتری جاده تویسرکان-کنگاور قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- لحظه ی تخریب یک پل در نیوزلند بر اثر طغیان رودخانه وایهو را در این ویدئو مشاهده می کنید. هواشناسی این کشور نیز هشدار داده بود که احتمال بارش باران تا 700 میلی متر وجود دارد.
  • ۱