جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 6 فروردین 1398 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 29 اسفند 1397 میزان 31 اردیبهشت 1398 میزان 31 خرداد 1398 میزان 31 تیر 1398 میزان 31 مرداد 1398 میزان 31 شهریور 1398 میزان 30 مهر 1398 میزان 30 آبان 1398 میزان 30 آذر 1398 میزان 30 دی 1398 میزان 30 بهمن 1398 میزان 29 اسفند 1398 میزان 1 فروردین 1398 میزان 2 فروردین 1398 میزان 3 فروردین 1398 میزان 4 فروردین 1398 میزان 5 فروردین 1398 میزان 6 فروردین 1398 میزان 7 فروردین 1398 میزان 8 فروردین 1398 میزان 9 فروردین 1398 میزان 10 فروردین 1398 میزان 11 فروردین 1398 میزان 12 فروردین 1398 میزان 13 فروردین 1398 میزان 14 فروردین 1398 میزان 15 فروردین 1398 میزان 16 فروردین 1398 میزان 17 فروردین 1398 میزان 18 فروردین 1398 میزان 19 فروردین 1398 میزان 20 فروردین 1398 میزان 21 فروردین 1398 میزان 22 فروردین 1398 میزان 23 فروردین 1398 میزان 24 فروردین 1398 میزان 25 فروردین 1398 میزان 26 فروردین 1398 میزان 27 فروردین 1398 میزان 28 فروردین 1398 میزان 29 فروردین 1398 میزان 30 فروردین 1398 میزان 31 فروردین 1398 
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- در اتفاقی نادر دو موتورسوار اهل کاستاریکا حین مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل قاچاق 32 هزار لیتر نفت به پرداخت 760 میلیون ریال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد قیمت اینترنت هم در حوزه اینترنت ثابت و هم موبایل افزایش پیدا نکند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت 710 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- رییس کل بیمه مرکزی طی نامه ای به شرکت های بیمه تاکید کرد که در تمامی استان های سیل زده کشور کارگروه بیمه تشکیل و نسبت به شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و ذی ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- در هیاهوی سیل و مصیبت های آن جریان زندگی را می توان دید که در بستر زمان ادامه دارد تا بگوید در دل غم و سختی هم شادی را می توان رقم زد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجم آب سد های پنج گانه استان تهران در سال آبی جاری تا کنون با رشد 32 درصدی روبرو بوده است و برای مهار سیلاب های پیش رو حدود 256 میلیون مترمکعب از ظرفیت سد ها خالی است تا مانور لازم ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل بانک مرکزی گفت: نظام بانکی در زمینه اعطای وام های قرض الحسنه،به تأخیر انداختن اقساط بدهی های قبلی آنها و اعطای وام های جدید برای راه اندازی مجدد فعالیتها،همراهی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به پرونده عوامل و دلایل بروز حوادث سیل در سه استان کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش گفت: در پی هشدار های هواشناسی و احتمال جاری شدن سیل در تهران و اکثر مناطق کشور ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: از میان 180 روستای لرستان که با وقوع سیلاب دچار قطعی برق شده بودند، تاکنون مشکل 122 روستا رفع شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از افزایش نظارت های بهداشتی بر واحد های صنفی برای حفظ حقوق عامه و شهروندی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۷ - ۰۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در 11 ماهه سال 97 بیش از 2 تن دندان مصنوعی از 9 کشور جهان وارد ایران شده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۸    
خبرگزاری میزان- حسن عابدینی، با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون وضعیت زیست محیطی ایران واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصویری تاثربرانگیز از تلف شدن تعداد زیادی پرنده در جاده ماکو - بازرگان به دلایل نامعلوم را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک فروند قایق حین پیاده کردن تعدادی از شهروندان گمیشانی واژگون شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- تاکنون 14 بالگرد هوانیروز ارتش به استان های سیل زده اعزام شده اند و تعدادی نیز برای خدمت رسانی به استان های دیگر در حالت آماده باش به سر می برند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- قاضی سراج عصر امروز سه شنبه در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در تهران و امکان وقوع سیل، هیاتی را از سازمان بازرسی کل کشور مامور کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از بارش نعمت الهی در حرم حضرت امام رضا (ع) در ششمین شب از بهار 98 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- انباشت سرمایه، استفاده از روش های غیرمستقیم تولید را هم ممکن می سازد که باعث افزایش بهره وری کارگران می شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی ناجا "جشنواره نوروزی پلیس؛ جلوه های خدمت" را فرصتی هنرمندانه برای ثبت جلوه های خدمت نیروی انتظامی در نوروز امسال دانست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- استراتژی "فشار حداکثری" علیه ایران که وجوه مختلفی را در بر می گرفت، بیشتر در پی به صفر رساندن صادرات نفت ایران بود ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- بحث تساوی جنسیتی از این مقولاتی است که زیر بارش نروید، خلاف طبیعت است. این عادلانه نیست. گاهی عدم تساوی مطلوب و عادلانه است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش های اخیر کشور به هیچ وجه ربطی به بارورسازی ابرها ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- افزایش شمار کودکانی که با سلاح گرم در آمریکا جان خود را از دست می دهند، طی 2 دهه اخیر زنگ هشدار را برای مسئولان این کشور به صدا درآورده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- قاضی ناصر سراج در ادامه ماموریت خود در شهر شیراز از پارکینگ خودرو های حادثه دیده در سیل اخیر این شهر بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید گفت: مقابل عراق خوب بازی کردیم و مستحق صعود به عنوان تیم اول بودیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- استان های مختلفی در روزهای اخیر با سیل روبرو شدند و افراد نیز در این مواقع عکس المعل های متفاوتی را از خود نشان دادند که این گزارش قصد دارد به به تفسیر این رفتارها و راهکارهایی برای ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- عبدالغنی شهد سرمربی تیم امید عراق گفت: سرگروه شدن برای ما بزرگترین پیروزی بود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از لحظه باز شدن 3 دریچه اضطراری سد دز پس از حدود پنجاه سال جهت تخلیه فوری آب سد و جلوگیری از شکسته شدن این سد را مشاهده می کنید ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص مسائل جاری منطقه و لبنان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده حاج عمران گفت: این کتاب روایت های عبدالعلی عمرانی از درگیری با ضد انقلابی ها در شهر گنبد تا پایان جنگ و گرفتن اروند رود از عراقی هاست.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- حوزه مجلس شورای اسلامی در طول سال گذشته اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن پیشتر منتشر شده است. مهمترین اخبار این حوزه در شهریور 97 را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- جاده تهران به مشهد، حد فاصل آرادان به سرخه به منظور پیشگیری از خطرات بعدی و با تایید ستاد مدیریت بحران مسدود شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- قاضی سراج با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از مصدومان حادثه سیل اخیر این شهر عیادت کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های امید ایران و عراق با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود پیرامون جدیدترین تحولات سیاسی منطقه بر مقاومت فلسطینان برای رسیدن به حقوق خود تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیرو های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله در عملیاتی غافلگیرانه مواضع نیرو های مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مرکز استان الجوف را هدف قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- براساس پیش بینی هواشناسی بارش های تهران امشب (سه شنبه، ششم فروردین ماه 98) به اوج خود خواهد رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران ها گفت:ایام کل ایام نوروز مدرن ها بیست هزار تومان هستند! سخنگوی شورای عالی اکران هم گفته بود!
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از لحظات اولیه ورود سیل به جاده تهران - گرمسار را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "زن بدلی" گفت: ایران شهرهای متنوع و دیدنی بسیاری در حوزه تاریخی، طبیعت، کوهستانی و کویری دارد و انتخاب هر یک از این اقلیم ها سلیقه ای است ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شورای همکاری خلیج فارس با چالش های ماه های اخیر خود را در مسیر فروپاشی می بیند و تلاش هایش برای خروج از بن بست مبتلابه ناکام مانده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش گفت: پیشنهاد ما عقب آمدن زمان امتحانات نهایی است و به جای اینکه امتحانات از اول خردادماه شروع شود به میانه اردیبهشت ماه منتقل شود.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون جودو کادرفنی جدید تیم ملی بزرگسالان را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- ویدئو زیر به بررسی حواشی تیم های مختلف جهان در دنیای جذاب فوتبال پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- قاضی ناصر سراج که پیرو دستور رییس قوه قضاییه و به منظور نظارت بر روند امدادرسانی و بررسی زوایای گوناگون سیل ویرانگر شیراز ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در سالی که گذشت، نام لایحه سی اف تی به کرات در محافل سیاسی و رسانه ای مطرح شد. سی اف تی نام اختصاری لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ذوب آهن در مقابل ما یک موقعیت 50 درصد هم نداشت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای جبران خسارات ناشی از حوادث اخیر در کشور، پیشنهاد اعتبارات جبران خسارات ناشی از حوادث در ده استان به هیأت وزیران ارسال شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی ناجا از دستگیری عامل شهادت مامور پلیس راه خاش با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قلعه نویی را فوق العاده دوست دارم و برای او احترام زیادی هستم.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های امید ایران و عراق با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از بازدید میدانی سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده گلستان و پیگیری وضعیت این منطقه توسط وی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- گلستان کوه در جنوب شهرستان خوانسار و 150 کیلومتری شمال غرب اصفهان، منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا است که سراسر آن، پوشیده از گون های گزنگبین، پیاز وحشی و انواع گل های زیبا است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه ای قاچاق و کشف یک تن و 207 کیلو مواد افیونی در عملیات شبانه تکاوران پلیس در شهرستان "سراوان" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بررسی قدرت نظامی ایران موضوعی است که از جهات عمده ژئوپلتیکی، نظامی، سیاسی و اقتصادی همواره مورد توجه طرف های خارجی به ویژه اندیشکده ها و موسسات نظامی بوده و در سال های اخیر در نهایت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعاً مجلس باید ابعاد نظارتی خود را در قالب سؤال ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دربی اصفهان با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- بوستان "نهج البلاغه" تهران تا رفع خطر سیلاب تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سازمان تنظیم کننده مقررات رسانه ای انگلیس به دنبال شکایت سفارت ایران علیه شبکه ایران اینترنشنال، گزارش خود را در 13 صفحه منتشر کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- در مهر 97، دفعات معاملات سهام برابر با 43 درصد در مقایسه با شهریور 97 افزایش یافت و از 3683 هزار دفعه به 5250 هزار دفعه رسید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال زیر 23 سال ایران و عراق با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک منشور جامع و کامل پیشروی مسئولان و عامه مردم است، گفت: همه قوای نظام، جوانان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق مختلف شهر یاسوج و مناطق مستعد وقوع سیل بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- آنتوان گریزمان به شایعات مربوط به پیوستن به تیم بارسلونا در پایان فصل واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با سهراب مرادی، ابراز امیدواری کرد تا این قهرمان المپیک با بهبودی کامل بار دیگر کسب مدال طلا این بار در المپیک توکیو را تکرار کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- بازی حساس ایران و عراق در چارچوب رقابت های مقدماتی المپیک 2020 طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- معتادان و کارتن خواب هایی که در اطراف روددره حضور داشتند جمع آوری و به گرمخانه ها ارجاع داده شدند تا دچار آسیب و حادثه نشوند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- سیاستمدار ارشد پاکستانی و عضو سابق مجلس سنای این کشور با محکوم کردن حمله تروریستی زاهدان تاکید کرد ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- در پی دستور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، قاضی سراج برای بررسی ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و نظارت بر روند امداد رسانی، دقایقی پیش عازم شیراز شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- نوشاد عالمیان به دور سوم مسابقات تور جهانی پلاتینیوم در قطر راه یافت.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در پی بارش های سیل آسا در کشور گفت: خوشبختانه وضعیت خطوط لوله نفت خام و فرآورده کشور مناسب بوده و انتقال نفت و فرآورده به صورت عادی در ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب پژوهشی در ترویج فرهنگ تئاتر نوشته روح الله جعفری به مخاطب پس از مطالعه کتاب، می فهماند که با چه پارامتر ها و عواملی، مردم به طرف یک کالای فرهنگی، از جمله تئاتر گرایش پیدا می کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: اگر کشوری بخواهد توسعه یافته و نیازمندی های خود را مرتفع کند، راهی جز افزایش و رونق تولید داخلی ندارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- میزان بارش برف در قله پیست اسکی فریدون شهر اصفهان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی آتش نشانی تهران به دنبال بارش باران و احتمال آبگرفتگی در پایتخت توصیه هایی را ارایه کرد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسابقه بین گروه خفن ها و رامبیژ با حضور بیژن بنفشه خواه، شهاب عباسی، امیر کربلایی زاده و رامبد جوان در برنامه خندوانه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه ویدئو کنفرانس رئیس سازمان امداد و نجات با استان های درگیر سیل و آبگرفتگی امروز در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به شرایط جوی نامساعد در فرودگاه امام (ره) گفت: ممکن است برای ایمنی بیشتر ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- غلامرضا عنایتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پیش بینی نتیجه دربی کار درستی نیست، زیرا در هر ثانیه از فوتبال ممکن است اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد و نتیجه بازی تغییر کند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- شهر گمیشان در استان گلستان در محاصره کامل سیل قرار گرفته است.هرچند با تلاش نیرو های امدادی از دستگاه های مختلف، امدادرسانی به مناطق سیل زده گمیشان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در بیمارستان شهید رجائی شیراز از مصدومان حادثه جاری شدن سیل در دورازه قرآن شیراز عیادت و از نزدیک روند درمان ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای بسیج مردمی عراق در عملیاتی موفق شدند که حمله تروریست ها را در منطقه القیروان در استان نینوا دفع کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- سازمان آب و برق خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به افزایش دبی کارون در مقطع اهواز تا 2 هزار و 500 مترمکعب بر ثانیه و مسدود شدن جاده های ساحلی و آبگرفتگی پارک های ساحلی هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- وضعیت آبگرفتگی و خسارات سیلاب در روستای بابازید پلدختر پس از بارش های سیل آسایی که در چند روز اخیر اتفاق افتاد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "به وقت شام" آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با وجود مضمون خاص و جنگی خود توانست در سال گذشته به عنوان پنجمین فیلم پرفروش سال مرز 13 میلیارد تومان فروش را پشت سر بگذارد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- استاندار البرز صبح امروز از وضعیت ذخایر آب پشت سد کرج بازدید کرد معاون عمرانی استاندار البرز هم با اطمینان از سرریز نشدن سد کرج و طالقان گفت ...
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- پلیس آمریکا از کشف 2 جسد در منطقه ای در ایالت لوئیزیانا خبر می دهد.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیرو های بسیج مردمی عراق عملیات جدیدی را علیه عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش در ارتفاعات و بلندی های مکحول در شمال شرق استان دیاله آغاز کردند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- فیسبوک مدعی شده است صفحه ها و گروه های مرتبط با ایران و روسیه که اقدامات هماهنگ شده غیرمعتبر انجام می دادند را حذف کرده است.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ضمن هشدار مبنی بر احتمال ریزش سنگ در محور های هراز، چالوس و فیروزکوه از مردم خواست از سفر های غیرضروری تا 48 ساعت آینده پرهیز کنند.
میزان   ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید به حل مشکلات مناطق محروم توجه ویژه شود ...