سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- محله ای در شهر کیپ تاون –آفریقای جنوبی به منظور داشتن خانه های رنگی شهرت بسیاری دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری بی نظیر از گردنه کوهستانی حیران را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: بارش های برای حوزه بخش کشاورزی نوید سال پر محصولی را می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم آباد نیروی زمینی ارتش اعلام کرد که ارتش لایروبی معابر و خیابان های شهر پل دختر را انجام می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نخستین مرحله پرداخت غرامت کشاورزان خسارت دیده سیل در گلستان از امروز آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- اولین قرآن کامل نوشته شده با طلق فشرده (آکرولیک)، نخستین بار در دارالقرآن اهل بیت (علیه السلام) خمینی شهر صفحه گشایی شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر راه از بازگشایی محور ارتباطی شهر سیل زده معمولان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تمام جاده های شریانی و روستا هایی که مسیر جایگزین ندارند را طی 48 ساعت آینده بازگشایی کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اقدامات انجام شده یکان های این قرارگاه در مناطق سیل زده کشور را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: شرایط سوخت رسانی در منطقه سیل زده پلدختر با استقرار یک دستگاه جایگاه سیار عرضه سوخت در منطقه سیل زده پلدختر در وضع مطلوب تری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- با توجه به بارندگی های روز های اخیر و سیل شدید در برخی از استان های کشور بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز در برخی از مناطق سیل زده با تاخیر آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- ایستگاه متروی بعثت در محدوده منطقه 15 همزمان با افتتاح خط 6 متروی تهران 18 فروردین به بهره برداری می رسد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل راه آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال موادغذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در شهر ها و روستا های لرستان و خوزستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به توزیع 3 هزار بسته غذایی طی صبح امروز میان حادثه دیدگان سیل پلدختر گفت: 530 نیروی عملیاتی و واکنش سریع در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به ادامه امدادرسانی در 10 استان به دلیل وقوع سیل گفت: حدود 1900 شهر و روستا از ابتدای نوروز درگیر سیل شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۶ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون ورزشی باشگاه استقلال پس از پایان جلسه هیئت مدیره نکاتی را در خصوص مسائل مختلف بیان کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری هوایی از مناطق سیل زده پلدختر را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از عملیات نجات 6 تن از اهالی روستای محصور در آب زبید دبات از توابع شوش توسط بالگرد و تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر خوزستان را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- اراک یکی از پهناورترین شهرهای کشور ایران محسوب می شود که در ادامه تصاویری دیدنی از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- انتشار سند عصبانیت ساواک از کمک رسانی آیت الله خامنه ای به سیل زدگان ایرانشهر در دوران پهلوی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سلامت خانواده، تضمین کننده سلامت جامعه است و اولین شاخص سلامتی خانواده استحکام و پایداری آن است. عوامل فراوانی دراین پایداری تأثیرگذارند، اما مهمترین عامل زن و شوهر هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- اعلام نرخ بیکاری در آمریکا، اندازه گیری دقیقی از بیکاری به شمار نمی آید، چرا که این آمار افراد فاقد شغل را در نظر گرفته نمی گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عقاب طلایی به دلیل ظاهر فوق العاده زیبایی که دارد بسیار شکار می شود و در ایران از گونه های تحت حمایت است که عمدتا در رشته کوه های البرز و زاگرس زندگی می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- هاب لجستیکی عبارت است از محلی که در آن همه فعالیت های مرتبط با حمل و نقل، توزیع می شود و دیگر خدمات لجستیکی کالا ها در سطوح بین المللی یا ملی توسط چند متصدی انجام می گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- آقای ربات مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی، در ژانر درام و تریلر روان شناختی است که توسط سم اسماعیل ساخته شده است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با گرانترین و ارزان ترین شهرهای جهان آشنا کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: می دانستیم که تیم سپیدرود برای یک امتیاز به میدان می آید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- بحران یمن و حمله ائتلاف عربی با پشتیبانی غرب به کشور یمن و کشتار مردمی بی دفاع این کشور و تخریب منازل آن ها، بی گمان یکی از غم انگیز ترین وقایع سال 97 بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده بانوی رنگین کمان گفت: این کتاب زندگینامه داستانی بانویی است که خود را وقف محرومان، کهنسالان و معلولان کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهریار با بیان اینکه 240 واحد ضایعاتی غیرمجاز پلمب شدند گفت: این اقدام سبب کاهش سرقت در سطح شهریار شده است
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد بحث حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران و طلب او از باشگاه داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی مقابل پرسپولیس اشتباه کنید، جایی برای جبران ندارید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دربی خطری ما را تهدید می کرد و خستگی یا کم کاری می توانست خطرساز باشد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: آنچه مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب به عنوان یک حرکت با خیز بلندتر در دنیا مطرح کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهروندان رنگین پوست 38.5 درصد از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهد، در حالی که سال های از دست رفته زندگی آن ها 51.5 درصد است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برانکو تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و شانسی برای او برای سرمربیگری تیم ملی نمی بینم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: منتقدان ما هم به این نتیجه رسیده اند که این تیم در لیگ برتر ماندنی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه با انتشار بیانیه ای به اظهارات مداخله جویانه و عوام فریبانه وزیر امور خارجه آمریکا در سوء استفاده از سیل اخیر در ایران پاسخ داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع بیش از یک هزار و 500 حلب سوخت هوایی به منظور تامین سوخت موردنیاز بالگرد های امداد و نجات در استان های سیل زده در فاصله روز های یکم تا ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه اروپایی ها با رفتار خود نشان دادند دنباله رو آمریکا بوده و قابل اعتماد نیستند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- استفاده از تکنولوژی های روز در روند دادرسی سبب می شود تا از بسیاری از چالش هایی که با بکارگیری از روش های سنتی متوجه دستگاه قضایی می شده است پیشگیری به عمل آید و استفاده از ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: با تدابیری که اتخاذ شده است اگر یک ماه هم در تهران بارندگی رخ دهد شاهد سرریزشدن سد ها نخواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- هفته سی ام لیگ یک با برگزاری 6 بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: یک میلیارد تومان فعلا در اختیار استان و شهرستان قرار می گیرد که 500 میلیون تومان آن هزینه ای و مابقی تملک دارایی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمرگفت: بایستی ضمن برنامه ریزی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شمار افراد بی خانمان در انگلیس در فاصله زمانی یک ماه بیش از هزار نفر افزایش پیدا کرده تا جایی که شمار شهروندانی که در انگلیس شب را در خیابان ها سپری می کنند با رشدی صعودی روبرو بوده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت:پسران شهدای محیط بان از اولویت در استخدام برخوردار هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- آبشار زیبای که در دل جنگل، گردشگران زیادی را مبهوت جاذبه خود کرده است بر روی رودخانه لمیر و در کنار جاده جنگلی که به روستای لمیر می رسد واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد سفره های زیر زمینی آب مناطق از دست رفته است و دولت باید بر اساس برنامه ششم توسعه 11 میلیارد متر مکعب بیلان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازی تیم های فوتبال پیکان و پرسپولیس در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- با ادامه روند نتایج استقلال، جریمه در انتظار کادر فنی و بازیکنان استقلال خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: احزاب باید سال های سال فعالیت کنند تا به مرحله ای از قدرت برسند که بتوانند نماینده ای را معرفی کنند، برای شفاف کردن انتخابات ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجة الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- غلامی گفت: یکی از ابداعات خوب معاونت نظارت و بازرسی، اجرای طرح نظارت خوداتکایی است. بر اساس این طرح که قدمتی بیش از دو دهه دارد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجة الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: زمانی که نام صنعت نفت می آید، یاد شکست و حذف در جام حذفی و شکست در لیگ برتر می افتیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی طی نامه ای به 9 مدیرکل راه و شهرسازی استان های سیل زده ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده فاطمه علی است گفت: در حال بازنویسی کتابی با عنوان بهانه های بنی اسرائیلی هستم که قرار است از سوی انتشارات جمکران منتشر شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- صبح روز 27 آذر ماه سال گذشته؛ یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در زاهدان طعمه حریق شد و در اثر آن 4 دانش آموز جان خود را از دست دادند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با پیکان در هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- اسامی نامزد های نهایی انتحابات ریاست فدراسیون وزنه برداری اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای بازی فردا مقابل پدیده قصد داریم روند موفقیت های مان در سال گذشته را ادامه دهیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مراسم تشیع پیکر"سید سقا" مرحوم فضل الله محمدی صبح امروز پنجشنبه با حضور مردم و حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران برگزار شد
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی نرسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- تربتی رئیس شرکت ملی گاز، در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر گفت: مردم مناطق سیل زده در صورت قطع گاز به شماره 194 اطلاع دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم ملی باشگاه من سیتی برای دیدار مقابل برایتون 550 بلیت خریداری کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از برپایی مجهزترین بیمارستان صحرایی در پل دختر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو گفت: خودمان هم فکر نمی کردیم فصل را آنقدر خوب شروع کنیم و 10، 12 هفته در صدر جدول بمانیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال ایران برای بازی با الهلال 5 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: مهندسی رودخانه و طرح جامع حفاظت از سیل باید در دستور کار قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فضاپیمای "استارلاینر" بوئینگ که "تاکسی" جدید فضانوردی بوئینگ است و در خدمت ناسا خواهد بود تا برای اعزام فضانوردان آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی استفاده شود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: علی رغم ادعای ترامپ و همفکرانش که گفته بودند در بحث لوازم پزشکی و دارویی ایران را تحریم نخواهیم کرد به دنبال تحریم ایران در این بخش ها هستند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصمیم گیری نحوه جبران خسارت واحد های تولیدی سیل زده در جلسه آتی هیات دولت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- اظهارنظرها و موضع گیری های دو حزب اصلی شرکت کننده در انتخابات اخیر ترکیه همچنان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "ماجرای نیمروز" گفت: فیلم سینمایی جان دار کاملاً مبنی بر قصه و ریزه کاری های دراماتیک بود. این فیلم به نظر من در عنصر انتخاب بین مرگ و زندگی است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در راستای اعمال مجازات های جایگزین حبس، دادگاه کیفری دو شهرستان درمیان فرد محکوم را به ارائه خدمات عمومی رایگان به مدت 270 ساعت در اداره منابع طبیعی و اخذ گواهینامه در کمتر از چهارماه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به اینکه حجم تخریب سیل در یک سوم شهر پلدختر بسیار زیاد است برای تخلیه گل و لای این شهر تعدادی بولدزر و کمپرسی اعزام شده و در حال انجام ماموریت هستند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور گفت: با تاکید وزیر کشور برای هر استان سیل زده یک وزیر معین توسط دولت تعیین می شود که تا تثبیت اوضاع، امورات را نظارت و پیگیری خواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل راه آهن از بازگشایی محور ریلی شمال با تغییر مسیر و ایجاد واریانت جدید در این محور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- گزارش اولیه سقوط بوئینگ در اتیوپی عامل خطای انسانی را مردود اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرایط مصرف آب کشاورزی و شرب در کشور بیش از استاندارد های جهانی است و باتوجه به راندمان 30 درصدی مصرف آب کشاورزی و پایین بودن بهره وری میزان مصرف آب تا حد زیادی بالا رفته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مشکلات زیادی داریم و حتی خشکشویی هم از ما طلبکار است و لباس بازیکنان را نمی دهد!
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم سینمایی خون خدا گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه قلعه حیوانات را به دوستداران کتاب پیشنهاد می دهم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: همواره راه های ارتباطی را با مردم و ارباب و رجوع به منظور شنیدن مشکلات و رفع گره های پرونده های قضایی گسترش می دهیم و ملاقات های هفتگی با متقاضیان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی درباره انگیزه و اراده جوانان را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تکمیل فرآیند اتصال گاز شهر های دوره، چگنی و معمولان در لرستان خبر داد و گفت: اکنون به جز چند روستا که با آبگرفتگی شدید و تخریب روبه رو شده اند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر کشورحجم آسیب های وارده به اموال مردم را با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص در مناطق کوهستانی از جمله پلدختر و معلمولان قابل توجه ذکر کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به گزارش شبکه چهار انگلیس در مورد جنگ یمن گفت هویت واقعی متجاوزان به این کشور هر روز آشکارتر می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمامی همت و ظرفیت های خود برای پیشگیری و به حداقل رساندن آسیب های ناشی از سیل آب های احتمالی روز های آینده در خوزستان و باز کردن مسیر ...
  • ۱