جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 9 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد گفت:اگر نرخ بهره برداری از ظرفیت تولید از 50 به 75 درصد افزایش یابد، بدون شک جهشی در رشد تولید و رونق اقتصادی کشور ایجاد می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه شماره 6 خود، شرایط جوی کشور تا سه روز آینده را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین کارگاه آموزشی کوتاه مدت آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان در مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سد و نیروگاه دز با اشاره به بارندگی های سیل آسای ماه های اخیر گفت: پنج سیل مهیب در چهار ماه گذشته توسط سد دز مهار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محور های مسدود کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفت: مقام معظم رهبری در جلسات مختلف از حوزه موشکی بعنوان نماد موفقیت در بخش نظامی نام برده است و این پیشرفت امروز بر کسی پوشیده نیست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرامی خود از الحاق نمادین کالیفرنیا به مکزیک توسط هنرمند شناخته شده سوریه ای در پاسخ به امضای ترامپ در حمایت از الحاق بلندیهای جولان سوریه به اسرائیل خبر ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد در صورتی که مکزیک از ورود مهاجران غیرقانونی به این کشور به صورت کامل جلوگیری نکند، تا هفته آینده مرز این کشور را می بندد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک شب اقامت در یکی از هتل های 3 ستاره شیراز برای هر نفر 90 هزار تومان تمام می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- قایق موتوری در حال جابجایی 5 تفر لز اهالی منطقه بود که به دلیل واژگونی قایق موتوری، 5 نفر حادثه دیدند که 3 نفر نجات یافتند و 2 نفر غرق شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پارلمان انگلیس برای سومین بار به توافق پیشنهادی ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا رای منفی داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پرتفوی یا سبد سهام ترکیبی مناسب از سهام یا سایر دارایی ها است که با هدف تقسیم کردن ریسک سرمایه گذاری بین چندین سهام خریداری می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- محور قرار دادن خانواده در تمام امور، از سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران است. بر این اساس خانواده در مهم ترین اسناد و برنامه های کشور جایگاهی ویژه دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تابستان 98 زیر سایه سنگین روند مذاکرات صلح با طالبان و خروج شماری از نظامیان آمریکایی از این کشور برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- قاچاقچیان مواد مخدر از روش های عجیب و غریب زیادی برای انتقال مواد و رساندن آن ها به دست فروشندگان و مصرف کنندگان استفاده می کنند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با رد شدن توافق برکسیت برای سومین بار در مجلس عوام انگلیس، هزاران نفر از طرفداران برکسیت در میدان پارلمان لندن تجمع کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از اقامه نماز توسط سردار حاج قاسم سلیمانی در منزل شهید مدافع حرم مهدی نعمائی را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با شبکه خبر گفت: رهاسازی آب با برنامه ریزی قبلی آغاز شده بود، اما بارش های اخیر در 40 سال گذشته بی سابقه بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان ناسا برای اطلاع از چگونگی شکل گیری حیات بر روی کره زمین و دیگر سیاره ها شرایط چهار میلیارد سال گذشته مجراهای گرمایی اعماق اقیانوس ها را بازسازی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن ها پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در آذرماه 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده هشت پیانیست گفت: این کتاب رمانی کارآگاهی است که بجای شناخت مجرم و دلایل اولیه به دنبال ابردلایل می گردد و در پی کشف این موضوع است که چطور یک انسان در موقعیت امروزش قرار گرفته ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیل اخیر تصریح کرد: در برخی از شهر ها هموطنان مان جان شان را از دست دادند و همه متاثر شدیم، در برخی از استان ها که تلفات انسانی کمتر داشتیم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم فوتبال استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: خوشحالیم که در کورس قرار داریم و سه امتیاز بازی امروز برای مان مهم بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه منچستریونایتد علاقه مند به خرید هافبک تیم دالیان چین هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: ما امروز مستحق مساوی هم نبودیم بلکه باید می بردیم، ولی متأسفانه از داوری متضرر شدیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سیاست های نفتی آمریکا برگ دیگری از اشتباهات و محاسبات استراتژیک این کشور هستند. سیاست تحریم نفتی ایران در همین راستان قابل توضیح است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مرحله نهایی رزمایش بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با عنوان ولایت 97 از روز جمعه 3 اسفند 97 به مدت 3 روز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "آنام" گفت: برای تمام مردم ایران آرزوی سلامتی و شادکامی دارم و امیدوارم سال جدید برای تمامی مردم سالی به دور از خطر و هرگونه بلایا همچون زلزله باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر از رونمایی بخشی از اقلام شخصی استاد علی اکبر صنعتی در نوروز 1398 در موزه استاد صنعتی هلال احمر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم مسئولیت شکست تیمش مقابل پدیده شهر خودرو را برعهده گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برد مقابل ماشین سازی اجازه می دهد رو به جلو حرکت کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویر دیدنی از فرار یک مرغ دریایی از چنگال ببرهای سیبری را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- آبان سال 97، روزنامه نیویورک تایمز آمریکا طی گزارشی از جلسه مخفیانه مارس 2017 مقامات اطلاعاتی رژیم سعودی از جمله احمد العسیری با دو تن از دلالان بین المللی جنگ و سلاح به نام های جرج ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی شمال غرب کشور بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران پیش از دربی 89 امروز (جمعه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال 2 بازی به صورت همزمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از فعالیت موکب امام رضا (ع) شهدای مدافع حرم با مشارکت گروه های جهادی و خادمیاران رضوی در مناطق سیل زده گلستان _ آق قلا را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- در بیانیه وزارت خارجه به مناسبت روز فلسطین مطرح شد: استقرار صلح پایدار و عادلانه در منطقه تنها با ادامه مقاومت تا رفع کامل اشغال فلسطین، بازگشت کلیه آوارگان به سرزمین خویش ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- هفته بیست ونهم لیگ یک فوتبال با برگزاری 7 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- کویر مرنجاب یکی از منحصر به فردترین مناطق طبیعی ایران به شمار می رود که به دلیل شرایط جغرافیایی خود از ویژگی هایی مانند په های شنی بلند، جنگل های تاق ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- وجود و تداوم انگیزه ها برای ادامه درگیری ها اگرچه عاملی برای شکست احتمالی آتش بس در یمن خواهد بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به خلوتی شهر تهران در ایام نوروز، بیشتر از همیشه باید مراقب سارقان به عنف بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان اورژانس کشور تعداد کل ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی از ابتدای طرح عملیات نوروزی تا امروز را 163 هزار و 599 مورد بیان کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس گفت: در حال حاضر در مبحث حقوق و مزایا بین وزارتخانه ها اختلافات شدیدی وجود دارد که باید بسیاری از موارد شفاف شود و حتی تعدیل شود چرا که ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- در چارچوب هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (جمعه) نیمه نخست دو دیدار همزمان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- طی 19 روزکاری آذر ماه سال گذشته، ارزش معاملات در مقایسه با آبان 97، 30 درصد کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره موضوع امید به آینده در بیانیه گام انقلاب گفت: در شرایطی که برخی ها با استفاده از فضای رسانه ای به القاء سیاه نمایی نسبت به آینده انقلاب مشغول ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گیلان گفت: تعداد اسناد صادره تک برگی در 11 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تعداد 124058 برگ سند تک برگی کاداستر شاهد 24 درصد رشد در این ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از روستای سیل زده ناصروند خرم آباد گفت: بنده به نمایندگی از رییس جمهور برای بررسی خسارت های ناشی از سیل در این مناطق به این استان سفر کردم و در عین حال در ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- نشست خبری سرمربیان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی در حالی برگزار شد که حاشیه هایی داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای ملی زعفران گفت: طرح بهبود کیفیت و شناسنامه دار کردن زعفران در سال 1390 به مدت چهارسال به صورت پایلوت در 100 روستای استان خراسان رضوی و جنوبی واخیراً در استان های کرمانشاه و ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون از جمله هنرمندانی است که در نوروز به دنیا آمده است. وی امروز تولد 35 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- دور جدید تمرینات تیم بوکس جوانان با حضور 20 مشتزن در شهرستان بیجار پیگیری خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- برنامه عصر جدید احسان علیخانی شاهد حضور یک شرکت کننده اهل زنجان بود، علی جعفری با برخورد و گفتار زیبای خود علاوه بر مهارت در جا به جایی تعداد زیادی لیوان چای ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبلاً گفتم که برایم مهم نیست که چه کسی داور است، ولی ما دلایل زیادی داریم که از داوری گله داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- سایه و مرگ تصویرها عنوان کتابی از عطا محمد است که مسائل خاورمیانه، موضوعات روز و دیدگاه های ظریف فلسفی و روان شناختی را مطرح می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان قم گفت: در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از بروز اتفاقات احتمالی؛ دستورات قضایی لازم به ادارات ذی ربط ابلاغ شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع جوانان استان تهران از خدمات رسانی این مجمع در مناطق زلزله زده طی روز های آتی خبر داد و مشکلات بهداشتی را از جمله مشکلات مناطق سیل زده دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: نباید با شعار سال که همان رونق تولید است، برخورد تشریفاتی و شعاری کنیم بلکه باید برای تحقق آن به بسیج سراسری امکانات و قوا بپردازیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبلاً گفتم که برایم مهم نیست که چه کسی داور است، ولی ما دلایل زیادی داریم که از داوری گله داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم میکس کامپوند ایران مدال طلای کاپ آسیایی تایلند را کسب کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- سینماهای سراسر کشور در روز 12 فروردین همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) تعطیل خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کشور تا سیزدهم فروردین نسبت به وقوع دوباره سیلاب در برخی مناطق هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "مرد مورچه ای 2" با عنوان اصلی "مرد مورچه ای و زنبورک" یکی دیگر از محصولات کمپانی مارول توانست با فروشی معادل 622 میلیون دلار در رتبه یازدهم جدول فروش جهان طی سال گذشته ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- شهر قزوین به دلیل ویژگی های منحصربه فرد در ایام نوروز میزبان مسافران متعددی می شود به همین خاطر به بررسی قیمت اقامتگاه های این شهر در این ایام پرداختیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رسانه های آلمان گزارش دادند که دولت این کشور قصد ندارد سفیر خوان گوایدو ، رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا را به رسمیت بشناسد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- روز چهارشنبه 24 بهمن 1397، دیوان بین المللی دادگستری در جلسه ای با حضور نمایندگان رابط و وکلای دولت های ایران و آمریکا تصمیم خود را درباره اعتراض آمریکا به صلاحیت دیوان برای رسیدگی به ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعتراضات گسترده مردمی سراسر اروپا با منشا مشکلات اقتصادی در حال تشدید است و چشم اندازی از خاتمه آن مشاهده نمی شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاونت آمار و فناوری دادگستری استان مرکزی در راستای تحقق ارتقای کیفیت بستر ارتباطی حوزه های قضایی، توسعه سیستم های الکترونیکی قابل ارایه (سیستم مدیریت پرونده های قضایی سمپ ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس هواشناسی ضمن تشریح وضعیت جوی کشور تا سیزدهم فروردین نسبت به وقوع دوباره سیلاب در برخی مناطق هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت به منظور مذاکره درباره همکاری های دوجانبه ایران و روسیه در حوزه انرژی عازم مسکو می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی تهران یکی از بزرگترین دربی های دنیا است و هیچکس در باشگاه ما به دنبال مشکل یا استرس نیست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی با صعود تیم کامپوند مردان ایران به فینال پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از دربی را امروز (جمعه)، در حال و هوایی پرنشاط به انجام رساند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دربی تهران یکی از بزرگترین دربی های دنیا است و هیچکس در باشگاه ما به دنبال مشکل یا استرس نیست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- در جدول فروش فیلم ها، رحمان 1400 بافروش7,166,514,540 در صدر است .
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا به هموطنان توصیه کرده است تا از سفر در روز های 11 و 12 فروردین ماه خودداری کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- شاید شما نیز جزو کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید و از خدمات و قابلیت های آن بهره مند باشید ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- هر یک از اپراتور ها با سرویس های آوای انتظار، پیشواز و راینواز، امکان پخش موسیقی به جای بوق را برای مشترکان فراهم کرده اند که می توان آن ها را فعال و در صورت نارضایتی غیرفعال کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه بسیاری از شهر های استان گلستان دارای بیمه سیل و زلزله بوده اند، گفت: پس از ارزیابی میزان خسارت ها، برای 10 هزار واحد مسکونی که بیمه داشته اند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که شهرام محمودی عنوان کرده بود دیگر به تیم ملی برنمی گردد اما در ملاقاتی که با کولاکوویچ داشت درخواست کرد بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواشناسی کل کشور خبر داد: طی امروز و فردا سامانه بارشی جدیدی از بخش های غربی وارد شده و روز شنبه دامنه بارش ها به حاشیه جنوبی کشیده می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز گزارش داد که با ادامه کاهش سطح عرضه نفت خام از سوی اوپک و تحریم های آمریکا علیه نفت ایران و ونزوئلا امروز جمعه بهای نفت در بازار های جهانی همچنان روند افزایشی خود را ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- نکاتی آموزشی از اقداماتی که حین کمک به مصدومان تصادفات رانندگی باید رعایت کرد را در قالب فایل تصویری مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- محمود کلهر بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: هر سرمربی که در بازی دربی از شجاعت کافی برخوردار باشد و تیمش را با استرس به زمین نفرستد، می تواند در دربی پیروز شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- در راستای احقاق حقوق عامه، مدعی العموم به موضوع روشنایی بلوار سلامت در کمربند جنوبی بندرماهشهر ورود کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده نشانی چند داستان دیگر گفت: دو زندگینامه داستانی درباره شهید رضی و امام موسی صدر نوشته ام که انجمن قلم چاپ آن را سال ها به تعویق انداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم است و مسائل حائز اهمیتی در آن مطرح شده است که باید عملیاتی شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- فاز اول پروژه تجهیز، نوسازی، زهکشی و ابرسانی اراضی کشاورزی استان خوزستان امروز با حضور رئیس جمهور، با تامین آب 295 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به بهره برداری رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- علی موسوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر وقت دربی حساسیت بالایی داشته بازی مساوی شده، ولی امیدوارم اینبار این اتفاق رخ ندهد و این بازی در نهایت برنده داشته باشد.
  • ۱