جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 11 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز مدیریت راه های کشور، آخرین وضعیت محور های مسدود شریانی و غیرشریانی را که شامل 35 محور می شود را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۴:۲۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کرمانشاه با تاکید بر لزوم آماده باش کامل همه دستگاه های خدمات رسان در سیل اخیر گفت: هیچ نوع قصور یا عدم اهتمام در انجام تکالیف قانونی به ویژه در شرایط بحرانی پذیرفتنی نیست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- رود زار رودی است که از میان دو کشور آلمان و فرانسه عبور می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- کوه مونته کالی در آلمان قرار دارد که در ادامه تصاویری از آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- محور آزادراه قزوین-رشت در استان:قزوین به دلیل طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در سطح راه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- جنگ رسانه ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول و یا موقعیت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: محموله 12 تنی گوشت چرخ کرده غیرقابل مصرف در مشهد کشف و توقیف شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مصرف بنزین کشور در دهمین روز از فروردین ماه امسال با افزایش 17 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به 106 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک بانوی پزشک مشهدی که به همراه گروه جهادی از مشهد به مناطق سیل زده اعزام شده بود، مراسم عقد خود را که قرار بود در 12 فروردین امسال برگزار شود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- با گرم شدن هوا، مجسمه ها و بناهای یخی ای که چند ماه پیش برای جشنواره برف و یخ هاربین در شمال شرق چین بنا شده بودند در حال آب شدن هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- در ادامه تصاویری از ارتفاعات برفی مشکین شهر اردبیل را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای درس خارج فقه درباره وظیفه ی ثروتمندان در پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- نویسنده درضیه گفت: این کتاب نسخه ترمیم شده اشتباه می کنید! من زنده ام است که صرفا به روایت مادر از شهید علی شرفخانلو اختصاص دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- در بیانیه پایانیه اجلاس سران عرب در تونس به مسائل مختلفی از جمله پرونده فلسطین، جولان اشغالی، یمن و وضعیت تروریسم در منطقه پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح استان فارس گفت: در جرایم قابل گذشت شاکی می تواند تا قبل از صدور کیفرخواست درخواست ترک تعقیب کند، در این صورت دادستان قرار ترک تعقیب صادر می کند ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارگزار بیمه شخص یا موسسه ای است که واسطه انجام معاملات بیمه بین بیمه گذار و بیمه گر بوده و در مقابل آن کارمزد خود را دریافت می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- امیر دریادار سیاری با اعلام تشکیل قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در منطقه خوزستان، تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف و توقیف 3.5 تن مرغ فاسد در یک رستوران بین راهی در استان زنجان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- در بیانیه پایانیه اجلاس سران عرب در تونس به مسائل مختلفی از جمله پرونده فلسطین، جولان اشغالی، یمن و وضعیت تروریسم در منطقه پرداخته شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- تقاضا می کنم از شما ها که یک خرده امکانات ازدواج را آسان کنید. پدر و مادر ها سختگیری می کنند؛ هیچ سخت گیری لازم نیست. بله، یک مشکلات طبیعی وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بنیاد Thomson Reuters در گزارشی می گوید که عربستان سعودی پنجمین کشور خطرناک جهان برای زنان به دلیل عواملی همانند خشونت، تبعیض و سنت های فرهنگی است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو انجمن روانکاوی ایران گفت: همسران بیماران افسرده می توانند با حمایت عاطفی بیشتر و کمک گرفتن از روانشناس و روانپزشک و ترتیب دادن فعالیت های لذت بخش به فرد بیمار کمک شایانی کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- در اولین روز های سال 98 با افزایش بارش ها و رها سازی آب سدها سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به سال های گذشته بالا آمده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۳۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در بهمن 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من از تک تک شاگردانم ممنون هستم و تاکید می کنم که به هیچ کس هم قول قهرمانی نداده ایم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت شهر خوزستان توضیحاتی را ارائه داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دید ما باید به بقا در لیگ برتر باشد و دچار هیچ استرسی نشویم تا کار حرفه ای خود را ادامه دهیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از لحظه انفجار دژ شهید باکری توسط سپاه پاسداران به منظور هدایت آب به سمت هورالعظیم، را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: 10 نفره شدن از دقیقه 30 بازی، کار ما را مقابل ذوب آهن خیلی خیلی سخت کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- نمایی هوایی از سد کرخه اندیمشک را در ادامه مشاهده می کنید. دریچه اصلی سرریز برای نخستین بار پس از افتتاح این سد باز شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "قانون مورفی" آخرین ساخته سینمایی "رامبد جوان" با وجود اینکه در فصل نسبتاً بد پیش از جشنواره اکران شد اما توانست آمار بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته و در میان تمامی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- یکی از موضوعاتی که سیاه پوستان در آمریکا با آن دست و پنجه نرم می کنند تبعیض نژادی در بخش های گوناگون جامعه از جمله بخش های کشاورزی، مسکن و بهداشت است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این فایل صوتی، گلچین مداحی شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) را با نوای میثم مطیعی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان ما، بازی قابل قبول و قابل احترامی مقابل صنعت نفت ارائه کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فیلمی از تلاش مردم جهت جلوگیری از ورود سیلاب به روستاهای سویچتی در غرب کارون را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال با برتری مردان قلعه نویی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نیروی زمینی سپاه به منظور انتقال بهتر و سریعتر سیلاب به دریای خزر، دهانه ی ورودی رود قره سو به دریا را منفجر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان اورژانس کشور به تشریح اقدامات سازمان اورژانس کشور در قالب طرح سلامت نوروز 98 نسبت به مدت مشابه سال نوروز 97 پرداخت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش از انتقال لایروب ارتش از خرمشهر به گمیشان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- طنز ماجرا آنجایی بود که پمپئو در خلال سخنانش نتوانست حداقل در ظاهر جلوی همان تعداد انگشت شمار ایرانی حاضر در سال رونالدریگان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلمی از لحظه خروج آب از دریچه های اضطراری سد دز را در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنش های داخل بازی از نیمکت استقلال به داخل زمین منتقل شده بود و روی بازی تاثیر گذاشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ضمن تاکید بر مقاومت ملت ایران در برابر فشار ها و تهدیدات آمریکا علیه کشورمان، گفت: ترامپ هم خواهد آموخت ایرانیان هرگز تسلیم فشار نمی شوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال با برتری مردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) به تشریح اقدامات آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده گلستان پرداخته است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- گیلوان روستایی از توابع بخش شاهرود شهرستان خلخال در استان اردبیل و در دهستان شال است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان قلعه نویی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس برای میزبانی از نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، چهار روز در امارات خواهد بود و سه جلسه تمرین را در این کشور برگزار می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با گذشت بیش از دو هفته از آغاز بارندگی های کم سابقه در ایالت های مرکزی آمریکا، هنوز بخش های وسیعی از نبراسکا، ویسکانسین و آیووا زیر آب است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های محلی انگلیس می گویند که در سال 2018 عدم اطمینان به برگزیت باعث شد تا رشد اقتصادی این کشور به میزان 1.3 درصد کاهش یابد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا ها در مجلس بیان داشت: کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال 98 باید به موضوعاتی از جمله تولید و اشتغال بیش از پیش اهمیت دهند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری ضمن پوشش اخبار مراسم افتتاحیه نشست اتحادیه عرب گفته اند: امیر قطر نشست را به مقصد فرودگاه ترک کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس بررسی های صورت گرفته ارزش معاملات در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه 97، معادل 34 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: از 14 استان سوریه تنها 6 استان درگیر جنگ بوده اند و نمی توان نام سرزمین سوخته را بر این کشور گذاشت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- گلچین مداحی شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) را با نوای مداحان اهل بیت (علیه السلام) میثم مطیعی و محمود کریمی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تعزیرات تا امروز، متخلفان به پرداخت 134 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- تمرین ریکاوری استقلال پس از شکست در دربی امروز(یکشنبه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ارتش خطاب به کارکنان تیپ 392 زرهی ارتش خوزستان گفت: باید برای امدادرسانی به مردم در هرگونه بلایای طبیعی آماده باشید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از اعطای مرخصی به زندانیانی که خود یا خانواده آن ها در آق قلا و گمیشان زندگی می کنند خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- گروه هنر ملی از آغاز تا پایان 1335-1357 کتابی پژوهشی از روح الله جعفری است که نحوه شکل گیری و فعالیت گروه هنرملی در سه دهه را بررسی می کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش و پرورش از دایر بودن کلاس های درس دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی مناطق سیل زده در روز هفدهم فرودین ماه خبرداد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه از بازگشایی جاده گمیشان به آقلا و گرگان در ساعتی پیش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- نوعی توالت هوشمند افزون بر کمک به حفظ بهداشت و نظافت شخصی بیماران می تواند وضعیت قلب آن ها را بررسی و درصورت هرگونه ناهماهنگی به سرعت متخصصان را آگاه کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- همزمان با 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ارتش با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، آن را از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی و زمینه ساز استقلال و آزادی برای کشور دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- سفر آغاز شد و سیل هم بی هیچ آغازی آمد، در ناگهان روز های نزدیک به سال جدید چهره 12 شهر و قریب به 200 روستای مازندران درهم شد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قصد دارد دروازه بان تیم منچستریونایتد را جذب کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ارتباط با کشورهای غربی در مشهد مقدس را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت 12 فروردین، اعلام کرد: نیروهای مسلح آماده هرگونه جانفشانی برای دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و سیاسی ایران اسلامی هستند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از واژگونی یک دستگاه اتوبوس ولوو در محور کرمانشاه ماهیدشت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: امروزه میزان مصرف سرانه شیر و فرآورده های آن در هر جامعه یکی از مهم ترین شاخص های توسعه فرهنگی به شمار می آید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- میدان مشق تهران هم اکنون بعد از بازگشایی بر روی مسافران نوروزی، روز ها و شب های خاطره انگیزی را سپری می کند و هنرمندان زیادی در ایام نوروز در این میدان تاریخی لحظات رنگی و شادی را ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه تهران-شمال یک پروژه فاخر مهندسی است که در کنار این پروژه ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه روزنامه ایندیپندنت گزارش داد که تاکنون 6 میلیون نفر طومار لغو برگزیت که ماه فوریه در وبسایت پارلمان انگلیس ثبت شده را امضا کرده اند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- روستای قلعه نو در منطقه سیستان به سبب نوع معماری و استفاده از مصالح سنتی به عنوان ماسوله جنوب شرق کشور منطقه ای زیبا و کهن خاطره مسرت بخشی را برای گردشگران نوروزی رقم می زند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارگردان پیشونی سفید 3 اعتقاد دارد در نوروز آدم ها باید افکار و رویکردهایشان هم تغییر کند در غیر این صورت با همان اندیشه ها و تفکرات کهنه و به روز نشده باقی می مانند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرماندار بندر گناوه گفت: با توجه به احتمال وقوع سیل در شهرستان بندرگناوه، چادرهای گردشگران در مناطق ساحلی شهرستان جمع آوری شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در سال 98 بررسی طرح مالکیت صنعتی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: نظر به شرایط جوی در روز های آتی، اداره منابع آب مکلف است با قید فوریت نسبت به بررسی حریم رودخانه های شهرستان اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- برنامه هیئت های مذهبی شاخص تهران که در شهادت امام موسی کاظم (ع) اقدام به برپایی مراسم عزاداری می کنند، منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- از ابتدای ورود به سال جدید سامانه بارشی در کشور فعال شد و باعث بارش شدید باران و وقاع سیل در چندین استان کشور شد که این سامانه همچنان در کشور فعال است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- از ابتدای ورود به سال جدید سامانه بارشی در کشور فعال شد و باعث بارش شدید باران و وقاع سیل در چندین استان کشور شد که این سامانه همچنان در کشور فعال است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- امام جمعه جهرم در یک سفر نیم روزه از منطقه عشایری خانه نهر بخش کردیان این شهرستان بازدید و در جمع گرم و صمیمی عشایر غیور حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر واقعا کسانی در باشگاه هستند که از باخت تیم خوشحال می شوند، شفر باید آن را اثبات کند تا آنها از باشگاه بروند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- مردم سوریه امروز یکشنبه در شهر های مختلف این کشور در راستای محکوم کردن تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان تظاهرات برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- اداره کل هواشناسی مازندران روز یکشنبه با انتشار اخطاریه ای نسبت به احتمال بالا آمدن دوباره آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- بسیاری از افراد می دانند که رژیم غذایی سرشار از چربی، نمک و قند در کنار سبک زندگی کم تحرک بر میزان فشار خون تأثیر می گذارد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیر گالری دی گفت: فروش یک اثر هنری بستگی به عوامل زیادی دارد که مهم ترین آن نام و میزان شهرت هنرمند است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- در سال 98 انتظار می رود بازار سرمایه خود را با دو مسئله اساسی تورم و نرخ ارز همسان کند و سیاست های کلان اقتصاد دولت به خصوص فروش بیشتر اوراق ها می تواند بر فروش بنگاه های دولتی برای ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور از فعال شدن شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور به صورت 24 ساعته خبر داد.