جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۱:۳۵Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 - msy.gov.ir

وزارت ورزش و جوانان 29 اسفند 1396 وزارت ورزش و جوانان 31 فروردین 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 خرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 تیر 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 مرداد 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 شهریور 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 مهر 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 آبان 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 آذر 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 دی 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 بهمن 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اسفند 1397 وزارت ورزش و جوانان 1 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 2 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 3 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 4 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 5 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 6 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 7 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 8 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 9 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 10 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 11 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 12 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 13 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 14 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 15 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 16 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 17 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 18 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 19 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 20 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 21 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 22 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 23 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 24 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 25 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 26 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 27 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 28 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 29 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 30 اردیبهشت 1397 وزارت ورزش و جوانان 31 اردیبهشت 1397 
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۱۲    
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: استان گیلان میزبان نخستین جوانان کارآفرین در کشور است.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
رقابت های کبدی جوانان کشور شامگاه سه شنبه با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۶    
استاندار گیلان با بیان اینکه تفاوت دیدگاه نباید مانع همکاری برای ایجاد جامعه ای بهتر شود، انتقاد را نیاز توسعه جامعه دانست و افزود ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۷:۳۵    
جشنواره بزرگ جوان ،نشاط و امید با هدف تجلیل از جوانان برتر سیستان و بلوجستان گرامیداشت هفته جوان با حضور استاندار ومعاونین ایشان و امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در سالن سینما هلال زاهدان ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده که از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته اند برند معتبر امر مشاوره و ازدواج هستند و اقدامات قابل تقدیری انجام می دهند
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان از پرسنل حراست به عنوان سربازان نظام نام برد وگفت: نگاه ما به حراست صرفا انتظامی نیست .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی گفت : هیچ دستگاهی به اندازه وزارت ورزش وجوانان این حجم از نظارت و حراست را در کلیه فعالیتهایش به ویژه در فعالیت های برون مرزی اش ندارد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
همایش یک روزه مسئولان حراست ادارات کل ورزش و جوانان کشور صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در این همایش از 6 دفتر حراست ادارات کل استانی تجلیل شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
طی اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اسامی نمایندگان باشگاه ها، داوران، مربیان و ورزشکاران جهت حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی باکمان تعیین شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۹    
مجمع هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان برگزار و در این مجمع آراض ضیایی بار دیگر به عنوان رئیس این هیأت برای دوره چهار سال آینده انتخاب شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در سومین مسابقه خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر تیم کویت به پیروزی پرگل دست یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
وزارت ورزش و جوانان در پیامی کسب رنکینگ نخست جهان توسط سعید ملایی جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم را به مردم ایران و خانواده بزرگ جودو تبریک گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
مجمع عمومی و سالیانه هیات تیراندازی استان قزوین با حضور نایب رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان،مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۹    
نشست صمیمی پروفسور دبیری در گرامیداشت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) با سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل برگزارشد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۸    
نشست صمیمی امام جمعه با ورزشکاران و مربیان هیئت های ورزشی مشکین شهر بنماسبت گرامیداشت هفته جوان در اداره ورزش و جوانان مشکین شهر برگزارشد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
صالحه غلامی مقدم: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، هفته معلم و روز شوراها گرامیداشت یادواره امیران ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
طی مراسمی در تاریخ 10 اردیبهشت با حضور مسئولین کلنگ احداث خانه جوان و خانه جود و شهرستان مبارکه زده شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس گروه هماهنگی امور بانوان خراسان جنوبی، اظهار داشت : نشاط اجتماعی خانواده ها در گروی سلامت روحی و جسمی دختران ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مهندس زورقی مدیر کل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان از پروژه های نیمه تمام شهرستان نهاوندبازدید کرد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
اعضای تیم ملی هندبال جوانان که در اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به سر می برند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
ورزشکاران اردونشین تیم ملی پومسه آقایان که در اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به سر می برند، با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
تیم ملی جودو نوجوانان اعزامی به مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان، با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
رئیس انجمن کروکت : گفت : تمامی تجهیزات ورزش کروکت در داخل کشور تولید می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
اردوی انتخابی تیم ملی وودبال 15 لغایت 17 اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در هفته جوان سخن گفت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
صبح امروز همایش پیاده روی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
به مناسبت بزرگداشت هفته جوان همایش خانواده مهربان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهنوی برگزارشد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
دکتر مروج الشریعه: یکی از انتظارات استان از برنامه ریزان و مسئولین حوزه ورزش خراسان جنوبی بالاخص اداره کل ورزش و جوانان این است که با برپایی ورزش های همگانی و صبحگاهی برای عموم به ویژه جوانان و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
مسابقات تیراندازی با کمان قهرمان قهرمانان در رشته کمان سنتی در اردبیل برگزار می شود.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
مدیر کل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اظهار داشت :بخش فرهنگی ورزش و جوانان باید در اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور نقش موثرتری داشته باشد .
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
تیم ملی تیراندازی با حضور 11 ورزشکار تفنگ اردوی تمرینی خود را از 15 اردیبهشت ماه آغاز می کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
جوانان به عنوان نیروهای پر انرژی و پر استعداد جامعه،یک سرمایه بزرگ محسوب می شوند و باید برای حل مشکلات مربوط به این قشر، از جمله اشتغال، ازدواج و اوقات فراغت هر دستگاهی نقش خود را ایفا کند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
در نشست شورای معاونین اداره کل ورزش وجوانان استان تهران، گل محمدی بر برنامه ریزی صحیح برای حضور بیشتر، حمایت و کسب سهم بیشتر تهران در مدال آوری بازیهای آسیائی تاکید کرد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
به مناسبت هفته جوان با حضور عبدالله عزیزپور معاون امور ساماندهی جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان یک کارگاه خیاطی دختران جوان سرپرست خانوار در شهرستان سلسله افتتاح شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
همزمان با هفته جوان دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان زاوه با محوریت تجلیل از نخبگان جوان برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
به مناسبت هفته جوان جلسه مشترک جامعه ورزش و جوانان شهرستان میبد با نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار این شهرستان برگزار شد. ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
در پایان تورنمنت بین المللی بوکس قزاقستان، شاهین موسوی در وزن 75 کیلو و سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلو از جنوب غرب در عین شایستگی به دو نشان نقره دست یافتند.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
اولین نشست ستاد ساماندهی امورجوانان تربت حیدریه با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان، جمعی از اعضای ستاد ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
نشست هم اندیشی ازدواج با حضور با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، رییس، معاون و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و همچنین مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
ششمین جشنواره تجلیل از نخبگان جوان به مناسبت "هفته جوان" در استان البرز برگزار شد.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز جوان در ایذه برگزار شد
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در مورد پیست آبعلی با توجه به اینکه سالهاست کارها زمین مانده؛باید به نتیجه برسیم.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۶    
ایوب بهتاج مدیرکل ورزش وجوانان استان با اعلام اینکه تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب گردیده برنامه های متنوعی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ورزش و جوانان در ...
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۶    
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، امروز(دوشنبه)به شهرستان دماوند سفر کرد و ضمن بازدید از امکانات ورزشی، در شورای ورزش و جوانان این شهرستان دماوند حضور یافت.
وزارت ورزش و جوانان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۶    
جوانان اردبیلی به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع) پرچم اهدای خون را در دست گرفتند