سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۱۸:۴۵Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت کشور 15 اسفند 1394 - moi.ir

وزارت کشور 29 اسفند 1393 وزارت کشور 31 فروردین 1394 وزارت کشور 23 اردیبهشت 1394 وزارت کشور 21 خرداد 1394 وزارت کشور 31 تیر 1394 وزارت کشور 31 مرداد 1394 وزارت کشور 31 شهریور 1394 وزارت کشور 29 مهر 1394 وزارت کشور 30 آبان 1394 وزارت کشور 30 آذر 1394 وزارت کشور 30 دی 1394 وزارت کشور 28 بهمن 1394 وزارت کشور 1 اسفند 1394 وزارت کشور 2 اسفند 1394 وزارت کشور 8 اسفند 1394 وزارت کشور 9 اسفند 1394 وزارت کشور 10 اسفند 1394 وزارت کشور 11 اسفند 1394 وزارت کشور 12 اسفند 1394 وزارت کشور 15 اسفند 1394 وزارت کشور 16 اسفند 1394 وزارت کشور 17 اسفند 1394 وزارت کشور 18 اسفند 1394 وزارت کشور 19 اسفند 1394 وزارت کشور 22 اسفند 1394 وزارت کشور 23 اسفند 1394 وزارت کشور 24 اسفند 1394 وزارت کشور 25 اسفند 1394 وزارت کشور 26 اسفند 1394 
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
استاندار یزد با اشاره به سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به استان یزد در 17 اسفند ماه گفت: ریاست جمهوری با دست پر به این استان سفر می کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۵    
استاندار یزد در مراسم روز درختکاری گفت: فضای سبز و ایجاد پوشش گیاهی از ضروری ترین نیازهای استان یزد است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه همه ما در حفاظت از محیط زیست کوتاهی کرده ایم، گفت: باید با جلب همکاری مردم و تقویت نهادهای مردمی در راستای توسعه پایدار روستاها و شهرها اقدام کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۵    
استاندار کرمان بر لزوم ارائه کارهای جدید و نو در ستاد تسهیلات سفر استان تاکید کرد و گفت: باید با ارائه تسهیلات جدید نوروزی زمینه حضور هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
محمدرضا خباز اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری مطلوب همایش سرمایه گذاری همکاری و تلاش نمایند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات پناهندگی و حقوق بشر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل و فرمانداران سراسر استان در بندر چابهار برگزار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
استاندار قم در جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور یافت.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
استاندار فارس گفت: نیکو کاری و نیکی کردن جزئی از فرهنگ مردمان این سرزمین است و همه کسانی که در این کشور زندگی می کنند می دانند که کار نیک در فرهنگ مذهبی ما ارزش فوق العاده ای دارد .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۵    
استاندار فارس گفت: مهندسان باید با توجه به افزایش جمعیت و محدود بودن منابع خصوصاً منابع طبیعی، هوشیارانه قدم بردارند تا حقوق نسل های آینده را فدا نکنند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
استاندار فارس گفت: مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار شود زیرا تکیه بر منابع دولتی چشم انداز خوبی ندارد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
محمدرضا خباز اظهار داشت: تولیدکنندگان باید اولاً نگاه صادراتی داشته باشند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۵    
محمدرضا خباز بر حفظ و حراست از منابع طبیعی تاکید کرد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۵    
یازدهمین و آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 94 به ریاست نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و با حضور استاندار اصفهان تشکیل شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۵    
خباز اظهار داشت: فعالیت در کمیته امداد مقدس و ارزشمند است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، تامین امنیت زنان و خانواده را نیازمند رفع بسیاری از نارسایی ها در قوانین دانست و گفت: در این زمینه نقش کانون های وکلای دادگستری می تواند بسیار برجسته باشد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۵    
استاندار قم در در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان قم، مشارکت دستگاه های اجرایی در فعالیت های حمایتی کمیته امداد از محرومین را خواستار شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
استاندار بوشهر گفت: کارآفرینی، ایجاد شغل و هر چیزی که بتواند به بهبود زندگی مردم کمک کند، بهترین و مهمترین کمک به نیازمندان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بوشهر گفت: سالها از نهضت جنوب و مبارزه رئیسعلی دلواری با انگلیسی ها می گذرد، اما متاسفانه به طور جدی نگاهی آسیب شناسانه به این نهضت صورت نگرفته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
استاندار قزوین گفت: به منظور نتیجه بخش بودن برنامه های فرهنگی در استان قرارگاه فرهنگی باید ایجاد شود که تمام موضوعات مرتبط اعم از امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و عفاف و حجاب را ساماندهی کند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
استاندار در اولین همایش بین المللی محیط زیست و حیات وحش ایران اظهار کرد: آشتی با محیط زیست و حیات وحش، فشارهای زندگی ماشینی را کاهش می دهد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
استاندار قزوین از آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد طالقان به قزوین در سفر هیات دولت خبر داد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
استاندار قزوین به همراه معاون امور عمرانی و جمعی از مدیران از فرودگاه جهاد کشاورزی بازدید به عمل آورد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
استاندار قزوین گفت: تامین حقوق شهروندی از عناصر و امور زیربنایی یک جامعه توسعه یافته است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
مدرسه 12 کلاسه اتباع خارجی در روستای ناصرآباد قزوین با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و نماینده کمیساریای عالی پناهندگان افتتاح شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
قائم مقام وزیر کشور در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی گفت: بیش از 90 درصد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی کنند آن را قبول دارند و دلیل این کار آنان ناآگاهی است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۵    
معاون سازمان محیط زیست کشور در دیدار با استاندار قزوین خبر داد: 10 درصد از گونه های زیستی کشور اعم از گیاهی و جانوری در محدوده خط قرمز قرار دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: توانایی خوبی برای ساخت مصالح ساختمانی در کشور داریم که اگر بتوانیم با این مصالح ساختمان های خوب بسازیم به سمت توسعه پایدار گام برداشته ایم.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
استاندار هرمزگان نقش حراست ها را در کاهش فساد اداری بسیار مهم دانست و گفت: اگر نظام اداری سالم باشد رشد اقتصادی حاصل می شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: پس از رفع تحریم ها فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در هرمزگان فراهم شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۵    
استاندار هرمزگان با اشاره به نقش موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد در تداوم انقلاب اسلامی، گفت: کانون های مساجد از نظام در برابر توطئه ها و شیطنت های دشمنان پاسداری کرده اند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۵    
علی اوسط هاشمی در جمع فرمانداران سراسر استان در چابهار اظهار داشت: زحمات و تلاش شبانه روزی تمامی دست اندرکاران در برگزاری انتخابات قابل تقدیر است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان میزان مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات 7 اسفند را 39 /80 درصد عنوان کرد و افزود: بنا بر آمارهای ارائه شده ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اظهار کرد: پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان با قوت در حال انجام است و نیاز است با توجه به فاصله تاریخی استان با سایر استان ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
استاندار تهران با اشاره به افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه های بهاره پایتخت گفت: بررسی ها نشان می دهد مردم از قیمت و کیفیت اجناس ارائه شده در این نمایشگاه ها نسبت به گذشته رضایت بیشتری دارند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار گیلان در ستاد تنظیم بازار که به منظور بررسی آمادگی گیلان در ایام نوروز برگزار شد با اشاره به اینکه ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم و گردشگران وضعیت مطلوبی دارد گفت ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار گیلان در ششمین نشست کارگروه توسعه صادرات گفت: کمیته ای در گیلان برای کاهش هزینه های صادرات از این استان تشکیل شده است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار فارس گفت: حتی یک مورد اختلاف میان هیات های اجرایی و هیات های نظارت به وجود نیامد و دلیل اصلی آن این بود که انتخابات درست و سالم برگزار شد ...
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار فارس گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که مهندسی تمدن ساز است و بخش قابل توجهی از تمدن بشری حاصل تلاش مهندسان است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
در جریان بازدید استاندار مازندران از پژوهشکده ساری شناسی، اولین سالنامه روز شمار تاریخ مازندران رونمایی شد .
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار گیلان در نشست بررسی وضعیت تالاب انزلی که با حضور نماینده ارشد جایکا در رشت برگزار شد گفت: مردم گیلان و ایران منتظر نتایج ملموس در خصوص فعالیتهای جایکا در تالاب انزلی هستند.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار همدان گفت: به زودی مجلسی مهیا و برگزار می شود که توسعه کشور مهمترین برنامه آن است.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۵    
استاندار همدان گفت: باید تلاش شود تا در کنار دانشگاه صنعتی، کارآفرینی حاصل شده تا بین دانشگاه، تولید و بازار پیوند حاصل شود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
باید فضای کلی استان را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم زیرا حضور هر سرمایه گذار برای توسعه استان مفید و موثر خواهد بود.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: امروز به خود می بالیم که از آزمون صیانت از حق الناس سربلند بیرون آمدیم و انسجام درونی اعضای ستاد و مجریان باعث برگزاری یک انتخابات با شکوه شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۵    
بر اساس اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور اسامی منتخبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان هایی که شمارش آراء آن به پایان رسیده و صورتجلسات قانونی تنظیم و ارائه شده است اعلام شد.
وزارت کشور   ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۵    
وزیر کشور در پیامی درگذشت آیت الله واعظ طبسی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عالی تقلید و علمای شریف حوزه های علمیه،خانواده داغدار ...